Enveloppen moet je dus ook niet likken, net als postzegels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:46 schreef FreeShooter het volgende:
Envelop dichtlikken......... zeker als je tong dan beetje er zo langs schuurt
Krijg er nu al kippevel van.
Lijkt me enig om ondergekotst te worden anders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:09 schreef erodome het volgende:
Tong in je oor, gruwelijk!!!!!!!
Ondergekots worden door je 2 jarige zoontje, dat was ook wel erg naar te noemen, tot 3 keer an toe die dag.
Blij van de glijbaan gaan met kind op schoot in de dierentuin, een kleine knik tegenkomen in de glijbaan en je rug gruwelijk verrekken, dan nog terug moeten lopen.
Beter rol je hem dan over je onderarm? Of epileert dat niet? Lijkt me namelijk nog kloteriger gevoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef gias het volgende:
draai een balpen open, pak het veertje eruit.
en rol hem dan hard tussen je handen.
echt pijn doet het niet, maar het voelt echt klote, die veer schraapt over je hand.
dunno, deed het een keer zomaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Beter rol je hem dan over je onderarm? Of epileert dat niet? Lijkt me namelijk nog kloteriger gevoel
Vooral terwijl die tong in je oor zitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Lijkt me enig om ondergekotst te worden anders!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Oh, ik heb een goede! Of eigenlijk dus juist een hele nare.
Dat gevoel als iemand z'n vinger in z'n mond doet en die daarna in je oor stopt.
OMG ja dat is zooo nasty he. Brrrrquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Oh, ik heb een goede! Of eigenlijk dus juist een hele nare.
Dat gevoel als iemand z'n vinger in z'n mond doet en die daarna in je oor stopt.
Zo ja, dat je dan heel je darmsysteem voelt samentrekken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:08 schreef kabelhaspel het volgende:
Kotsen, vooral als je al leeg bent
Dat was alleen maar een opname, later zong hij echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:39 schreef MaLo het volgende:
En ja hoor, Gerard Joling galmt nu door de achtertuin
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Houten ijsstokjes.
Houten vorkjes.
Houten pollepels.
Houten spatels.
En papieren lolliestokjes.
VERSCHRIKELIJK.
Zowel met handen als tanden, gadver. Krijg al rillingen als ik eraan denk.
Oja die is ook gruwelijk. Vooral bij naaktslakken en dat je dan die smurrie tussen je tenen voelt prutten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
- met je blote voeten in een slak staan
Oh my god, die is werkelijk ook heel erg erg!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
l, en als je een te grote hap eten inslikt en je voelt die zo, veel te langzaam, naar beneden zakken, ook bepaald onprettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |