de feestelijkheden zijn vrijdag, en telekids zal eenmalig op zaterdagochtend terug keren.quote:
Ik heb een merge verzoek gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
telekids is back
Misschien zijn ze te mergen?
Ze zijn gemerged.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radioquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Nee, nu hebben we een jaar lang de tijd om Telekids zo te hypen dat het die dag torenhoge kijkcijfers zal krijgen en dat het weer voor vast op de buis komtquote:
en daarom ben jij opeens topic starterquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radio
[..]
Omdat de berichten uit jou topic in mijn topic gestopt zijn. Maar jou bericht was eerder dus staat die boven aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef hoipim het volgende:
[..]
en daarom ben jij opeens topic starter
niet dat het uitmaakt.
Het is ook meer bedoelt voor de kinderen van toen, denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Dat vinden kinderen nu toch helemaal niet meer leuk, vroeger was het voor die kinderen wel leuk
Idd. Ook al is het eenmalig, leuk zal het nooit meer kunnen wordenquote:
De meneer cactus show bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Zou Peter Jan Rens ook weer langs komen in zijn pyama, zoals in het na Carlo en Irene'se Telekids?
Als dat zou kunnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Bob-B het volgende:
Hebben ze dan ook de tekenfilmpjes van toen? Ik hoef die suffe hentai zooi van nu niet.
In naam was het Telekids, maar qua concept idd De Grote Meneer Cactus Show.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |