Nope. Ik zie wat dat betreft net zoveel als de normale users. Je bent dus veilig voor mijn nieuwsgierige geneus!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
@BE. Dat lijkt mij nou helemaal geen leuke regel')
Maar kan jij niet zien welk emailadres ik dan heb? Dan lijkt het me voor jou een kwestie van 1+1=2
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:01 schreef poohy het volgende:
Gezellig hier![]()
Ik zal nog even een soort update geven over het vervolg van mijn net-niet-maar-toch-bijna-zwangerverhaal![]()
In ieder geval hebben we besloten (is meer mijn keuze, mijn vriend maakt het helemaal niet uit) om er toch nog even niet voor te gaan.
Ik was namelijk aan de ene kant ook opgelucht dat ik niet zwanger was. Vooral omdat we nog geen eigen huis hebben. Dta maakt op zich niet uit, maar voor mij heeft het heel veel invloed. In de zeven jaar dat we elkaar kennen hebben we nooit langer dan een jaar ergens gewoond.
Dus nu ben ik toe aan een eigen stekkie waar we rustig kunnen settelen![]()
Wie weet tot over een half jaar![]()
Iedereen succes gewenst hier, inclusief alle klonen![]()
En bedankt voor het meeleven
ksssht~!quote:
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef PM-girl het volgende:Met al die kloons/clowns wordt het hier een tweede identiteit-topic ipv het tweede streepjestopic!
ik ken die test niet, maar een tweede streepje lijkt me een duidelijk verhaal hequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef dusdus het volgende:
zal ik eens wat zeggen? Mijn vriendin kreeg vandaag haar testen binnen van een webwinkel. Aangezien ze morgen ongesteld moest worden deed ze voor de grap een test. Nu verschijnt er in het hartje (sensitest) een licht maar toch duidelijk streepte.....dit riekt naar 2 streepjes of niet soms?
Ik voel mij een beetje vaag haha. We zijn een beetje in ongeloof...... morgen nog maar eens een test doen denk ik
wachten op je tweede persoonlijkheid!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
HET GROTE KLONENTOPIC!!!!!
speciaal en alleen maar voor klonen
Ik heb altijd begrepen dat lijnen als je zwanger wilt worden niet verstandig is, maar of het te maken heeft met de uitslag van een test denk ik niet..quote:
En weer weg!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mysterygirl, is dat wel zo, dat die kans klein is? Zaad is toch zaad? Ik zou dat eens navragen bij je huisarts voor je je van alles in je hoofd gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |