abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62257850
Ik kijk het gewoon nog even aan en probeer me er maar niet druk over te maken en gebruik de ovu-testjes die ik aangeschaft heb. Misschien leer ik nog het een en ander over mijn eigen lichaam. Vorige maand heb ik in elk geval wel een dik ei gehad. Op dag 12 en 13 had ik een mega donkere streep
Als ik echt denk dat het niet goed zit of maar enige twijfel heb na deze maand dan raadpleeg ik mijn HA. Erg veel overgewicht heb ik niet, dat gaf ze ook wel aan toen ik er de laatste keer was om mijn spiraal te verwijderen.
Marie79 schopjes...
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62258009
Volgens de bijsluiter van de ovutesten moest ik er vandaag mee beginnen. Dus net een test gedaan en hij geeft een hele lichte streep aan. Mijn eisprong zit er dus wel aan te komen rond dag 14. Vorige maanden dus rond dag 16. Maar misschien is de test morgen iets duidelijker of misschien wel zelfde en dan word het wel dag 16. Hoop natuurlijk dat morgen een dikke streep is!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:11:21 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62258022
Het kán ermee te maken hoor G_K, ik had een collega met veel meer overgewicht en die is 3x zwanger geweest en het langste dat het duurde was geloof ik 3 maanden eer ze zwanger was... Maar het hoeft dus niet met overgewicht te maken te hebben...
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:07:38 #279
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62259339
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef bumbaloe het volgende:

Rottdog. Wij kennen elkaar nog niet, ben jij ook aan het wachten op een 2de streepje?
Zijn al een hele tijd bezig, hoor ook meer in het andere topic thuis. Alleen zijn we hier gestopt met de behandelingen van de gyn en laten de natuur voor wat het is. Komt het er zeer welkom, komt het niet tja jammer maar dan is er geen man overboord.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:16:09 #280
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62262657
Poppejans, dat is inderdaad spannend ja. Maar voorlopig geen stress hier hoor.

mamamamia, ik zit ook te wachten op een berichtje van happyme!

GK weet niet of een korte cyclus van invloed is. Lijkt mij dat je dan ook gewoon
een eisprong hebt. Maar ik zeg nu maar wat.
IK heb hier echt nul verstand van.
Je gaat/bent aan het ovu-testen. HEb je dat bij de vorige zw.schap ook gedaan?
Zal het inderdaad zo zijn dat de 2de keer geen zeer doet?

mg81dat wordt dus feest dit weekend!

marieWat lief, dat schoppen!

ROttdogfijn dat je het zo kunt relativeren. Hoop voor je dat je toch snel zwanger mag zijn.
Heb ff in je linkje gekeken en wat een prachtig meisje zeg.....
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62263674
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans

mg81dat wordt dus feest dit weekend!
Het is hier altijd feest
We proberen ons hier een beetje aan om de dag te houden rond vruchtbare tijd. Maar er komt steeds maar niks van. Want of we hebben helemaal geen zin of juist zo dat het 2 dagen achter elkaar gebeurd. Maar ik denk dan maar ff hoe meer hoe beter
pi_62266744
Hm, vreemd. M'n eerste cyclus na m'n laatste pil (da's ongeveer 4/5 maanden geleden) duurde 43 dagen. Daarna werd ie elke maand een stukje korter; de laatste keer was ie 31 dagen. Ik was er daarom eigenlijk een beetje van uit gegaan dat ie dan deze maand rond de 28/29 dagen zou uitkomen. Dan had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden.

Al een dag of 4 vóór die dinsdag kreeg ik menstruatiekrampen. Normaal gesproken ben ik dan binnen één of twee dagen ongesteld. Maar nu nog steeds niet. Daarom dus gister een testje gedaan. Toen zat ik op dag 29. één streepje maar natuurlijk.

Beetje gek dat ik al bijna een week 'krampen' heb zonder ongesteld te worden. Aan de andere kant let ik nu ook opeens wel heel erg op m'n lichaam, waardoor elk belletje, bubbeltje en krampje opvalt. Vind het wel spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-10-2008 19:22:48 ]
pi_62267305

Nog 2 daagjes wachten en dan weer testen hoor!!

Spannend
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:53:41 #284
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62267966
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
pi_62268058
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:59:43 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268115
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
@bumbaloe, nee niet ik, ik reageerde op Sserpente

En anders misschien even dat suiker truukje met je urine doen als je echt geen geld wilt uitgeven aan een test.
Ik heb nog nooit van een suikertruuk gehoord. Maar vertel me er eens meer over.
pi_62268137
Ik mag vanaf nu eindelijk mee wachten op een tweede streepje

Mijn eerste echte NOD zal zo rond 6 november zijn... Maar mn cyclus is niet zo stabiel dus het zou ook eerder of later kunnen zijn... Het zal wel later worden, want ik ben nu al helemaal nerveus terwijl het klussen nog moet beginnen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:00:59 #288
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268141
Testen met suiker? Nog nooit van gehoord.. vertel!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #289
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268171
Welkom Chan!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:04 #290
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268172
Spannend Chan! Welkom hier en succes!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:02:32 #291
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268180
Volgens mij heb ik niet eens suiker in huis
pi_62268209
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef bumbaloe het volgende:
Huuphuup Oe, spannend!

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben nul, maar heb voor mn gevoel wel geklust rond de vruchtbare dagen, al weet ik niet precies wanneer die zijn/waren.
Ik heb hiervoor namelijik een 28dagen pil geslikt en steeds geen stopweek gehad. Hoewel ik de laatste 2 maanden voordat ik ben gestopt met de pil 2 maanden nonstop heb gebloed. Dat waren volgens de HA bijverschijnselen van de pil die ik gebruikte.
De dag dat ik stopte met de pil stopte ook het bloeden
Nu vind ik testen zonde van mn geld hihi, maar aan de andere kant heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou kunnen testen. Vroeger waren mn cycli 28-30 dagen, maar nu geen idee.
Dus ja. Beetje dubio dus.

Sserpente. Welke test heb je gebruikt? Morgen anders nog een keer proberen?
Lastig hè? Ik heb ook geen idee wanneer ik het beste kan testen. En ik ben veel te ongeduldig om netjes te wachen. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (Excuse me, als je het al verteld hebt...)

Ik heb nu een test gebruikt van DA eigen merk of iets dergelijks. M'n vriend heeft die gekocht. Volgens de verkoopster zijn die op dezelfde dag te gebruiken als de predictor en even betrouwbaar. Maar ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet goed gelezen. Eigenlijk is het idd hartstikke zonde van je geld. Maar het is zo spannnend allemaal En helemaal wanneer je ze al in huis hebt. Dan liggen ze te springen in m'n nachtkastje.
pi_62268218
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:04:05 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268225
Och bumbaloe.... Maar het is al snel morgen! Haal je dan toch een goedkope test als je niet meer kunt wachten?
pi_62268242
Welkom Chan!
Vertel Huuphuup wat een leuke suikertruuk, mss kan iemand het inderdaad even testen.

[ Bericht 41% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-10-2008 20:07:04 (achterhaald) ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:06:06 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268295
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Uhm, nou, het schijnt zo te zijn dat kristalsuiker even blijft drijven op urine als er HCG inzit. Dit komt door de reactie die HCG aangaat met de suiker waardoor het even duurt voordat de suiker naar de bodem zakt. áls het al zakt.
Urine opvangen in een schoon bakje, even laten staan een paar seconden zodat je urine niet meer beweegt en daarna voorzicht een snufje (of 2 of 3) suiker erin strooien. Ik had dit gehoord van iemand die het weer van de huisarts als "goedkope en leuke thuistip" had meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het echt werkt als een huisarts ermee aankomt; maar ik heb zelf nog nooit drijvende suiker gehad

Misschien dat 1 van de nieuwe zwangeren het eens uit kan proberen, iemand die onder de 16 weken is liefst om te zien of het werkt
Klinkt goed, maar zou t echt kunnen? Heb toch zo mijn twijfels over dit soort huis-tuin-en-keuken-dingen. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar ervaringen...
pi_62268335
Ik zal es even op zoek gaan naar bewijs online, geen idee verder.
Maar daarom zouden we het moeten laten testen door iemand die nog niet zo lang zwanger is, die veel HCG heeft nog dus eens even iemand vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:08:12 #298
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62268367
serpente, op zw.pagina staat een calculator, maar daarvoor moet je natuurlijk de 1edag van je laatste menstruatie weten.

Mioxx. Neuh, ik zit mezelf op te naaien. En ik laat mijn lichaam mij bedriegen omdat ik 2 keer iets heb gevoeld (wat ik zou kunnen verklaren als eisprong en innesteling). Overigens heb ik tests in huis.
Maar ik wil eigenlijk wachten tot maandag. Dan is het een maand geleden dat ik ben gestopt met de pil.
Kan natuurlijk wel even kijken of ik wat suiker kan vinden......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:08 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62268456
bumbaloe.... dat je nog kan wachten joh! hihi.....

BE, de test met de naald klinkt eng!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:34 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62268473
Welkom Chan!

En die suikertruc klinkt intrigerend.
Iemand die dit wil uitproberen? Een meelezende netzwangere misschien?
Doet me een beetje denken aan die test met die naald van ooit eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')