dit hebben wij inderdaad ook besloten! ook omdat ik net (juli) gestopt bent, en de eerste maand het dus wat langer duurde voordat ik ontpild was...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:57 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Wij gaan deze maand eens ovulatietesten proberen. Doordat het bijniet allemaal goed is is de kans op "zomaar" zwanger worden gewoon te klein. En omdat ik steeds mee begin te twijfelen wanneer mijn eisprong nou is doen we het een keertje zo. Proberen kan geen kwaad!!
Dat boek... het leest lekker wegquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, dat boek...
Echt someone you love to hate. Een paar uur na de ejaculatie er al van overtuigd zijn dat je (in haar geval ongewenst) zwanger bent en dan doen alsof de wereld vergaatOkay, ze had wel gelijk, maar dat maakte haar zeker niet minder irritant, integendeel zelfs
![]()
Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief![]()
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
Mwoah volgens mij heb je het meeste kans zwanger te raken als je een bmi hebt tussen de 20 en de 25. Niet dat mensen met een bmi boven de 25 niet zwanger raken, maar wellicht iets minder snel. Dus in dat opzicht denk ik dat je misschien wel sneller zwanger raakt als je iets afvalt als je bmi net boven de 25 is. (daarnaast is het op zich ook gezonder.)
Er is pas na een week of vier bloedcontact tussen jou en je kindje dus je hoeft je niet echt zorgen te maken nog over schadelijke stoffen van het afvallen voor je kindje ofzo.
en daar weer naast geloof ik al die ongein nooit zo over dat het enorm schadelijk is voor je kind om te lijnen tijdens de zwangerschap.ik bedoel dan dus, letten op wat je binnenkrijgt, het aloude ieder pondje gaat door het mondje principe. Diehard dieeten is wat anders, maar das nooit goed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:04 schreef bumbaloe het volgende:
Béeee Ben jij niet gewoon 1 van de kloons???
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef dusdus het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..
dat ze nog niet ongesteld is geworden kan ook nog komen door het ontpillen dit duurt ongeveer 10 weken maar kan natuurlijk altijd langer duren, dat verschilt per persoon.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Kersjes het volgende:
Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief![]()
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
Mwoah ik weet niet, even hypothetisch, iemand heeft een bijzonder slecht eetpatroon met alleen maar kant-en-klaar maaltijden, pizza's en afhaal enzo, geen groente verder en geen fruit. En deze persoon stapt daarna over op het SHE-dieet. Dan is de kans heel erg groot dat die persoon afvalt, maar tegelijkertijd krijgt deze persoon een uitgebalanceerde gezonde voeding binnen met veel vitamine en dergelijke. Wat weegt dan zwaarder? Het feit dat die persoon waarschijnlijk een kilo of 10 kan afvallen zo, of het feit dat de voeding zoveel gezonder is, met veel vetten en eiwitten die erg belangrijk zijn voor de bouw van je kindje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jongens, zo heilig is BMI nou ook weer niet hoorJa, met overgewicht KAN je verminderd vruchtbaar zijn, maar dit is echt niet zo makkelijk naast een BMI lijstje te leggen, aangezien BMI ook slechts een indicatie is.
En wat betreft afvallen tijdens de zwangerschap, ja, dat is wel degelijk schadelijkNiet alleen vanwege eventuele afvalstoffen die het kindje binnenkrijgt, maar ook omdat je tijdens het afvallen vaak te weinig van bepaalde stoffen binnenkrijgt, die je kindje wel nodig heeft.
shitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik ook al in mijn PM-box, maar geloof me... ik ben het niet.
Ik zou of hier zelf posten, of niet. Ik ben niet handig genoeg om een kloon geheim te houden.
Plus dat ik eerst nog 10 kilo af wil vallen voor ik ook maar over een 2e na ga denken. En F. wil nog niet, en Sasha is nog geen 1 en... en...
Nee dus.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik zit er wel veel, dat klopt, maar dat komt omdat het sowieso lekker druk is nu in het topic. Flink aantal mensen die ik 'ken' (ja, ook onder de kloons) en dus lees ik vaker meer.![]()
Jij werd trouwens ook genoemd, Leonieke!
dat hopen wij ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:31 schreef mefke79 het volgende:
Bierzuipert: welkom en hopelijk zijn ook jij en je vriendin zo weer vertrokken uit dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |