abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:03:44 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62182699
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
@BE. Dat lijkt mij nou helemaal geen leuke regel ')
Maar kan jij niet zien welk emailadres ik dan heb? Dan lijkt het me voor jou een kwestie van 1+1=2
Nope. Ik zie wat dat betreft net zoveel als de normale users. Je bent dus veilig voor mijn nieuwsgierige geneus!

Ach, we horen het vanzelf wel toch? Hopelijk heel snel. Voor jou, en voor ons!
pi_62182893
Bumbaloe, mn nod was een gokje, heb afgelopen maand een miskraam gehad. Maar nu dus weer een menstruatie en op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen.
Ben wel benieuwd wie jij dan bent... Ik had misschien ook maar een kloon/clown/... aan moeten maken . Lol.

HuupHuup, weg met die pil! .

Mikoxx, volgens mij kan dat wisselen hoor... Het is vast niet precies 14 dagen bij iedereen... (denk ik)
Fake it till you make it...
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:14:53 #153
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62183084
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:01 schreef poohy het volgende:
Gezellig hier

Ik zal nog even een soort update geven over het vervolg van mijn net-niet-maar-toch-bijna-zwangerverhaal
In ieder geval hebben we besloten (is meer mijn keuze, mijn vriend maakt het helemaal niet uit) om er toch nog even niet voor te gaan.

Ik was namelijk aan de ene kant ook opgelucht dat ik niet zwanger was. Vooral omdat we nog geen eigen huis hebben. Dta maakt op zich niet uit, maar voor mij heeft het heel veel invloed. In de zeven jaar dat we elkaar kennen hebben we nooit langer dan een jaar ergens gewoond.

Dus nu ben ik toe aan een eigen stekkie waar we rustig kunnen settelen
Wie weet tot over een half jaar

Iedereen succes gewenst hier, inclusief alle klonen
En bedankt voor het meeleven
Graag gedaan.
Wij hebben in onze 7 jaar relatie ook op 3 adressen gewoond.
Mijn man kijkt nu weer uit naar een andere woning. Ik zit hier prima.

huub Ow, een weekje maar, das nog te overzien dan.

Ik denk.... zo'n 12wk na het streepje. En anders.... zodra sommige mensen op fok het weten
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62183154
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Nijna het volgende:

HuupHuup, weg met die pil! .

ksssht~!

grapje
Ja ik weet niet, op zich zou ik hem het liefst zo de deur uit mieteren. Maar ik wil mijn lief niet op de kast jagen. Hij is toch wel iemand die het liefste nergens vanuit gaan zonder dat het zwart-op-wit staat zeg maar, dus hij gelooft echt pas dat hij die baan heeft als hij een contract in zijn handjes heeft. En voor die tijd wil hij eigenlijk ook liever niet aan kindjes beginnen. Ik weet dat het misschien allemaal heel silly klinkt zo, maar ach, als dat voor hem zo belangrijk is enzo dan kan ik best een weekje wachten. Ik begrijp zijn kant ook wel namelijk.

Dus nee, de kans is echt heeeel klein dat de pil hier voortijdig de deur uitgaat. Of lief moet een ingeving krijgen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62183309
Poohy, dat is ook een prima reden om het even uit te stellen natuurlijk. Al zullen er altijd redenen zijn om het niet te doen... succes in elk geval met het zoeken en vinden van een vast stekkie.

huuphuup, dat is goed nieuws! Ik zou de strip niet eens willen afmaken, maar snap heel goed dat je het wel doet. In elk geval echt groen licht nu!

Ik vandaag dag 2 van de 2e ronde clomid. Er gaat deze ronde iig nog meer geklust worden in huize prinses, al wil ik eigenlijk nog niet aan de ovulatietesten om het nog een beetje leuk en romantisch te houden. Als het deze ronde ook niet lukt kan me dat waarschijnlijk geen biet meer schelen.
pi_62183828
Spannend Prinses!
En je kan toch ook als je het wat meer plant er toch wel wat romantisch van maken. Omdat het dan 'moet' wil nog niet zeggen dat je het ook inspiratieloos moet doen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:16:25 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62185392
Poohy, tot ziens dan maar
Eigenlijk niet natuurlijk, ik hoop hier allaaaaaaaang weg te zijn als jij je hier over een aantal maanden weer meldt.

Bumbaloe, wat een spetterende entree!
Welkom hier, enne noninoninoninoninoninonino

Huuphuup, wat goed van je vriend! Veel succes en plezier met het klussen...

Nijna, dat boek...
Echt someone you love to hate. Een paar uur na de ejaculatie er al van overtuigd zijn dat je (in haar geval ongewenst) zwanger bent en dan doen alsof de wereld vergaat Okay, ze had wel gelijk, maar dat maakte haar zeker niet minder irritant, integendeel zelfs

Vanmiddag geluncht met een broodje rosbief
Een van de voordelen van weten dat je toch niet zwanger kan zijn. Lekker hoor, net als dat biertje van gisteravond
.... met gevoel voor drama....
pi_62186799
Hallo Bumbaloe, je vergeet nog iemand he

Hier zitten we op dag 14 geloof ik
aaaaaaaaaaaaaah spannend! Eierdagen!
En vanavond heb ik voor het eerst in twee en half jaar weer gesport, en ik heb dus nu al spierpijn....
Kan nog leuk worden haha

Mikoxx heeft een poosje vastgezeten in een apparaat, dus hoe dat ook verder moet?

Dag dag Poohy, wie weet tot over een tijdje, maar dan hoop ik dat iedereen die hier nu zit allang weg is naar Z&G!

Lekker he, Kersjes...! Als ik deze maand niet zwanger ben komt er ook gelijk weer een doosje filet in huis hoor.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:40 #159
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62186836
Poohy jij gaat dus een topicje terug als ik je goed begrijp Veel plezier mett settelen en rammelen
Huuphuup gefeliciteerd met je 'voor-het-eggie', dat je maar snel in een ander topic mag gaan posten.
En bumbaloe, leuk dat je meepost, minder leuk dat je een kloon bent En op iederéén reageren lukt mij echt niet hoor, knap van je dus!
Om je vraag te beantwoorden; ik ben doorgestuurd omdat een 2e zwangerschap uitblijft in combinatie met enorme menstruatiepijn. De HA zat wat te speculeren, de gyn zal moeten kijken of en zo ja wat er dan zit. Ik wacht gewoon geduldig af. Afspraak is al over 2 weken! Verder ben ik behoorlijk grieperig, net al op de bank in slaap gevallen, dus ik maak het niet laat.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:17:42 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62187652
quote:
[b]

Mikoxx heeft een poosje vastgezeten in een apparaat, dus hoe dat ook verder moet?
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:18:42 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62187688
Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62187823
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?

Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
pi_62188172
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
pi_62188213
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef dusdus het volgende:
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?

Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
ik ken die test niet, maar een tweede streepje lijkt me een duidelijk verhaal he
Gefeliciteerd
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:33:10 #165
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62188272
Phoohy succes met settelen, we zien je hier wel weer verschijnen als de tijd rijp is.

HuupHuup wat goed dat jullie er strakjes voor het echie voor gaan, en ik zou ook gewoon die strip afmaken.
Hier was het ook altijd bagger als ik doorslikte of zomaar ineens stopte, ooit 2x gemoeten en dat was drama.

Prinses ook met ovulatietesten kan het nog best romantisch worden gewoon niet je man/vriend vertellen wat de uitslag is, en sexy lingerie aanhebben als hij thuiskomt van het werk

Bumbaloe, tjee weer een clown heel veel succes en hoop dat je hier snel weer kan vertrekken, dan weten we iig binnen afzienbare tijd wie je werkelijk bent.

Nijna en Kersjes, dat boek hier ook gelezen beide om eerlijk te zijn, was een cadeautje van mijn lief omdat ik bij al de andere boeken die ik had liggen moest janken van de hormoontjes en dat trok hij toen niet meer. Vond het vermakelijk leesvoer maar niet echt heel geweldig ach ja het dode de tijd.

Kersjes, hmmmm rosbief en een biertje. Geniet er nog maar ff van hoor.

Karin go for it!!

mefke succes met je bekken, kweet hoe het voelt is niet fijn.

Alle dames ik wens jullie wederom weer veel succes deze ronde (of de volgende) tot snel bij Z&G
Mama van Isa en Ties
pi_62188374
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
wachten op je tweede persoonlijkheid!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:45:27 #167
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62188741
tvp

mijn vriendin en ik KvK

echter,

ze heeft 6 jaar de pil geslikt en heeft nu 2x een ontrekkingsbloeding gehad.... maar is nu al meer dan 7 weken niet ongesteld geworden we hebben ook al getest maar geen 2e streepje

bovendien is ze nu aan het lijnen, want ze heeft ietsjes overgewicht....

kan dat er allemaal mee te maken hebben?
pi_62189027
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef bierzuipert het volgende:
knip
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..

dat ze nog niet ongesteld is geworden kan ook nog komen door het ontpillen dit duurt ongeveer 10 weken maar kan natuurlijk altijd langer duren, dat verschilt per persoon.
pi_62189290
Mwoah volgens mij heb je het meeste kans zwanger te raken als je een bmi hebt tussen de 20 en de 25. Niet dat mensen met een bmi boven de 25 niet zwanger raken, maar wellicht iets minder snel. Dus in dat opzicht denk ik dat je misschien wel sneller zwanger raakt als je iets afvalt als je bmi net boven de 25 is. (daarnaast is het op zich ook gezonder.)

Er is pas na een week of vier bloedcontact tussen jou en je kindje dus je hoeft je niet echt zorgen te maken nog over schadelijke stoffen van het afvallen voor je kindje ofzo.

en daar weer naast geloof ik al die ongein nooit zo over dat het enorm schadelijk is voor je kind om te lijnen tijdens de zwangerschap. ik bedoel dan dus, letten op wat je binnenkrijgt, het aloude ieder pondje gaat door het mondje principe. Diehard dieeten is wat anders, maar das nooit goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62189313
Bierzuipert(haha die naam) dat ligt bijna zeer zeker aan het ontpillen, wat soms helaas echt wel maandenlang, of zelfs een jaar kan duren dat een cyclus helemaal verstoord is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62189854
@dusdus : een streepje is een streepje denk ik dan
pi_62189967
En ohja, (een vroege/voorzichtige) gefeliciteerd dusdus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62193386
Wij gaan deze maand eens ovulatietesten proberen. Doordat het bij niet allemaal goed is is de kans op "zomaar" zwanger worden gewoon te klein. En omdat ik steeds mee begin te twijfelen wanneer mijn eisprong nou is doen we het een keertje zo. Proberen kan geen kwaad!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:43:58 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62193865
dusdus, gefeliciteerd!

Bierzuipert, als ze enorm snel afvalt kan het wel invloed hebben op de cyclus, maar vooalsnog zou ik die 7 weken gooien op het feit dat haar lichaam nog wat aan het opstarten is.
Gewoon even afwachten dus. En lekker door vrijen.
Als het nou nog een maand duurt bijvoorbeeld zou ze de huisarts even kunnen bellen, maar er is een kans dat die ook zegt 'wacht nog maar even af'.

Ondertussen kan je vriendin volgens mij prima een beetje blijven lijnen hoor. Zolang ze niet 3 kilo in een week afvalt zal haar lichaam echt niet in de 'niet zwanger-mode' raken.

Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
pi_62193946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef Brighteyes het volgende:

Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
En weer weg!!

[ Bericht 42% gewijzigd door Mysterygirl81 op 07-10-2008 08:56:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')