Ja of je verstandskies laten trekken in t ziekenhuis om 8uur 's ochtends op een maandag met een chagerijnige graf dokter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:46 schreef MongolianDeathWorm het volgende:
Als je verstandskiezen doorkomen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ziek kind op schoot, kotsend in mijn decolleté. Je voelt die warme bagger naar binnen lopen. Brrrrrrrrrrr. Kotsende kinderen vanuit een hoogslaper is ook geen fijn gevoel, je hoort het "spetteren".
Sputum pot laten vallen tijdens mijn werk, die warme klots/spetters langs mijn blote benen, Rillllllll.
Oja.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ziek kind op schoot, kotsend in mijn decolleté. Je voelt die warme bagger naar binnen lopen. Brrrrrrrrrrr.
Bij jou het gevoel dus dat het er blijkbaar allemaal toe moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:17 schreef Baasvaak. het volgende:
Om maar even heel depressief te worden:
De gedachte dat alles wat je nu doet voor jezelf eigenlijk niet uitmaakt, we gaan toch dood. Dan zijn we niets meer en was dit ook allemaal voor niets. Doet het er allemaal wel toe?
Moet je in een felle lichtbron kijken, dan is de kans veel groter dat de nies toch komt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:49 schreef PallominnoX het volgende:
Moeten niesen, maar dan net niet.. dat is..FUCKING naar kut tering bagger
quote:
Niet aan te raden nee. Maar na wat tips kon ze het al beterquote:
Echt dat is zo'n onbeschrijvelijk KUT gevoelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:46 schreef MuRKie het volgende:
Kramp onder je tong/tussen je onderkaak als je teveel achter elkaar gaapt.. Ook erg lastig die kramp weg te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |