Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef MASD het volgende:
Een schop in mijn testikels wil nog altijd niet plezant zijn.
Neemt niet weg dat het heerlijk is. Echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit geproefd hebben.quote:
zo van die gladde stof van 2 lagen? Dat je dan over elkaar wrijft?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef HzHertz het volgende:
een bepaalde stofsoort wordk echt helemaal gek van alsk dat vastpak vreselijkweet alleen neit welke stof het is maar ik herken hem meteen hehe!
Nou die raken soms bepaalde noten tijdens het krijsen waardoor je jeuk achter je trommelvliezen krijgt en het een beetje begint te zoemen in je hoofd. Dat is toch best een rotgevoel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
ik krijg daar anders een heel naar gevoel vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
Ontopic:
Erge buikpijn
Maar als je dan eenmaal kuntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hmmm..ik vind het gevoel van tandsteen verwijderen bij de tandarts echt heel erg....onprettig
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Furry
Nee, de trillingen (geluid) die worden verspreid raken mijn trommelvliezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?
Hop naar het andere topic jij! Terugkomen als je iets goeds weet.
Ik weet niet wat het is met mijn gebit, maar echt elke controle is het raak met tandsteen ondanks verwoed poetsen met ook speciale tandpasta....kennelijk ben ik er gewoon gevoelig voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteen
Te makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ongeglazuurd aardewerk.![]()
En spuiten met een dikke stroperige vloeistof, dat doet ontzettend zeer, prikt en jeuk op plaatsen waar je niet kunt krabben.
Of onbeantwoorde liefde..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef baNEEL het volgende:
Dubbelklappende nagel ben ik 't overigens ook érg mee eens!
En natuurlijk wanneer je hart gebroken wordt
Dat is gewoon een trauma, dat telt niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft sinds kort een nieuw naarste gevoel ever!
Een gastroscopie waarbij een slang zo dik als je pink via je strot je maag in gaat waardoor je ligt te kokken met die slang in je strot en daarbij ook nog eens lucht in je maag geblazen wordt...
Geen aanrader!
Ja van dat vaatwasser glas gevoel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef SlaggY het volgende:
Glazen van dat mat glas. Vreselijk om vast te pakken, om uit te drinken en om af te wassen.
Wees blij dat het niet via je achterwerk ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft sinds kort een nieuw naarste gevoel ever!
Een gastroscopie waarbij een slang zo dik als je pink via je strot je maag in gaat waardoor je ligt te kokken met die slang in je strot en daarbij ook nog eens lucht in je maag geblazen wordt...
Geen aanrader!
Voor het snijden je handen goed insmeren met olie, hoe meer hoe beter. Het scherpe stofje in de peper is namelijk niet oplosbaar in water maar wel in olie. Na het snijden handen wassen en je hebt nergens meer last van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Nr.G het volgende:
Je lenzen uitdoen nadat je eerder op de avond pepers gesneden hebt. Ookal heb je je handen gewassen er komt toch peper in je ogen. Brand als de tering!
Nog erger: de volgende ochtend niets vermoedend je lenzen weer indoen...
Maag vond ik veel erger.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet via je achterwerk ging.
* MarMar vindt via strot kutter!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Muntdropquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Dat gevoel in je lijf als je net op de fiets reed en je op het laatste ogenblik nog precies kon uitwijken voor een auto die een zijstraat uitreed zonder te stoppen. Die ontlading als het voorbij is...
Adrenaline + trillende handjes + haren overeind + latente hoofdpijn...
Verder kan ik bepaald niet tegen het idee om op watten te moeten bijten (heb het nooit gedaan, maar het idee lijkt me vreselijk), daar krijg ik ook de bibbers van.
En de kramp in je kaak als je te lang/hard op kauwgom aan het kauwen bent. Vooral omdat je het dan zo snel weer opnieuw krijgt als het eenmaal gebeurd is.
Goede tip, maar als ik mijn handen voor het snijden helemaal insmeer met olie gaat dat mes alle kanten op en heb ik een ander naar gevoel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor het snijden je handen goed insmeren met olie, hoe meer hoe beter. Het scherpe stofje in de peper is namelijk niet oplosbaar in water maar wel in olie. Na het snijden handen wassen en je hebt nergens meer last van.
Helemaal schoon, in plaats van dat er altijd nog wat achter blijft, bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
glazen die zijn gewassen in een vaatwasser
vréselijk gevoel
Jij hebt geen spieren in je handen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Goede tip, maar als ik mijn handen voor het snijden helemaal insmeer met olie gaat dat mes alle kanten op en heb ik een ander naar gevoel...
Ja van die vieze stroeve glazenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
Heb ik gehad. Dat was opzich vervelend maar noodzakelijk. Het is voornamelijk de pijn die je een uur later hebt omdat al die lucht nog in je darmen zit en de boel helemaal heeft opgerekt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja van dat vaatwasser glas gevoel...
Wat bedoel je daarmee? Ik vat 'm nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
Hey daar heeft mijn pa ook een gruwelijke hekel aan.quote:
Vind ik juist altijd een lekker gevoelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
Glazen uit de vaatwasser zijn ontvet. Dan krijg je een soort stroef, "plakkerig" gevoel van.
Dat. Dat is echt vre-se-lijk. Vooral ook niet proberen :pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Verder kan ik bepaald niet tegen het idee om op watten te moeten bijten (heb het nooit gedaan, maar het idee lijkt me vreselijk), daar krijg ik ook de bibbers van.
Kietelen zou verboden moeten worden. En dan dat domme gelach erbij van de dader:' kielekielekiele'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Dat. Dat is echt vre-se-lijk. Vooral ook niet proberen :p
Ook vreselijk: de kieteldood. Sla me dan liever in elkaar...
als ik ze beetpak, voelen ze zo naar aanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik vat 'm niet
Glazen, waarom krijg je daar een kutgevoel van?
Kietelen van mensen is zo grappig, ik zeg er niets bij(geen kielekiele) omdat ik dan niet goed kan genieten van de lach van de gekietelde. Dat is zo mooi en brengt me veel genot.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kietelen zou verboden moeten worden. En dan dat domme gelach erbij van de dader:' kielekielekiele'![]()
![]()
ja... ha-ha... heel grappig(!)
Ik kan ook niet tegen kietelen. Ooit vroeger bijna mijn pa eens in zijn gezicht met een tennisracket geslagen omdat hij niet wilde stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef shroomer het volgende:
[..]
Kietelen van mensen is zo grappig, ik zeg er niets bij(geen kielekiele) omdat ik dan niet goed kan genieten van de lach van de gekietelde. Dat is zo mooi en brengt me veel genot.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef DroogDok het volgende:
Met mijn tong lans mijn gehemelte wrijven
Met een scheermesje in mijn nagel blijven haken
Met bestek in een stalen pan krassen
Papercut
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef SlaggY het volgende:
Glazen van dat mat glas. Vreselijk om vast te pakken, om uit te drinken en om af te wassen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef baNEEL het volgende:
Een zoete plakbek als je een lolly of stroop hebt gegeten
quote:
Misschien moet je eens aan je dichtbij hemelte krabben, schijnt te helpen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef SolidArt het volgende:
Jeuk aan je verhemelte
Je kan niet krabben, en met je tong kun je ook niet veel. Vreselijk irritant.. Gelukkig al heel lang niet gehad.
Echt, precies die 3, vooral die eerste is heel herkenbaar, ik krijg zelfs een hele rare smaak in mijn mond, beetje bitter. Ws de adrenaline.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Dat gevoel in je lijf als je net op de fiets reed en je op het laatste ogenblik nog precies kon uitwijken voor een auto die een zijstraat uitreed zonder te stoppen. Die ontlading als het voorbij is...
Adrenaline + trillende handjes + haren overeind + latente hoofdpijn...
En de kramp in je kaak als je te lang/hard op kauwgom aan het kauwen bent. Vooral omdat je het dan zo snel weer opnieuw krijgt als het eenmaal gebeurd is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef shroomer het volgende:
Niet weten wat mensen bedoelen met engelenhaar vind ik een naar gevoel.
Heel erg kut gevoel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef DroogDok het volgende:
Met mijn tong lans mijn gehemelte wrijven
Met ene scheermesje in mijn nagel blijven haken
Met bestek in een stalen pan krassen
Papercut
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien moet je eens aan je dichtbij hemelte krabben, schijnt te helpen!
gehemelte. Ik ben bepaald geen taalpurist (eerder omgekeerd), maar dit is in de categorie de was ophongen en dat je naar de bieb bent geweest en je boek hebt omgerolen....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehemeltequote:Het verhemelte of gehemelte (Latijn: palatum) is de gebogen scheidingswand tussen de mondholte en de neusholte.
Pwndquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehemelte
Nee dus.
wat een kut gevoel is dat inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:20 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn topic in de OP![]()
Een kut gevoel vind ik ook wel als je je nagels een tijd niet geknipt hebt en ze klappen naar boven dubbel.
Dat draderige zilverspul dat je in de kerstboom doet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef Larry-Laffer het volgende:
Engelenhaar? Ik zal wel onder een steen gezeten hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Wat moet ik me er bij voorstellen?
Gadverdamme, hout alleen al!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Houten ijsstokjes.
Houten vorkjes.
Houten pollepels.
Houten spatels.
VERSCHRIKELIJK.
Zowel met handen als tanden, gadver. Krijg al rillingen als ik eraan denk.
Du bist pwnt wie noob?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef MaLo het volgende:
Het velletje van een perzik.
En mijn huidige nare gevoel: de postcodeloterij kanjer (12,nogwat miljoen) is in onze wijk gevallen... en wij hebben geen loten
De winnende cijfers zijn al bekend (mijn wijk), vanavond horen we tijdens een groot feest (met o.a. Gerard Joling, goed voor nog een naar gevoel, als hij gaat zingenquote:
Nou ja, of niet natuurlijk. Statistisch gezien is de kans dat die prijs nog een keer in jouw wijk valt bijna niet aanwezig. Iedereen denkt wel eens even 'zal ik lid worden' en 'stel dat'. Als jij nu hier blijft wonen hoef jij je daar niet meer druk om te maken en leef je dus in feite een relaxter leven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
De winnende cijfers zijn al bekend (mijn wijk), vanavond horen we tijdens een groot feest (met o.a. Gerard Joling, goed voor nog een naar gevoel, als hij gaat zingen) de winnende letters.
En als dat de letters van onze postcode zijn, ben ik pwnd wie ein übernoob
En dat het dan zo *plop* doet en dat je dan ineens zo'n warm druppeltje door je oor voelt lekken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:40 schreef Urquhart het volgende:
OT: water in je oren voelen nadat je gezwommen hebt, maar het er niet direct uit krijgen
Nee das juist lekker gevoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat het dan zo *plop* doet en dat je dan ineens zo'n warm druppeltje door je oor voelt lekken.
Dat ja. Als het er eenmaal uitloopt is het heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee das juist lekker gevoel
Wat ik wel vervelend vind is als het er niet uit wil en je het zo hoort ruisen als je je hoofd kantelt
Enveloppen moet je dus ook niet likken, net als postzegels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:46 schreef FreeShooter het volgende:
Envelop dichtlikken......... zeker als je tong dan beetje er zo langs schuurt
Krijg er nu al kippevel van.
Lijkt me enig om ondergekotst te worden anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:09 schreef erodome het volgende:
Tong in je oor, gruwelijk!!!!!!!
Ondergekots worden door je 2 jarige zoontje, dat was ook wel erg naar te noemen, tot 3 keer an toe die dag.
Blij van de glijbaan gaan met kind op schoot in de dierentuin, een kleine knik tegenkomen in de glijbaan en je rug gruwelijk verrekken, dan nog terug moeten lopen.
Beter rol je hem dan over je onderarm? Of epileert dat niet? Lijkt me namelijk nog kloteriger gevoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef gias het volgende:
draai een balpen open, pak het veertje eruit.
en rol hem dan hard tussen je handen.
echt pijn doet het niet, maar het voelt echt klote, die veer schraapt over je hand.
dunno, deed het een keer zomaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Beter rol je hem dan over je onderarm? Of epileert dat niet? Lijkt me namelijk nog kloteriger gevoel
Vooral terwijl die tong in je oor zitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Lijkt me enig om ondergekotst te worden anders!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Oh, ik heb een goede! Of eigenlijk dus juist een hele nare.
Dat gevoel als iemand z'n vinger in z'n mond doet en die daarna in je oor stopt.
OMG ja dat is zooo nasty he. Brrrrquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Oh, ik heb een goede! Of eigenlijk dus juist een hele nare.
Dat gevoel als iemand z'n vinger in z'n mond doet en die daarna in je oor stopt.
Zo ja, dat je dan heel je darmsysteem voelt samentrekken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:08 schreef kabelhaspel het volgende:
Kotsen, vooral als je al leeg bent
Dat was alleen maar een opname, later zong hij echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:39 schreef MaLo het volgende:
En ja hoor, Gerard Joling galmt nu door de achtertuin
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Houten ijsstokjes.
Houten vorkjes.
Houten pollepels.
Houten spatels.
En papieren lolliestokjes.
VERSCHRIKELIJK.
Zowel met handen als tanden, gadver. Krijg al rillingen als ik eraan denk.
Oja die is ook gruwelijk. Vooral bij naaktslakken en dat je dan die smurrie tussen je tenen voelt prutten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
- met je blote voeten in een slak staan
Oh my god, die is werkelijk ook heel erg erg!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
l, en als je een te grote hap eten inslikt en je voelt die zo, veel te langzaam, naar beneden zakken, ook bepaald onprettig.
Dat ja, zo tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Of als je de hik hebt.. en je wil dat het weg is.. En dan is het eindelijk weg.. en dan mis je iets..
Ja heel verrot.. en dan snel naar de kraan voor 'n slok waterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Als ik ergens moet koken waar ze alleen houten pollepels hebben dan moeten die eerst onder de kraan voor ik ze vast durf te pakken. Dan gaat het wel.
Zelfde met een droogdoek vastpakken, dat moet ik met natte handen doen, anders voel ik het tot in mijn tanden.
Naar gevoel ook, als je bijna slaapt maar nog net niet en je 'valt'. Een papiersnee krijgen is ook een rotgevoel, en als je een te grote hap eten inslikt en je voelt die zo, veel te langzaam, naar beneden zakken, ook bepaald onprettig.
Geenstijlers op Fok..dat vind ik nou een heel naar gevoel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef -Trinity- het volgende:
Als een trein voor je neus wegrijdt vind ik ook zo kudt.
Nou, eerder een lift die in tegenovergestelde richting gaat dan je vermoedtquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:49 schreef Yozzz het volgende:
Een lift die aankomt op een verdieping en een lift die naar beneden gaat
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef -Trinity- het volgende:
Als een trein voor je neus wegrijdt vind ik ook zo kudt.
Kramp in de benen in bed kan verholpen worden met een zeepje in een washandje aan het voeteneind heb ik wel eens gehoord.quote:
Klinkt wel heel erg vergezocht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Kramp in de benen in bed kan verholpen worden met een zeepje in een washandje aan het voeteneind heb ik wel eens gehoord.
Probeer 't eens.. niet geschoten is altijd mis
Ja of je verstandskies laten trekken in t ziekenhuis om 8uur 's ochtends op een maandag met een chagerijnige graf dokter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:46 schreef MongolianDeathWorm het volgende:
Als je verstandskiezen doorkomen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ziek kind op schoot, kotsend in mijn decolleté. Je voelt die warme bagger naar binnen lopen. Brrrrrrrrrrr. Kotsende kinderen vanuit een hoogslaper is ook geen fijn gevoel, je hoort het "spetteren".
Sputum pot laten vallen tijdens mijn werk, die warme klots/spetters langs mijn blote benen, Rillllllll.
Oja.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ziek kind op schoot, kotsend in mijn decolleté. Je voelt die warme bagger naar binnen lopen. Brrrrrrrrrrr.
Bij jou het gevoel dus dat het er blijkbaar allemaal toe moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:17 schreef Baasvaak. het volgende:
Om maar even heel depressief te worden:
De gedachte dat alles wat je nu doet voor jezelf eigenlijk niet uitmaakt, we gaan toch dood. Dan zijn we niets meer en was dit ook allemaal voor niets. Doet het er allemaal wel toe?
Moet je in een felle lichtbron kijken, dan is de kans veel groter dat de nies toch komt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:49 schreef PallominnoX het volgende:
Moeten niesen, maar dan net niet.. dat is..FUCKING naar kut tering bagger
quote:
Niet aan te raden nee. Maar na wat tips kon ze het al beterquote:
Echt dat is zo'n onbeschrijvelijk KUT gevoelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:46 schreef MuRKie het volgende:
Kramp onder je tong/tussen je onderkaak als je teveel achter elkaar gaapt.. Ook erg lastig die kramp weg te krijgen
Ooit een keer tijdens een toets gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Echt dat is zo'n onbeschrijvelijk KUT gevoel
en volgens mij ziet het er ook enorm stom uit voor omstanders
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Vastgeroeste snotsel in je neus die ervoor zorgt dat je vreselijk gaat tranen als je je neus ophaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |