Oops, ik had niet gezien dat die ene post weggehaald werd. Sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Leonieke, doe even editten.Heb jij ook een geheimpje.
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef Nijna het volgende:
Wat een gekloon...
Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers
Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet ExplorerWerkt prima
Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een geheimpjeIk heb een geheimpje
(en misschien heb ik er wel meer dan één
)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een geheimpjeIk heb een geheimpje
(en misschien heb ik er wel meer dan één
)
lolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!![]()
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist.Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
niets van aantrekken en gewoon postenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Vertel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
Mijn god wat doe je mij aan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroegerhint hint en vond dat wel leuk altijd!
Is hij dicht dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn god wat doe je mij aan?(zet anders even jouw PM-box open
)
Ow, vreemd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef leonieke het volgende:
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Dank je! Heel fijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.
Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.
Oke?
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente ik test me ook suf hoor![]()
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.
Ja dat is ook zo. Al heb ik totaal geen idee waar ik me bevind in de cyclus. VOrige week ook 2 keer geklust en ook voor de fijn. Wel natuurlijk in het achterhoofd dat het weleens rond de eisprong zou kunnen zijn. Weet niet. Voelde vorige week rare krampen en deze week ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."
Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
Ik ben 4 oktober al ongesteld geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
Als je het zelf niet fijn zou vinden moet je het niet doen natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat je natuurlijk van harte welkom bent als je dat wel zou willen ondanks MMMquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren
Ik denk dat ik in mijn cyclus van 28 dagen mijn eisprong ook later heb. Denk 16 dagen na de eerste dag van ongi. Maar word wel 12 dagen daarna gewoon ongesteld. Maar daar komen we morgen achter, dan ga ik met ovu testen beginnen!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
Zijn al een hele tijd bezig, hoor ook meer in het andere topic thuis. Alleen zijn we hier gestopt met de behandelingen van de gyn en laten de natuur voor wat het is. Komt het er zeer welkom, komt het niet tja jammer maar dan is er geen man overboord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Het is hier altijd feestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans
mg81dat wordt dus feest dit weekend!
Ik heb nog nooit van een suikertruuk gehoord. Maar vertel me er eens meer over.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente![]()
En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Lastig hè? Ik heb ook geen idee wanneer ik het beste kan testen. En ik ben veel te ongeduldig om netjes te wachen. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (Excuse me, als je het al verteld hebt...)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef bumbaloe het volgende:
Huuphuup Oe, spannend!
Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.
Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
Klinkt goed, maar zou t echt kunnen? Heb toch zo mijn twijfels over dit soort huis-tuin-en-keuken-dingen. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar ervaringen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad![]()
Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |