Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef MASD het volgende:
Een schop in mijn testikels wil nog altijd niet plezant zijn.
Neemt niet weg dat het heerlijk is. Echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit geproefd hebben.quote:
zo van die gladde stof van 2 lagen? Dat je dan over elkaar wrijft?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef HzHertz het volgende:
een bepaalde stofsoort wordk echt helemaal gek van alsk dat vastpak vreselijkweet alleen neit welke stof het is maar ik herken hem meteen hehe!
Nou die raken soms bepaalde noten tijdens het krijsen waardoor je jeuk achter je trommelvliezen krijgt en het een beetje begint te zoemen in je hoofd. Dat is toch best een rotgevoel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
ik krijg daar anders een heel naar gevoel vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wat de bedoeling is?
Ontopic:
Erge buikpijn
Maar als je dan eenmaal kuntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hmmm..ik vind het gevoel van tandsteen verwijderen bij de tandarts echt heel erg....onprettig
Of het hebben van een hele volle blaas terwijl je in de bus zit en je nog een uur moet..aarrgghh !
Furry
Nee, de trillingen (geluid) die worden verspreid raken mijn trommelvliezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat doe je daarmee dan? Heb je 'm op je oog liggen ofzo?
Hop naar het andere topic jij! Terugkomen als je iets goeds weet.
Ik weet niet wat het is met mijn gebit, maar echt elke controle is het raak met tandsteen ondanks verwoed poetsen met ook speciale tandpasta....kennelijk ben ik er gewoon gevoelig voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen doet wonderen tegen tandsteen
Te makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ongeglazuurd aardewerk.![]()
En spuiten met een dikke stroperige vloeistof, dat doet ontzettend zeer, prikt en jeuk op plaatsen waar je niet kunt krabben.
Of onbeantwoorde liefde..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef baNEEL het volgende:
Dubbelklappende nagel ben ik 't overigens ook érg mee eens!
En natuurlijk wanneer je hart gebroken wordt
Dat is gewoon een trauma, dat telt niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft sinds kort een nieuw naarste gevoel ever!
Een gastroscopie waarbij een slang zo dik als je pink via je strot je maag in gaat waardoor je ligt te kokken met die slang in je strot en daarbij ook nog eens lucht in je maag geblazen wordt...
Geen aanrader!
Ja van dat vaatwasser glas gevoel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef SlaggY het volgende:
Glazen van dat mat glas. Vreselijk om vast te pakken, om uit te drinken en om af te wassen.
Wees blij dat het niet via je achterwerk ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft sinds kort een nieuw naarste gevoel ever!
Een gastroscopie waarbij een slang zo dik als je pink via je strot je maag in gaat waardoor je ligt te kokken met die slang in je strot en daarbij ook nog eens lucht in je maag geblazen wordt...
Geen aanrader!
Voor het snijden je handen goed insmeren met olie, hoe meer hoe beter. Het scherpe stofje in de peper is namelijk niet oplosbaar in water maar wel in olie. Na het snijden handen wassen en je hebt nergens meer last van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Nr.G het volgende:
Je lenzen uitdoen nadat je eerder op de avond pepers gesneden hebt. Ookal heb je je handen gewassen er komt toch peper in je ogen. Brand als de tering!
Nog erger: de volgende ochtend niets vermoedend je lenzen weer indoen...
Maag vond ik veel erger.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet via je achterwerk ging.
* MarMar vindt via strot kutter!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Muntdropquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Dat gevoel in je lijf als je net op de fiets reed en je op het laatste ogenblik nog precies kon uitwijken voor een auto die een zijstraat uitreed zonder te stoppen. Die ontlading als het voorbij is...
Adrenaline + trillende handjes + haren overeind + latente hoofdpijn...
Verder kan ik bepaald niet tegen het idee om op watten te moeten bijten (heb het nooit gedaan, maar het idee lijkt me vreselijk), daar krijg ik ook de bibbers van.
En de kramp in je kaak als je te lang/hard op kauwgom aan het kauwen bent. Vooral omdat je het dan zo snel weer opnieuw krijgt als het eenmaal gebeurd is.
Goede tip, maar als ik mijn handen voor het snijden helemaal insmeer met olie gaat dat mes alle kanten op en heb ik een ander naar gevoel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor het snijden je handen goed insmeren met olie, hoe meer hoe beter. Het scherpe stofje in de peper is namelijk niet oplosbaar in water maar wel in olie. Na het snijden handen wassen en je hebt nergens meer last van.
Helemaal schoon, in plaats van dat er altijd nog wat achter blijft, bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
glazen die zijn gewassen in een vaatwasser
vréselijk gevoel
Jij hebt geen spieren in je handen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Goede tip, maar als ik mijn handen voor het snijden helemaal insmeer met olie gaat dat mes alle kanten op en heb ik een ander naar gevoel...
Ja van die vieze stroeve glazenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
Heb ik gehad. Dat was opzich vervelend maar noodzakelijk. Het is voornamelijk de pijn die je een uur later hebt omdat al die lucht nog in je darmen zit en de boel helemaal heeft opgerekt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja van dat vaatwasser glas gevoel...
Wat bedoel je daarmee? Ik vat 'm nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
vréselijk gevoel
Hey daar heeft mijn pa ook een gruwelijke hekel aan.quote:
Vind ik juist altijd een lekker gevoelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
Glazen uit de vaatwasser zijn ontvet. Dan krijg je een soort stroef, "plakkerig" gevoel van.
Dat. Dat is echt vre-se-lijk. Vooral ook niet proberen :pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Verder kan ik bepaald niet tegen het idee om op watten te moeten bijten (heb het nooit gedaan, maar het idee lijkt me vreselijk), daar krijg ik ook de bibbers van.
Kietelen zou verboden moeten worden. En dan dat domme gelach erbij van de dader:' kielekielekiele'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Dat. Dat is echt vre-se-lijk. Vooral ook niet proberen :p
Ook vreselijk: de kieteldood. Sla me dan liever in elkaar...
als ik ze beetpak, voelen ze zo naar aanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik vat 'm niet
Glazen, waarom krijg je daar een kutgevoel van?
Kietelen van mensen is zo grappig, ik zeg er niets bij(geen kielekiele) omdat ik dan niet goed kan genieten van de lach van de gekietelde. Dat is zo mooi en brengt me veel genot.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kietelen zou verboden moeten worden. En dan dat domme gelach erbij van de dader:' kielekielekiele'![]()
![]()
ja... ha-ha... heel grappig(!)
Ik kan ook niet tegen kietelen. Ooit vroeger bijna mijn pa eens in zijn gezicht met een tennisracket geslagen omdat hij niet wilde stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef shroomer het volgende:
[..]
Kietelen van mensen is zo grappig, ik zeg er niets bij(geen kielekiele) omdat ik dan niet goed kan genieten van de lach van de gekietelde. Dat is zo mooi en brengt me veel genot.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef DroogDok het volgende:
Met mijn tong lans mijn gehemelte wrijven
Met een scheermesje in mijn nagel blijven haken
Met bestek in een stalen pan krassen
Papercut
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef SlaggY het volgende:
Glazen van dat mat glas. Vreselijk om vast te pakken, om uit te drinken en om af te wassen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef baNEEL het volgende:
Een zoete plakbek als je een lolly of stroop hebt gegeten
quote:
Misschien moet je eens aan je dichtbij hemelte krabben, schijnt te helpen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef SolidArt het volgende:
Jeuk aan je verhemelte
Je kan niet krabben, en met je tong kun je ook niet veel. Vreselijk irritant.. Gelukkig al heel lang niet gehad.
Echt, precies die 3, vooral die eerste is heel herkenbaar, ik krijg zelfs een hele rare smaak in mijn mond, beetje bitter. Ws de adrenaline.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef RiotNiece het volgende:
Dat gevoel in je lijf als je net op de fiets reed en je op het laatste ogenblik nog precies kon uitwijken voor een auto die een zijstraat uitreed zonder te stoppen. Die ontlading als het voorbij is...
Adrenaline + trillende handjes + haren overeind + latente hoofdpijn...
En de kramp in je kaak als je te lang/hard op kauwgom aan het kauwen bent. Vooral omdat je het dan zo snel weer opnieuw krijgt als het eenmaal gebeurd is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef shroomer het volgende:
Niet weten wat mensen bedoelen met engelenhaar vind ik een naar gevoel.
Heel erg kut gevoel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef DroogDok het volgende:
Met mijn tong lans mijn gehemelte wrijven
Met ene scheermesje in mijn nagel blijven haken
Met bestek in een stalen pan krassen
Papercut
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien moet je eens aan je dichtbij hemelte krabben, schijnt te helpen!
gehemelte. Ik ben bepaald geen taalpurist (eerder omgekeerd), maar dit is in de categorie de was ophongen en dat je naar de bieb bent geweest en je boek hebt omgerolen....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehemeltequote:Het verhemelte of gehemelte (Latijn: palatum) is de gebogen scheidingswand tussen de mondholte en de neusholte.
Pwndquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehemelte
Nee dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |