Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef MASD het volgende:
Een schop in mijn testikels wil nog altijd niet plezant zijn.
Neemt niet weg dat het heerlijk is. Echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit geproefd hebben.quote:
zo van die gladde stof van 2 lagen? Dat je dan over elkaar wrijft?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef HzHertz het volgende:
een bepaalde stofsoort wordk echt helemaal gek van alsk dat vastpak vreselijkweet alleen neit welke stof het is maar ik herken hem meteen hehe!
Nou die raken soms bepaalde noten tijdens het krijsen waardoor je jeuk achter je trommelvliezen krijgt en het een beetje begint te zoemen in je hoofd. Dat is toch best een rotgevoel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
ik krijg daar anders een heel naar gevoel vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
Ontopic:
Erge buikpijn
Maar als je dan eenmaal kuntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hmmm..ik vind het gevoel van tandsteen verwijderen bij de tandarts echt heel erg....onprettig
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Furry
Nee, de trillingen (geluid) die worden verspreid raken mijn trommelvliezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?
Hop naar het andere topic jij! Terugkomen als je iets goeds weet.
Ik weet niet wat het is met mijn gebit, maar echt elke controle is het raak met tandsteen ondanks verwoed poetsen met ook speciale tandpasta....kennelijk ben ik er gewoon gevoelig voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteen
Te makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ongeglazuurd aardewerk.![]()
En spuiten met een dikke stroperige vloeistof, dat doet ontzettend zeer, prikt en jeuk op plaatsen waar je niet kunt krabben.
Of onbeantwoorde liefde..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef baNEEL het volgende:
Dubbelklappende nagel ben ik 't overigens ook érg mee eens!
En natuurlijk wanneer je hart gebroken wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |