idd, hij was vroeger veel leuker!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Marble het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat van Irene en Carlo op tv. Schrok er wel van. Wannneer is Carlo in Han Peekel veranderd?
Dit dusquote:Op woensdag 30 september 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die toen Telekids keek is er nu toch veel te oud voor? :/
Ik zie mezelf in ieder geval niet meer lachen om Carlo Boszhard.
Ik was tóen al te oudquote:Op woensdag 30 september 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die toen Telekids keek is er nu toch veel te oud voor? :/
Ik zie mezelf in ieder geval niet meer lachen om Carlo Boszhard.
Dat was geen droom, je bent gewoon te oud. Waarschijnlijk ken je dan ook de Fun Factory.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik keek 'vroeger' altijd, totdat de tekenfilms begonnen. Daar vond ik me dan met m'n 18 jaar te oud voor.
In mijn tijd was het nog de DJ Kat Show met Linda de Mol, op Sky channel. "This is the DJ Kat Show, I am DJ Kat, that's the D and the J and the Kat with a K you're okay uhuh." Maar niemand die ik ken kent het. Soms denk ik dat ik het heb gedroomd.
DJ Katquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik keek 'vroeger' altijd, totdat de tekenfilms begonnen. Daar vond ik me dan met m'n 18 jaar te oud voor.
In mijn tijd was het nog de DJ Kat Show met Linda de Mol, op Sky channel. "This is the DJ Kat Show, I am DJ Kat, that's the D and the J and the Kat with a K you're okay uhuh." Maar niemand die ik ken kent het. Soms denk ik dat ik het heb gedroomd.
Het zijn gewoon wat fragmentjes van vroeger klaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:32 schreef PiraatPiet het volgende:
DVD staat al ingesteld, maar ik zal wel teleurgesteld worden vandaag als het het van 10 jaar Telekids is met aanpassingen, maar toch beter iets dan niets
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wat fragmentjes van vroeger klaar
Dan zal het wel 16.30 zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En dat is het leukste ook. Geen reunie of wat dan ook maar gewoon recht toe recht aan fragmenten van vroeger laten zien.Maar hoelaat begint het nou? In de tvgids staat 15:30, op RTL teletekst zeggen ze 16:30 en als ik hem op RTL 4 zet en ik kijk onderin het scherm welk programma bezig is en wat er daarna komt staat daar ook 16:30
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef Kwaliteit het volgende:
YES VANDAAG!
niet alleen telekids deze maand.
ook zowat alle films!
hier de programmering:
Uitzending: RTL 4,
- ’20 Jaar Telekids’, zaterdag 3 oktober, tussen 16.30 en 18.00 uur.
- ‘Het Geheim Van De Zonnesteen’, op 18 oktober (7.45 uur) en 24 oktober (12.35 uur).
- ‘De Parel Van De Woestijn’, op 24 oktober (14.00 uur).
- ‘De Vloek Van Griebelstein’, op 25 oktober (8.00 uur) en 31 oktober (13.10 uur).
- ‘Het Monster Van Toth’, op 31 oktober (14.20 uur) en 1 november (7.30 uur).
ik ga overigens alles opnemen en proberen online te gooien.
Dikedrukte kan ook een uur eerder beginnen, nogal onduidelijk!
ik ga ervanuit dat deze half5 start! volgens RTL4 TEXT
En dat is nu gewoon precies 10 jaar geleden, ongelofelijk!quote:
ik moest toen zo ongelofelijk jankenquote:
was echt mooi jah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moest toen zo ongelofelijk jankennu krijg ik nog steeds een brok in mijn keel als ik dat zie
Zometeen kijken dan!quote:
Herhaling van 10 jaar terugquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:24 schreef Quispi het volgende:
Is dit nu een herhaling of is dit live?
Wat een tegenvaller...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Qunix het volgende:
Herhaling Pittig Popconcert
Ik verwachte eerst een show anno 2009 met wat hoogte punten enzo....
Toen ik hoorde dat dat niet het geval was dacht ik aan leuke momenten achter elkaar.... Ook dus niet
Al is dit ook niet erg
dat wel. ik had ook wat hedendaagse terugblikken verwacht met een echte show wellichtquote:
Haha hier nog zo een!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit mee te zingen en mijn vriend (5 jaar ouder) heeft dat net allemaal gemist![]()
die zit echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |