Klopt, was voor het Guiness Book, langste kindertelevisie-uitzending. Daarna hebben ze nog 2 of 3x zo'n Megadag gehouden, incl de laatste Telekids.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik ben 21.
Ja idd, dat vond ik altijd 'stom'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Iedereen in Nederland wou daar wel heen jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef Stranger het volgende:
Bah, de klas onder mij ging naar telekids en mocht mee doen aan de mega-blubber-power-race.
Nog steeds jaloers na al die jaren.
Ik keek het ook toen ze nog alleen met die f*cking vogel was maar hoe carlo nou kwam geen idee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben 24 en ik keek echt al vanaf 1990 ofzovandaar, heb echt alles meegemaakt
En Carlo op zijn zoldertje bezig zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Die was doordeweeks prima om batman (pam@pow#kaboom) aan te kondigenquote:
ja, en ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Zit nou al het blauws en de sportcrew hier
volgens kwam maxima pas toen telekids al afgeloopen wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
ja was Emily, Max kwam pas eind 98 ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
Je moest toch wat zonder fokquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog een keer een brief geschreven naar telekids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |