abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:35:26 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62214419
Jahaaaa, dat hou ik dan weer geheim. Mss dat ze het zelf nog wel zegt.
pi_62214521
Oh komaaaan... wie het ook was: gewoon bekennen!

Maar valt het niet op dat ik hier nu opeens veel post?
pi_62214700
En weer een kloon erbij.

Ik ben sinds juli gestopt met de pil. M'n eerste cyclus duurde 43 dagen. En m'n laatste 31 dagen. En aan wat krampjes te voelen, verwacht ik morgen ongesteld te worden. Dat betekent dan netjes een cyclus van 28 dagen. Da's fijn, want dan kun je wat gerichter klussen.

M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht in een geweldig dorpje waar we ons helemaal thuis voelen.

Laat maar komen dus!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 07-10-2008 22:08:34 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:58 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62214924
Weer een kloon erbij! Nog even en er zitten hier meer klonen dan gewone users
Welkom Serpente en hopelijk hoef je niet te lang hier blijven
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:50:00 #205
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62214979
waarom klonen
pi_62215016
mmm vandaag nog een testje gedaan...Even snel opgehaald... 2x testen en dus 2x een streepje. Geen dikke streep maar toch zeer duidelijk zichtbaar.

Misschien toch maar eens langs de verloskundige binnenkort....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:52:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215088
Nogmaals gefelicitieerd dusdus! Leuk!

Ssserpente, welkom hier! Hopelijk ben je snel weer weg!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:55:32 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215193
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
pi_62215214
ik ben trouwens ook een kloon :-) Simpele reden, er kunnen bekende op mijn gewone account meelezen. Dat heb ik liever niet natuurlijk. Zo snel als het allemaal bekend is zal ik weer met mijn gewone account reageren. Maar raak niet te opgewonden. Ik ben geen bekende gebruiker, ben er al wel sinds 2001 :-)
pi_62215273
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
Oops, ik had niet gezien dat die ene post weggehaald werd. Sorry (je mocht mijn post ook aanpassen, hoor, BE. Kon evengoed zijn dat ik het vandaag niet meer zag )

Ik heb een geheimpje Ik heb een geheimpje (en misschien heb ik er wel meer dan één )
pi_62215350
haha, geestig hoe snel dat ff weggewerkt werd !
pi_62215414
Nog maar eens proberen...

Pff, krijg het er helemaal warm van...

Lekker snugger.

Thanx voor de snelle actie.

Misschien mag ie nog één keer weg?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:00:55 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215417
Ja, ik vind dat altijd zo sneu, als het dan al zo snel mis gaat... Kan het niet laten om dan gelijk maar even op dat knopje te rammen. Zo af en toe moet dat mogen toch?
pi_62215434
Welkom Ssserpente

dusdus, van harte en op naar Z&G!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62215791
Pfieuw, nog maar eens proberen.

Lastig hoor, 'al' die klonen. Met meer dan één raak ik het spoor al helemaal bijster.

Thanx Brighteyes, voor je snelle actie!

Enniewee, leuk om het topic door te lezen. Dubbel ook vaak, inderdaad. Iedereen heel veel succes en sterkte gewenst.

Dan ga ik me nu weer concentreren op m'n klonen...
pi_62215924

wéér een kloon waarvan ik geen idee heb

dusdus nogmaals van harte~!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62216541
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:32:33 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62216583
Dusdus, gefeliciteerd!

En Ssserpente, welkom. Hopelijk hoef je hier niet lang te blijven rondhangen. Je weet maar nooit, straks word je zelf nog gekloond ofzo
Hoewel... dan zou je wellicht niet eens meer voor het 2e streepje willen gaan! Maar goed, da's weer een ander verhaal, net als mijn op hol slaande fantasie

Heb ik vandaag al gezegd dat ik een 2e kindje wil? Nee toch?
Nou bij deze dan: ik wil een 2e en verlang er zo enorm naar dat ik er bijna dag en nacht mee bezig ben
.... met gevoel voor drama....
pi_62216676

Nou kersjes, je weet wat je te doen staat!
Maak een kloon aan...

of ben je al 1 van de andere klonen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62218297
Ai kersjes! dat klinkt wel heel dramatisch
Maarre, hier ook zo eentje hoor, eerste maandje dat we ervoor gingen had ik nog een beetje raar gevoel erbij, maar nu??? laat maar komen!
Mijn collega's denken dat ik nog laaaaaaaaaaaaaaang geen tweede wil, whahahaha, ze hadden het er vandaag nog over. Karin een tweede??? nee hoor nog lang niet
Laat ze mooi in die waan

Mikoxx zit nu ook in de eierdagen volgens mij, heb je nog spierpijn gehad van het sporten???
Hier wel, en morgen willen we aan het sauzen in huis, maar ben bang dat ik geen trapje op kom haha
Hoewel, klussen (in huis) en kindjes maken gaat heel goed samen, dat hebben we al eens eerder bewezen.
(Meike is verwekt toen we net de sleutel van ons nieuwe huis hadden)

Al die klonen.....pffff vind ik niks aan
Tis hier wel gezellig druk trouwens, da's dan wel weer leuk
Bumbaloe, we klussen hier als we er zin in hebben (probeer dat wel een beetje te sturen uiteraard, maar als het niet uitkomt of wat dan ook dan niet hoor)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62219820
dusdus gefeliciteerd!

Dames, ik duim dat er snel een hoop volgen hier! Doorstromen mag zeker nu het lijstje zo lang is
En wat een boel klonen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:28:54 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_62220068
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef Nijna het volgende:
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers

Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet Explorer Werkt prima

Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62222831
Al die klonen Ik zit blijkbaar nog echt niet lang genoeg in OUD, want ik herken toch niemand

Hier zijn we wel gericht aan het klussen... Maar door die PCOS duurt het ws toch wel lang, aangezien ik eigenlijk nog wel zo'n 20kg af moet vallen volgens de gyn... Maar je weet het nooit he. Heb wel gewoon een eisprong en een cyclus. Wel van ongeveer 38 dagen, maar toch.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:11:44 #225
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62223941
dusdus van harte

attentie, attentie, attentie kan iemand me ff een lijssie sturen waarin alle klonen zich ontdaan hebben van hun masker Alvast bedankt

bergen, bos enz.
pi_62224543
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers

Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet Explorer Werkt prima

Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!

Dat is slim, maar ik hou het maar bij 1 username... ik ben nog helemaal niet wild van Chrome trouwens.
Firefox wel, gebruik IE eigenlijk nauwelijk meer.

Ontopic: ik duim voor tweede streepjes...
Ik weet niet wat het is op het moment. Misschien ben ik er zelf meer mee bezig sinds de mk, maar het valt me gewoon op dat het best nog vaak misgaat. Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk .
Maar daar tegenover mogen natuurlijk ook weer een heleboel wel goede zwangerschappen, dus kom maar op met die tweede streepjes enzo...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:19:49 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62225511
Dusdus van harte met je streepjes!
Nijna datzelfde had ik met de vroeggeboorte van Tobias, tot ik hem had hoorde ik het zo af en toe van een vroeggeboren kindje en sinds ik 'm heb lijkt het wel meer regel dan uitzondering dat er kindjes te vroeg komen! Heeft er vast mee te maken dat je het zelf heb meegemaakt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62232745
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een geheimpje Ik heb een geheimpje (en misschien heb ik er wel meer dan één )
Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist. Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
pi_62233785
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

vertel es dan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62234630
Ik snap er echt geen hout meer van met klonen en geheimpjes enneh.... zal wel een keer goedkomen toch...?!
pi_62235542
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Dat klinkt nu een beetje alsof je met een tweeling meteen door bent naar Z&G!
Ik heb weer een kloon-ontmaskering gemist. Ik ben ook altijd werken als er iets spannends gebeurt hier.
Maar jullie gaan er nu voor Leonieke? Je bent nu zo vaak hier...
lol Nee, het geheimpje was een kloonontmaskering
En het feit dat ik hier zo vaak ben? Ik heb er mijn missie van gemaakt om alle kloons te ontmaskeren

In dit topic zou ik sowieso niet posten aangezien ik sowieso direct de MMM in moet aangezien ik PCO heb. Maar ik volg wel graag mee met de anderen

Sorry Poppejans en Nijna
pi_62236094
Mijn kloontje voelt zich op dit moment eigenlijk niet meer zo welkom.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 17:00:17 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62236284
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
niets van aantrekken en gewoon posten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:03:46 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62236366
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
pi_62236384
Maar natuurlijk wel eerst even melden wie je bent he

Stiemie is veel te nieuwsgierig
pi_62236636
Och, ik kan er wel om lachen hoor, om al die klonen. Wees vooral wel welkom G_K!
Maarre, let's talk tweede streepjes, al een NOD op komst bij iemand? Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
pi_62237779
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... ik vindt t maar lastig hoor, die klonen. Het lijkt alsof er meer nadruk ligt op t ontmaskeren van de kloon dan op het wachten op.... is een kloon-ontmaskertopic geen goed idee dan? En als je als kloon post, prima, kan me voorstellen dat je niet iedereen meteen op de hoogte wilt brengen. Maar wat heeft het voor zin als je vervolgens vertelt dat je een kloon bent en iedereen laat gissen via een pm????
Helemaal mee eens!
Verder helaas nog onveranderde situatie,wie o wie kan de op bezoek sturen???
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:09:05 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62237994
Ik wil wel een poging doen, maar ik zou t een goeie deal vinden als ze mijn deurtje dan overslaan deze maand!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:29:15 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62239999
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Vertel?
Omdat men er niet zo blij mee is? Niks van aantrekken hoor!
Het zijn onze nieuwsgierige hormonen maar.

Oh, en over dat raden en gissen, dat is alleen maar even nu ze er net zijn, dat is morgen al weer over...
pi_62240044
Leonieke, ik dacht dat jij een van klonen was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 19:40:28 #241
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62240351
Het is veel handiger om niet te weten wie de user achter de kloon is, dan maak je ook geen vergissingen.
(Maar het is wel leuk om als kloon allerlei PM's te krijgen waarin mensen je identiteit verkeerd raden )
en nee, ik ben en blijf hier slechts als lurker
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62241877
Leonieke, ook als je de MMM in gaat mag je hier posten toch?!

GK, jouw NOD was de 5e...?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:36 #243
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242264
Nijna, misschien dat boek toch maar eens lezen.

BE, jij bent dus geen kloon. Nouja verder dan jou kwam ik eigenlijk niet.
Ben niet zo'n superactieve OUD poster dus ik ken bijna niemand.
Op een paar mensen na

Poppejans, lekker genieten!

Mysteriegirl heeft een tip van de sluier opgelicht. Tijdens haar 1e zw 10 kg afgevallen.
Wellicht kunnen we daar wat mee.

Mefke, succes morgen bij de fysio.
En je hebt gelijk, de waarheid vertellen is makkelijker dan liegen

Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroeger hint hint en vond dat wel leuk altijd!

Serpente, welkom, ging het nou bijna mis en viel je door de mand?
Hihihi uitkijken he.
Ikzelf werk ook met 2 browsers. FIrefox en IExplorer. Kan bijna niet fuot gaan. AL zal dat wel eens gebeuren.

Karin, ik herken dat wel, niks tegen je collegas/vrienden zeggen. Maar ergens vind ik het ook eng.
Ben dan bang dat ik iets over mezelf afroep door het stellig te ontkennen dat we niet bezig zijn.
Hoop niet dat dat zo is natuurlijk en dat ik het gewoon lekker even voormezelf kan houden.
Hoewel mijn man dat denk ik niet kan. Hij roddelt wat af met zn vrienden.....

Tessie. Goed dat je het gewoon probeert!

Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?

Georgette jij bent wel welkom hoor!

Mioxx, ik was eigenlijk niet van plan om te zeggen dat ik een clown/kloon was. Ik heb duidleijke en verkeerde
username genomen (een clown ) en het was voor velen direct duidelijk.
Ik ben ook eerlijk gezegd in twijfel of ik er voor uit moet komen of niet.
Ben natuurlijk niet voor niets incognito. Maar het gaat me maar om een bepaald aantal mensen en lurkers hier op fok.
Mensen die onder andere ook in mijn directe vriendengroep zitten.
En ik wil niet dat mensen het weten dat we bezig zijn omdat niet wil dat ze om de 2 weken ofzo gaan vragen. En en en en en en????

Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62242402
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren, hoe leuk ik het hier ook vind om iedereen te volgen (soms eens als actieve poster, maar steeds als lurker). Ik denk niet dat ik ooit zal kunnen hyperen zoals sommige mensen die hier posten (en dit bedoel ik zeker en vast niet negatief, ik zou graag willen hyperen over allerlei kwaaltjes en mijn NOD, maar daarvoor is voor mij heel het zwanger worden-proces te beladen...) en ik wil hier ook geen pessimistische stempel "drukken" op dit topic.
Dit klinkt heel dramatisch en zo bedoel ik het eigenlijk niet. Maar ik geraak niet echt uit mijn woorden
pi_62242450
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroeger hint hint en vond dat wel leuk altijd!
Mijn god wat doe je mij aan? (zet anders even jouw PM-box open )
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:48:26 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242571
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn god wat doe je mij aan? (zet anders even jouw PM-box open )
Is hij dicht dan?
pi_62242611
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:50:44 #248
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62242668
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef leonieke het volgende:
Ik zie hier staan: inbox is niet beschikbaar.
Ow, vreemd.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:52:18 #249
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62242721
Ik kan het hier niet meer volgen met al die klonen maar ik wens jullie allemaal heel veel succes met klussen en hoop snel véél streepjes te zien!
  Jubileum moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 21:01:50 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62243121
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.

Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.

Oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:08:03 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_62243333
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef mikoxx het volgende:

Tja, ik heb een kloon gebruikt omdat ik het niet prettig vind dat bepaalde familieleden meelezen, en het zoeken op Troel is heeeel erg makkelijk. En met Rubens zwangerschap zat ik ook nog eens met mijn werk (jaarcontract). In sommige gevallen maakt het niet uit dat de users hier weten wie erachter zit, maar wil je dus niet teruggevonden kunnen worden onder je eigen naam Kortom: het is dus meer voor mensen die op usernames zoeken dan de mensen van het forum in mijn geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:24:13 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62243931
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik ga even een klein vermanend vingertje opsteken. als mod zijnde.

Dit is niet de plaats en de manier om klonen te ontdekken/opsporen etc. Wil je graag iets weten/raden of wat dan ook, doe het dan via PM. Het gaat hier nogal offtopic zo, en daarnaast vind ik het ook moeilijker worden voor mensen om hier te posten met een kloon. Hoe leuk het ook is, klonen raden, doe het niet hier, maar bijv. op het speeltuinbankje of liever nog via het pm circuit.

Oke?
Dank je! Heel fijn!
pi_62244199
Oke, niet meer raden dus

Al blijf ik het wel erg raar vinden om eerst te vertellen dat je een kloon bent en dan later te zeggen dat het zo vervelend is dat mensen gaan raden. Wat had je dan gedacht? Zeg dan gewoon niks.

Nou dames dan ga ik dit topic maar weer verlaten aangezien ik niet wacht op een 2e streepje. Heel veel geluk en hopelijk komt er snel weer een streepjesregen
pi_62244258
Thanx voor het warme welkom.

Ik viel inderdaad aardig door de mand ja. Maar gelukkig was BE alert genoeg om m'n stommiteiten meteen te verwijderen. Bedankt ook voor de Internettips, maar al dat gedoe met Firefox is niets voor mij. Ik let er nu wel heeel goed op welke inlognaam er bovenaan de pagina staat.

Maar ook op m'n werk ben ik niet zo handig... Het potje Gravitamon en het blad 'Jonge Ouders' o.i.d. lagen mooi bovenaan in m'n boodschappentas. Ik ben nu eenmaal niet zo goed in geheimpjes... Gelukkig heb ik al een vast contract.

Maar goed, terug OT. In tegenstelling tot anderen, lukt het mij niet om geduldig te wachten met testen tot ik echt een paar dagen overtijd ben. Nu is dat ook best lastig, want m'n cyclus is nog niet helemaal op peil. Na twee dagen menstruatiekrampen zonder dat ik ongesteld werd, net toch maar ff een testje gedaan. Niet zwanger natuurlijk, maar daar had ik ook nauwelijks op gerekend.

Nu heb ik me voorgenomen om volgende maand wel braaf te wachten...

Succes allemaal!
pi_62244468
Hoewel bij mij de kans gewoon heel klein is dat het nu al zou lukken, vind ik het toch ook elke maand weer spannend hoor! Doe ook wel regelmatig een test Vind dat vaak ook juist wel handig, voor ik helemaal doordraaf in mijn hoofd. Dan is de teleurstelling alleen maar groter.
Welke tests gebruiken jullie? Ik vind ze allemaal zo duur....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:40:28 #256
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244528
Maar wanneer is je NOD dan? Hangt ook wel erg van de test af hoeveel dagen je van te voren kunt testen natuurlijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:40:58 #257
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62244549
Testen zijn ook duur... te duur vind ik om zomaar te gebruiken (om jezelf niet gek te maken). Goedkoper is om gewoon reeel te zijn en er vanuit te gaan dat het even zal duren voor je zwanger bent. Maar of dat psychisch ook zo werk is natuurlijk een tweede... Succes!

Sssserpente, welkom!
pi_62244580
Ssserpente ik test me ook suf hoor
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:10 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62244660
quote:
Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.
Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."

Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:33 #260
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244684
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente ik test me ook suf hoor
Tessie, ik heb vaker de kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht, andere test vind ik echt abnormaal duur, ik zou zelf ooit pas zo'n ClearBlue digitaal kopen als ik zeker wist dat ik zwanger was, gewoon voor de leuk om ''zwanger'' te zien staan.
Ik heb nu trouwens hele goedkope van babyboomshop, dat zijn papieren stripjes waar ook een tweede streepje op moet verschijnen bij een zwangerschap.

Die heb ik ooit eens verkeerd om gebruikt. Kwam natuurlijk niks uit
Ik had er best veel, maar omdat ze niet opvallen zijn ze met tas en al in de klikko beland denk ik. Ze zijn in ieder geval verdwenen uit de badkamer.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:47:26 #261
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62244802
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Oeh, dan zou het extra mooi zijn als het raak blijkt straks! Da's een betere herinnering dan "we hadden eigenlijk geen zin en geen tijd maar ja, het moest nou eenmaal..."

Vanochtend liep ik stomtoevallig tegen een voormalig klasgenote aan die ik al 'n jaar of 6 niet meer gezien heb. Over 2 1/2 week is ze uitgerekend van de 1e. Toen we elkaar gedag zoenden voelde ik een schopje tegen mijn buik
Ja dat is ook zo. Al heb ik totaal geen idee waar ik me bevind in de cyclus. VOrige week ook 2 keer geklust en ook voor de fijn. Wel natuurlijk in het achterhoofd dat het weleens rond de eisprong zou kunnen zijn. Weet niet. Voelde vorige week rare krampen en deze week ook.
Ben 14 september pas met de pil gestopt dus heb geen flauw idee zoals ik al zei. Ben meer aan het wachten op de menstruatie zodat we ECHT kunnen beginnen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:49:47 #262
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62244886
spannend hoor bumbaloe! Succes in ieder geval!
Hier rondom ei, dacht ik, hmm!!!
pi_62245149
Das wel spannend dan Bumba, dan is er zeker wel een kans!

Mikoxx, veel plezier !

[ Bericht 34% gewijzigd door DustinHenderson op 08-10-2008 22:02:30 ]
pi_62247041
Happyme, ik zit zo te hopen op een berichtje van je uit een Spaans Internet Café..!!!!
pi_62248048
Dat dus inderdaad Mammamia haha, ik dacht er ook net aan!

Happyme doe je maar melden met een mooi streepje

@Mikoxx: veel plezier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62252868
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh, G_K is al 3 dagen over de NOD heen. Al nieuws bij jou? (Of heb ik iets gemist?)
Ik ben 4 oktober al ongesteld geworden.

Ik ben gisteren trouwens eens gaan tellen. De laatste tijd heb ik een erg korte cyclus van 23-24 dagen. Dat is wel erg kort, maar levert het ook problemen op?
pi_62253390
Volgens mij niet hoor, ja, als steeds 14 dagen na dag 1 van je menstruatie sex hebt wel natuurlijk, dan is je ei al geweest. Je ei komt 14 dagen voor je volgende menstruatie, dus in jouw geval zou het dan 9 of 10 dagen na je eerste dag laatste menstruatie zijn. (volg je het nog? volg ik het nog? )

Ik dacht dat 24 dagen ongeveer qua kortheid van de cyclus nog net binnen normaal past zeg maar. 28 dagen is natuurlijk ook maar een gemiddelde

Gewoon klussen van dag 7 tot en met dag 14
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62253426
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
Ja, dat weet ik wel Nijna. Maar ik denk dat ik het niet als 'fijn' zou ervaren
Als je het zelf niet fijn zou vinden moet je het niet doen natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat je natuurlijk van harte welkom bent als je dat wel zou willen ondanks MMM .

GK, balen... . Een kortere cyclus hoeft geen problemen op te leveren, lijkt me...?
pi_62253457
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
pi_62253860
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Dat klopt dan in mijn geval niet helemaal. De laatste keer heb ik op dag 13 mijn ei gehad en 10 dagen erna werd ik ongesteld.
Ik denk dat ik in mijn cyclus van 28 dagen mijn eisprong ook later heb. Denk 16 dagen na de eerste dag van ongi. Maar word wel 12 dagen daarna gewoon ongesteld. Maar daar komen we morgen achter, dan ga ik met ovu testen beginnen!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:29:29 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62254298
Ik heb het ook hoor meiden... een cyclus van 25 t/m 28 dagen (zo'n beetje) en een vaste eisprong op dag 18... Een aantal maanden getempt en die ei kwam gewoon altijd die dag!
Op zich is dat geen probleem, alleen het eitje heeft minder lang de tijd om zich in te nestelen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62255010
oh hmmm
Nouja G_K dan zal het wel wat de rest ook zeg, ik neem aan dat het niets uitmaakt.
Lekker de hele maand klussen gewoon
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62256872
Oh G_K dat wist ik niet. Idd wel kort die cyclus, maar ook weer niet ongezond denk ik zo. (Dat denkt iedereen hier zo te zien, maar als je het zeker wil weten: de gyn weet er vast alles van...)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:26:07 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256936
Nou... ik dacht eig. wel ergens ooit iets opgevangen te hebben dat het ook wel iets kan betekenen dat die periode zo kort is.
Maar dit is een klok-klepel opmerking nu hoor. Hoe het precies zit weet ik niet. En het hoeft ook niet per se wel iets te betekenen volgens mij, maar het kan wel zeg maar...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:59:35 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62257739
Mijn gyn heeft gezegd dat het kan komen door mijn overgewicht dat die laatste fase zo kort is, het eitje doet er langer over om te rijpen en springt dus laat, en heeft dus een (te) korte tijd om in te nestelen en was ik altijd te snel ongesteld...
Nou ja, niet altijd natuurlijk, want anders had ik nu geen schopjes in mijn buik gevoeld
pi_62257850
Ik kijk het gewoon nog even aan en probeer me er maar niet druk over te maken en gebruik de ovu-testjes die ik aangeschaft heb. Misschien leer ik nog het een en ander over mijn eigen lichaam. Vorige maand heb ik in elk geval wel een dik ei gehad. Op dag 12 en 13 had ik een mega donkere streep
Als ik echt denk dat het niet goed zit of maar enige twijfel heb na deze maand dan raadpleeg ik mijn HA. Erg veel overgewicht heb ik niet, dat gaf ze ook wel aan toen ik er de laatste keer was om mijn spiraal te verwijderen.
Marie79 schopjes...
pi_62258009
Volgens de bijsluiter van de ovutesten moest ik er vandaag mee beginnen. Dus net een test gedaan en hij geeft een hele lichte streep aan. Mijn eisprong zit er dus wel aan te komen rond dag 14. Vorige maanden dus rond dag 16. Maar misschien is de test morgen iets duidelijker of misschien wel zelfde en dan word het wel dag 16. Hoop natuurlijk dat morgen een dikke streep is!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:11:21 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62258022
Het kán ermee te maken hoor G_K, ik had een collega met veel meer overgewicht en die is 3x zwanger geweest en het langste dat het duurde was geloof ik 3 maanden eer ze zwanger was... Maar het hoeft dus niet met overgewicht te maken te hebben...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:07:38 #279
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62259339
quote:

Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Zijn al een hele tijd bezig, hoor ook meer in het andere topic thuis. Alleen zijn we hier gestopt met de behandelingen van de gyn en laten de natuur voor wat het is. Komt het er zeer welkom, komt het niet tja jammer maar dan is er geen man overboord.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:16:09 #280
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62262657
Poppejans, dat is inderdaad spannend ja. Maar voorlopig geen stress hier hoor.

mamamamia, ik zit ook te wachten op een berichtje van happyme!

GK weet niet of een korte cyclus van invloed is. Lijkt mij dat je dan ook gewoon
een eisprong hebt. Maar ik zeg nu maar wat.
IK heb hier echt nul verstand van.
Je gaat/bent aan het ovu-testen. HEb je dat bij de vorige zw.schap ook gedaan?
Zal het inderdaad zo zijn dat de 2de keer geen zeer doet?

mg81dat wordt dus feest dit weekend!

marieWat lief, dat schoppen!

ROttdogfijn dat je het zo kunt relativeren. Hoop voor je dat je toch snel zwanger mag zijn.
Heb ff in je linkje gekeken en wat een prachtig meisje zeg.....
pi_62263674
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans

mg81dat wordt dus feest dit weekend!
Het is hier altijd feest
We proberen ons hier een beetje aan om de dag te houden rond vruchtbare tijd. Maar er komt steeds maar niks van. Want of we hebben helemaal geen zin of juist zo dat het 2 dagen achter elkaar gebeurd. Maar ik denk dan maar ff hoe meer hoe beter
pi_62266744
Hm, vreemd. M'n eerste cyclus na m'n laatste pil (da's ongeveer 4/5 maanden geleden) duurde 43 dagen. Daarna werd ie elke maand een stukje korter; de laatste keer was ie 31 dagen. Ik was er daarom eigenlijk een beetje van uit gegaan dat ie dan deze maand rond de 28/29 dagen zou uitkomen. Dan had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden.

Al een dag of 4 vóór die dinsdag kreeg ik menstruatiekrampen. Normaal gesproken ben ik dan binnen één of twee dagen ongesteld. Maar nu nog steeds niet. Daarom dus gister een testje gedaan. Toen zat ik op dag 29. één streepje maar natuurlijk.

Beetje gek dat ik al bijna een week 'krampen' heb zonder ongesteld te worden. Aan de andere kant let ik nu ook opeens wel heel erg op m'n lichaam, waardoor elk belletje, bubbeltje en krampje opvalt. Vind het wel spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-10-2008 19:22:48 ]
pi_62267305

Nog 2 daagjes wachten en dan weer testen hoor!!

Spannend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:53:41 #284
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62267966
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
pi_62268058
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:59:43 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268115
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Ik heb nog nooit van een suikertruuk gehoord. Maar vertel me er eens meer over.
pi_62268137
Ik mag vanaf nu eindelijk mee wachten op een tweede streepje

Mijn eerste echte NOD zal zo rond 6 november zijn... Maar mn cyclus is niet zo stabiel dus het zou ook eerder of later kunnen zijn... Het zal wel later worden, want ik ben nu al helemaal nerveus terwijl het klussen nog moet beginnen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:00:59 #288
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268141
Testen met suiker? Nog nooit van gehoord.. vertel!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #289
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268171
Welkom Chan!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #290
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268172
Spannend Chan! Welkom hier en succes!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:32 #291
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268180
Volgens mij heb ik niet eens suiker in huis
pi_62268209
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef bumbaloe het volgende:
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
Lastig hè? Ik heb ook geen idee wanneer ik het beste kan testen. En ik ben veel te ongeduldig om netjes te wachen. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (Excuse me, als je het al verteld hebt...)

Ik heb nu een test gebruikt van DA eigen merk of iets dergelijks. M'n vriend heeft die gekocht. Volgens de verkoopster zijn die op dezelfde dag te gebruiken als de predictor en even betrouwbaar. Maar ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet goed gelezen. Eigenlijk is het idd hartstikke zonde van je geld. Maar het is zo spannnend allemaal En helemaal wanneer je ze al in huis hebt. Dan liggen ze te springen in m'n nachtkastje.
pi_62268218
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:04:05 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268225
Och bumbaloe.... Maar het is al snel morgen! Haal je dan toch een goedkope test als je niet meer kunt wachten?
pi_62268242
Welkom Chan!
Vertel Huuphuup wat een leuke suikertruuk, mss kan iemand het inderdaad even testen.

[ Bericht 41% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-10-2008 20:07:04 (achterhaald) ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:06:06 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268295
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Klinkt goed, maar zou t echt kunnen? Heb toch zo mijn twijfels over dit soort huis-tuin-en-keuken-dingen. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar ervaringen...
pi_62268335
Ik zal es even op zoek gaan naar bewijs online, geen idee verder.
Maar daarom zouden we het moeten laten testen door iemand die nog niet zo lang zwanger is, die veel HCG heeft nog dus eens even iemand vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:08:12 #298
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268367
serpente, op zw.pagina staat een calculator, maar daarvoor moet je natuurlijk de 1edag van je laatste menstruatie weten.

Mioxx. Neuh, ik zit mezelf op te naaien. En ik laat mijn lichaam mij bedriegen omdat ik 2 keer iets heb gevoeld (wat ik zou kunnen verklaren als eisprong en innesteling). Overigens heb ik tests in huis.
Maar ik wil eigenlijk wachten tot maandag. Dan is het een maand geleden dat ik ben gestopt met de pil.
Kan natuurlijk wel even kijken of ik wat suiker kan vinden......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:08 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268456
bumbaloe.... dat je nog kan wachten joh! hihi.....

BE, de test met de naald klinkt eng!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:34 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62268473
Welkom Chan!

En die suikertruc klinkt intrigerend.
Iemand die dit wil uitproberen? Een meelezende netzwangere misschien?
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')