Ymme, als de nood echt aan de man is, Wehkamp.nl heeft ook testen. Weet niet of je daar een account hebt toevallig? En anders heeft
www.kijkshop.nl ze ook geloof ik. Ik dacht dat je daar met je creditcard kunt betalen.
Wat is de reden dat je niet durft te gaan halen? Staan er bekenden in de kruidvat/etos? Anders als je het echt erg vindt drie flessen shampoo ofzo kopen en nog wat andere meuk die je uiteindelijk toch wel gebruikt en de test daartussen leggen. Afrekenen, tasje vragen en wegwezen

Ik kan het me trouwens wel voorstellen hoor, eerste keer dat ik zwanger was had ik een test bij wehkamp besteld omdat ik ook niet durfde, ongeldig.. *bluh* moest ik alsnog naar de etos, ik een test gepakt, meisje scant het ding en *poef* verschijnt er heel groot op dat scherm zodat de hele rij kan meelezen "ZWANGERSCHAPSTEST". Ik dacht dat ik door de grond ging. Tegenwoordig schaam ik me er helemaal niet meer voor maar dat komt ook omdat het gewenst is nu, maar ik ga voor de handigheid toch maar naar het Kruidvat, dat scherm van de Etos vind ik nog steeds niets
Ohja en als laatste, meestal worden de meiskes van 16 die eventueel achter de kassa staan sneller rood dan jij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回