Nijna, misschien dat boek toch maar eens lezen.
BE, jij bent dus geen kloon. Nouja verder dan jou kwam ik eigenlijk niet.
Ben niet zo'n superactieve OUD poster dus ik ken bijna niemand.
Op een paar mensen na

Poppejans, lekker genieten!
Mysteriegirl heeft een tip van de sluier opgelicht. Tijdens haar 1e zw 10 kg afgevallen.
Wellicht kunnen we daar wat mee.

Mefke, succes morgen bij de fysio.
En je hebt gelijk, de waarheid vertellen is makkelijker dan liegen

Leonieke, ga jij voor een 2de streepje? Ik zou het gezellig vinden als je hier kwam posten.
Ken jou namelijk nog van vroeger

hint hint en vond dat wel leuk altijd!
Serpente, welkom, ging het nou bijna mis en viel je door de mand?
Hihihi uitkijken he.
Ikzelf werk ook met 2 browsers. FIrefox en IExplorer. Kan bijna niet fuot gaan. AL zal dat wel eens gebeuren.
Karin, ik herken dat wel, niks tegen je collegas/vrienden zeggen. Maar ergens vind ik het ook eng.
Ben dan bang dat ik iets over mezelf afroep door het stellig te ontkennen dat we niet bezig zijn.
Hoop niet dat dat zo is natuurlijk en dat ik het gewoon lekker even voormezelf kan houden.
Hoewel mijn man dat denk ik niet kan. Hij roddelt wat af met zn vrienden.....
Tessie. Goed dat je het gewoon probeert!
Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Georgette jij bent wel welkom hoor!
Mioxx, ik was eigenlijk niet van plan om te zeggen dat ik een clown/kloon was. Ik heb duidleijke en verkeerde
username genomen (een clown

) en het was voor velen direct duidelijk.
Ik ben ook eerlijk gezegd in twijfel of ik er voor uit moet komen of niet.
Ben natuurlijk niet voor niets incognito. Maar het gaat me maar om een bepaald aantal mensen en lurkers hier op fok.
Mensen die onder andere ook in mijn directe vriendengroep zitten.
En ik wil niet dat mensen het weten dat we bezig zijn omdat niet wil dat ze om de 2 weken ofzo gaan vragen. En en en en en en????
Hier deze week maar 1 keer geklust, maar wel meteen goed geklust en niet omdat het moest. Het was fijn.