Ja de 29 ste al. Maar deze maand was het te verwachten. Geen sex gehad wanneer het moest. Geen zinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef Saffier het volgende:
Mysterygirl ook ongesteld geworden? Jammer hoor![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef happyme28 het volgende:
We blijven 10 dagen weg, maar als ik daar in het onwaarschijnlijke geval positief testen, zoek ik wel even een i-net café op
Ik moest meteen denken aan babyboom, Jeroen en Diana! Jeroen had ook hoge koorts, maar zijn in een potje gedoneerde zwemmers deden het trucje wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Kersjes het volgende:
Kans gemist helaas.
Gisteren (voelbare?) eisprong gehad, maar M. heeft 40 graden koorts en ligt al 3 nachten in bed te zweten, rillend van de kou, en te kermen van ellende. Eigenwijs als hij is is vandaag pas de eerste dag dat hij ziek is thuis gebleven van het werk.
Ik ben vrij vandaag, er is dus een minieme kans dat het toch zal gaan gebeuren, maar ik geef het weinig kans hoor. Sowieso lijkt hoge koorts me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van zijn zwemmers![]()
Tenzij ik een Maria ga flikken mag mijn volgende NOD op 12 november
www.zwangerschapstest.nu/quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef ymme het volgende:
Ik heb het niet zo goed bij gehouden. Maar volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn.... Maar weet het niet.
Voel af en toe vlagen van misselijkheid. Maar door alle drukte verbouwing etc, zou het dan met de ene keer gebeurd moeten zijn![]()
Ik weet het niet....... Wens nu dat ik het had bijgehouden. Wanneer ben ik vorige maand ongesteld geworden...(volgens mij begin v.d. maand) Wordt gek... Voel nog niets wat lijdt tot ongesteld. En af en toe misselijk. Met vlagen dan he.
Iemand die me een test kan toesturen via de post? Durf zelf niet te halenEn wil eignelijk nu al testen.. Zit zo in onzekerheid nu... Wil 't zo graag, maar kan toch haast niet.
Ja! Dat wilde ik gisteren idd ook vragen, en toen dus gelijk weer vergeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:02 schreef Fruppel het volgende:
Ik mis again hier in het topic, hoe is het met je meis??
Ik had ze de volgende dag al in huis!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef ymme het volgende:
Aaah is die test er nog niet
Ik wil weten of ik blij mag zijn, of niet
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:21 schreef Syrena het volgende:
Ik koop alleen de testen maar, ik ben een fan van pee-on-a-stick![]()
Geloof me, zodra er hier groen licht is zijn jullie de eersten die het te weten komen![]()
Als Fok dan nog bestaat
Hopen dat ik dat vrijdag inderdaad zie, want ik zag net bij het afvegen dat er donkerbruin spul (bloed?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw poohy, wat kun jij lang wachten. Petje af hoor!![]()
Vrijdag moet er dan ook maar eens een flink kruis te zien zijn idd.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef Mammamia het volgende:
Vandaag teruggekomen van vakantie en dames... ik ben zwanger!!!!!!!!!
Ben zo ontzettend blij!![]()
Was afgelopen dinsdag 2 dagen overtijd en heb toen maar een testje gehaald in het dorpje waar ik was. En ja hoor, positief! Had al rare steekjes naar mijn liezen en zere spierpijn-borsten, maar durfde niet te hopen.
Dus dat geeft weer hoop voor de dames die net als ik al wat langer wachten, dacht ik zo!
Nijna, schijnt te maken te hebben met de hormomen van de zwangerschap. Althans, zo zei mijn huisarts het afgelopen keer. Ik ben wat heftiger ongesteld nu, en zonder aanloop (tis alsof iemand een kraan openzet, zeg maar), maar alle afwijkingen konden voorkomen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:55 schreef Nijna het volgende:
Hier een rare (in de zin van korte) menstruatie... Het lijkt alweer grotendeels klaar... Normaal ben ik toch wel bijna een week. Kan dat zijn omdat ik een week te vroeg al ongesteld was, dat t daarom korter duurt?
Hee, alweer een kloon voor het afstreeplijstjequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:03 schreef bumbaloe het volgende:
Hallo mijn naam is bumbaloe,
Mag ik hier ook komen wachten op een 2de streepje?
Een clown wel ja.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hee, alweer een kloon voor het afstreeplijstje![]()
Bumbaloe, veel succes gewenst met klussen!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:26 schreef bumbaloe het volgende:
Dankje Georgette Kloonie,
Ik heb het topic gelezen, en ik zal proberen om op iedereen te reageren.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ha bumbaloe, gezellig hoor. Ben je nou een kloon of een clown?
Ik wacht ook nog even met mijn naam in het lijstje tot ik mijn menstruatie heb gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef huuphuup het volgende:
Welkom Bumbaloe, succes met klussen.
Hier goed nieuws, lief heeft zijn assessment erg goed gemaakt dus de baan is voor 95% zeker binnen. Ben zo trots op hem![]()
én het betekent dat de pil definitief, zeker weten, absoluut volgende week de deur uitgaat![]()
![]()
Ik gok, denk ik dat ik dan zo rond 18 November ongesteld zal moeten worden, maar ik wil nog niet in het lijstje om nog even voor mezelf een slag om de arm te houden. Het is immers de eerste maand na de pil pas dus het zou ook zomaar kunnen dat die menstruatie uitblijft.
Volgende week? neej.... da's nog een beetje vroeg denk ik. Aangezien mijn cyclussen nogal wisselend zijn (30,32,50,35).... Weet iemand eigenlijk of je precies 14 dagen voor je ongesteld wordt je ei hebt? Of wisselt dat al net zo als de dag waarop je ongesteld wordt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef bumbaloe het volgende:
Mikoxx, jij bent ook l ief. Jij kan volgende week al gaan testen.
Dit is voor ons wel direct ronde 1. Er is wat ons betreft geen enkele reden om af te wachten dus we gaan er gewoon gelijk voorquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even met mijn naam in het lijstje tot ik mijn menstruatie heb gehad.
Nu dus ronde 0 zeg maar.
En dikke proficiat. Wat voor baan?
quote:oe zat het ook alweer? Even terug naar de biologieles. Een gemiddelde menstruatiecyclus duurt 28 dagen. De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden. Er komt dan een rijpe eicel vrij. De eisprong zelf gaat heel snel. In vijftien seconden is het gebeurd.
Dat dus jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:52 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je de eisprong had 14 dagen voor jouw menstruatie...
Nope. Ik zie wat dat betreft net zoveel als de normale users. Je bent dus veilig voor mijn nieuwsgierige geneus!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
@BE. Dat lijkt mij nou helemaal geen leuke regel')
Maar kan jij niet zien welk emailadres ik dan heb? Dan lijkt het me voor jou een kwestie van 1+1=2
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:01 schreef poohy het volgende:
Gezellig hier![]()
Ik zal nog even een soort update geven over het vervolg van mijn net-niet-maar-toch-bijna-zwangerverhaal![]()
In ieder geval hebben we besloten (is meer mijn keuze, mijn vriend maakt het helemaal niet uit) om er toch nog even niet voor te gaan.
Ik was namelijk aan de ene kant ook opgelucht dat ik niet zwanger was. Vooral omdat we nog geen eigen huis hebben. Dta maakt op zich niet uit, maar voor mij heeft het heel veel invloed. In de zeven jaar dat we elkaar kennen hebben we nooit langer dan een jaar ergens gewoond.
Dus nu ben ik toe aan een eigen stekkie waar we rustig kunnen settelen![]()
Wie weet tot over een half jaar![]()
Iedereen succes gewenst hier, inclusief alle klonen![]()
En bedankt voor het meeleven
ksssht~!quote:
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef PM-girl het volgende:Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
ik ken die test niet, maar een tweede streepje lijkt me een duidelijk verhaal hequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef dusdus het volgende:
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?
Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
wachten op je tweede persoonlijkheid!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..quote:
En weer weg!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
dit hebben wij inderdaad ook besloten! ook omdat ik net (juli) gestopt bent, en de eerste maand het dus wat langer duurde voordat ik ontpild was...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:57 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Wij gaan deze maand eens ovulatietesten proberen. Doordat het bijniet allemaal goed is is de kans op "zomaar" zwanger worden gewoon te klein. En omdat ik steeds mee begin te twijfelen wanneer mijn eisprong nou is doen we het een keertje zo. Proberen kan geen kwaad!!
Dat boek... het leest lekker wegquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, dat boek...
Echt someone you love to hate. Een paar uur na de ejaculatie er al van overtuigd zijn dat je (in haar geval ongewenst) zwanger bent en dan doen alsof de wereld vergaatOkay, ze had wel gelijk, maar dat maakte haar zeker niet minder irritant, integendeel zelfs
![]()
Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief![]()
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
Mwoah volgens mij heb je het meeste kans zwanger te raken als je een bmi hebt tussen de 20 en de 25. Niet dat mensen met een bmi boven de 25 niet zwanger raken, maar wellicht iets minder snel. Dus in dat opzicht denk ik dat je misschien wel sneller zwanger raakt als je iets afvalt als je bmi net boven de 25 is. (daarnaast is het op zich ook gezonder.)
Er is pas na een week of vier bloedcontact tussen jou en je kindje dus je hoeft je niet echt zorgen te maken nog over schadelijke stoffen van het afvallen voor je kindje ofzo.
en daar weer naast geloof ik al die ongein nooit zo over dat het enorm schadelijk is voor je kind om te lijnen tijdens de zwangerschap.ik bedoel dan dus, letten op wat je binnenkrijgt, het aloude ieder pondje gaat door het mondje principe. Diehard dieeten is wat anders, maar das nooit goed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:04 schreef bumbaloe het volgende:
Béeee Ben jij niet gewoon 1 van de kloons???
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef dusdus het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..
dat ze nog niet ongesteld is geworden kan ook nog komen door het ontpillen dit duurt ongeveer 10 weken maar kan natuurlijk altijd langer duren, dat verschilt per persoon.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:
Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief![]()
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
Mwoah ik weet niet, even hypothetisch, iemand heeft een bijzonder slecht eetpatroon met alleen maar kant-en-klaar maaltijden, pizza's en afhaal enzo, geen groente verder en geen fruit. En deze persoon stapt daarna over op het SHE-dieet. Dan is de kans heel erg groot dat die persoon afvalt, maar tegelijkertijd krijgt deze persoon een uitgebalanceerde gezonde voeding binnen met veel vitamine en dergelijke. Wat weegt dan zwaarder? Het feit dat die persoon waarschijnlijk een kilo of 10 kan afvallen zo, of het feit dat de voeding zoveel gezonder is, met veel vetten en eiwitten die erg belangrijk zijn voor de bouw van je kindje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoorJa, met overgewicht KAN je verminderd vruchtbaar zijn, maar dit is echt niet zo makkelijk naast een BMI lijstje te leggen, aangezien BMI ook slechts een indicatie is.
En wat betreft afvallen tijdens de zwangerschap, ja, dat is wel degelijk schadelijkNiet alleen vanwege eventuele afvalstoffen die het kindje binnenkrijgt, maar ook omdat je tijdens het afvallen vaak te weinig van bepaalde stoffen binnenkrijgt, die je kindje wel nodig heeft.
shitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik ook al in mijn PM-box, maar geloof me... ik ben het niet.
Ik zou of hier zelf posten, of niet. Ik ben niet handig genoeg om een kloon geheim te houden.
Plus dat ik eerst nog 10 kilo af wil vallen voor ik ook maar over een 2e na ga denken. En F. wil nog niet, en Sasha is nog geen 1 en... en...
Nee dus.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik zit er wel veel, dat klopt, maar dat komt omdat het sowieso lekker druk is nu in het topic. Flink aantal mensen die ik 'ken' (ja, ook onder de kloons) en dus lees ik vaker meer.![]()
Jij werd trouwens ook genoemd, Leonieke!
dat hopen wij ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:31 schreef mefke79 het volgende:
Bierzuipert: welkom en hopelijk zijn ook jij en je vriendin zo weer vertrokken uit dit topic
Oops, ik had niet gezien dat die ene post weggehaald werd. Sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Leonieke, doe even editten.Heb jij ook een geheimpje.
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef Nijna het volgende:
Wat een gekloon...
Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers
Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet ExplorerWerkt prima
Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een geheimpjeIk heb een geheimpje
(en misschien heb ik er wel meer dan één
)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een geheimpjeIk heb een geheimpje
(en misschien heb ik er wel meer dan één
)
lolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!![]()
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist.Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
niets van aantrekken en gewoon postenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Vertel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
Mijn god wat doe je mij aan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroegerhint hint en vond dat wel leuk altijd!
Is hij dicht dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn god wat doe je mij aan?(zet anders even jouw PM-box open
)
Ow, vreemd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef leonieke het volgende:
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Dank je! Heel fijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.
Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.
Oke?
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente ik test me ook suf hoor![]()
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.
Ja dat is ook zo. Al heb ik totaal geen idee waar ik me bevind in de cyclus. VOrige week ook 2 keer geklust en ook voor de fijn. Wel natuurlijk in het achterhoofd dat het weleens rond de eisprong zou kunnen zijn. Weet niet. Voelde vorige week rare krampen en deze week ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."
Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
Ik ben 4 oktober al ongesteld geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
Als je het zelf niet fijn zou vinden moet je het niet doen natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat je natuurlijk van harte welkom bent als je dat wel zou willen ondanks MMMquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren
Ik denk dat ik in mijn cyclus van 28 dagen mijn eisprong ook later heb. Denk 16 dagen na de eerste dag van ongi. Maar word wel 12 dagen daarna gewoon ongesteld. Maar daar komen we morgen achter, dan ga ik met ovu testen beginnen!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
Zijn al een hele tijd bezig, hoor ook meer in het andere topic thuis. Alleen zijn we hier gestopt met de behandelingen van de gyn en laten de natuur voor wat het is. Komt het er zeer welkom, komt het niet tja jammer maar dan is er geen man overboord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Het is hier altijd feestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans
mg81dat wordt dus feest dit weekend!
Ik heb nog nooit van een suikertruuk gehoord. Maar vertel me er eens meer over.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente![]()
En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Lastig hè? Ik heb ook geen idee wanneer ik het beste kan testen. En ik ben veel te ongeduldig om netjes te wachen. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (Excuse me, als je het al verteld hebt...)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef bumbaloe het volgende:
Huuphuup Oe, spannend!
Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.
Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
Klinkt goed, maar zou t echt kunnen? Heb toch zo mijn twijfels over dit soort huis-tuin-en-keuken-dingen. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar ervaringen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad![]()
Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |