wat een kut gevoel is dat inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:20 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn topic in de OP![]()
Een kut gevoel vind ik ook wel als je je nagels een tijd niet geknipt hebt en ze klappen naar boven dubbel.
Dat draderige zilverspul dat je in de kerstboom doet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef Larry-Laffer het volgende:
Engelenhaar? Ik zal wel onder een steen gezeten hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Wat moet ik me er bij voorstellen?
Gadverdamme, hout alleen al!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Houten ijsstokjes.
Houten vorkjes.
Houten pollepels.
Houten spatels.
VERSCHRIKELIJK.
Zowel met handen als tanden, gadver. Krijg al rillingen als ik eraan denk.
Du bist pwnt wie noob?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef MaLo het volgende:
Het velletje van een perzik.
En mijn huidige nare gevoel: de postcodeloterij kanjer (12,nogwat miljoen) is in onze wijk gevallen... en wij hebben geen loten
De winnende cijfers zijn al bekend (mijn wijk), vanavond horen we tijdens een groot feest (met o.a. Gerard Joling, goed voor nog een naar gevoel, als hij gaat zingenquote:
Nou ja, of niet natuurlijk. Statistisch gezien is de kans dat die prijs nog een keer in jouw wijk valt bijna niet aanwezig. Iedereen denkt wel eens even 'zal ik lid worden' en 'stel dat'. Als jij nu hier blijft wonen hoef jij je daar niet meer druk om te maken en leef je dus in feite een relaxter leven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
De winnende cijfers zijn al bekend (mijn wijk), vanavond horen we tijdens een groot feest (met o.a. Gerard Joling, goed voor nog een naar gevoel, als hij gaat zingen) de winnende letters.
En als dat de letters van onze postcode zijn, ben ik pwnd wie ein übernoob
En dat het dan zo *plop* doet en dat je dan ineens zo'n warm druppeltje door je oor voelt lekken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:40 schreef Urquhart het volgende:
OT: water in je oren voelen nadat je gezwommen hebt, maar het er niet direct uit krijgen
Nee das juist lekker gevoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat het dan zo *plop* doet en dat je dan ineens zo'n warm druppeltje door je oor voelt lekken.
Dat ja. Als het er eenmaal uitloopt is het heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee das juist lekker gevoel
Wat ik wel vervelend vind is als het er niet uit wil en je het zo hoort ruisen als je je hoofd kantelt
Enveloppen moet je dus ook niet likken, net als postzegels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:46 schreef FreeShooter het volgende:
Envelop dichtlikken......... zeker als je tong dan beetje er zo langs schuurt
Krijg er nu al kippevel van.
Lijkt me enig om ondergekotst te worden anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:09 schreef erodome het volgende:
Tong in je oor, gruwelijk!!!!!!!
Ondergekots worden door je 2 jarige zoontje, dat was ook wel erg naar te noemen, tot 3 keer an toe die dag.
Blij van de glijbaan gaan met kind op schoot in de dierentuin, een kleine knik tegenkomen in de glijbaan en je rug gruwelijk verrekken, dan nog terug moeten lopen.
Beter rol je hem dan over je onderarm? Of epileert dat niet? Lijkt me namelijk nog kloteriger gevoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef gias het volgende:
draai een balpen open, pak het veertje eruit.
en rol hem dan hard tussen je handen.
echt pijn doet het niet, maar het voelt echt klote, die veer schraapt over je hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |