Ja de 29 ste al. Maar deze maand was het te verwachten. Geen sex gehad wanneer het moest. Geen zinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef Saffier het volgende:
Mysterygirl ook ongesteld geworden? Jammer hoor![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef happyme28 het volgende:
We blijven 10 dagen weg, maar als ik daar in het onwaarschijnlijke geval positief testen, zoek ik wel even een i-net café op
Ik moest meteen denken aan babyboom, Jeroen en Diana! Jeroen had ook hoge koorts, maar zijn in een potje gedoneerde zwemmers deden het trucje wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Kersjes het volgende:
Kans gemist helaas.
Gisteren (voelbare?) eisprong gehad, maar M. heeft 40 graden koorts en ligt al 3 nachten in bed te zweten, rillend van de kou, en te kermen van ellende. Eigenwijs als hij is is vandaag pas de eerste dag dat hij ziek is thuis gebleven van het werk.
Ik ben vrij vandaag, er is dus een minieme kans dat het toch zal gaan gebeuren, maar ik geef het weinig kans hoor. Sowieso lijkt hoge koorts me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van zijn zwemmers![]()
Tenzij ik een Maria ga flikken mag mijn volgende NOD op 12 november
www.zwangerschapstest.nu/quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef ymme het volgende:
Ik heb het niet zo goed bij gehouden. Maar volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn.... Maar weet het niet.
Voel af en toe vlagen van misselijkheid. Maar door alle drukte verbouwing etc, zou het dan met de ene keer gebeurd moeten zijn![]()
Ik weet het niet....... Wens nu dat ik het had bijgehouden. Wanneer ben ik vorige maand ongesteld geworden...(volgens mij begin v.d. maand) Wordt gek... Voel nog niets wat lijdt tot ongesteld. En af en toe misselijk. Met vlagen dan he.
Iemand die me een test kan toesturen via de post? Durf zelf niet te halenEn wil eignelijk nu al testen.. Zit zo in onzekerheid nu... Wil 't zo graag, maar kan toch haast niet.
Ja! Dat wilde ik gisteren idd ook vragen, en toen dus gelijk weer vergeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:02 schreef Fruppel het volgende:
Ik mis again hier in het topic, hoe is het met je meis??
Ik had ze de volgende dag al in huis!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef ymme het volgende:
Aaah is die test er nog niet
Ik wil weten of ik blij mag zijn, of niet
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:21 schreef Syrena het volgende:
Ik koop alleen de testen maar, ik ben een fan van pee-on-a-stick![]()
Geloof me, zodra er hier groen licht is zijn jullie de eersten die het te weten komen![]()
Als Fok dan nog bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |