Dat was altijd heel leuk jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de Mega Blubber Power Race
ik zag haar gisteren bij DWDD, zit best weer goed in elkaar.quote:
Weet het niet precies, maar volgens mij duurde dat toen wel van 's ochtends zeven uur tot 's middags vier (or zes?) uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Paul het volgende:
Die oude spelletjes kan ik nog wel herrineren als de hulk en die dingen met die hamer indrukken
Alles komt daar ongeveer op toch? Denk het wel dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Veerboot het volgende:
Ik zou eigenlijk nog even mijn hardlooprondje moeten doen vanmiddag, maar wil dit wel erg graag zien. Weet iemand of het op RTL Gemist komt?
hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijden
Klopt, was voor het Guiness Book, langste kindertelevisie-uitzending. Daarna hebben ze nog 2 of 3x zo'n Megadag gehouden, incl de laatste Telekids.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik ben 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |