quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij vertelde het even later kwam Sven ermee.
Ik zal even rondmailen en overleggen. Maar ik geef je weinig kansquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vóór de Kerst naar het Zwarte Woud in Duitsland.
Hoor ik er nu nog wel bij
Op TT van AT5 staat in ieder geval nog niks...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow
Er is super veel politie in het vondelpark, vraag me af wat er is
Geen idee.quote:
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TT van AT5 staat in ieder geval nog niks...
Ik dus vaak wel, maar dat werkt dan op mijn mobiel ook voor bijv. Contacten en zo en met namen slaat dat dus nergens op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik T9 niet..reuze-irritant.
Koop een auto en je bent van dat trein verhaal af...quote:En Speech to Text zit ik ook niet echt op te wachten eigenlijk. Niet iedereen hoeft te horen wat ik naar een ander SMS. Zie je nu al voor je hoe dat in de trein gaat?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé lokhomo bestaat hier overigens niet, het zijn er volgens mij honderden...
Dus niet het huis waar ik een keer ben geweest?quote:
Wel coolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, de Ardennen vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand de lokhomo ontvoerd heeft.
Navigeer jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow
Er is super veel politie in het vondelpark, vraag me af wat er is
ANyhow, ze heeft niet gereageerd. Ook niet vandaag op school. Tja. Gelukkig maar weer dat ze niet BV is, maar gewoon, een van...
Maarja. Blijft nasty.
Daar ga ik dit weekend heenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hee, 'de Ardennen' vind ik goed genoeg. Ik ga gewoon in de auto zitten en zie wel waar we uitkomen.
Tofquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, ze ziet wel waar ze uitkomt...
Ah, kijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraat
Oh, dat is een iets groter groepje. Wij gaan met z'n 7-en.quote:
wo 01 okt 2008, 12:01 Passant gewond bij juwelenroofquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hoor net op het nieuws dat ze 2 overvallers zoeken op een juwelierszaak in de pc-hoofdstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |