Dat was altijd heel leuk jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de Mega Blubber Power Race
ik zag haar gisteren bij DWDD, zit best weer goed in elkaar.quote:
Weet het niet precies, maar volgens mij duurde dat toen wel van 's ochtends zeven uur tot 's middags vier (or zes?) uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Paul het volgende:
Die oude spelletjes kan ik nog wel herrineren als de hulk en die dingen met die hamer indrukken
Alles komt daar ongeveer op toch? Denk het wel dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Veerboot het volgende:
Ik zou eigenlijk nog even mijn hardlooprondje moeten doen vanmiddag, maar wil dit wel erg graag zien. Weet iemand of het op RTL Gemist komt?
hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijden
Klopt, was voor het Guiness Book, langste kindertelevisie-uitzending. Daarna hebben ze nog 2 of 3x zo'n Megadag gehouden, incl de laatste Telekids.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik ben 21.
Ja idd, dat vond ik altijd 'stom'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Iedereen in Nederland wou daar wel heen jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef Stranger het volgende:
Bah, de klas onder mij ging naar telekids en mocht mee doen aan de mega-blubber-power-race.
Nog steeds jaloers na al die jaren.
Ik keek het ook toen ze nog alleen met die f*cking vogel was maar hoe carlo nou kwam geen idee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben 24 en ik keek echt al vanaf 1990 ofzovandaar, heb echt alles meegemaakt
En Carlo op zijn zoldertje bezig zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Die was doordeweeks prima om batman (pam@pow#kaboom) aan te kondigenquote:
ja, en ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Zit nou al het blauws en de sportcrew hier
volgens kwam maxima pas toen telekids al afgeloopen wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
ja was Emily, Max kwam pas eind 98 ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
Je moest toch wat zonder fokquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog een keer een brief geschreven naar telekids
De Buurvrouw, dat was toch Daphny Meurilof?quote:
ik ben niet zo 'n koningshuiskenner, maar dit was idd wat vroeg voor Maximaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja was Emily, Max kwam pas eind 98 ofzo
Zij zat ook op het kleedje met Sassefrasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Buurvrouw, dat was toch Daphny Meurilof?briljant wijf
die schaterde altijd overal doorheen
Kun je voorstellen hoe goed ik er in zitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet zo 'n koningshuiskenner, maar dit was idd wat vroeg voor Maxima
nee heul niet! Die kwam met enige regelmaat half in beeldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is toch ook 1 hele keer in beeld geweest die buurvrouw?
oeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe goed ik er in zit
Zij speelde zelfs mee in de telekidsfilms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is toch ook 1 hele keer in beeld geweest die buurvrouw?
Tante Soesa! Ja!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Zij zat ook op het kleedje met Sassefras
bedoel dat ze echt aan tafel zat bij C&Iquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee heul niet! Die kwam met enige regelmaat half in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |