abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:35:26 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62214419
Jahaaaa, dat hou ik dan weer geheim. Mss dat ze het zelf nog wel zegt.
pi_62214521
Oh komaaaan... wie het ook was: gewoon bekennen!

Maar valt het niet op dat ik hier nu opeens veel post?
pi_62214700
En weer een kloon erbij.

Ik ben sinds juli gestopt met de pil. M'n eerste cyclus duurde 43 dagen. En m'n laatste 31 dagen. En aan wat krampjes te voelen, verwacht ik morgen ongesteld te worden. Dat betekent dan netjes een cyclus van 28 dagen. Da's fijn, want dan kun je wat gerichter klussen.

M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht in een geweldig dorpje waar we ons helemaal thuis voelen.

Laat maar komen dus!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 07-10-2008 22:08:34 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:58 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62214924
Weer een kloon erbij! Nog even en er zitten hier meer klonen dan gewone users
Welkom Serpente en hopelijk hoef je niet te lang hier blijven
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:50:00 #205
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62214979
waarom klonen
pi_62215016
mmm vandaag nog een testje gedaan...Even snel opgehaald... 2x testen en dus 2x een streepje. Geen dikke streep maar toch zeer duidelijk zichtbaar.

Misschien toch maar eens langs de verloskundige binnenkort....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:52:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215088
Nogmaals gefelicitieerd dusdus! Leuk!

Ssserpente, welkom hier! Hopelijk ben je snel weer weg!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:55:32 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215193
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
pi_62215214
ik ben trouwens ook een kloon :-) Simpele reden, er kunnen bekende op mijn gewone account meelezen. Dat heb ik liever niet natuurlijk. Zo snel als het allemaal bekend is zal ik weer met mijn gewone account reageren. Maar raak niet te opgewonden. Ik ben geen bekende gebruiker, ben er al wel sinds 2001 :-)
pi_62215273
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Leonieke, doe even editten. Heb jij ook een geheimpje.
Oops, ik had niet gezien dat die ene post weggehaald werd. Sorry (je mocht mijn post ook aanpassen, hoor, BE. Kon evengoed zijn dat ik het vandaag niet meer zag )

Ik heb een geheimpje Ik heb een geheimpje (en misschien heb ik er wel meer dan één )
pi_62215350
haha, geestig hoe snel dat ff weggewerkt werd !
pi_62215414
Nog maar eens proberen...

Pff, krijg het er helemaal warm van...

Lekker snugger.

Thanx voor de snelle actie.

Misschien mag ie nog één keer weg?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:00:55 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215417
Ja, ik vind dat altijd zo sneu, als het dan al zo snel mis gaat... Kan het niet laten om dan gelijk maar even op dat knopje te rammen. Zo af en toe moet dat mogen toch?
pi_62215434
Welkom Ssserpente

dusdus, van harte en op naar Z&G!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62215791
Pfieuw, nog maar eens proberen.

Lastig hoor, 'al' die klonen. Met meer dan één raak ik het spoor al helemaal bijster.

Thanx Brighteyes, voor je snelle actie!

Enniewee, leuk om het topic door te lezen. Dubbel ook vaak, inderdaad. Iedereen heel veel succes en sterkte gewenst.

Dan ga ik me nu weer concentreren op m'n klonen...
pi_62215924

wéér een kloon waarvan ik geen idee heb

dusdus nogmaals van harte~!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62216541
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:32:33 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62216583
Dusdus, gefeliciteerd!

En Ssserpente, welkom. Hopelijk hoef je hier niet lang te blijven rondhangen. Je weet maar nooit, straks word je zelf nog gekloond ofzo
Hoewel... dan zou je wellicht niet eens meer voor het 2e streepje willen gaan! Maar goed, da's weer een ander verhaal, net als mijn op hol slaande fantasie

Heb ik vandaag al gezegd dat ik een 2e kindje wil? Nee toch?
Nou bij deze dan: ik wil een 2e en verlang er zo enorm naar dat ik er bijna dag en nacht mee bezig ben
.... met gevoel voor drama....
pi_62216676

Nou kersjes, je weet wat je te doen staat!
Maak een kloon aan...

of ben je al 1 van de andere klonen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62218297
Ai kersjes! dat klinkt wel heel dramatisch
Maarre, hier ook zo eentje hoor, eerste maandje dat we ervoor gingen had ik nog een beetje raar gevoel erbij, maar nu??? laat maar komen!
Mijn collega's denken dat ik nog laaaaaaaaaaaaaaang geen tweede wil, whahahaha, ze hadden het er vandaag nog over. Karin een tweede??? nee hoor nog lang niet
Laat ze mooi in die waan

Mikoxx zit nu ook in de eierdagen volgens mij, heb je nog spierpijn gehad van het sporten???
Hier wel, en morgen willen we aan het sauzen in huis, maar ben bang dat ik geen trapje op kom haha
Hoewel, klussen (in huis) en kindjes maken gaat heel goed samen, dat hebben we al eens eerder bewezen.
(Meike is verwekt toen we net de sleutel van ons nieuwe huis hadden)

Al die klonen.....pffff vind ik niks aan
Tis hier wel gezellig druk trouwens, da's dan wel weer leuk
Bumbaloe, we klussen hier als we er zin in hebben (probeer dat wel een beetje te sturen uiteraard, maar als het niet uitkomt of wat dan ook dan niet hoor)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62219820
dusdus gefeliciteerd!

Dames, ik duim dat er snel een hoop volgen hier! Doorstromen mag zeker nu het lijstje zo lang is
En wat een boel klonen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:28:54 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_62220068
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef Nijna het volgende:
Wat een gekloon...

Ben blij dat ik dat gedoe niet heb. Hoef niet op te letten of ik wel met de goede username ben ingelogd, want ik heb er toch maar 1. Het heeft ook voordelen.
Da's gewoon een kwestie van verschillende browsers

Toen ik zwanger was van Ruben postte ik met de kloon met Opera en als Troel gewoon met Internet Explorer Werkt prima

Maar je kan ook Firefox nemen of Chrome van Google (die laatste schijnt erg fijn te zijn)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62222831
Al die klonen Ik zit blijkbaar nog echt niet lang genoeg in OUD, want ik herken toch niemand

Hier zijn we wel gericht aan het klussen... Maar door die PCOS duurt het ws toch wel lang, aangezien ik eigenlijk nog wel zo'n 20kg af moet vallen volgens de gyn... Maar je weet het nooit he. Heb wel gewoon een eisprong en een cyclus. Wel van ongeveer 38 dagen, maar toch.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:11:44 #225
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62223941
dusdus van harte

attentie, attentie, attentie kan iemand me ff een lijssie sturen waarin alle klonen zich ontdaan hebben van hun masker Alvast bedankt

bergen, bos enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')