Fanatiek.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:33 schreef MaJo het volgende:
ik heb net gewoon zitten studeren in de busdat overkomt me niet vaak 's ochtends. Dat tentamen gaat wel goed komen
ik heb besloten dat ik ga spijbelen van de les vandaagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef Soempie het volgende:
EtcieAls het maar geen vorm van SOG is!
Dat is wel suf jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fanatiek.![]()
Meestal gaat het in de smsjes die ik krijg om uitgebreidere dingen. Dan weet je gewoon dat het een stuk of 4 smsjes gaat duren. Als iemand dan niet gewoon even belt baal ik soms wel.Ik wil best een smsjes sturen, maar ik wil geen gesprekken via sms en daar draait het vaak wel op uit (opuit?
wat heb ik vandaag
).
quote:6.2 Cd-roms, DVD’s, video’s en films
Bij cd-roms, DVD’s en video’s vermeld je de titelgegevens zoveel mogelijk volgens de richtlijnen voor een boek.
VOORBEELDEN
Leerplan Humanistisch Vormingsonderwijs voor het primair onderwijs. (2000).
[Enschede]: [SLO]. Cd-rom van het Pedagogisch Studiecentrum HVO.
De religieuze cultuur van de schoolomgeving. (s.a.). Cd-rom. Utrecht: Algemene
Onderwijsbond Aob.
Akerman, Ch. (regie) (1987). A Couch in New York. Video. New York: MGM
Studios
Denk het wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat gevonden Soemphoop dat je er iets aan hebt
[..]
Vervelend. Om die reden neem ik altijd een trein/ bus eerder. Nadeel is dan dat je een half uur tot uur voor een dichte deur staat te drentelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:52 schreef MaJo het volgende:
Trein gemist omdat de bus in de file stondnu kom ik te laat op mijn werk
zou ik voor films/interviews ook zo doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk het wel.Heb je ook iets gevonden over hoe je moet verwijzen in de tekst zelf?
![]()
Bij boeken is het bijvoorbeeld: blablalbla (Schaffer, 1996).
In Groningen is het verplicht en in Nijmegen ook (logisch). Alleen verschilt het per studie en per universiteit steeds een beetje. Daarom was m'n laatste verslag bijna helemaal roodgekleurd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou ik voor films/interviews ook zo doennaam van programma met jaartal erachter.
had ik al gezegd dat ikop APA? is hier verplicht, en ze veranderen elk jaar de regeltjes
je scriptie kan er op worden afgekeurd
'
gelijk heb jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de docent een mailtje gestuurd of ze het me kan vertellen. Ik word er echt niet goed van.![]()
En nu maar eens eten, drinken en aan het werk.
Er vanquote:
Wist ik wel. Ik vond het gewoon grappig (zie pi).quote:
Martiniplazaquote:Je hebt je ingeschreven voor het tentamen *vak* wat gepland stond op 6 november. Het College van Bestuur heeft besloten dat er op 6 en 7 november geen tentamens plaats mogen vinden, omdat alle beschikbare tentamenlocaties op die dagen in gebruik zijn voor de Noorderlinkdagen, die door de Hanzehogeschool Groningen worden georganiseerd. Vandaar dat het tentamen waar jij je voor hebt ingeschreven verplaatst is naar 12 november om 11:00 uur in het Martiniplaza.
Heb ik nog wel, maar bij sommige vakken is het mogelijk om het te halen als je niet komt opdagen. Dat is alleen niet vaak zo en echt handig is het nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn tijd(opa spreekt) had men dingen als 80% aanwezigheidsplicht. Is dat niet meer tegenwoordig?
Nu nog een iets betere manier om die berichtjes te typen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, SMS-jes zijn echt een uitvinding
Tja, dat is gewoon inherent aan het formaat van de telefoon. Niemand heeft meer zin om met een baksteen op zak te lopen. Dus je knopjes zijn automatisch klein.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog een iets betere manier om die berichtjes te typen.
Zo'n klein toetsenbordje is hopeloos...
Ik wacht op de mobiel waar je bericht gewoon inspreekt en dat de woorden dan op je scherm komen (Speech To Word-methode)...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, dat is gewoon inherent aan het formaat van de telefoon. Niemand heeft meer zin om met een baksteen op zak te lopen. Dus je knopjes zijn automatisch klein.
Ik gebruik T9 niet..reuze-irritant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht op de mobiel waar je bericht gewoon inspreekt en dat de woorden dan op je scherm komen (Speech To Word-methode)...
Mijn huidige Nokia-mobiel heeft trouwens de functie niet meer dat je met de #-toets makkelijk kan toggelen tussen de automatisch aanvullen aan/uit optie. Dat zit nu onder opties en is stront irritant...
En typen op mijn Blackberry is vrijwel onmogelijk. Die knopjes zijn zo klein dat ik er per gewenste letter 2 ongewenste bij type...
Op mijn (redelijk nieuwe) Nokia kan dat wel gewoon. Al heb je daar wel te veel opties voor (T9 met hoofdletter aan het begin van een zin, zonder, die twee opties zonder T9, alleen cijfers en misschien nog een aantal)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn huidige Nokia-mobiel heeft trouwens de functie niet meer dat je met de #-toets makkelijk kan toggelen tussen de automatisch aanvullen aan/uit optie. Dat zit nu onder opties en is stront irritant...
Toevallig in het vondelpark?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
WTF! technische dinges en een dode bij m'n oude huis!
Nee, 18 km boven groningenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toevallig in het vondelpark?![]()
![]()
Wij ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
ARGHGARGHAR!
Na de kerst gaan we met een groepje een week naar de Ardennen om daar O&N te vieren.
Toevallig dan hequote:
jij vertelde het even later kwam Sven ermee.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij vertelde het even later kwam Sven ermee.
Ik zal even rondmailen en overleggen. Maar ik geef je weinig kansquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vóór de Kerst naar het Zwarte Woud in Duitsland.
Hoor ik er nu nog wel bij
Op TT van AT5 staat in ieder geval nog niks...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow
Er is super veel politie in het vondelpark, vraag me af wat er is
Geen idee.quote:
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TT van AT5 staat in ieder geval nog niks...
Ik dus vaak wel, maar dat werkt dan op mijn mobiel ook voor bijv. Contacten en zo en met namen slaat dat dus nergens op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik T9 niet..reuze-irritant.
Koop een auto en je bent van dat trein verhaal af...quote:En Speech to Text zit ik ook niet echt op te wachten eigenlijk. Niet iedereen hoeft te horen wat ik naar een ander SMS. Zie je nu al voor je hoe dat in de trein gaat?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé lokhomo bestaat hier overigens niet, het zijn er volgens mij honderden...
Dus niet het huis waar ik een keer ben geweest?quote:
Wel coolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, de Ardennen vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.
Navigeer jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow
Er is super veel politie in het vondelpark, vraag me af wat er is
ANyhow, ze heeft niet gereageerd. Ook niet vandaag op school. Tja. Gelukkig maar weer dat ze niet BV is, maar gewoon, een van...
Maarja. Blijft nasty.
Daar ga ik dit weekend heenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
Tofquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, ze ziet wel waar ze uitkomt...
Ah, kijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraat
Oh, dat is een iets groter groepje. Wij gaan met z'n 7-en.quote:
wo 01 okt 2008, 12:01 Passant gewond bij juwelenroofquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |