abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62071297
Vorige deel: Wachten op een tweede streepje deel 115

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

05 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
16 oktober Kersjes NOD
19 oktober Mikoxx (04-2008) NOD
20 oktober XXXKarinXXX (08-2008) NOD
22 oktober Mefke79 (07-2008) NOD
24 oktober Takkembah NOD
26 oktober Saffier NOD
27 oktober Mysterygirl81 NOD
29 oktober prinseszondererwt NOD
30 oktober Nijna (06-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Happyme28 (07-2007)
Mammamia (07-2007)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 03-10-2008 12:28:54 ]
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62071419
So. Who's next?

Prinses, al nieuws?!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:05:03 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62071655
Ja Prinses, doe eens melden!
En Poohy, hoe is het bij jou nu?
pi_62071675
Kans gemist helaas.
Gisteren (voelbare?) eisprong gehad, maar M. heeft 40 graden koorts en ligt al 3 nachten in bed te zweten, rillend van de kou, en te kermen van ellende. Eigenwijs als hij is is vandaag pas de eerste dag dat hij ziek is thuis gebleven van het werk.
Ik ben vrij vandaag, er is dus een minieme kans dat het toch zal gaan gebeuren, maar ik geef het weinig kans hoor. Sowieso lijkt hoge koorts me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van zijn zwemmers

Tenzij ik een Maria ga flikken mag mijn volgende NOD op 12 november
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:08:07 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62071716
Ik heb helemaal medelijden met M. Ik zie het helemaal voor me, hij ziek in bed en jij smachtend ernaast!
Wil je de datum nu al aangepast hebben?
pi_62071774
Mag mijn nieuwe NOD ook nog verandert worden. Doe maar 27 okt.

Kersje jammer dat deze ronde niet is gelukt (waarschlijnklijk).
pi_62071849
Smachtend? Door - en door nat was ik!
Je zag het zweet zo zijn porien uit gutsen, vannacht om 4 uur heb ik het bed maar staan verschonen

Laat voor de vorm maar even staan, ziet er anders ook zo raar uit. Dan geef ik later deze maand mijn nieuwe nod wel door.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:14:43 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62071874
Ik zie het ook helemaal voor me bij Kersjes aan het bed
Ik ben vanmorgen bij de HA geweest voor de verwijzing, die vond het maar raar dat ik maandag niet meteen de verwijzing mee heb gekregen en er weer apart voor langs moest, die brief had HA 1 ook wel even kunnen schrijven. Maar goed, ik heb 'm nu, daar ging het om. Deze HA dacht gezien de klachten aan eventueel een vleesboompje of iets dergelijks, maar dat was meer speculeren dan wat anders. Hij vond de klachten iig niet normaal en wilde een echo. Afspraak in het ZH heb ik moeten verzetten naar de 20e ivm mijn werk. Ik ben benieuwd.

Mysterygirl ook ongesteld geworden? Jammer hoor
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:21:36 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62072026
Wat raar idd, dat je terug moest voor die verwijzing. En nu nog weer wachten tot de 20e. Ik hoop echt zo dat het iets simpels is en dat je dan hup snel vlot zwanger raakt!
pi_62072349
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef Saffier het volgende:

Mysterygirl ook ongesteld geworden? Jammer hoor
Ja de 29 ste al. Maar deze maand was het te verwachten. Geen sex gehad wanneer het moest. Geen zin
pi_62072379
uhmzzz.... ik heb sinds gisteravond een beetje krampjes en kriebeltjes in mijn buik en vreselijk gevoelige borsten. Dacht eerst dat ik ongesteld zou worden, maar er gebeurd niets (meestal een paar dagen van te voren wat spotting). Vanmorgen had ik ineens een beetje last van duizeligheid...

Ik ga er vanuit dan het helemaal niet kan, maar ik heb nu 6 dagen verhoging en mijn ongesteldheid verwacht ik over een dag of 3...

Is het toch weer een beetje spannend...

We vertrekken morgenochtend naar Spanje dus op zich zou het wel uitkomen als ik niet ongesteld zou worden..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:37:50 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62072416
happy! Dat klinkt goed zeg!
Maarreh! Hoe lang blijf je in Spanje? Moeten we heel lang gaan wachten op nieuws zeker?
pi_62072551
We blijven 10 dagen weg, maar als ik daar in het onwaarschijnlijke geval positief testen, zoek ik wel even een i-net café op
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:00:44 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62072953
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef happyme28 het volgende:
We blijven 10 dagen weg, maar als ik daar in het onwaarschijnlijke geval positief testen, zoek ik wel even een i-net café op

Tof!
pi_62073127
Ik hoop dat je op zoek moet naar een café
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:46:40 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62077598
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Kersjes het volgende:
Kans gemist helaas.
Gisteren (voelbare?) eisprong gehad, maar M. heeft 40 graden koorts en ligt al 3 nachten in bed te zweten, rillend van de kou, en te kermen van ellende. Eigenwijs als hij is is vandaag pas de eerste dag dat hij ziek is thuis gebleven van het werk.
Ik ben vrij vandaag, er is dus een minieme kans dat het toch zal gaan gebeuren, maar ik geef het weinig kans hoor. Sowieso lijkt hoge koorts me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van zijn zwemmers

Tenzij ik een Maria ga flikken mag mijn volgende NOD op 12 november
Ik moest meteen denken aan babyboom, Jeroen en Diana! Jeroen had ook hoge koorts, maar zijn in een potje gedoneerde zwemmers deden het trucje wel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62077947
terug vind streepjes

Happyme28 klinkt toch erg hoopvol, fijne vakantie !!!

Kersjes, he wat jammer en inderdaad dat beeld van jou kwijlend aan de rand van het bed .... ach gossie arme M. (en arme Kersjes).
Mama van Isa en Ties
pi_62078566
Kers, ik zie het voor me. Maar slechte timing om ziek te worden, juist nu.
Beterschap voor M. en een voor jou.

Happyme, ik hoop dat je een internetcafe mag opzoeken op vakantie!
Fake it till you make it...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:02:13 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62081068
Kersjes.... jammer!
Ik hoop ook dat je een internetcafe mag gaan zoeken happy! Fijne vakantie in ieder geval!
pi_62081529
Het is al twee dagen Oktober en ik ben nog helegaar nie zwanger dat was niet de afspraak!
sorry, flauw

Jammer kersjes, maar begrijpelijk dat jullie hoofd er niet echt naar stond.
Happyme, mn duimen draaien alvast, en doe maar wat spaanse zonnigheid meenemen hierheen Geniet van je vakantie!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:33:49 #21
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62081812
illegal tvptje

mag mijn nieuwe gegokte NOD op 24 oktober???

mijn 1e cyclus 34 dagen, 2e 27 dagen, nu maar iets er tussenin gegokt
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:56:43 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62083691
Done. Succes de volgende ronde.
pi_62085228
Hier geen nieuws, nog steeds dezelfde dingetjes: gevoelige borsten en een beetje zeurkramp in mijn onderbuik. Zondag gaan we testen als er geen duiveltjes te zien zijn... Spanning en sensatie!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:53:33 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62085710
Oeh... spannend prinses!
pi_62087336
Prinses, dat is nog maar 3 nachtjes slapen, spannend hoor!

PM, dat gaat me nou net iets te ver, we wachten wel op de volgende ronde

Happy, fijne vakantie!
Hopelijk meld je je gauw weer met goed nieuws
pi_62087473
Happy, fijne vakantie! Prinses: spannend....ik duim vast voor je..
En Nijna, nu al weer het begin van een cyclus, goed gedaan! Je kan er weer tegen aan om zo maar te zeggen.
Kers...pff, balen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62087709
Have fun Happy! En hoop dat we je hier binnen 10 dagen weer zien
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62090074
Oeh Prinseszondererwt, spannend!!

Happy wens je een fijne vakantie, en hoop dat we je nog even zien hier tussen het bruin bakken door
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62098730
Vandaag ziek thuis en in een vlaag van verstandsverbijstering een test gedaan, negatief natuurlijk. Iemand ervaring met de Etostesten eigenlijk? Zondag testen we gewoon opnieuw, dit is zowiezo te vroeg. Maarja, je weet hoe het gaat.

*edit 9:15: nu voelt het ineens alsof ik heel erg ongesteld ga worden. Zou niet eens zo beroerd zijn na 28 dagen...

[ Bericht 16% gewijzigd door prinseszondererwt op 03-10-2008 09:16:34 ]
pi_62099377
Ik heb het niet zo goed bij gehouden. Maar volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn.... Maar weet het niet.

Voel af en toe vlagen van misselijkheid. Maar door alle drukte verbouwing etc, zou het dan met de ene keer gebeurd moeten zijn

Ik weet het niet....... Wens nu dat ik het had bijgehouden. Wanneer ben ik vorige maand ongesteld geworden...(volgens mij begin v.d. maand) Wordt gek... Voel nog niets wat lijdt tot ongesteld. En af en toe misselijk. Met vlagen dan he.

Iemand die me een test kan toesturen via de post? Durf zelf niet te halen En wil eignelijk nu al testen.. Zit zo in onzekerheid nu... Wil 't zo graag, maar kan toch haast niet.
pi_62099744
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef ymme het volgende:
Ik heb het niet zo goed bij gehouden. Maar volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn.... Maar weet het niet.

Voel af en toe vlagen van misselijkheid. Maar door alle drukte verbouwing etc, zou het dan met de ene keer gebeurd moeten zijn

Ik weet het niet....... Wens nu dat ik het had bijgehouden. Wanneer ben ik vorige maand ongesteld geworden...(volgens mij begin v.d. maand) Wordt gek... Voel nog niets wat lijdt tot ongesteld. En af en toe misselijk. Met vlagen dan he.

Iemand die me een test kan toesturen via de post? Durf zelf niet te halen En wil eignelijk nu al testen.. Zit zo in onzekerheid nu... Wil 't zo graag, maar kan toch haast niet.
www.zwangerschapstest.nu/
Kun je meteen een voorraad aanleggen en ze bezorgen snel. Hehe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62100034
Ja daar moet je vooruit betalen. En ik ben mijn rabobank reader kwijt geraakt met het verbouwen..
pi_62100662
Ymme, gewoon zelf een test halen, desnoods in een dorp verderop

En gewoon bijhouden wanneer je nu ongesteld wordt in een excelletje ofzo, dat kost veel minder tijd dan je denkt en je hoeft je de volgende keer niet druk te maken wanneer het zou moeten komen. Wellicht kun je het terugzoeken in oude topics?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:57:38 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62101272
Geen test durven halen. Het klinkt mss wat hard, maar weet je zeker dat je al aan kinderen toe bent als je al niet eens zo dapper bent om een test te halen.
Gewoon doen joh! Je bent echt niet de eerste die zo'n test komt halen hoor.

Prinses, ik heb getest (destijds, niet nu dus )met etos-testen, keurig positief, met 3-4 dagen overtijd.
pi_62101274
Een ander dorp is geen optie. (lees 15 km fiesten). En a.s. zondag hebben we hier kermis. Dus ik ben nu al druk met eten voorbereiden, schoonmaken en dergelijke.

Ik maak me niet druk hoor. Zeer zeker niet. Kijk maar eens in de OP Ik zou het totaal niet erg vinden als het 'raak' is
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:02:04 #36
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62101358
Ik mis again hier in het topic, hoe is het met je meis??
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:07:59 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62101460
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:02 schreef Fruppel het volgende:
Ik mis again hier in het topic, hoe is het met je meis??
Ja! Dat wilde ik gisteren idd ook vragen, en toen dus gelijk weer vergeten.
Waar zit je? Gaat het allemaal nog een beetje?
pi_62101625
Ymme, je kunt ze ook goedkoop van internet bestellen, of in een andere woonplaats zoals ik deed haha
bij www.babyboomshop.nl kun je achteraf ook betalen!

Ienie wat een verdrietig nieuws lees ik, sterkte

Jammer van de gemiste kans Kersjes

Ik heb ovulatietesten binnen per post, maarja daar heb ik nog effe niks aan want bent nog niet ongesteld, nu dag 34, ik wacht nog even deze week af en anders heb ik misschien toch een keer overgeslagen en ga ik aan de ovulatietesten.
Weet wel dat ik echt nooit meer aan de hormonen wil, jeetje wat moet mn lichaam daar lang van herstellen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62101751
Ymme, als de nood echt aan de man is, Wehkamp.nl heeft ook testen. Weet niet of je daar een account hebt toevallig? En anders heeft www.kijkshop.nl ze ook geloof ik. Ik dacht dat je daar met je creditcard kunt betalen.
Wat is de reden dat je niet durft te gaan halen? Staan er bekenden in de kruidvat/etos? Anders als je het echt erg vindt drie flessen shampoo ofzo kopen en nog wat andere meuk die je uiteindelijk toch wel gebruikt en de test daartussen leggen. Afrekenen, tasje vragen en wegwezen

Ik kan het me trouwens wel voorstellen hoor, eerste keer dat ik zwanger was had ik een test bij wehkamp besteld omdat ik ook niet durfde, ongeldig.. *bluh* moest ik alsnog naar de etos, ik een test gepakt, meisje scant het ding en *poef* verschijnt er heel groot op dat scherm zodat de hele rij kan meelezen "ZWANGERSCHAPSTEST". Ik dacht dat ik door de grond ging. Tegenwoordig schaam ik me er helemaal niet meer voor maar dat komt ook omdat het gewenst is nu, maar ik ga voor de handigheid toch maar naar het Kruidvat, dat scherm van de Etos vind ik nog steeds niets

Ohja en als laatste, meestal worden de meiskes van 16 die eventueel achter de kassa staan sneller rood dan jij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62101821
Ahw Ienie, ik lees het ook nu. Sterkte meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62102635
Ik voelde het al aankomen: ik ben zojuist ongesteld geworden. Geen beeb voor ons deze ronde.
Nieuwe NOD mag op 29 oktober.

En ik bedacht me net niet al te blij te zijn met de duivels, want: zonder menstruatie geen eisprong maar: menstruatie betekent niet meteen een eisprong, toch? Dus nu weet ik nog niet of de clomid iets gedaan heeft... Ik hoef pas de 22e naar de gyn, dus ik begin maar aan de tweede ronde clomid zondag. Lijkt me.
pi_62102793
Prinseszondererwt....he bah nu weet je eigenlijk nog niets, wat kan je lijf je onzeker maken
Ik hoop echt dat je volgende maand meer mazzel hebt.

Ienie, tjee ik had al gereageerd in het andere topic maar ik vind het zo'n naar bericht voor jou en je man.
Je was er zo blij mee en dan nu dit

Ymme uit ervaring weet ik dat dames die bij de drogist werken vaak erg integer zijn.
Ik koop alle testen hier in ons dorp, en ik woon in een heeeeel erg klein dorpje, dat type van ons kent ons.
En nog nooit heb ik gehoord dat iemand daar hun mondje voorbij praatte.
Hoef je dus echt niet bang voor te zijn.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:25:38 #43
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62102997
Jeetje, wat vreselijk Ienie
En wat enorm balen prinses

Voor beiden

[ Bericht 26% gewijzigd door poohy op 03-10-2008 12:35:37 ]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:30:10 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62103077
Balen Prinses!
Ik heb het aangepast.
pi_62103771
Ienie
pi_62103808
Ik heb bij babyboom zwangerschaps testen besteld. Hopelijk zijn deze snel binnen. Zodat ik weet hoe of wat.
Vind het zo spannend.......
pi_62103929
Ymme, ik hou altijd op het jaaroverzichtje in mn agenda bij wanneer ik ongesteld ben geworden, cirkeltje om de datum en je kan het zo terugvinden... Test halen is niet zo eng als het lijkt . En anders ga je toch even naar een nabijgelegen plaats voor de drogist .
Van even is geen sprake natuurlijk 15 km verderop... zie dat je ze al online hebt besteld!

Prinses, gezellig dat je nog een rondje meedoet... . Had je liever uitgezwaait hier...
pi_62104304
Aaah is die test er nog niet

Ik wil weten of ik blij mag zijn, of niet
pi_62104717
Ik had van nieuwsgierigheid gewoon een test gehaald bij de drogist hoor... ik zou echt niet nog een dag kunnen wachten geloof ik .
pi_62104997
Ik denk vooral dat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben. Omdat het wel een hele grote toeval zal zijn. En ik loop graag te hard van stapel :D

Kan maar zo zijn dat ik over een paar dagen toch ongesteld moet worden. Het is z'n chaos geweest met de verbouwing (wat grotendeels nu klaar is en we weer thuis wonen), dat ik dus echt niet meer weet wanneer ik ongesteld moet worden. Terwijl ik dit altijd geweten heb
pi_62105445
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef ymme het volgende:
Aaah is die test er nog niet

Ik wil weten of ik blij mag zijn, of niet
Ik had ze de volgende dag al in huis!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:09:00 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62109542
Hmmm.... jammer ieniemienie en prinses...
Ymme: Is ie al binnen inmiddels?
pi_62110202
Vandaag teruggekomen van vakantie en dames... ik ben zwanger!!!!!!!!!
Ben zo ontzettend blij!

Was afgelopen dinsdag 2 dagen overtijd en heb toen maar een testje gehaald in het dorpje waar ik was. En ja hoor, positief! Had al rare steekjes naar mijn liezen en zere spierpijn-borsten, maar durfde niet te hopen.

Dus dat geeft weer hoop voor de dames die net als ik al wat langer wachten, dacht ik zo!
pi_62110258
Joepiedepoepie! De eerste van oktober (toch?)
Van harte hoor!
pi_62110290
gefeliciteerd!!!
Wat goed! En nu lekker genieten

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:51:17 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62110299
Gefeliciteerd Mammamia! Wat leuk zeg!
pi_62110496
Tegenstrijdig topic soms. Ik vind het zo sneu voor je, Ieniemienie. Hopelijk is het gauw opnieuw raak

Syrena, doe je mee?

Ymme, wat spannend!

Mammamia!
pi_62110861
Ik koop alleen de testen maar, ik ben een fan van pee-on-a-stick
Geloof me, zodra er hier groen licht is zijn jullie de eersten die het te weten komen

Als Fok dan nog bestaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62111269
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:21 schreef Syrena het volgende:
Ik koop alleen de testen maar, ik ben een fan van pee-on-a-stick
Geloof me, zodra er hier groen licht is zijn jullie de eersten die het te weten komen

Als Fok dan nog bestaat

Daar ben ik ook altijd bang voor, ALS ik dan zwanger zou zijn dat dan Zwangerschap&Geboorte niet meer bestaan

Mammamia, heerlijk eindelijk even goed nieuws hier,van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst
pi_62111324
Mammamia: in de OP staat achter je naam 07-2007: ben je sinds toen bezig dan?
(Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je uitzinnig bent, zou ik iig wel zijn!)
pi_62111488
Mammamia .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:29:44 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62112318
Zou dit het begin van de streepjeshoosbui dan zijn?? Ik hoop het! Gefeliciteerd Mammamia!!
pi_62113556
Echt inderdaad zo'n tegenstrijdig topic dit...
Wat een rotnieuws ieniemienie, sterkte.

En gefeliciteerd mamamia! Wat goed dat het na zo'n tijd wachten dan eindelijk zo ver is!
pi_62114635
Bedankt voor al jullie felicitaties! Heel lief.

Ja, dus al bezig sinds vorig jaar juli - geen maandje overgeslagen! Wat een tijd, he. De teleurstelling wordt toch elke maand groter.
En al onderzoekjes laten doen (i.v.m. mijn leeftijd) en zelfs een afspraak gemaakt voor iui in februari... Wel heel fijn dat dat nu niet meer nodig is! (ervan uitgaande dat alles goed gaat natuurlijk he)

Hoop dat er een streepjesregen volgt!
pi_62114860
Mammamia! Wat een GEWELDIG nieuws!!!!! GEFELICITEERD!!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:19:32 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62115120
Mamamia wat een nieuws wat heerlijk voor julie ,
,
Ienie wat triest voor jullie. Sterkte.
Ylana
pi_62115672
Mammamia Mammamia!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62115916
Super MammaMia!!!!! lang wachten is toch beloond, geweldig. van harte gefeliciteerd!

En heel tegenstrijdig.....
Ienie, veel sterkte!!
pi_62117046
Mammamia van harte gefeliciteerd!!!!!! Het lange wachten is beloond, wat fijn!

Laat de streepjeshoosbui van Oktober maar komen Ik duim dat er veel dames de komende tijd zullen volgen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:06:32 #70
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62118211
Gefeliciteerd Mammamia
pi_62118586
Poohy, heb jij nog niet wat meer te melden?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:27:46 #72
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62118742
Nee, eigenlijk niet
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Omdat dit één dezer dagen alsnog kan gebeuren, wacht ik met nog een test doen.

Als ik vrijdagochtend nog niet ongesteld ben geworden, dan doe ik een test en dan wil ik ook een dik vet kruis zien
pi_62122876
Wauw poohy, wat kun jij lang wachten. Petje af hoor!
Vrijdag moet er dan ook maar eens een flink kruis te zien zijn idd.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:51:04 #74
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62122946
Mammamia wat een geweldig goed nieuws! Echt waanzinnig leuk!!!
pi_62123007
Wat fijn voor je Mammamia!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:09:44 #76
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62123105
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw poohy, wat kun jij lang wachten. Petje af hoor!
Vrijdag moet er dan ook maar eens een flink kruis te zien zijn idd.
Hopen dat ik dat vrijdag inderdaad zie, want ik zag net bij het afvegen dat er donkerbruin spul (bloed? ) opzat..
pi_62123972
Mammamia gefeliciteerd!!!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:01:06 #78
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62124428
mamamia feli

poohy, serieus respect dat jij zo rationeel kan denken nog. bij mij waren er ws alweer de nodige testen doorheen gegaan
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:09:05 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62124574
voor mammamia!
Van harte gefeliciteerd!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62124728
Ik ben net ongesteld geworden. Helaas (maar ergens ben ik stiekem toch ook wel een beetje opgelucht, ik vind het zo spannend elke keer!)
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:28:30 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62124894
Balen Sjors!
pi_62126256
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef Mammamia het volgende:
Vandaag teruggekomen van vakantie en dames... ik ben zwanger!!!!!!!!!
Ben zo ontzettend blij!

Was afgelopen dinsdag 2 dagen overtijd en heb toen maar een testje gehaald in het dorpje waar ik was. En ja hoor, positief! Had al rare steekjes naar mijn liezen en zere spierpijn-borsten, maar durfde niet te hopen.

Dus dat geeft weer hoop voor de dames die net als ik al wat langer wachten, dacht ik zo!
gefeliciteerd!!
pi_62126343
Ienie

GK, wat balen zeg!!

Mammamia, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62126428
Wat jammer Georgette!
pi_62126684
Jammer georgette.

Poohy wat kan jij lang wachten zeg... petje af!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:40:33 #86
94046 PM-girl
pi_62127342
Mammamia wat leuk! Proficiat!!

Georgette, jammer!
*
pi_62127944
Mammamia

Georgette, wat jammer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62129987
Zojuist een test gedaan. En maar 1 streepje. Dus 1 te weinig.

Vind het toch echt raar. Ik voel me heel anders dan andere maanden. Wel een appart gevoel in onderbuik, maar anders. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt.

Gisteravond is de vader van onze zeer goede vriend overleden. Heel raar allemaal. Hij was 3,5 geleden al opgegeven maar als het dan gebeurt..... bah..
Mijn schoonvader is in Feb. overleden. En dat alles komt nu weer boven. Allemaal veels te jong. En kanker
Schoonvader 59, vader vriend 57.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:08:44 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62132629
Kan het zijn dat je te vroeg getest hebt misschien? Zeker als je niet helemaal zeker bent over wanneer je ongesteld zou moeten worden zou dat wel kunnen toch?
  Jubileum moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:48:57 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62133515
Georgette wat jammer!

Ik zou toch zweren dat ik hier gisteravond gepost had, maar kan het nergens terug vinden dus nogmaals:
Mammamia gefeliciteerd!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62133604
GK, poohy en ymme:
pi_62135527
Mammamia, gefeliciteerd
Lang moeten wachten zeg, en dan nu eindelijk raak!

Wie is de volgende?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:29:14 #93
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62135696
Het blijft spannend hier. Vandaag dus een klein beetje bruine afscheiding en het heeft nog niet doorgezet Ik las verder dat dit kan gebeuren tjdens de dagen dat je ongi moet worden.

Het is in ieder geval heel anders dan mijn normale ongesteldheid dus ik ben zeer benieuwd morgen!

Gelukkig vandaag genoeg afleiding gehad. Zojuist naar vrienden geweest en vanochtend hebben we enkele huizen bezocht omdat het open dag is We zijn namelijk hard op zoek naar een koophuis
pi_62136585
Spannend Poohy!
En nog een huis kopen ook
Wij hebben ook net een huis gekocht. We zitten nu in een ieniminie-flatje, en gaan dus eind januari naar een echt huis. Met genoeg slaapkamers En een tuin
pi_62136961
Klinkt als ons verhaal, maar dan 2 en half jaar geleden Tessie. Van flat naar echt huis....!
En toen kwam er ook snel een kindje....hopelijk bij jullie ook

Poohy je weet het spannend te maken, hopelijk zet het niet door, en heb je snel dat kruis te pakken
pi_62137642
OOoh Mammamia wat fijn na ruim een jaar in dit topic weg naar het Zwangerschap & Geboorte topic verhuizen, meid het is je van harte gegund gefeliciteerd!

G-K hé wat jammer, hopelijk volgende ronde meer succes

Phoohy wat kanp dat jij kan wachten... respect!
Mama van Isa en Ties
  zondag 5 oktober 2008 @ 04:03:24 #97
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62141932
Ik heb nu last van enorme krampen en lilchrood bloedverlies bij het plassen. Ik kan niet meer slapen, het kan best zijn dat ik nu eens ongesteld aan het worden ben
pi_62142661
Oh poohy, midden in de nacht!
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:13:08 #99
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62142775
Ik ben dus inderdaad gewoon ongesteld geworden

Maar nu vraag ik me het volgende af. Heb ik mij de afgelopen weken gewoon totaal voor de gek gehouden? Ik had nameiljk wel degelijk een streepje op mijn test Kijk, die symptomen kunnen allemaal verklaard worden of dat kan ik in ieder geval zelf 'verzinnen'.

Ik merkte ook dat ik te laat ongesteld was geworden. Doordat ik meteen echt hevige krampen heb en er veel bloed los komt. Normaal is dat namelijk niet zo. Hoe moet ik dan mijn cyclus zien? De laatste keer dat ik ongesteld geworden (5 september) was ik door stress ook te laat..

Zometeen maar even met mijn vriendlief overleggen of we het nu echt gaan proberen
pi_62143145
Wat jammer Poohy, maar wel heel raar van die test, ik zou niet weten hoe je dan toch iets hebt kunnen zien, een indrooglijntje misschien?
Of een zeer vroege miskraam? Zoiets komt ook wel voor als je te vroeg test

Ik vermoed dat ik pas de 18e september een eisprong gehad hebt, iets wat Owlet me ook al zei, en ik dacht zelf nog wel aan een innesteling is ook beetje onnozel van mezelf om te denken dat je na een cyclus van 77 dagen ineens er 1 hebt van maar 28 dagen!
Zit nu op dag 35, hoop snel ongesteld te worden dan kan ik daarna aan het testen met ovulatiedingen, dat lijkt me ook wel weer spannend omdat je dan gerichter kan bezig gaan!

[ Bericht 5% gewijzigd door DustinHenderson op 05-10-2008 10:57:09 ]
pi_62143212
Poohy, wat jammer. Misschien toch even zwanger geweest? Ik weet niet zo goed hoe je het tweede streepje op je test anders kan verklaren...

Hier een rare (in de zin van korte) menstruatie... Het lijkt alweer grotendeels klaar... Normaal ben ik toch wel bijna een week. Kan dat zijn omdat ik een week te vroeg al ongesteld was, dat t daarom korter duurt?
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:42:09 #102
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62143811
Poohy, wat jammer zeg... Heb je het al besproken met je vriend?

Poppejans, dat lijkt me inderdaad wel fijn voor je straks met die ovu-testen. Meer duidelijkheid

Ik heb vrijdag een boek gelezen. Dagboek van een hysterisch wijf dat zwanger raakte na een keer zonder condoom terwijl ze geen 2e streepje wilde (en da's een understatement). Ik kreeg er kromme tenen van, zat me groen en geel te ergeren aan haar aanstellerij gedurende de hele zwangerschap, maar heb het wel in een ruk uitgelezen Het boek heet "Bevrucht", hopelijk zullen wij hier dat met z'n allen ook gauw zijn!
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:38:43 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62144869
Poohy, wat jammer joh!
Een streepje kan best hoor. Er zijn heel veel superprille zwangerschappen die al misgaan nog voor er eigenlijk getest is en wat je dus nooit weet zeg maar.

Ben benieuwd of jullie er nu dan gelijk echt voor gaan. Vaak hoor je dat zo'n twijfel-ronde 'wel-niet-wel-niet' de trigger is om te zeggen 'ok, toch wel erg jammer, we gaan er voor!'.
pi_62147301
Kers, dat boek heb ik ook gelezen, ik vond het op zich wel grappig. Heb Uitgeteld (zelfde schrijfster) ook gelezen
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:56:53 #105
100412 mefke79
komt goed!
pi_62158837
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:55 schreef Nijna het volgende:
Hier een rare (in de zin van korte) menstruatie... Het lijkt alweer grotendeels klaar... Normaal ben ik toch wel bijna een week. Kan dat zijn omdat ik een week te vroeg al ongesteld was, dat t daarom korter duurt?
Nijna, schijnt te maken te hebben met de hormomen van de zwangerschap. Althans, zo zei mijn huisarts het afgelopen keer. Ik ben wat heftiger ongesteld nu, en zonder aanloop (tis alsof iemand een kraan openzet, zeg maar), maar alle afwijkingen konden voorkomen.
Ik ben vrijdag 'rechtgezet' door mijn fysio/manueel therapeut. Mijn bekken was sinds de zwangerschap aan de ene kant te los en zat aan de andere kant vast. Pijnlijk, kan ik je vertellen. Dat loshalen trouwens ook en vooral nu de reactie erop is echt niet prettig. Maar goed, moet er hierna wel snel vanaf zijn.

Poohy, jammer! Ben benieuwd of je er nu echt voor gaat. En Poppejans, hopelijk geven ovulatietesten je wat meer duidelijkheid. Succes allemaal (zitten op mijn bureaustoel doet pijn, heb dus niet alles bij gelezen
pi_62160010
Klinkt pijnlijk mefke, rustig aan doen hoor!
pi_62166695
Auw Mefke, dat klinkt niet zo lekker. Hopelijk is het nu gauw weer in orde!
Mijn lijf loopt me te neppen, dacht ik er gisteren vanaf te zijn, maandverband aan de kant, LEKKAGE .
Soms verdenk ik mn lijf er wel eens van dat ik een derde oog tussen mn benen heb zitten wat precies in de gaten houdt of er wel of niet een matje onder ligt . (genoeg rare hersenspinsels maar weer...)
pi_62167528
mwuahahha een derde oog tussen je benen.
Sorry sorry, mag er eigenlijk niet om lachen maar je kunt me echt opvegen nu... *grinnik*
Maar goed, wel erg vervelend natuurlijk. Misschien voor de zekerheid voortaan de eerste dag dat je denkt dat het over is toch maar een inlegkruisje ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62170248
Hahaha Huuphuup, ben blij dat ik iemand aan het lachen kan maken .
pi_62171366
Haha, nouja, ik ben redelijk visueel ingesteld zeg maar, dus ik maak me er dan gelijk een voorstelling bij... Maarehh, is dat dan ook zoiets als het boze oog?

Nee hoor, maar even serieus, is het dan echt 1 dag helemaal over en 1 dag weer terug? Dat klinkt wel vreemd eigenlijk. Is dat dan tijdens of vlak na je menstruatie of ook wel eens zomaar tijdens je cyclus? Want anders zou je misschien kunnen denken aan een vleesboom ofzo? ook zo'n leuke voor de visueel-ingestelde medemens hoewel dat dan weer niet zo ontzettend veel zal bloeden lijkt me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62172060
Nee het is niet een dag echt helemaal over, maar dan lijkt het ff minder en dat is dan toch niet zo. Misschien ben ik gewoon te optimistisch (of ik wil gewoon graag weer van die flappen af zijn).
Misschien is het idd wel het boze oog .
pi_62172642
shoot, hele tekst is ie weer weg...

Nouja ik zei dus, ach op die manier, nouja, dan hoop ik maar voor je dat je er niet teveel lichamelijk ongemak van hebt verder.

En speciaal voor jou dan:

misschien helpt het
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:03:15 #113
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62177624
Hallo mijn naam is bumbaloe,

Mag ik hier ook komen wachten op een 2de streepje?
Ik ben 14 september gestopt met de pil. Zit nog niet offcieel in de 1e ronde omdat ik natuurlijk eerst een menstruatie af wil wachten, maar ik heb deze maand al wel 'onveilige' sex gehad. Dus de kans is in principe aanwezig natuurlijk, al acht ik die heel klein.

Voelde vanmorgen allemaal steken in mn onderbuik. Weet niet of het tekenen zijn een eisprong of een aankondiging van de menstruatie. Vorige week voelde ik deze steken ook al.

Ben benieuwd.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62177783
Leuk
Welkom Bumbaloe!
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:17:34 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62178008
Oeh... mefke, dat klinkt niet heel fijn idd! Beterschap ermee!

Bumbaloe, welkom en succes!
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:26:56 #116
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178241
Dankje Georgette Kloonie,
Ik heb het topic gelezen, en ik zal proberen om op iedereen te reageren.

Kersjes, wat vervelend dat je man hoge koorts heeft op het moment
dat jij je eisprong voelt. Inderdaad een gemiste kans.
Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven, en niet met 40gr koorts
gaan klussen omdat het moet.
Wie weet flik je toch een Maria en anders succes en op naar de volgende ronde.

Mystergiegirl 81. Ook een nieuwe nod. Succes in de nieuwe ronde.

Saffier. Ik lees dat je een verwijzing hebt. Waarvoor precies? Het is inderdaad wel
vreemd dat je zoiets niet meteen krijgt en daarvoor terug moet.
De HA denkt dus aan een vleesboom? Dat lijkt me geen pretje. Hoop voor jou
dat het dát niet is.
Succes op de 20ste in ieder geval.

Happyme. Krampjes en kriebeltjes, wie weet.En ook nog vreselijk gevoelige borsten.
Dat zijn vaak wel voortekenen.
Hoop niet dat je lichaam je voor de gek houdt.
Ah, je bent nu op vakantie, het zou wel mooi zijn als je toch zwanger bleek.
En ik zie je post tegemoet vanaf het internetcafé.

Huuphuup. Oktober is nog lang, wellicht wordt het toch je maand!
En anders november, is ook een mooie maand.

Takkembah
. Succes met je nieuwe nod. Moge hij uitblijven de komende maanden

Prinseszondererwt, ookal veel voortekenen. Ben benieuwd!
Ah, ik lees nu dat je toch negatief hebt getest. Wellicht te vroeg getest?

Ymme, volgens mij zijn er genoeg online programma's waarop je dat bij kunt houden.
Tests kun je ook online bestellen. Ik weet niet of deze site ze nog heeft
maar samenkopen.net heeft altijd goedkope.
Ah, ik lees nu dat je ze al besteld hebt. En ook getest. Jammer dat het negatief was.

Poppejans. Ben je al ongesteld. Succes met het gebruiken vvan de ovu-testen. Hopelijk hebben
ze het gewenste resultaat.

Inieminie, ik maak uit de posts op dat het niet helemaal goed is gedaan. Veel sterkte en succes
in de volgende rondes.

Mammamia, dikke proficiat, geniet van je zwangerschap.

Poohy, wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Ga je nu voro het eggie?

Georgette, balen dat jij ook ongesteld bent geworden zeg.

kersjes, die boeken ken ik niet.

Ben ik iemand vergeten> Zo ja excuses.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:28:46 #117
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178294
Mefke, dat klinkt erg pijnlijk zeg. Sterkte.
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2008 @ 17:28:57 #118
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62178302
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:03 schreef bumbaloe het volgende:
Hallo mijn naam is bumbaloe,

Mag ik hier ook komen wachten op een 2de streepje?
Hee, alweer een kloon voor het afstreeplijstje
Bumbaloe, veel succes gewenst met klussen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:31:44 #119
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178377
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Hee, alweer een kloon voor het afstreeplijstje
Bumbaloe, veel succes gewenst met klussen!
Een clown wel ja.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:42:51 #120
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62178721
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:26 schreef bumbaloe het volgende:
Dankje Georgette Kloonie,
Ik heb het topic gelezen, en ik zal proberen om op iedereen te reageren.

Jaaa zeg... en ik dan?
pi_62178794
Bumbaloe, welkom
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:46:17 #122
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178813
Mikoxx, jij bent ook l ief. Jij kan volgende week al gaan testen.
pi_62178828
Ha bumbaloe, gezellig hoor. Ben je nou een kloon of een clown?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:47:34 #124
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178841
Nijna dankje. Aan je nod te zien heb je pas je nod gehad. Laten we hopen dat het deze maand raak is en dat het boze oog gauw bij iemand anders gaat spoken.
pi_62178844
Welkom Bumbaloe, succes met klussen.

Hier goed nieuws, lief heeft zijn assessment erg goed gemaakt dus de baan is voor 95% zeker binnen. Ben zo trots op hem
én het betekent dat de pil definitief, zeker weten, absoluut volgende week de deur uitgaat
Ik gok, denk ik dat ik dan zo rond 18 November ongesteld zal moeten worden, maar ik wil nog niet in het lijstje om nog even voor mezelf een slag om de arm te houden. Het is immers de eerste maand na de pil pas dus het zou ook zomaar kunnen dat die menstruatie uitblijft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:48:00 #126
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178865
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ha bumbaloe, gezellig hoor. Ben je nou een kloon of een clown?

Een clown
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:48:51 #127
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178885
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef huuphuup het volgende:
Welkom Bumbaloe, succes met klussen.

Hier goed nieuws, lief heeft zijn assessment erg goed gemaakt dus de baan is voor 95% zeker binnen. Ben zo trots op hem
én het betekent dat de pil definitief, zeker weten, absoluut volgende week de deur uitgaat
Ik gok, denk ik dat ik dan zo rond 18 November ongesteld zal moeten worden, maar ik wil nog niet in het lijstje om nog even voor mezelf een slag om de arm te houden. Het is immers de eerste maand na de pil pas dus het zou ook zomaar kunnen dat die menstruatie uitblijft.
Ik wacht ook nog even met mijn naam in het lijstje tot ik mijn menstruatie heb gehad.
Nu dus ronde 0 zeg maar.

En dikke proficiat. Wat voor baan?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:49:05 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62178893
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef bumbaloe het volgende:
Mikoxx, jij bent ook l ief. Jij kan volgende week al gaan testen.
Volgende week? neej.... da's nog een beetje vroeg denk ik. Aangezien mijn cyclussen nogal wisselend zijn (30,32,50,35).... Weet iemand eigenlijk of je precies 14 dagen voor je ongesteld wordt je ei hebt? Of wisselt dat al net zo als de dag waarop je ongesteld wordt?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:49:50 #129
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62178914
Wat goehoeoed huuphuup!
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:49:58 #130
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62178919
14 dagen na de 1e dag van de menstruatie. (ongeveer om en nabij)
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:50:43 #131
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62178943
ja dat weet ik, maar ook 14 dagen na die 1e dag als je cyclus veel langer is? (lees: 35 dagen.?)
pi_62178999
Ik dacht dat je de eisprong had 14 dagen voor jouw menstruatie...
pi_62179017
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:48 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog even met mijn naam in het lijstje tot ik mijn menstruatie heb gehad.
Nu dus ronde 0 zeg maar.

En dikke proficiat. Wat voor baan?
Dit is voor ons wel direct ronde 1. Er is wat ons betreft geen enkele reden om af te wachten dus we gaan er gewoon gelijk voor Geen ei te verliezen!

Baan is een traineeship wat opleidt tot 'private banking adviseur' bij een grote bank. Soort financieel adviseur voor de mensen met minstens 6 nullen op hun rekening eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:53:41 #134
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62179019
Laten we het gewoon even googlen.
Wellicht, ervanuitgaande van een cyclus van 28dagen zou het namelijk beide kloppen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:55:23 #135
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62179061
14 dagen ervoor, volgens de site van predictor
quote:
oe zat het ook alweer? Even terug naar de biologieles. Een gemiddelde menstruatiecyclus duurt 28 dagen. De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden. Er komt dan een rijpe eicel vrij. De eisprong zelf gaat heel snel. In vijftien seconden is het gebeurd.

pi_62179066
@ Mikoxx inderdaad wat Leonieke zegt, ik dacht dat je eisprong altijd 14 dagen vóór je menstruatie was. In het geval van een gemiddelde cyclus van 28 dagen betekent dat inderdaad dat hij dan ook 14 dagen ná dag 1 van je menstruatie valt, maar als je een lange cyclus hebt dan springt je ei dus later. Volgens mij duurt het groei-proces en innestelproces en dergelijke altijd even lang. Dus de variabele in dit geval is het moment waarop je ei springt.

En bedankt Ik vind het zo goed van hem hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:56:14 #137
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62179084
Ikzelf ga eerlijk gezegd uit van de 14de dag na 1e dag menstruatie. Maarja, weet helemaal niet hoelang mijn cycli zijn.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:59:02 #138
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62179161
Oke, duidelijk. Bedankt! Dan zal het bij mij dus iets later zijn, omdat mijn cyclus eigenlijk altijd langer is dan 28 dagen. Bedankt voor jullie snelle reacties!
pi_62179215
Ik ga uit van een maand lang om de dag sex haha en lief vindt het heul niet erg... hoe komt dat toch?
Och als er iets tussenkomt is het vast niet erg enzo, en mijn cyclus is voor de pil altijd regelmatig geweest, maar ik ga er toch vanuit dat het zomaar ietsje eerder of later kan zijn, dus vanaf dat de menstruatie weer over is is het hier feest *hihi*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:02:50 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62179239
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:06:14 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_62179297
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:52 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je de eisprong had 14 dagen voor jouw menstruatie...
Dat dus ja

Eisprong is een bepaald aantal dagen voor je menstruatie Als je cyclus langer wordt, ligt je eisprong later.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:36:06 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62180046
Ik haat clowns!
Kunnen we niet een regel instellen dat alle kloons zich op z'n minst bekend moeten maken bij de modjes?

Welkom Bumbaloe en succes!
pi_62180785
Wat goed Huup!!
Bumbalu, welkom!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62181023
Huup huup, wat een leuk nieuws! Het is echt een heel gezellig topic zo
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:25:13 #145
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62181432
huup, na mijn menstruatie zitten wij natuurlijk ook in ronde 1.
Zitten we samen indezelfde ronde. Leuk een lotgenootje.

Vandaag te horen gekregen dat een bevriend stel 12wk zwanger is. Die hebben het goed verborgen gehouden. Ik heb nog meerdere keren gevraagd aan ze of ze écht niet bezig waren. Zij beweerde stellig van niet, dat ze geen 'behoefte' had aan zo snel nog een zwangerschap en hij had het min of meer al toegegeven aan mijn man.
Mannen kunnen ook niks geheim houden
pi_62181437
Wauw, echt spannend HuupHuup! Jij gaat er gewoon helemaal volledig voor haha

Welkom Bumbaloe , wederom geeeeen idee wie jij nou weer bent!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:26:11 #147
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62181461
@BE. Dat lijkt mij nou helemaal geen leuke regel
Maar kan jij niet zien welk emailadres ik dan heb? Dan lijkt het me voor jou een kwestie van 1+1=2

[ Bericht 16% gewijzigd door bumbaloe op 06-10-2008 20:16:01 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:29:13 #148
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62181553
Huup, je kunt natuurlijk ook vandaag stoppen met de pil!
Hoever ben je in de strip?
pi_62182243
Ik moet nog een weekje met mijn strip, en lief moet nog een keertje langskomen om het contract te ondertekenen enzo. Ik denk dat ik deze strip maar gewoon afmaak en lekker daarna aan de slag ga. Mijn lijf kennende als ik nú stop met de pil heb ik nu een bloeding en daarna allemaal last van spotting enzo en als ik gewoon stop niet. Dus dat vind ik zelf wat prettiger.

Dank voor de lieve reacties

@Poppejans, jaaaa tuurlijk ga k ervoor En straks lekker met zn allen zwangeren in Z&G
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:01:46 #150
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62182637
Gezellig hier

Ik zal nog even een soort update geven over het vervolg van mijn net-niet-maar-toch-bijna-zwangerverhaal
In ieder geval hebben we besloten (is meer mijn keuze, mijn vriend maakt het helemaal niet uit) om er toch nog even niet voor te gaan.

Ik was namelijk aan de ene kant ook opgelucht dat ik niet zwanger was. Vooral omdat we nog geen eigen huis hebben. Dta maakt op zich niet uit, maar voor mij heeft het heel veel invloed. In de zeven jaar dat we elkaar kennen hebben we nooit langer dan een jaar ergens gewoond.

Dus nu ben ik toe aan een eigen stekkie waar we rustig kunnen settelen
Wie weet tot over een half jaar

Iedereen succes gewenst hier, inclusief alle klonen
En bedankt voor het meeleven
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:03:44 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62182699
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
@BE. Dat lijkt mij nou helemaal geen leuke regel ')
Maar kan jij niet zien welk emailadres ik dan heb? Dan lijkt het me voor jou een kwestie van 1+1=2
Nope. Ik zie wat dat betreft net zoveel als de normale users. Je bent dus veilig voor mijn nieuwsgierige geneus!

Ach, we horen het vanzelf wel toch? Hopelijk heel snel. Voor jou, en voor ons!
pi_62182893
Bumbaloe, mn nod was een gokje, heb afgelopen maand een miskraam gehad. Maar nu dus weer een menstruatie en op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen.
Ben wel benieuwd wie jij dan bent... Ik had misschien ook maar een kloon/clown/... aan moeten maken . Lol.

HuupHuup, weg met die pil! .

Mikoxx, volgens mij kan dat wisselen hoor... Het is vast niet precies 14 dagen bij iedereen... (denk ik)
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:14:53 #153
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62183084
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:01 schreef poohy het volgende:
Gezellig hier

Ik zal nog even een soort update geven over het vervolg van mijn net-niet-maar-toch-bijna-zwangerverhaal
In ieder geval hebben we besloten (is meer mijn keuze, mijn vriend maakt het helemaal niet uit) om er toch nog even niet voor te gaan.

Ik was namelijk aan de ene kant ook opgelucht dat ik niet zwanger was. Vooral omdat we nog geen eigen huis hebben. Dta maakt op zich niet uit, maar voor mij heeft het heel veel invloed. In de zeven jaar dat we elkaar kennen hebben we nooit langer dan een jaar ergens gewoond.

Dus nu ben ik toe aan een eigen stekkie waar we rustig kunnen settelen
Wie weet tot over een half jaar

Iedereen succes gewenst hier, inclusief alle klonen
En bedankt voor het meeleven
Graag gedaan.
Wij hebben in onze 7 jaar relatie ook op 3 adressen gewoond.
Mijn man kijkt nu weer uit naar een andere woning. Ik zit hier prima.

huub Ow, een weekje maar, das nog te overzien dan.

Ik denk.... zo'n 12wk na het streepje. En anders.... zodra sommige mensen op fok het weten
pi_62183154
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Nijna het volgende:

HuupHuup, weg met die pil! .

ksssht~!

grapje
Ja ik weet niet, op zich zou ik hem het liefst zo de deur uit mieteren. Maar ik wil mijn lief niet op de kast jagen. Hij is toch wel iemand die het liefste nergens vanuit gaan zonder dat het zwart-op-wit staat zeg maar, dus hij gelooft echt pas dat hij die baan heeft als hij een contract in zijn handjes heeft. En voor die tijd wil hij eigenlijk ook liever niet aan kindjes beginnen. Ik weet dat het misschien allemaal heel silly klinkt zo, maar ach, als dat voor hem zo belangrijk is enzo dan kan ik best een weekje wachten. Ik begrijp zijn kant ook wel namelijk.

Dus nee, de kans is echt heeeel klein dat de pil hier voortijdig de deur uitgaat. Of lief moet een ingeving krijgen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62183309
Poohy, dat is ook een prima reden om het even uit te stellen natuurlijk. Al zullen er altijd redenen zijn om het niet te doen... succes in elk geval met het zoeken en vinden van een vast stekkie.

huuphuup, dat is goed nieuws! Ik zou de strip niet eens willen afmaken, maar snap heel goed dat je het wel doet. In elk geval echt groen licht nu!

Ik vandaag dag 2 van de 2e ronde clomid. Er gaat deze ronde iig nog meer geklust worden in huize prinses, al wil ik eigenlijk nog niet aan de ovulatietesten om het nog een beetje leuk en romantisch te houden. Als het deze ronde ook niet lukt kan me dat waarschijnlijk geen biet meer schelen.
pi_62183828
Spannend Prinses!
En je kan toch ook als je het wat meer plant er toch wel wat romantisch van maken. Omdat het dan 'moet' wil nog niet zeggen dat je het ook inspiratieloos moet doen
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:16:25 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62185392
Poohy, tot ziens dan maar
Eigenlijk niet natuurlijk, ik hoop hier allaaaaaaaang weg te zijn als jij je hier over een aantal maanden weer meldt.

Bumbaloe, wat een spetterende entree!
Welkom hier, enne noninoninoninoninoninonino

Huuphuup, wat goed van je vriend! Veel succes en plezier met het klussen...

Nijna, dat boek...
Echt someone you love to hate. Een paar uur na de ejaculatie er al van overtuigd zijn dat je (in haar geval ongewenst) zwanger bent en dan doen alsof de wereld vergaat Okay, ze had wel gelijk, maar dat maakte haar zeker niet minder irritant, integendeel zelfs

Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
pi_62186799
Hallo Bumbaloe, je vergeet nog iemand he

Hier zitten we op dag 14 geloof ik
aaaaaaaaaaaaaah spannend! Eierdagen!
En vanavond heb ik voor het eerst in twee en half jaar weer gesport, en ik heb dus nu al spierpijn....
Kan nog leuk worden haha

Mikoxx heeft een poosje vastgezeten in een apparaat, dus hoe dat ook verder moet?

Dag dag Poohy, wie weet tot over een tijdje, maar dan hoop ik dat iedereen die hier nu zit allang weg is naar Z&G!

Lekker he, Kersjes...! Als ik deze maand niet zwanger ben komt er ook gelijk weer een doosje filet in huis hoor.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:40 #159
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62186836
Poohy jij gaat dus een topicje terug als ik je goed begrijp Veel plezier mett settelen en rammelen
Huuphuup gefeliciteerd met je 'voor-het-eggie', dat je maar snel in een ander topic mag gaan posten.
En bumbaloe, leuk dat je meepost, minder leuk dat je een kloon bent En op iederéén reageren lukt mij echt niet hoor, knap van je dus!
Om je vraag te beantwoorden; ik ben doorgestuurd omdat een 2e zwangerschap uitblijft in combinatie met enorme menstruatiepijn. De HA zat wat te speculeren, de gyn zal moeten kijken of en zo ja wat er dan zit. Ik wacht gewoon geduldig af. Afspraak is al over 2 weken! Verder ben ik behoorlijk grieperig, net al op de bank in slaap gevallen, dus ik maak het niet laat.
Ylana
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:17:42 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62187652
quote:
[b]

Mikoxx heeft een poosje vastgezeten in een apparaat, dus hoe dat ook verder moet?
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:18:42 #161
94046 PM-girl
pi_62187688
Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
*
pi_62187823
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?

Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
pi_62188172
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
pi_62188213
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef dusdus het volgende:
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?

Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
ik ken die test niet, maar een tweede streepje lijkt me een duidelijk verhaal he
Gefeliciteerd
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:33:10 #165
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62188272
Phoohy succes met settelen, we zien je hier wel weer verschijnen als de tijd rijp is.

HuupHuup wat goed dat jullie er strakjes voor het echie voor gaan, en ik zou ook gewoon die strip afmaken.
Hier was het ook altijd bagger als ik doorslikte of zomaar ineens stopte, ooit 2x gemoeten en dat was drama.

Prinses ook met ovulatietesten kan het nog best romantisch worden gewoon niet je man/vriend vertellen wat de uitslag is, en sexy lingerie aanhebben als hij thuiskomt van het werk

Bumbaloe, tjee weer een clown heel veel succes en hoop dat je hier snel weer kan vertrekken, dan weten we iig binnen afzienbare tijd wie je werkelijk bent.

Nijna en Kersjes, dat boek hier ook gelezen beide om eerlijk te zijn, was een cadeautje van mijn lief omdat ik bij al de andere boeken die ik had liggen moest janken van de hormoontjes en dat trok hij toen niet meer. Vond het vermakelijk leesvoer maar niet echt heel geweldig ach ja het dode de tijd.

Kersjes, hmmmm rosbief en een biertje. Geniet er nog maar ff van hoor.

Karin go for it!!

mefke succes met je bekken, kweet hoe het voelt is niet fijn.

Alle dames ik wens jullie wederom weer veel succes deze ronde (of de volgende) tot snel bij Z&G
Mama van Isa en Ties
pi_62188374
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
wachten op je tweede persoonlijkheid!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:45:27 #167
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62188741
tvp

mijn vriendin en ik KvK

echter,

ze heeft 6 jaar de pil geslikt en heeft nu 2x een ontrekkingsbloeding gehad.... maar is nu al meer dan 7 weken niet ongesteld geworden we hebben ook al getest maar geen 2e streepje

bovendien is ze nu aan het lijnen, want ze heeft ietsjes overgewicht....

kan dat er allemaal mee te maken hebben?
pi_62189027
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef bierzuipert het volgende:
knip
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..

dat ze nog niet ongesteld is geworden kan ook nog komen door het ontpillen dit duurt ongeveer 10 weken maar kan natuurlijk altijd langer duren, dat verschilt per persoon.
pi_62189290
Mwoah volgens mij heb je het meeste kans zwanger te raken als je een bmi hebt tussen de 20 en de 25. Niet dat mensen met een bmi boven de 25 niet zwanger raken, maar wellicht iets minder snel. Dus in dat opzicht denk ik dat je misschien wel sneller zwanger raakt als je iets afvalt als je bmi net boven de 25 is. (daarnaast is het op zich ook gezonder.)

Er is pas na een week of vier bloedcontact tussen jou en je kindje dus je hoeft je niet echt zorgen te maken nog over schadelijke stoffen van het afvallen voor je kindje ofzo.

en daar weer naast geloof ik al die ongein nooit zo over dat het enorm schadelijk is voor je kind om te lijnen tijdens de zwangerschap. ik bedoel dan dus, letten op wat je binnenkrijgt, het aloude ieder pondje gaat door het mondje principe. Diehard dieeten is wat anders, maar das nooit goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62189313
Bierzuipert(haha die naam) dat ligt bijna zeer zeker aan het ontpillen, wat soms helaas echt wel maandenlang, of zelfs een jaar kan duren dat een cyclus helemaal verstoord is.
pi_62189854
@dusdus : een streepje is een streepje denk ik dan
pi_62189967
En ohja, (een vroege/voorzichtige) gefeliciteerd dusdus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62193386
Wij gaan deze maand eens ovulatietesten proberen. Doordat het bij niet allemaal goed is is de kans op "zomaar" zwanger worden gewoon te klein. En omdat ik steeds mee begin te twijfelen wanneer mijn eisprong nou is doen we het een keertje zo. Proberen kan geen kwaad!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:43:58 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62193865
dusdus, gefeliciteerd!

Bierzuipert, als ze enorm snel afvalt kan het wel invloed hebben op de cyclus, maar vooalsnog zou ik die 7 weken gooien op het feit dat haar lichaam nog wat aan het opstarten is.
Gewoon even afwachten dus. En lekker door vrijen.
Als het nou nog een maand duurt bijvoorbeeld zou ze de huisarts even kunnen bellen, maar er is een kans dat die ook zegt 'wacht nog maar even af'.

Ondertussen kan je vriendin volgens mij prima een beetje blijven lijnen hoor. Zolang ze niet 3 kilo in een week afvalt zal haar lichaam echt niet in de 'niet zwanger-mode' raken.

Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
pi_62193946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef Brighteyes het volgende:

Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
En weer weg!!

[ Bericht 42% gewijzigd door Mysterygirl81 op 07-10-2008 08:56:07 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:52:23 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62193992
Ah ok, ik dacht dat hij 'alleen maar' 1 bal had.
Succes met de ovulatietesten dan maar!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:55:18 #177
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62194032
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 07:57 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Wij gaan deze maand eens ovulatietesten proberen. Doordat het bij niet allemaal goed is is de kans op "zomaar" zwanger worden gewoon te klein. En omdat ik steeds mee begin te twijfelen wanneer mijn eisprong nou is doen we het een keertje zo. Proberen kan geen kwaad!!
dit hebben wij inderdaad ook besloten! ook omdat ik net (juli) gestopt bent, en de eerste maand het dus wat langer duurde voordat ik ontpild was...

we proberen het ook zo maar een keer

succes
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:04:08 #178
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62194151
prinsesSucces met de 2de ronde clomid.

kersjesRosbief! Misschien moet ik ook maar zulks in huis halen.
9 maanden geen filet americain is een zware dobber. En Rosbief lijkt me ook wel lekker.

xxxKarinxxx Oeps, toch nog iemand vergeten. Sorry. Eierdagen. Spannend.
Veel klussen dus deze dagen. Klus je om de dag of gewoon lekker elke dag?

SaffierBedankt voor je uitleg. Laten we hopen dat alles meevalt en je heel erg snel 2 streepjes plast.

PM-GirlJa, misschien moeten we vanaf nu geen clowns meer aannemen.
Ik stond er trouwens niet bij stil dat toen ik bumbaloe aanmaakte aan de associatie met een kloon.
Ik wilde eigenlijk bumba maar die mocht niet van fok.
Wie zijn de andere kloons? En dan bedoel ik niet wie het 'echt'zijn maar wie de kloons zijn.
MYsterygirl dacht ik... GeorgeKloonette .... en?

dusdusEen streepje is een streepje. Test anders over een dag of 2/3 nog eens.
Dan zit er waarschijnlijk meer HCG in je vriendins plas.
Maar vooralsnog een dikke proficiat hoor.

bierzuipertOntpillen is bij elke vrouw anders geloof ik. Dus je zult denk ik even geduld moeten hebben.
IK denk niet dat lijnen (mits niet extreem) kwaad kan.
Ik meen dat er voor het ontpillen ongeveer een half jaar staat.

MysteriegirlSucces met de ovu-testen.

Béeee Ben jij niet gewoon 1 van de kloons???

takkembah Jij ook aan de ovu-tests. Succes ook.
pi_62194530
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, dat boek...
Echt someone you love to hate. Een paar uur na de ejaculatie er al van overtuigd zijn dat je (in haar geval ongewenst) zwanger bent en dan doen alsof de wereld vergaat Okay, ze had wel gelijk, maar dat maakte haar zeker niet minder irritant, integendeel zelfs

Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
Dat boek... het leest lekker weg .
Kijk dat broodje rosbief enzo, dat zijn dan idd weer voordelen. En nu je daar zo lekker van hebt genoten kan je er nu wellicht weer een maand of 9 zonder, dus laat dat tweede streepje deze ronde voor jou maar verschijnen, toch?!

Dusdus, voorzichtig gefeliciteerd, streepje is streepje roept met hier altijd .
pi_62195867
Jeeeeetje, ik moet echt even bij gaan lezen geloof ik!

Karin, doe je best deze dagen!!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:39:24 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_62195955
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
Mwoah volgens mij heb je het meeste kans zwanger te raken als je een bmi hebt tussen de 20 en de 25. Niet dat mensen met een bmi boven de 25 niet zwanger raken, maar wellicht iets minder snel. Dus in dat opzicht denk ik dat je misschien wel sneller zwanger raakt als je iets afvalt als je bmi net boven de 25 is. (daarnaast is het op zich ook gezonder.)

Er is pas na een week of vier bloedcontact tussen jou en je kindje dus je hoeft je niet echt zorgen te maken nog over schadelijke stoffen van het afvallen voor je kindje ofzo.

en daar weer naast geloof ik al die ongein nooit zo over dat het enorm schadelijk is voor je kind om te lijnen tijdens de zwangerschap. ik bedoel dan dus, letten op wat je binnenkrijgt, het aloude ieder pondje gaat door het mondje principe. Diehard dieeten is wat anders, maar das nooit goed.
Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoor Ja, met overgewicht KAN je verminderd vruchtbaar zijn, maar dit is echt niet zo makkelijk naast een BMI lijstje te leggen, aangezien BMI ook slechts een indicatie is.

En wat betreft afvallen tijdens de zwangerschap, ja, dat is wel degelijk schadelijk Niet alleen vanwege eventuele afvalstoffen die het kindje binnenkrijgt, maar ook omdat je tijdens het afvallen vaak te weinig van bepaalde stoffen binnenkrijgt, die je kindje wel nodig heeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:40:11 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62195975
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:04 schreef bumbaloe het volgende:
Béeee Ben jij niet gewoon 1 van de kloons???

Die vraag kreeg ik ook al in mijn PM-box, maar geloof me... ik ben het niet.
Ik zou of hier zelf posten, of niet. Ik ben niet handig genoeg om een kloon geheim te houden.
Plus dat ik eerst nog 10 kilo af wil vallen voor ik ook maar over een 2e na ga denken. En F. wil nog niet, en Sasha is nog geen 1 en... en...

Nee dus.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:40:37 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_62195986
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef dusdus het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..

dat ze nog niet ongesteld is geworden kan ook nog komen door het ontpillen dit duurt ongeveer 10 weken maar kan natuurlijk altijd langer duren, dat verschilt per persoon.

Het is voor ieder mens verschillend dat ontpillen, dus "ontpillen" kun je direct in de prullenbak gooien.

Er zijn mensen bij wie het wat langer duurt en er zijn mensen die direct een keurige cyclus hebben en meteen de eerste maand zwanger zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62197226
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:

Ik doe dat dus ook, kan daar ook echt van genieten. Had me voorgenomen helemaal geen filet american te eten en geen alcohol te drinken, maarja als je eenmaal zwanger bent kan het 9 maanden niet en nu nog wel
Met alcohol ben ik altijd wel zeer matige drinker, sterke drank lust ik niet, alleen bier en zoete witte wijn.
pi_62197282
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoor Ja, met overgewicht KAN je verminderd vruchtbaar zijn, maar dit is echt niet zo makkelijk naast een BMI lijstje te leggen, aangezien BMI ook slechts een indicatie is.

En wat betreft afvallen tijdens de zwangerschap, ja, dat is wel degelijk schadelijk Niet alleen vanwege eventuele afvalstoffen die het kindje binnenkrijgt, maar ook omdat je tijdens het afvallen vaak te weinig van bepaalde stoffen binnenkrijgt, die je kindje wel nodig heeft.
Mwoah ik weet niet, even hypothetisch, iemand heeft een bijzonder slecht eetpatroon met alleen maar kant-en-klaar maaltijden, pizza's en afhaal enzo, geen groente verder en geen fruit. En deze persoon stapt daarna over op het SHE-dieet. Dan is de kans heel erg groot dat die persoon afvalt, maar tegelijkertijd krijgt deze persoon een uitgebalanceerde gezonde voeding binnen met veel vitamine en dergelijke. Wat weegt dan zwaarder? Het feit dat die persoon waarschijnlijk een kilo of 10 kan afvallen zo, of het feit dat de voeding zoveel gezonder is, met veel vetten en eiwitten die erg belangrijk zijn voor de bouw van je kindje?

Ik weet dat BMI niet heilig is maar ook dat was gewoon even 'grof gezegd', zoals ik daar zelf ook al zei . Ik denk persoonlijk dat afvallen tijdens de zwangerschap wordt afgeraden omdat afvallen voor een heleboel vrouwen gelijk staat aan een crash-dieet of zo'n eng dieet met van die shakes enzo. Dát is niet gezond nee. Maar er zijn toch ook echt heel veel vrouwen die de eerste 20 weken van de zwangerschap alleen maar afvallen, zonder dat ze daar iets voor doen. Er valt niet zoveel over te zeggen zo. Ik denk dus dat het vooral te maken heeft met hoe je afvalt en ook hoeveel en hoe snel dan met het afvallen an sich.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62197342
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die vraag kreeg ik ook al in mijn PM-box, maar geloof me... ik ben het niet.
Ik zou of hier zelf posten, of niet. Ik ben niet handig genoeg om een kloon geheim te houden.
Plus dat ik eerst nog 10 kilo af wil vallen voor ik ook maar over een 2e na ga denken. En F. wil nog niet, en Sasha is nog geen 1 en... en...

Nee dus.
shit niet dus
Ik heb wel een vermoeden denk ik van iemand anders, maar daar zou ik ook zoooomaar enorm naast kunnen zitten
Bah, klonen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62197411
Ik was bij de eerste ook 10 kilo afgevallen. En allemaal in de eerste 17 weken. Daarna niks bijgekomen. Was na de bevalling bijna 13 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Daarna was alles er ook zo weer bij. Dus als ik weer zwanger word en ik val weer veel af dan wil ik dat graag zo houden
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:37:33 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62197548
Het is toch wel grappig ook hoor. Er wordt in PM-etjes zoveel gespeculeerd!

Huuphuup, wat jij zegt klopt denk idd wel een beetje. Maar de regel is wel dat als je het even kan voorkomen, dan liever niet afvallen tijdens de zwangerschap. Niet aankomen daarentegen 'mag' wel.
Dan val je dus eigenlijk af, maar toch ook weer niet. Dan hou je het als ik het goed begrepen heb goed in balans.
pi_62197831
hehe, ohja, daar zou ik denk ik ook wel voor tekenen, balansen
Maar goed, ergens heb je dat ook wel een klein beetje zelf in de hand, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Niet zozeer het balansen, maar hoeveel je aankomt en na de zwangerschap weer afvalt.

Oeh, mag ik ook pm-speculeren? of weet jij ook niet meer dan ik...
lol, ik ga je even pm-en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:01:57 #190
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62211300
Karin
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:31:17 #191
100412 mefke79
komt goed!
pi_62212224
Hallo allemaal, ben ik weer. Ik kan eindelijk weer langer dan 2 minuten op een stoel zitten. Joepie (en ik ga er van genieten, want ik mag morgen weer naar de fysio, dus zal wel einde oefening zijn daarna)

Effe kijken of ik bij ben:
Nijna: hi hi een derde oog! Maar ik ken het wel hoor. Drie dagen enorm lek zijn en dan een dagje niks en dan ineens nog wat nadruppelen.
Bumbaloe: ik doe niet aan kloonraden, maar welkom hier. Hopelijk ben je ook zo weer weg. Succes!
Prinses: succes met slikken en met klussen..enneh een beetje romantiek kan nooit kwaad, toch?
Poohy: tot over een half jaartje...
Lekker hè Kersjes, biertjes en rosbief. Ik heb hetzelfde ook met biefstuk, ik geniet er nu veel bewuster van (ik lust namelijk echt geen doorbakken biefstuk)
Bierzuipert: welkom en hopelijk zijn ook jij en je vriendin zo weer vertrokken uit dit topic
Mysterygirl: ik snap het helemaal dat je met ovu-testen gaat werken dan. Al neem je maar voor jezelf de twijfel weg. Veel succes!
Dusdus: streep is streep, hoe licht ook

Karin: eitjesdagen! Je zit net voor me, dus die onthoud ik ook nog wel uit mijn hoofd. Succes en veel plezier er mee.

Heb ik nou iedereen gehad? Ik geloof het wel. En die kloons, ik hou het echt niet bij hoor, al had ik ook wel gegokt dat Be er bij zou zitten (Be, je moet het ook niet met zoveel woorden gaan ontkennen, mensen die liegen hebben altijd veeeeel meer woorden nodig dan mensen die de waarheid spreken, dus je maakt jezelf verdacht zo )

Hier zou ik ook rond de ovulatie moeten zitten, maar ik vrees dat dit nog niet zo is. Dat gedoe met mijn rug heeft volgens mij meer gevolgen, want ik verlies nu ook wat donker slijm zo af en toe. Ach, we zien wel.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:34:07 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62212335
Normaal zou ik je gelijk geven, qua hoeveelheid woorden. Maar ik ben nooit kort van stof hier. Dus je zit echt mis.
Maar goed, dat zal 12 weken na de 2e streepjes van de klonen wel gaan blijken. Ondertussen raadt en gok ik zelf wel verder.

Sterkte met je rug!
pi_62212423
Er zou trouwens gewoon een verbod moeten komen op klonen in dit topic

En Be, eerlijk? Ik had ook gedacht dat jij één van de klonen was. Het viel me op dat je hier opeens weer veel post (maar misschien heb ik het te vaak te druk gehad en post jij hier altijd even veel en valt het mij niet op ).
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:37:21 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_62212435
En sommige klonen zijn o zo duidelijk en misschien daarom wel moeilijk te raden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62212491
Serieus? Ik herken echt niemand...
Maar, al die innerlijke onrust is natuurlijk niet goed voor mij, dus mensen die willen bekennen, mogen mij altijd PM'en hoor
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:39:12 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62212493
Nee, ik zit er wel veel, dat klopt, maar dat komt omdat het sowieso lekker druk is nu in het topic. Flink aantal mensen die ik 'ken' (ja, ook onder de kloons) en dus lees ik vaker meer.

Jij werd trouwens ook genoemd, Leonieke!
pi_62212616
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik zit er wel veel, dat klopt, maar dat komt omdat het sowieso lekker druk is nu in het topic. Flink aantal mensen die ik 'ken' (ja, ook onder de kloons) en dus lees ik vaker meer.

Jij werd trouwens ook genoemd, Leonieke!
Serieus? Fijn om te lezen (maar mijn dialect komt te veel naar voor om onder een kloon te posten)
En ik dacht dat de meeste mensen wel zouden weten dat als ik hier ooit zou posten dat ik op een tweede streepje wacht ik dat in het andere topic zou doen aangezien ik sowieso de MMM in moet
Maar mijn ultieme doel is nog altijd om gewoon in Z&G binnen te vallen (alsof ik dat ga uithouden )
Maar ik heb dus ook een PM-box hoor
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:24:43 #198
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62214032
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:31 schreef mefke79 het volgende:

Bierzuipert: welkom en hopelijk zijn ook jij en je vriendin zo weer vertrokken uit dit topic
dat hopen wij ook

allemaal bedankt voor de reacties
daarnaast wil ik nog toevoegen dat mijn vriendin geen crash dieeet doet ofzo
gewoon opletten met wat je eet zegt ze. en ze heeft elke week d'r sportuurtje met een vriendin.
Aquasport (of zoiets)

komt goed
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:27:33 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62214127
Vast wel!

Leonieke, dat was dus ook wat ik zei, dat jij, als je al zou posten niet zomaar hier onbezorgd binnen zou huppelen, dan zou je PCO vast genoemd worden enzo.
pi_62214188
Zie, ik kan gewoon niet klonen zonder dat het zou opvallen, hé
Nee, mijn plan is om hier niet te veel details te geven over mijn cyclus (het lijkt me zo vreemd als andere mensen zouden weten wanneer we aan het klussen gaan) en als ik van mijn plan zou afstappen dan doe ik het gewoon open en bloot Maar nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig wie er precies dacht dat ik één van de klonen was
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:35:26 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62214419
Jahaaaa, dat hou ik dan weer geheim. Mss dat ze het zelf nog wel zegt.
pi_62214521
Oh komaaaan... wie het ook was: gewoon bekennen!

Maar valt het niet op dat ik hier nu opeens veel post?
pi_62214700
En weer een kloon erbij.

Ik ben sinds juli gestopt met de pil. M'n eerste cyclus duurde 43 dagen. En m'n laatste 31 dagen. En aan wat krampjes te voelen, verwacht ik morgen ongesteld te worden. Dat betekent dan netjes een cyclus van 28 dagen. Da's fijn, want dan kun je wat gerichter klussen.

M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht in een geweldig dorpje waar we ons helemaal thuis voelen.

Laat maar komen dus!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 07-10-2008 22:08:34 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:58 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62214924
Weer een kloon erbij! Nog even en er zitten hier meer klonen dan gewone users
Welkom Serpente en hopelijk hoef je niet te lang hier blijven
Ylana
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:50:00 #205
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62214979
waarom klonen
pi_62215016
mmm vandaag nog een testje gedaan...Even snel opgehaald... 2x testen en dus 2x een streepje. Geen dikke streep maar toch zeer duidelijk zichtbaar.

Misschien toch maar eens langs de verloskundige binnenkort....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:52:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215088
Nogmaals gefelicitieerd dusdus! Leuk!

Ssserpente, welkom hier! Hopelijk ben je snel weer weg!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:55:32 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215193
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
pi_62215214
ik ben trouwens ook een kloon :-) Simpele reden, er kunnen bekende op mijn gewone account meelezen. Dat heb ik liever niet natuurlijk. Zo snel als het allemaal bekend is zal ik weer met mijn gewone account reageren. Maar raak niet te opgewonden. Ik ben geen bekende gebruiker, ben er al wel sinds 2001 :-)
pi_62215273
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
Oops, ik had niet gezien dat die ene post weggehaald werd. Sorry (je mocht mijn post ook aanpassen, hoor, BE. Kon evengoed zijn dat ik het vandaag niet meer zag )

Ik heb een geheimpje Ik heb een geheimpje (en misschien heb ik er wel meer dan één )
pi_62215350
haha, geestig hoe snel dat ff weggewerkt werd !
pi_62215414
Nog maar eens proberen...

Pff, krijg het er helemaal warm van...

Lekker snugger.

Thanx voor de snelle actie.

Misschien mag ie nog één keer weg?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:00:55 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215417
Ja, ik vind dat altijd zo sneu, als het dan al zo snel mis gaat... Kan het niet laten om dan gelijk maar even op dat knopje te rammen. Zo af en toe moet dat mogen toch?
pi_62215434
Welkom Ssserpente

dusdus, van harte en op naar Z&G!
pi_62215791
Pfieuw, nog maar eens proberen.

Lastig hoor, 'al' die klonen. Met meer dan één raak ik het spoor al helemaal bijster.

Thanx Brighteyes, voor je snelle actie!

Enniewee, leuk om het topic door te lezen. Dubbel ook vaak, inderdaad. Iedereen heel veel succes en sterkte gewenst.

Dan ga ik me nu weer concentreren op m'n klonen...
pi_62215924

wéér een kloon waarvan ik geen idee heb

dusdus nogmaals van harte~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62216541
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:32:33 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62216583
Dusdus, gefeliciteerd!

En Ssserpente, welkom. Hopelijk hoef je hier niet lang te blijven rondhangen. Je weet maar nooit, straks word je zelf nog gekloond ofzo
Hoewel... dan zou je wellicht niet eens meer voor het 2e streepje willen gaan! Maar goed, da's weer een ander verhaal, net als mijn op hol slaande fantasie

Heb ik vandaag al gezegd dat ik een 2e kindje wil? Nee toch?
Nou bij deze dan: ik wil een 2e en verlang er zo enorm naar dat ik er bijna dag en nacht mee bezig ben
pi_62216676

Nou kersjes, je weet wat je te doen staat!
Maak een kloon aan...

of ben je al 1 van de andere klonen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62218297
Ai kersjes! dat klinkt wel heel dramatisch
Maarre, hier ook zo eentje hoor, eerste maandje dat we ervoor gingen had ik nog een beetje raar gevoel erbij, maar nu??? laat maar komen!
Mijn collega's denken dat ik nog laaaaaaaaaaaaaaang geen tweede wil, whahahaha, ze hadden het er vandaag nog over. Karin een tweede??? nee hoor nog lang niet
Laat ze mooi in die waan

Mikoxx zit nu ook in de eierdagen volgens mij, heb je nog spierpijn gehad van het sporten???
Hier wel, en morgen willen we aan het sauzen in huis, maar ben bang dat ik geen trapje op kom haha
Hoewel, klussen (in huis) en kindjes maken gaat heel goed samen, dat hebben we al eens eerder bewezen.
(Meike is verwekt toen we net de sleutel van ons nieuwe huis hadden)

Al die klonen.....pffff vind ik niks aan
Tis hier wel gezellig druk trouwens, da's dan wel weer leuk
Bumbaloe, we klussen hier als we er zin in hebben (probeer dat wel een beetje te sturen uiteraard, maar als het niet uitkomt of wat dan ook dan niet hoor)
pi_62219820
dusdus gefeliciteerd!

Dames, ik duim dat er snel een hoop volgen hier! Doorstromen mag zeker nu het lijstje zo lang is
En wat een boel klonen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:28:54 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_62220068
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef Nijna het volgende:
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers

Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet Explorer Werkt prima

Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62222831
Al die klonen Ik zit blijkbaar nog echt niet lang genoeg in OUD, want ik herken toch niemand

Hier zijn we wel gericht aan het klussen... Maar door die PCOS duurt het ws toch wel lang, aangezien ik eigenlijk nog wel zo'n 20kg af moet vallen volgens de gyn... Maar je weet het nooit he. Heb wel gewoon een eisprong en een cyclus. Wel van ongeveer 38 dagen, maar toch.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:11:44 #225
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62223941
dusdus van harte

attentie, attentie, attentie kan iemand me ff een lijssie sturen waarin alle klonen zich ontdaan hebben van hun masker Alvast bedankt

bergen, bos enz.
pi_62224543
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers

Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet Explorer Werkt prima

Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!

Dat is slim, maar ik hou het maar bij 1 username... ik ben nog helemaal niet wild van Chrome trouwens.
Firefox wel, gebruik IE eigenlijk nauwelijk meer.

Ontopic: ik duim voor tweede streepjes...
Ik weet niet wat het is op het moment. Misschien ben ik er zelf meer mee bezig sinds de mk, maar het valt me gewoon op dat het best nog vaak misgaat. Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk .
Maar daar tegenover mogen natuurlijk ook weer een heleboel wel goede zwangerschappen, dus kom maar op met die tweede streepjes enzo...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:19:49 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62225511
Dusdus van harte met je streepjes!
Nijna datzelfde had ik met de vroeggeboorte van Tobias, tot ik hem had hoorde ik het zo af en toe van een vroeggeboren kindje en sinds ik 'm heb lijkt het wel meer regel dan uitzondering dat er kindjes te vroeg komen! Heeft er vast mee te maken dat je het zelf heb meegemaakt
Ylana
pi_62232745
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een geheimpje Ik heb een geheimpje (en misschien heb ik er wel meer dan één )
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist. Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
pi_62233785
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

vertel es dan
pi_62234630
Ik snap er echt geen hout meer van met klonen en geheimpjes enneh.... zal wel een keer goedkomen toch...?!
pi_62235542
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist. Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
lol Nee, het geheimpje was een kloonontmaskering
En het feit dat ik hier zo vaak ben? Ik heb er mijn missie van gemaakt om alle kloons te ontmaskeren

In dit topic zou ik sowieso niet posten aangezien ik sowieso direct de MMM in moet aangezien ik PCO heb. Maar ik volg wel graag mee met de anderen

Sorry Poppejans en Nijna
pi_62236094
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 17:00:17 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62236284
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
niets van aantrekken en gewoon posten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:03:46 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62236366
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
pi_62236384
Maar natuurlijk wel eerst even melden wie je bent he

Stiemie is veel te nieuwsgierig
pi_62236636
Och, ik kan er wel om lachen hoor, om al die klonen. Wees vooral wel welkom G_K!
Maarre, let's talk tweede streepjes, al een NOD op komst bij iemand? Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
pi_62237779
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Helemaal mee eens!
Verder helaas nog onveranderde situatie,wie o wie kan de op bezoek sturen???
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:09:05 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62237994
Ik wil wel een poging doen, maar ik zou t een goeie deal vinden als ze mijn deurtje dan overslaan deze maand!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:29:15 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62239999
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Vertel?
Omdat men er niet zo blij mee is? Niks van aantrekken hoor!
Het zijn onze nieuwsgierige hormonen maar.

Oh, en over dat raden en gissen, dat is alleen maar even nu ze er net zijn, dat is morgen al weer over...
pi_62240044
Leonieke, ik dacht dat jij een van klonen was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 19:40:28 #241
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62240351
Het is veel handiger om niet te weten wie de user achter de kloon is, dan maak je ook geen vergissingen.
(Maar het is wel leuk om als kloon allerlei PM's te krijgen waarin mensen je identiteit verkeerd raden )
en nee, ik ben en blijf hier slechts als lurker
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62241877
Leonieke, ook als je de MMM in gaat mag je hier posten toch?!

GK, jouw NOD was de 5e...?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:36 #243
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242264
Nijna, misschien dat boek toch maar eens lezen.

BE, jij bent dus geen kloon. Nouja verder dan jou kwam ik eigenlijk niet.
Ben niet zo'n superactieve OUD poster dus ik ken bijna niemand.
Op een paar mensen na

Poppejans, lekker genieten!

Mysteriegirl heeft een tip van de sluier opgelicht. Tijdens haar 1e zw 10 kg afgevallen.
Wellicht kunnen we daar wat mee.

Mefke, succes morgen bij de fysio.
En je hebt gelijk, de waarheid vertellen is makkelijker dan liegen

Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroeger hint hint en vond dat wel leuk altijd!

Serpente, welkom, ging het nou bijna mis en viel je door de mand?
Hihihi uitkijken he.
Ikzelf werk ook met 2 browsers. FIrefox en IExplorer. Kan bijna niet fuot gaan. AL zal dat wel eens gebeuren.

Karin, ik herken dat wel, niks tegen je collegas/vrienden zeggen. Maar ergens vind ik het ook eng.
Ben dan bang dat ik iets over mezelf afroep door het stellig te ontkennen dat we niet bezig zijn.
Hoop niet dat dat zo is natuurlijk en dat ik het gewoon lekker even voormezelf kan houden.
Hoewel mijn man dat denk ik niet kan. Hij roddelt wat af met zn vrienden.....

Tessie. Goed dat je het gewoon probeert!

Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?

Georgette jij bent wel welkom hoor!

Mioxx, ik was eigenlijk niet van plan om te zeggen dat ik een clown/kloon was. Ik heb duidleijke en verkeerde
username genomen (een clown ) en het was voor velen direct duidelijk.
Ik ben ook eerlijk gezegd in twijfel of ik er voor uit moet komen of niet.
Ben natuurlijk niet voor niets incognito. Maar het gaat me maar om een bepaald aantal mensen en lurkers hier op fok.
Mensen die onder andere ook in mijn directe vriendengroep zitten.
En ik wil niet dat mensen het weten dat we bezig zijn omdat niet wil dat ze om de 2 weken ofzo gaan vragen. En en en en en en????

Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
pi_62242402
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren, hoe leuk ik het hier ook vind om iedereen te volgen (soms eens als actieve poster, maar steeds als lurker). Ik denk niet dat ik ooit zal kunnen hyperen zoals sommige mensen die hier posten (en dit bedoel ik zeker en vast niet negatief, ik zou graag willen hyperen over allerlei kwaaltjes en mijn NOD, maar daarvoor is voor mij heel het zwanger worden-proces te beladen...) en ik wil hier ook geen pessimistische stempel "drukken" op dit topic.
Dit klinkt heel dramatisch en zo bedoel ik het eigenlijk niet. Maar ik geraak niet echt uit mijn woorden
pi_62242450
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroeger hint hint en vond dat wel leuk altijd!
Mijn god wat doe je mij aan? (zet anders even jouw PM-box open )
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:48:26 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242571
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn god wat doe je mij aan? (zet anders even jouw PM-box open )
Is hij dicht dan?
pi_62242611
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:50:44 #248
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242668
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef leonieke het volgende:
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
Ow, vreemd.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:52:18 #249
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62242721
Ik kan het hier niet meer volgen met al die klonen maar ik wens jullie allemaal heel veel succes met klussen en hoop snel véél streepjes te zien!
  Jubileum moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 21:01:50 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62243121
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.

Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.

Oke?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:08:03 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_62243333
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:

Tja, ik heb een kloon gebruikt omdat ik het niet prettig vind dat bepaalde familieleden meelezen, en het zoeken op Troel is heeeel erg makkelijk. En met Rubens zwangerschap zat ik ook nog eens met mijn werk (jaarcontract). In sommige gevallen maakt het niet uit dat de users hier weten wie erachter zit, maar wil je dus niet teruggevonden kunnen worden onder je eigen naam Kortom: het is dus meer voor mensen die op usernames zoeken dan de mensen van het forum in mijn geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:24:13 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62243931
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.

Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.

Oke?
Dank je! Heel fijn!
pi_62244199
Oke, niet meer raden dus

Al blijf ik het wel erg raar vinden om eerst te vertellen dat je een kloon bent en dan later te zeggen dat het zo vervelend is dat mensen gaan raden. Wat had je dan gedacht? Zeg dan gewoon niks.

Nou dames dan ga ik dit topic maar weer verlaten aangezien ik niet wacht op een 2e streepje. Heel veel geluk en hopelijk komt er snel weer een streepjesregen
pi_62244258
Thanx voor het warme welkom.

Ik viel inderdaad aardig door de mand ja. Maar gelukkig was BE alert genoeg om m'n stommiteiten meteen te verwijderen. Bedankt ook voor de Internettips, maar al dat gedoe met Firefox is niets voor mij. Ik let er nu wel heeel goed op welke inlognaam er bovenaan de pagina staat.

Maar ook op m'n werk ben ik niet zo handig... Het potje Gravitamon en het blad 'Jonge Ouders' o.i.d. lagen mooi bovenaan in m'n boodschappentas. Ik ben nu eenmaal niet zo goed in geheimpjes... Gelukkig heb ik al een vast contract.

Maar goed, terug OT. In tegenstelling tot anderen, lukt het mij niet om geduldig te wachten met testen tot ik echt een paar dagen overtijd ben. Nu is dat ook best lastig, want m'n cyclus is nog niet helemaal op peil. Na twee dagen menstruatiekrampen zonder dat ik ongesteld werd, net toch maar ff een testje gedaan. Niet zwanger natuurlijk, maar daar had ik ook nauwelijks op gerekend.

Nu heb ik me voorgenomen om volgende maand wel braaf te wachten...

Succes allemaal!
pi_62244468
Hoewel bij mij de kans gewoon heel klein is dat het nu al zou lukken, vind ik het toch ook elke maand weer spannend hoor! Doe ook wel regelmatig een test Vind dat vaak ook juist wel handig, voor ik helemaal doordraaf in mijn hoofd. Dan is de teleurstelling alleen maar groter.
Welke tests gebruiken jullie? Ik vind ze allemaal zo duur....
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:40:28 #256
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244528
Maar wanneer is je NOD dan? Hangt ook wel erg van de test af hoeveel dagen je van te voren kunt testen natuurlijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:40:58 #257
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62244549
Testen zijn ook duur... te duur vind ik om zomaar te gebruiken (om jezelf niet gek te maken). Goedkoper is om gewoon reeel te zijn en er vanuit te gaan dat het even zal duren voor je zwanger bent. Maar of dat psychisch ook zo werk is natuurlijk een tweede... Succes!

Sssserpente, welkom!
pi_62244580
Ssserpente ik test me ook suf hoor
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:10 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62244660
quote:
Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."

Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:33 #260
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244684
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente ik test me ook suf hoor
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.

Die heb ik ooit eens verkeerd om gebruikt. Kwam natuurlijk niks uit
Ik had er best veel, maar omdat ze niet opvallen zijn ze met tas en al in de klikko beland denk ik. Ze zijn in ieder geval verdwenen uit de badkamer.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:47:26 #261
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244802
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."

Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
Ja dat is ook zo. Al heb ik totaal geen idee waar ik me bevind in de cyclus. VOrige week ook 2 keer geklust en ook voor de fijn. Wel natuurlijk in het achterhoofd dat het weleens rond de eisprong zou kunnen zijn. Weet niet. Voelde vorige week rare krampen en deze week ook.
Ben 14 september pas met de pil gestopt dus heb geen flauw idee zoals ik al zei. Ben meer aan het wachten op de menstruatie zodat we ECHT kunnen beginnen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:49:47 #262
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62244886
spannend hoor bumbaloe! Succes in ieder geval!
Hier rondom ei, dacht ik, hmm!!!
pi_62245149
Das wel spannend dan Bumba, dan is er zeker wel een kans!

Mikoxx, veel plezier !

[ Bericht 34% gewijzigd door DustinHenderson op 08-10-2008 22:02:30 ]
pi_62247041
Happyme, ik zit zo te hopen op een berichtje van je uit een Spaans Internet Café..!!!!
pi_62248048
Dat dus inderdaad Mammamia haha, ik dacht er ook net aan!

Happyme doe je maar melden met een mooi streepje

@Mikoxx: veel plezier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62252868
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
Ik ben 4 oktober al ongesteld geworden.

Ik ben gisteren trouwens eens gaan tellen. De laatste tijd heb ik een erg korte cyclus van 23-24 dagen. Dat is wel erg kort, maar levert het ook problemen op?
pi_62253390
Volgens mij niet hoor, ja, als steeds 14 dagen na dag 1 van je menstruatie sex hebt wel natuurlijk, dan is je ei al geweest. Je ei komt 14 dagen voor je volgende menstruatie, dus in jouw geval zou het dan 9 of 10 dagen na je eerste dag laatste menstruatie zijn. (volg je het nog? volg ik het nog? )

Ik dacht dat 24 dagen ongeveer qua kortheid van de cyclus nog net binnen normaal past zeg maar. 28 dagen is natuurlijk ook maar een gemiddelde

Gewoon klussen van dag 7 tot en met dag 14
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62253426
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren
Als je het zelf niet fijn zou vinden moet je het niet doen natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat je natuurlijk van harte welkom bent als je dat wel zou willen ondanks MMM .

GK, balen... . Een kortere cyclus hoeft geen problemen op te leveren, lijkt me...?
pi_62253457
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
pi_62253860
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
Ik denk dat ik in mijn cyclus van 28 dagen mijn eisprong ook later heb. Denk 16 dagen na de eerste dag van ongi. Maar word wel 12 dagen daarna gewoon ongesteld. Maar daar komen we morgen achter, dan ga ik met ovu testen beginnen!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:29:29 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62254298
Ik heb het ook hoor meiden... een cyclus van 25 t/m 28 dagen (zo'n beetje) en een vaste eisprong op dag 18... Een aantal maanden getempt en die ei kwam gewoon altijd die dag!
Op zich is dat geen probleem, alleen het eitje heeft minder lang de tijd om zich in te nestelen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62255010
oh hmmm
Nouja G_K dan zal het wel wat de rest ook zeg, ik neem aan dat het niets uitmaakt.
Lekker de hele maand klussen gewoon
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62256872
Oh G_K dat wist ik niet. Idd wel kort die cyclus, maar ook weer niet ongezond denk ik zo. (Dat denkt iedereen hier zo te zien, maar als je het zeker wil weten: de gyn weet er vast alles van...)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:26:07 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256936
Nou... ik dacht eig. wel ergens ooit iets opgevangen te hebben dat het ook wel iets kan betekenen dat die periode zo kort is.
Maar dit is een klok-klepel opmerking nu hoor. Hoe het precies zit weet ik niet. En het hoeft ook niet per se wel iets te betekenen volgens mij, maar het kan wel zeg maar...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:59:35 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62257739
Mijn gyn heeft gezegd dat het kan komen door mijn overgewicht dat die laatste fase zo kort is, het eitje doet er langer over om te rijpen en springt dus laat, en heeft dus een (te) korte tijd om in te nestelen en was ik altijd te snel ongesteld...
Nou ja, niet altijd natuurlijk, want anders had ik nu geen schopjes in mijn buik gevoeld
pi_62257850
Ik kijk het gewoon nog even aan en probeer me er maar niet druk over te maken en gebruik de ovu-testjes die ik aangeschaft heb. Misschien leer ik nog het een en ander over mijn eigen lichaam. Vorige maand heb ik in elk geval wel een dik ei gehad. Op dag 12 en 13 had ik een mega donkere streep
Als ik echt denk dat het niet goed zit of maar enige twijfel heb na deze maand dan raadpleeg ik mijn HA. Erg veel overgewicht heb ik niet, dat gaf ze ook wel aan toen ik er de laatste keer was om mijn spiraal te verwijderen.
Marie79 schopjes...
pi_62258009
Volgens de bijsluiter van de ovutesten moest ik er vandaag mee beginnen. Dus net een test gedaan en hij geeft een hele lichte streep aan. Mijn eisprong zit er dus wel aan te komen rond dag 14. Vorige maanden dus rond dag 16. Maar misschien is de test morgen iets duidelijker of misschien wel zelfde en dan word het wel dag 16. Hoop natuurlijk dat morgen een dikke streep is!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:11:21 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62258022
Het kán ermee te maken hoor G_K, ik had een collega met veel meer overgewicht en die is 3x zwanger geweest en het langste dat het duurde was geloof ik 3 maanden eer ze zwanger was... Maar het hoeft dus niet met overgewicht te maken te hebben...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:07:38 #279
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62259339
quote:

Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Zijn al een hele tijd bezig, hoor ook meer in het andere topic thuis. Alleen zijn we hier gestopt met de behandelingen van de gyn en laten de natuur voor wat het is. Komt het er zeer welkom, komt het niet tja jammer maar dan is er geen man overboord.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:16:09 #280
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62262657
Poppejans, dat is inderdaad spannend ja. Maar voorlopig geen stress hier hoor.

mamamamia, ik zit ook te wachten op een berichtje van happyme!

GK weet niet of een korte cyclus van invloed is. Lijkt mij dat je dan ook gewoon
een eisprong hebt. Maar ik zeg nu maar wat.
IK heb hier echt nul verstand van.
Je gaat/bent aan het ovu-testen. HEb je dat bij de vorige zw.schap ook gedaan?
Zal het inderdaad zo zijn dat de 2de keer geen zeer doet?

mg81dat wordt dus feest dit weekend!

marieWat lief, dat schoppen!

ROttdogfijn dat je het zo kunt relativeren. Hoop voor je dat je toch snel zwanger mag zijn.
Heb ff in je linkje gekeken en wat een prachtig meisje zeg.....
pi_62263674
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans

mg81dat wordt dus feest dit weekend!
Het is hier altijd feest
We proberen ons hier een beetje aan om de dag te houden rond vruchtbare tijd. Maar er komt steeds maar niks van. Want of we hebben helemaal geen zin of juist zo dat het 2 dagen achter elkaar gebeurd. Maar ik denk dan maar ff hoe meer hoe beter
pi_62266744
Hm, vreemd. M'n eerste cyclus na m'n laatste pil (da's ongeveer 4/5 maanden geleden) duurde 43 dagen. Daarna werd ie elke maand een stukje korter; de laatste keer was ie 31 dagen. Ik was er daarom eigenlijk een beetje van uit gegaan dat ie dan deze maand rond de 28/29 dagen zou uitkomen. Dan had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden.

Al een dag of 4 vóór die dinsdag kreeg ik menstruatiekrampen. Normaal gesproken ben ik dan binnen één of twee dagen ongesteld. Maar nu nog steeds niet. Daarom dus gister een testje gedaan. Toen zat ik op dag 29. één streepje maar natuurlijk.

Beetje gek dat ik al bijna een week 'krampen' heb zonder ongesteld te worden. Aan de andere kant let ik nu ook opeens wel heel erg op m'n lichaam, waardoor elk belletje, bubbeltje en krampje opvalt. Vind het wel spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-10-2008 19:22:48 ]
pi_62267305

Nog 2 daagjes wachten en dan weer testen hoor!!

Spannend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:53:41 #284
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62267966
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
pi_62268058
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:59:43 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268115
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Ik heb nog nooit van een suikertruuk gehoord. Maar vertel me er eens meer over.
pi_62268137
Ik mag vanaf nu eindelijk mee wachten op een tweede streepje

Mijn eerste echte NOD zal zo rond 6 november zijn... Maar mn cyclus is niet zo stabiel dus het zou ook eerder of later kunnen zijn... Het zal wel later worden, want ik ben nu al helemaal nerveus terwijl het klussen nog moet beginnen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:00:59 #288
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268141
Testen met suiker? Nog nooit van gehoord.. vertel!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #289
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268171
Welkom Chan!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #290
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268172
Spannend Chan! Welkom hier en succes!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:32 #291
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268180
Volgens mij heb ik niet eens suiker in huis
pi_62268209
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef bumbaloe het volgende:
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
Lastig hè? Ik heb ook geen idee wanneer ik het beste kan testen. En ik ben veel te ongeduldig om netjes te wachen. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (Excuse me, als je het al verteld hebt...)

Ik heb nu een test gebruikt van DA eigen merk of iets dergelijks. M'n vriend heeft die gekocht. Volgens de verkoopster zijn die op dezelfde dag te gebruiken als de predictor en even betrouwbaar. Maar ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet goed gelezen. Eigenlijk is het idd hartstikke zonde van je geld. Maar het is zo spannnend allemaal En helemaal wanneer je ze al in huis hebt. Dan liggen ze te springen in m'n nachtkastje.
pi_62268218
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:04:05 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268225
Och bumbaloe.... Maar het is al snel morgen! Haal je dan toch een goedkope test als je niet meer kunt wachten?
pi_62268242
Welkom Chan!
Vertel Huuphuup wat een leuke suikertruuk, mss kan iemand het inderdaad even testen.

[ Bericht 41% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-10-2008 20:07:04 (achterhaald) ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:06:06 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268295
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Klinkt goed, maar zou t echt kunnen? Heb toch zo mijn twijfels over dit soort huis-tuin-en-keuken-dingen. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar ervaringen...
pi_62268335
Ik zal es even op zoek gaan naar bewijs online, geen idee verder.
Maar daarom zouden we het moeten laten testen door iemand die nog niet zo lang zwanger is, die veel HCG heeft nog dus eens even iemand vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:08:12 #298
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268367
serpente, op zw.pagina staat een calculator, maar daarvoor moet je natuurlijk de 1edag van je laatste menstruatie weten.

Mioxx. Neuh, ik zit mezelf op te naaien. En ik laat mijn lichaam mij bedriegen omdat ik 2 keer iets heb gevoeld (wat ik zou kunnen verklaren als eisprong en innesteling). Overigens heb ik tests in huis.
Maar ik wil eigenlijk wachten tot maandag. Dan is het een maand geleden dat ik ben gestopt met de pil.
Kan natuurlijk wel even kijken of ik wat suiker kan vinden......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:08 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268456
bumbaloe.... dat je nog kan wachten joh! hihi.....

BE, de test met de naald klinkt eng!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:34 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62268473
Welkom Chan!

En die suikertruc klinkt intrigerend.
Iemand die dit wil uitproberen? Een meelezende netzwangere misschien?
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
pi_62268523
Ik vind alleen maar mislukte suikerpogingen op internet. Wel leuk om te lezen, zeker als je de situatie voorstelt. Met de suikerpot in de weer op de wc.
  Jubileum moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 20:13:40 #302
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62268539
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:

Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
Dat wou ik net zeggen
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')