de feestelijkheden zijn vrijdag, en telekids zal eenmalig op zaterdagochtend terug keren.quote:
Ik heb een merge verzoek gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
telekids is back
Misschien zijn ze te mergen?
Ze zijn gemerged.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radioquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Nee, nu hebben we een jaar lang de tijd om Telekids zo te hypen dat het die dag torenhoge kijkcijfers zal krijgen en dat het weer voor vast op de buis komtquote:
en daarom ben jij opeens topic starterquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radio
[..]
Omdat de berichten uit jou topic in mijn topic gestopt zijn. Maar jou bericht was eerder dus staat die boven aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef hoipim het volgende:
[..]
en daarom ben jij opeens topic starter
niet dat het uitmaakt.
Het is ook meer bedoelt voor de kinderen van toen, denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Dat vinden kinderen nu toch helemaal niet meer leuk, vroeger was het voor die kinderen wel leuk
Idd. Ook al is het eenmalig, leuk zal het nooit meer kunnen wordenquote:
De meneer cactus show bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Zou Peter Jan Rens ook weer langs komen in zijn pyama, zoals in het na Carlo en Irene'se Telekids?
Als dat zou kunnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Bob-B het volgende:
Hebben ze dan ook de tekenfilmpjes van toen? Ik hoef die suffe hentai zooi van nu niet.
In naam was het Telekids, maar qua concept idd De Grote Meneer Cactus Show.quote:
neuh ik denk meer dat irene het bedacht toen ze het zei, en dat carlo zoiets had van wtf wat maak je me nou, ik word voor het blok gezet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vermoed trouwens wel dat er een sponsor achter zit. Eén of ander goed doel![]()
Laten we het niet hopen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken. Is er hier iemand die weet hoe telekids scoorde in de laatste periode? De Carlo en Irene Telekids dan. ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zolang de mega blubber power race er maar in zit
nee johquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen dat het met je huidige leeftijd iets tegen zal vallen.
Wat boeit die kinderen van nu nou ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Dat vinden kinderen nu toch helemaal niet meer leuk, vroeger was het voor die kinderen wel leuk
Ik ga gewoon weer in mijn pyama voor de tv zitten! Voor oldschoolness!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee johs vast nog steeds rete spannend
en een lolly in je mond?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer in mijn pyama voor de tv zitten! Voor oldschoolness!
Die je stiekum al uit de pot gehaald heb terwijl paps en mams nog op bed liggen?quote:
Ik vind 7 uur ook wat vroeg tegenwoordig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Die je stiekum al uit de pot gehaald heb terwijl paps en mams nog op bed liggen?![]()
Ze mogen het trouwens wel wat later uitzenden dan vroeger, ik ben vaak wat later wakker als toendertijd
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Zou Peter Jan Rens ook weer langs komen in zijn pyama, zoals in het na Carlo en Irene'se Telekids?
Toevallig zat ik er gisteren weer wat over op tezoeken (was nostalgische Telekids beelden aan het kijken op YouTube) En in één van de reacties zei iemand dat het idee compleet impulsief van Irene was, en dat RTL nergens van af wist, ben dus heel bang dat het niet door gaat. Wat ik natuurlijk wel hoop. Overigens heeft RTL vandaag (voor de sponsors) en 24 augustus (voor de pers) hun najaars presentatie, als het door zal gaan dan moeten we daar vandaag of op 24 augustus wel wat over horenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Is er inmiddels al wat meer bekend geworden wat betreft de comeback van Telekids?
Idd. Weer zo'n bij voorbaat deceptietopic waarbij achteraf horden komen klagen hoe kut het wel niet was,quote:
Ik zou toch voor die van 2009 gaanquote:
nee, dat was niks.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
quote:
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.quote:volgend jaar op 2 oktober
Kijk nog eens even naar de datum van die postquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.
Moeilijk he, kijken wanneer een topic geopend isquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.
*schaam* Oepsquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens even naar de datum van die post
Nou nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:50 schreef DJJoris het volgende:
Dit mag ik gewoon niet missen. Nostalgie![]()
![]()
.
Ik kan in iedergeval nu al niet meer wachten.
Ik hoop niet dat dat de aangepaste aflevering van de laatste keer Telekids is, daar ging een gerucht over door tijdgebrek van Carlo en Irene.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef themauster het volgende:
en er is meer bekend geworden
Telekids keert terug op 3 oktober vam 15.30 tot 17.00 onder de noemer 20 jaar telekids
http://zappen.blog.nl/rtl(...)0-jaar-rtl#more-7062
Ik denk dat Carlo en Irene alles bij elkaar praten, het zijn helaas oude fragmenten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef Sjaakmat het volgende:
Wie presenteren het?
Hans van der Togt.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Zaterdag 3 oktober vanaf 16:30 op RTL4!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |