abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62003839

Het vorige deel: Slank de herfst in #242

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3

Met dank aan en kusjes voor SHE
pi_62003857
Fipo!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62003860
FIIIIPPPPOOOOOOOO

Niet eens dus

Meneer C. heeft van die kabeltjes gekocht van z'n laptop naar de TV en de TV heeft hij weer aangesloten op huge boxen en wat hij dan het liefst doet is op you tube naar muziekjes zoeken en het dan afspelen op TV en met surround geluid. Heel fijn, ware het niet dat zijn muzieksmaak meestal niet de mijne is

PF, wat voor foto?
pi_62003875
And yet another one
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62003877
meet
Ja doei.
pi_62003882
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
FIIIIPPPPOOOOOOOO
Nietes!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62003903
Ja uhm, wie gaat er eigenlijk wanneer reserveren?

En PF, lees je PM . Of geef vooral even antwoord .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 september 2008 @ 19:19:10 #8
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62003912
hopsakee
Bernie en ik zijn tof.
pi_62003970
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef Chicolate het volgende:
Ja uhm, wie gaat er eigenlijk wanneer reserveren?

En PF, lees je PM . Of geef vooral even antwoord .
Ik heb eerst nog een vraag gesteld in het vorige topic voordat ik je antwoord kan geven.
Nu ben ik eten.
pi_62003984
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nietes!
Speedy Gonzales!!

Kent iemand dat?? Of moet je daar echt 30+ voor zijn?
  maandag 29 september 2008 @ 19:21:44 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62003987
hier maar een tvp. Straks spruitjesstamppot maken voor de duitser. Ben benieuwd of ie het lekker vindt!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 29 september 2008 @ 19:21:56 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62003994
SHE, wat moet ik doen als ik aan zo'n schema wil, van jou?

En Plukie, je vroeg of het wel goed gaat met mij en afvallen: qua verloren kilo's wel, maar qua verloren ballast niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62004014
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Speedy Gonzales!!

Ik ken het ook! En ik ben twintig.
pi_62004043
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb eerst nog een vraag gesteld in het vorige topic voordat ik je antwoord kan geven.
Nu ben ik eten.
Oh Finaal overheen gelezen. Ik heb geen flauw idee. Blijven tot het niet meer gezellig is . Ik mag sowieso geen trein later nemen, eerder kan wel .
  maandag 29 september 2008 @ 19:23:45 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62004060
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Speedy Gonzales!!

miep miep....
pi_62004061
Speedy Gonzales ken ik ook hoor, als 23-jarige.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62004070
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef AKnynke het volgende:
hier maar een tvp. Straks spruitjesstamppot maken voor de duitser. Ben benieuwd of ie het lekker vindt!
Die heb ik zien voorbijkomen!! Ik vond hem een heel leuk en vrolijk hoofd hebben!

Die stamppot, kweenie hoor of dat nu zo'n goed idee is, spruitjes.....
  maandag 29 september 2008 @ 19:24:47 #18
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62004096
Speedy Gonzalez stond op de flippo's als er nog flippo's waren ging ik nu 34 zakken chips halen. Gelukkig zijn die er niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_62004111
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

miep miep....
Das roadrunner
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62004124
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef Sugar het volgende:
SHE, wat moet ik doen als ik aan zo'n schema wil, van jou?

En Plukie, je vroeg of het wel goed gaat met mij en afvallen: qua verloren kilo's wel, maar qua verloren ballast niet.
Lijkt me wel een goed plan om aan een SHE plan te beginnen, dan heb je wat houvast.

Ik ga vanavond even schemaatje prutsen voor mezelf en eetmeteren, eens kijken of ik ook kan wat SHE kan.
  maandag 29 september 2008 @ 19:25:51 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62004131
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Die heb ik zien voorbijkomen!! Ik vond hem een heel leuk en vrolijk hoofd hebben!

Die stamppot, kweenie hoor of dat nu zo'n goed idee is, spruitjes.....
ach, door een stamppot zijn ze niet zo bitter. zeker niet met appeltjes er doorheen!
pi_62004156
oh, en later als ik groot ben wil ik musicalster worden

nog steeds, dat wil ik al jaren namelijk

Vrijdag naar Les Miserables en en en ik wil zo graag Fantine spelen

zo.
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 19:26:55 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62004159
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Das roadrunner
shit! das waar ook...

Goed, ik ben aardappelen schillen en spruitjes van hun kontjes ontdoen. Hoe heet dat eigenlijk??
pi_62004175
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Das roadrunner
Ha! Dat dacht ik ook al, maar ik was niet zeker genoeg van m'n zaak!

O ik geloof dat ik echt een KH-overdosis heb, ik ratel maar door als een kip zonder kop. Ik ga het meet-topic opzoeken, want volgens mij moest er nog een café komen om af te spreken voor degenen die voor 8en wilden komen.....
pi_62004198
ja, ik wil eerder afspreken, en een cafe! en bier
Ja doei.
pi_62004250
Ik moet eindelijk eens even nieuwe batterijen voor mijn weegschaal gaan kopen. Ik had 'm van 't weekend weer even aan de praat door 'm een tijdje uit te zetten en daarna weer aan, maar hij is eigenlijk op...
pi_62004281
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik wil eerder afspreken, en een cafe! en bier
Ik ben ook wel voor

Denk dat ik er een dagje Utrecht van ga maken, lekker shoppen
pi_62004303
ik zou bijna zeggen 'ja leuk' maar moet nog even kijken hoe laat ik van mezelf weg mag en hoeveel geld ik te besteden heb voor winterkleding
Ja doei.
pi_62004391
Ja, ik wilde vandaag schoenen kopen (enkellaarsjes) na lang nadenken of ik ze wel wilde (ze zijn 100-115 euro). Nu heb ik besloten dat ik ze toch wil, zijn ze er niet meer. Bah
pi_62004397
Conleche, wat voor eten had je nu gekocht?

Ik ga mijn tofu paneren en bakken. Laatste poging, als het nu niet lekker is....
pi_62004466
Aannemer zou vandaag komen voor offerte badkamer. Komt gewoon niet opdagen. Snap er niks van. Ik ben vergeten om die jongen zijn mobiele nummer op te slaan...
pi_62004481
Ik zou in dat geval zeggen: dag aannemer, ik neem wel een ander
pi_62004597
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh Finaal overheen gelezen. Ik heb geen flauw idee. Blijven tot het niet meer gezellig is . Ik mag sowieso geen trein later nemen, eerder kan wel .
Ik wou eigenlijk bij een vriend blijven slapen
maar als ik dan zo vroeg ga dan moet ik nog even een andere avond activiteit regelen!
En dan neem ik waarschijnlijk de trein naar Amsterdam en niet naar Almere..
pi_62004620
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, wat voor eten had je nu gekocht?

Ik ga mijn tofu paneren en bakken. Laatste poging, als het nu niet lekker is....
Pizza excellente Toscane. Maar ik heb geen honger meer. Maar waarschijnlijk om een uur of 22 weer wel en dan is het nog erger. Ik zal blij zijn als ik morgen weer normaal eet.

Kan je bonbons invriezen? Die heb ik nl. ook gekocht: Belgische pralines, in een vlaag van verstandsverbijstering.....
pi_62004663
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Pizza excellente Toscane. Maar ik heb geen honger meer. Maar waarschijnlijk om een uur of 22 weer wel en dan is het nog erger. Ik zal blij zijn als ik morgen weer normaal eet.

Kan je bonbons invriezen? Die heb ik nl. ook gekocht: Belgische pralines, in een vlaag van verstandsverbijstering.....

*Lalalalala* doet alsof ze deze post niet heeft gelezen.

Pizza en chocola
pi_62004735
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou in dat geval zeggen: dag aannemer, ik neem wel een ander
Behalve dan dat deze het voor een fractie van de normale prijs doet omdat we er op mijn bedrijf veel mee werken...
pi_62004765
Chocola was toch goed voor de spijsvertering?
En bonbons kun je prima invriezen dacht ik. Maar meestal verdwijnen die hier voordat invriezen aan de orde is
pi_62004809
Bonbons invriezen. Waarom? Chocola kun je vrij lang bewaren...
pi_62004839
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Bonbons invriezen. Waarom? Chocola kun je vrij lang bewaren...
Zodat je ze niet gelijk kan opeten als je een craving hebt!
pi_62004868
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, desnoods zou ik ze dan gewoon bevroren opknabbelen denk ik.
pi_62004885
Dan heb je chocolade ijsjes
  maandag 29 september 2008 @ 19:49:42 #42
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62004895
Dames, goedavond altesaam. Ik begrijp dat er veel is voorgevallen hier en daar, voor iedereen die er behoefte aan heeft :

Nog 5 nachtjes aftellen hier. Wordt de meet groot?
Prrrrr
pi_62004937
Nouja, Conleche moet maar met het verlossende woord komen.
  maandag 29 september 2008 @ 19:51:20 #44
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62004958
Mijn verrassende lijstje van vandaag:

06:30 ontbijt 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
06:30 ontbijt 150.00 ml melk mager 0% vet (ah) 52
10:00 tussendoortje 1.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 66
10:15 tussendoortje 1.00 stuk knackebrod volkoren (fjord) 30
11:00 tussendoortje 1.00 stuk kippenei gekookt 75
13:00 lunch 90.00 ml melk mager 0% vet (ah) 31
13:00 lunch 65.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 234
14:15 tussendoortje 1.00 stuk kippenei gekookt 75
15:00 tussendoortje 1.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 66
16:15 tussendoortje 1.00 stuk knackebrod volkoren (fjord) 30
18:15 diner 150.00 gram varkensfilet 267
18:15 diner 200.00 gram broccoli 40

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal ontbijt 340
Totaal tussendoortje 342
Totaal lunch 265
Totaal diner 307

------------------------------------------
Totaal: 1255
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62004993
Mijn meet wordt groter. Er komen minimaal twintig mensen.
pi_62005043
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk bij een vriend blijven slapen
maar als ik dan zo vroeg ga dan moet ik nog even een andere avond activiteit regelen!
En dan neem ik waarschijnlijk de trein naar Amsterdam en niet naar Almere..
Dan meld ik me bij deze af voor de meet . Ik mag onder geen enkele omstandigheid alleen reizen 's avonds. Of eigenlijk als het donker is. Niet mijn idee, is niet anders. Volgende keer beter .
pi_62005049
hey, all-bran
pi_62005084
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En omdat je anders de hele dag denkt: Zal ik? ......Nee, je mag niet.......... 1 minuut later: Ach eentje kan geen kwaad...... En op het einde zit je misselijk op de bank omdat je die rotkrengen dan maar helemaal op wilde hebben om morgen weer met een schone lei te kunnen beginnen en heb je ipv 1 bonbon à 90 cal (niks aan de hand) er 16 gegeten. (behoorlijk pathetisch)

Ik ga ze dus proberen in te vriezen, hoewel mijn gevoel zegt dat het er niet lekkerder op gaat worden.
pi_62005085
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan meld ik me bij deze af voor de meet . Ik mag onder geen enkele omstandigheid alleen reizen 's avonds. Of eigenlijk als het donker is. Niet mijn idee, is niet anders. Volgende keer beter .
Je bent 19 jaar.
pi_62005103
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef conleche het volgende:

[..]

En omdat je anders de hele dag denkt: Zal ik? ......Nee, je mag niet.......... 1 minuut later: Ach eentje kan geen kwaad...... En op het einde zit je misselijk op de bank omdat je die rotkrengen dan maar helemaal op wilde hebben om morgen weer met een schone lei te kunnen beginnen en heb je ipv 1 bonbon à 90 cal (niks aan de hand) er 16 gegeten. (behoorlijk pathetisch)

Ik ga ze dus proberen in te vriezen, hoewel mijn gevoel zegt dat het er niet lekkerder op gaat worden.
Geef ze gewoon weg, deel ze uit op je werk.
pi_62005104
quote:

[..]

Ja nou ja ik voel me nu een beetje verplicht om naar Almere te gaan, misschien doe ik dat ook wel maar om dan eerst naar huis te gaan en vervolgens weer weg heb ik niet zo een zin in. Kunnen je ouders je niet ophalen?
pi_62005109
quote:

[..]

Hoe oud ben je? Toch jammer dat je door zo'n regel van je ouders niet naar een meet kan.
pi_62005128
Lijstje:
O: aardbeien met magere kwark, jus
L: broodje kroket en gebakken ei echt zo'n truckerslunch
T: heel veel nootjes en kwark
D: rundvleesworstjes en gele paprikasoep met 1 volkorenboterham. Vergeten te roosteren!!! Nu mislukt m'n hele dieetplan
Voor straf geen toetje dus. Dat zal mij leren!

Weeg trouwens al wel onder de 64, dus het gaat hard. Maar dan moet ik niet meteen in jubelstemming weer iedere dag kroketten gaan eten

Oja en SHE, maakt het nog uit op welk tijdstip je gaat sporten qua afvallen? Er staat me ook iets bij dat het beter was aan 1 stuk door dan te sporten ipv bijv. 3 x op een dag een kwartier, omdat je na 20 minuten vet ging verbranden, of is een uur gewoon een uur, hoe je het ook opdeelt? Ik heb het hier dus niet over spieroefeningen, maar over gewoon stompzinnig op de crosstrainer staan (enige dat ik kan opbrengen aan sport, samen met hardlopen)...
pi_62005155
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Geef ze gewoon weg, deel ze uit op je werk.
Ja zet een schaaltje in de galerij! (of is het galerie )
pi_62005173
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je bent 19 jaar.
18 . En woon thuis. Ouders zijn nog erg beschermend en vertrouwen het op straat niet 's avonds. Ze vertrouwden dit hele meetgedoe eigenlijk ook al niet, omdat ik jullie niet echt ken en ik niet zeker kan weten dat julile geen enge mannen zijn die erop uit zijn kleine meisjes te ontmoeten etc. Heb hier al vaak genoeg stampij over gemaakt, maar alleen reizen in het donker zit er voor mij niet in.

En nu wil ik niet dat PF al haar eigen plannen gaat afzeggen . Dat ik nog niet op eigen benen kan/mag staan, is haar fout niet en het is niet haar schuld dat ik niet mee kan. Volgende keer een meet overdag?
pi_62005205
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja nou ja ik voel me nu een beetje verplicht om naar Almere te gaan, misschien doe ik dat ook wel maar om dan eerst naar huis te gaan en vervolgens weer weg heb ik niet zo een zin in. Kunnen je ouders je niet ophalen?
Zoals ik al zei, hoeft niet . Ga alsjeblieft naar Amsterdam of logeren, anders voel ik me weer schuldig
pi_62005223
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Oeh, dit zouden zo mijn gedachten kunnen zijn. Eén dropje nemen, want dat kan best, en vervolgens de halve zak oppeuzelen (en dan omdat de eerste helft er een andere keer al doorheen was gegaan)
pi_62005236
Chico je dwingt me nu om te plannen Aan de ene kant vind ik het niet erg om om 10/11 uur naar huis te gaan, vervolgens iets anders te gaan oid. Maar het is pas over twaalf dagen en ik ben meer van het last minute.
pi_62005274
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

18 . En woon thuis. Ouders zijn nog erg beschermend en vertrouwen het op straat niet 's avonds. Ze vertrouwden dit hele meetgedoe eigenlijk ook al niet, omdat ik jullie niet echt ken en ik niet zeker kan weten dat julile geen enge mannen zijn die erop uit zijn kleine meisjes te ontmoeten etc. Heb hier al vaak genoeg stampij over gemaakt, maar alleen reizen in het donker zit er voor mij niet in.

Het kan erger trouwens. Wij hebben op dit moment een stagiaire van achttien die door haar ouders wordt behandeld alsof ze twaalf is. Vorige week belde haar moeder: "Ja, hallo, met de moeder van ***. *** is hartstikke verkouden, dus ik houd haar een dagje thuis.". En ze moest naar een andere vestiging van ons om ook daar een paar dagen stage te lopen, maar dat zag haar moeder ook niet zitten, want dan moest ze alleen met de bus. Het arme kind is gruwelijk onzeker en tegen de tijd dat ze op zichzelf gaat wonen, slaat ze waarschijnlijk volkomen los.
pi_62005279
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico je dwingt me nu om te plannen Aan de ene kant vind ik het niet erg om om 10/11 uur naar huis te gaan, vervolgens iets anders te gaan oid. Maar het is pas over twaalf dagen en ik ben meer van het last minute.
Nee . Doe alsjeblieft waar je zin in hebt zeg, ik ben altijd het blok aan het been van een ander en dat ook wel behoorlijk zat. Die positie wil ik niet hebben ... er komt wel weer een volgende keer .
pi_62005348
Dat plannen was een grapje Sorry!
pi_62005370
Maarrr ik vind het wel vervelend dat je altijd het blok aan iemands been bent Hoezo dan?
pi_62005520
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maarrr ik vind het wel vervelend dat je altijd het blok aan iemands been bent Hoezo dan?
Dat is gewoon een gevoel . Ik moet of mijn ouders vragen of ze me brengen/halen (Utrecht, yeah right, maar zal nog wel vragen), of iemand die ook naar een feest ofzo gaat. En aangezien ik redelijk op tijd thuis moet zijn, en niet alleen over straat mag in de avond, altijd wel iemand die met me mee moet. Soms is het handig. Als je het ergens niet naar je zin hebt, gewoon zeggen dat je op tijd thuis moet zijn . En soms is het vervelend, omdat anderen zich aan mij moeten aanpassen. Mijn broertje mag trouwens wel gewoon alleen over straat . Maar dat is omdat hij groot en breed is, daar zullen gevaarlijk mensen minder snel iets tegen doen ofzo.

Maargoed. Is voorlopig niet anders.
  maandag 29 september 2008 @ 20:12:00 #64
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_62005598
zitten hier nou alleen maar dames? of ook een paar mannen?:d
Lalalalala
pi_62005616
Chico, als je op kamers gaat, hebben ze toch ook geen zicht meer op hoe laat je thuis bent?

Ik snap best dat je ouders het eng vinden, maar ze zullen je toch eens moeten loslaten!

Of is het een heel eng stuk van het station naar jouw huis?
pi_62005624
Het maken van een eetschema is moeilijker dan ik dacht. Ben even aan het eetmeteren erbij, maar het komt niet goed uit. Bah.

Nu ga ik sporten, morgen maar weer verder schema's maken. En na het sporten ga ik slapen, want ik was vanmorgen al om 05.00 uit bed en nu ben ik moe....

pi_62005630
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is gewoon een gevoel . Ik moet of mijn ouders vragen of ze me brengen/halen (Utrecht, yeah right, maar zal nog wel vragen), of iemand die ook naar een feest ofzo gaat. En aangezien ik redelijk op tijd thuis moet zijn, en niet alleen over straat mag in de avond, altijd wel iemand die met me mee moet. Soms is het handig. Als je het ergens niet naar je zin hebt, gewoon zeggen dat je op tijd thuis moet zijn . En soms is het vervelend, omdat anderen zich aan mij moeten aanpassen. Mijn broertje mag trouwens wel gewoon alleen over straat . Maar dat is omdat hij groot en breed is, daar zullen gevaarlijk mensen minder snel iets tegen doen ofzo.

Maargoed. Is voorlopig niet anders.
Je mag ook niet bij iemand blijven slapen...?

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk op kamers gaan geloof ik.
pi_62005645
Wil je broertje niet mee naar de meet
Ik wil wel graag dat je komt, maar ik weet ook nog niet precies hoe mijn dag er dan uitziet
enn noem het egoïstisch maar stel mijn moeder is ook opeens jarig dan zou ik daarheen gaan. En dan verheug jij je ergens op en dan laat ik jou zitten.
  maandag 29 september 2008 @ 20:13:41 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62005665
Waarom doen we de meet niet overdag

Dan kan ik ook naar mama's verjaardag s'avonds ( haar kennende gaan we uit eten )
Doen we lekker lunchen ipv uit eten; scheelt ook weer kcal!
@ Sugah: In de OP staan 3 schema's, begin gewoon bij 1 en kijk hoe die gaat.
Als je je lekker voelt op een schema, dan maak ik volgende week een schema spesjaal voor jou. Kunnen we even overleggen wat erin blijft en eruit gaat etc.

Vwb sporten: als je crosstrainert dan 45 min non stop. Niet langer, dan stijgt je cortisolspiegel en da's slecht voor je vetverbranding.
Ook niet te fanatiek, want anders train je je hart ipv dat je vet aan het lozen bent.
pi_62005675
@ Chico: kunnen ze je niet gewoon vanaf het station halen? Hoe moet het nu als je op kamers gaat? Ik moet dusdanig ver reizen naar pa & ma dat ik wel in het donker MOET reizen 's avonds, anders kom ik niet thuis.
pi_62005690
...'en mijn moeder is ook opeens jarig'...

Wat hebben jullie een rare moeders.
pi_62005732
Ik zeg stel dat
pi_62005822
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zeg stel dat
Rare hypothese.
pi_62005950
Als het overdag is kom ik misschien ook wel! En nu niet allemaal ineens gaan roepen dat jullie het toch maar s avonds doen he
pi_62005965
Mijn heeft Mini net in de houdgreep genomen en ik heb een enorm grote klit verwijderd. Poes is nu helemaal van streek.

@Chico: ik ken dat wel, mijn ouders waren ook enorm beschermend, maar het is wel oneerlijk dat je broertje WEL over straat mag. Hoe oud is hij?
pi_62005986
Overdag kan ik ook niet want mijn feestje vergt veel voorbereiding als in hapjes maken enzo.

Ik heb overigens mijn Shock Absorber BH binnen en het is een fijn ding. Ideaal voor paardrijden.
pi_62005994
Oja SHE, ik denk dat ik me maar aan jouw schema ga wagen. Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak last minute ergens anders eet (vrienden, familie) en ik dan dus weinig in heb te brengen qua eten.. Denk je dat dat een groot probleem is?
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:22 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62005998
Ik wil serieus opteren voor overdag
pi_62006009
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Mijn heeft Mini net in de houdgreep genomen en ik heb een enorm grote klit verwijderd. Poes is nu helemaal van streek.
Vind je 't vreemd? Zal ik jouw klit eens verwijderen?
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:54 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006019
Gaan we lekker Italiaans lunchen bij Delano!
pi_62006049
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb niet haar clit verwijderd!

Madam had een enorme knoop in haar kraag, die heb ik eruit gehaald.

Hèt nadeel van langharige katten
pi_62006050
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

maandag 29 september 2008 @ 20:24:30 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006067
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Oja SHE, ik denk dat ik me maar aan jouw schema ga wagen. Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak last minute ergens anders eet (vrienden, familie) en ik dan dus weinig in heb te brengen qua eten.. Denk je dat dat een groot probleem is?
Nope, voor uit eten gaan geldt:

Eet alleen vlees/vis met groenten.
Geen brood, geen aardappel. Sausjes mogen wel.

Vega gerechten zijn altijd prima.
  maandag 29 september 2008 @ 20:24:34 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62006071
Oh SHE .

Tegen mij als kookn00b kan je beter niet zeggen VEEL peper. Want dat doe ik dan ook . Het was echt nog net te eten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62006075
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb niet haar clit verwijderd!

Madam had een enorme knoop in haar kraag, die heb ik verwijderd.
Dat snap ik ook wel.
pi_62006089
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef SHE het volgende:
Ik wil serieus opteren voor overdag
Ik opteer mee.
pi_62006104
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel.
Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.
pi_62006127
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Nope, voor uit eten gaan geldt:

Eet alleen vlees/vis met groenten.
Geen brood, geen aardappel. Sausjes mogen wel.

Vega gerechten zijn altijd prima.
Oke, morgen m'n eerste SHE dag dan maar!

Oh btw, vriendlief heet al wel chili con carne benodigdheden gekocht voor morgen, maar dat kan toch?
pi_62006134
Huuuuuuh, smsjes aan het lezen van vorig jaar (telefoon soort van gemaakt)
en nu heb ik een knoop in m'n maag en zo. In mijn herinneringen was mr ex een gevoelloze ex
maar nu bleek ie ook wel aardig te zijn
pi_62006172
Nee joh. Ik heb ook zat lieve smsjes van m'n ex in m'n oude telefoon staan. Maar het blijft toch echt een ongelofelijke peanuthead
pi_62006227
Ik kan niet overdag....moet werken.
pi_62006236
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.
Ik maakte een grapje.

Maar vanuit het oogpunt van Mini bén je waarschijnlijk ook een dierenbeul.
pi_62006254
Nou ja ik had mijn herinneringen van hem helemaal veranderd. Dat hij ALTIJD onaardig was. En stom. En gevoelloos. En bot. En gemeen. En dat ik zo stom was dat ik hem leuk vond.

lees ik:
jij bent zo lief. t voelt zo goed om bij te zijn. zonder jouw voel k of zo alleen. k vind je en leuk en wil dat jij dat weet. veel liefs en slaap lekker, mr ex (l)

maar goed, het is wel logischer natuurlijk dat ie OOIT aardig was !
  maandag 29 september 2008 @ 20:29:44 #94
14746 k_i_m
pi_62006261
Ik kan ook niet overdag .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 20:29:56 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006269
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef k_i_m het volgende:
Oh SHE .

Tegen mij als kookn00b kan je beter niet zeggen VEEL peper. Want dat doe ik dan ook . Het was echt nog net te eten .
Ik had er ook niet bij stil gestaan dat jij een blije debiel bent die alles klakkeloos aanneemt

was verpest dus?
pi_62006272
Van station naar huis is geen probleem, das allemaal wel veilig . Ze zijn gewoon bezorgd dat er in de trein of in Utrecht iemand me komt lastigvallen. Ik ben blijkbaar een beetje naief als ik denk dat het wel meevalt. En ondertussen durf ik niet eens meer. En mijn broertje is iets van 1.90, 16 jaar oud en mag ook alleen in Almere alleen over straat. Hij zou Utrecht ook niet mogen zonder begeleiding. Ergens is het lief, die bezorgdheid. Maarja, soms ook niet, dan is het alleen maar vervelend.

Hoe dat later op kamers moet? Dan ben ik uit het zicht, hoeven ze zich niet druk te maken en word ik ongetwijfeld de eerste keer alleen buiten verkracht door een enge man . Geen idee. Ik ben al als een gek aan het reizen met de trein sinds ik OV heb, dus dat gaat nog wat worden, nog wat extra vrijheid.

Ik zou overdag ook wel een optie vinden eigenlijk . Maar ik heb dan ook geen baantje ofzo op zaterdag.

@PF: ik kijk zelf wel of ik wat kan regelen. Laat het idee van samen reizen even helemaal gaan ok .
pi_62006295
Zonder jouw voel ik of zo alleen.

Hmm.
pi_62006303
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huuuuuuh, smsjes aan het lezen van vorig jaar (telefoon soort van gemaakt)
en nu heb ik een knoop in m'n maag en zo. In mijn herinneringen was mr ex een gevoelloze ex
maar nu bleek ie ook wel aardig te zijn

Ik vond zelfs laatst een briefje van m'n soafransoos in m'n dagboek, waarin ie allerlei liefs zei (op het kleffe af)

Ik geloof niet dattie daar nu nog last van heeft......
pi_62006306
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar goed, het is wel logischer natuurlijk dat ie OOIT aardig was !
pi_62006307
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje.

Maar vanuit het oogpunt van Mini bén je waarschijnlijk ook een dierenbeul.
Ja, mevrouw zat behoorlijk te krijsen . Ze haat het om gekamd te worden, zeker als er zulke grote klitten in haar vacht zitten.

Maar ik kan toch ook die knopen niet laten zitten.
pi_62006331
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:

Hmm.
T9
pi_62006342
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:

Hmm.
Ja. Stomme MBO'er was het. Met een falende poging tot HBO.
Mr PF kan ook niet zo goed spellen. Nou ja, ondertussen wel door mijn skilzz
pi_62006348
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

T9
Jouw niet
pi_62006353
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, mevrouw zat behoorlijk te krijsen . Ze haat het om gekamd te worden, zeker als er zulke grote klitten in haar vacht zitten.

Maar ik kan toch ook die knopen niet laten zitten.
Je kunt ze er ook uit knippen. Veel prettiger voor het dier en met zo'n dikke vacht zie je er niet veel van.
pi_62006386
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Van station naar huis is geen probleem, das allemaal wel veilig . Ze zijn gewoon bezorgd dat er in de trein of in Utrecht iemand me komt lastigvallen. Ik ben blijkbaar een beetje naief als ik denk dat het wel meevalt. En ondertussen durf ik niet eens meer. En mijn broertje is iets van 1.90, 16 jaar oud en mag ook alleen in Almere alleen over straat. Hij zou Utrecht ook niet mogen zonder begeleiding. Ergens is het lief, die bezorgdheid. Maarja, soms ook niet, dan is het alleen maar vervelend.

Hoe dat later op kamers moet? Dan ben ik uit het zicht, hoeven ze zich niet druk te maken en word ik ongetwijfeld de eerste keer alleen buiten verkracht door een enge man . Geen idee. Ik ben al als een gek aan het reizen met de trein sinds ik OV heb, dus dat gaat nog wat worden, nog wat extra vrijheid.

Ik zou overdag ook wel een optie vinden eigenlijk . Maar ik heb dan ook geen baantje ofzo op zaterdag.

@PF: ik kijk zelf wel of ik wat kan regelen. Laat het idee van samen reizen even helemaal gaan ok .
WTF

Alhoewel, mijn moeder had er ook een handje van.
  maandag 29 september 2008 @ 20:33:59 #106
14746 k_i_m
pi_62006394
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had er ook niet bij stil gestaan dat jij een blije debiel bent die alles klakkeloos aanneemt

was verpest dus?
Nouja, ik had honger. Maar bij elke boer proef ik peper . Het kon nog, maar het was erg duidelijk dat het heel lekker was geweest met minder peper. Maar dat vlees was echt heel okee. Nooit overna gedacht om een kale schnitzel bij de slager te halen .
In my life
Why do I smile
pi_62006430
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

WTF

Alhoewel, mijn moeder had er ook een handje van.
Ik had het al min of meer geaccepteerd eigenlijk .

Ander onderwerp aub, het zijn toch mn ouders en ik ben al negatief genoeg geweest.
pi_62006445
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je kunt ze er ook uit knippen. Veel prettiger voor het dier en met zo'n dikke vacht zie je er niet veel van.
Deze klit zat heel dicht op de huid, dan kam ik liever

Eèn keer fout geknipt, dat wil ik echt nooit meer . Sindsdien gebruik ik liever de kam. Beter een krijsende poes dan een poes waar in geknipt is!
pi_62006460
Tjongejonge mensen, ben ik even eten, zijn jullie alweer een topic verder! Je blijft bijlezen hier...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62006543
Soms zeg ik wel eens
maar het is wel leuk tough
bis morgen
bisous
On y va?
später
etc

en dan snapte mr ex het nooit
pi_62006716
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:
Eèn keer fout geknipt, dat wil ik echt nooit meer . Sindsdien gebruik ik liever de kam. Beter een krijsende poes dan een poes waar in geknipt is!
Daar zijn ze het in Somalië niet mee eens.

sorry
pi_62006773
Wii
pi_62006804
Je bent niet naïef hoor Chico, ik woon al 5 jaar in Utrecht en mij is ook nog steeds niks overkomen.

Maar je hebt gelijk, het zijn toch je ouders. Het is allang goed dat je gewoon accepteert wat je niet kunt veranderen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62006985
dan doen we toch én overdag én 's avonds, ik vind het niet rot om er een dagje van te maken hoor

dan kan ik Chico en SHE ook zien en dan 's avonds 'de rest'
Ja doei.
pi_62006997
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef Miss_S het volgende:
Wii
heb je al MarioKart?
Ja doei.
pi_62007063
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb je al MarioKart?
Nee...en mag voorlopig ook geen nieuwe spellen meer kopen
pi_62007096
sónde, anders hadden we wii-mates kunnen worden en tegen elkaar kunnen karten
Ja doei.
pi_62007127
Wii. Playstation!
pi_62007139
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
sónde, anders hadden we wii-mates kunnen worden en tegen elkaar kunnen karten
Ik moet sowieso even uitzoeken hoe ik alles online krijg
pi_62007153
als je een draadloos netwerk hebt, kun je hem die gewoon op laten zoeken.

Key invoeren en het werkt
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 21:01:04 #121
14746 k_i_m
pi_62007156
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Wii. Playstation!
Staat hier allebei stof te happen. Sterker nog, ik heb nog drie ps3 spellen liggen die ik MOEST hebben, maar die het doosje nog niet uitgeweest zijn .
In my life
Why do I smile
pi_62007176
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Staat hier allebei stof te happen. Sterker nog, ik heb nog drie ps3 spellen liggen die ik MOEST hebben, maar die het doosje nog niet uitgeweest zijn .
Je hebt een PS3 en je gebruikt 'm niet? Ik wil 'm wel hebben.
  maandag 29 september 2008 @ 21:03:30 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62007228
TVP. Jullie gaan te hard hoor. Ik ga dit niet allemaal bijlezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_62007235
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
als je een draadloos netwerk hebt, kun je hem die gewoon op laten zoeken.

Key invoeren en het werkt
Ja die key is een grappig probleempje bij mij
Zit een heel raar teken in die ik nooit kan vinden op de Wii
pi_62007242
in je keys zitten nooit rare tekens als het goed is?
Ja doei.
pi_62007324
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
in je keys zitten nooit rare tekens als het goed is?
Ik had hem gisteren toevallig op gezocht en staat zelfs een teken in die ik nog nooit had gezien op de computer....
pi_62007363
ik heb een xbox360 die ik niet gebruik sondeee
  maandag 29 september 2008 @ 21:08:47 #128
14746 k_i_m
pi_62007387
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je hebt een PS3 en je gebruikt 'm niet? Ik wil 'm wel hebben.
Erg he? En nog erger; ik heb Guitar Hero gekregen voor mijn verjaardag. Van mijn broertje . Alleen was ik de dag ervoor nog even snel bevallen van een kind. Die gitaar is de doos nog niet eens uitgeweest .
In my life
Why do I smile
pi_62007452
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Erg he? En nog erger; ik heb Guitar Hero gekregen voor mijn verjaardag. Van mijn broertje . Alleen was ik de dag ervoor nog even snel bevallen van een kind. Die gitaar is de doos nog niet eens uitgeweest .
Guitar Hero vind ik stom, maar ik ben een enorme fan van o.a. Tomb Raider, Prince of Persia en andere actie-/avonturengames.
pi_62007467
O My God. Ik ben echt gek op spelletjescomputers!

Ik heb er alleen geen. Ja, ik had ooit een oude SEGA.
pi_62007481
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef Miss_S het volgende:
Wii
Jaaa . Zo'n stoer ding he. Ik ga maar niet kopen, kom ik nooit meer aan huiswerk/school/sociaal leven toe .
pi_62007488
Het niet NL vriendinnetje van een vriend van mij heeft nu eindelijk eigen woonruimte,
ik denk dat het nu snel uitgaat (want het is wel een uur met de auto + ze zeuren altijd zo op elkaar)
of niet, en wordt het alleen maar leuker..
  maandag 29 september 2008 @ 21:12:20 #133
14746 k_i_m
pi_62007497
Prince of Persia heb ik voor de Wii. Die is cool . Voor de PS3 heb ik grotendeels shooters . Ik hou van dingen die KAPOT MOETEN AHAHAHAHAHAAA!
In my life
Why do I smile
pi_62007511
Ik game niet echt heel vaak, denk één keer per week ofzo, maar als ik game, is het wel redelijk fanatiek.
pi_62007525
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef k_i_m het volgende:
Prince of Persia heb ik voor de Wii. Die is cool . Voor de PS3 heb ik grotendeels shooters . Ik hou van dingen die KAPOT MOETEN AHAHAHAHAHAAA!
Daar vind ik dan juist weer geen zak aan...
  maandag 29 september 2008 @ 21:14:18 #136
14746 k_i_m
pi_62007563
Ik heb een week lang elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat Zelda zitten spelen .
In my life
Why do I smile
pi_62007572
IK HOU VAN DINGEN MET ZWAARDEN EN GEWEREN EN BOKSEN HIHIIHIHOEOAHAHHA

maandag 29 september 2008 @ 21:15:09 #138
14746 k_i_m
pi_62007588
Ik ben bijvoorbeeld gek op zombies. Vooral als je ze in stukjes kan zagen .
In my life
Why do I smile
pi_62007592
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jaaa . Zo'n stoer ding he. Ik ga maar niet kopen, kom ik nooit meer aan huiswerk/school/sociaal leven toe .
Ja dat probleem heb ik nu
En morgen eerste tentamen

Guitar hero is trouwens leuk
pi_62007608
Shooters zijn tof, zeker als je zo'n pistooltje hebt Time Crisis!

En vechtspelletjes zijn leuk, zeker nu ik mijn vriend in kan maken
pi_62007629
in assasins creed kun je zo iemand zo neerhalen met je zwaard
en dan nog een samurai doodsteek als hij naarvoren valt in z'n rug plempen
WOAAAAH
pi_62007644
Ik hou van spelletjes waarin je kunt exploren.

Mijn favoriete spel allertijden is trouwens Fahrenheit. Wat een geniaal spel.
pi_62007666
Jullie zijn trouwens evil.
pi_62007706
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Shooters zijn tof, zeker als je zo'n pistooltje hebt Time Crisis!

En vechtspelletjes zijn leuk, zeker nu ik mijn vriend in kan maken
Shooters zijn inderdaad leuk . Alleen jammer dat ik altijd degene ben die ingemaakt wordt . Ik moet online, tegen andere mensen, altijd eerst kijken of ze wel van een ander team zijn. En dan hebben ze mij al dood .

@Miss S: ik morgen ook eerste tentamen. Waarom denk je anders dat ik zoveel online ben .
  maandag 29 september 2008 @ 21:19:35 #145
14746 k_i_m
pi_62007718
Dan vond jij Myst vast ook wel heel tof!
In my life
Why do I smile
pi_62007734
Ik speel echt nooit. Geen playstation, geen wii. n geen gezelschapsspellen

Stom ben ik, he
pi_62007773
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:

Stom ben ik, he
Ik ook geen gezelschapsspellen. Vind ik geen klap aan. Maar op de computer is het wel leuk .
pi_62007804
Ik heb al m'n tentamens in de tentamenweek!
pi_62007887
Succes met je eerste tentamen Chico zal aan je denken terwijl ik nog last minute aan het leren ben
  maandag 29 september 2008 @ 21:25:26 #150
14746 k_i_m
pi_62007935
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:

Stom ben ik, he
Mijn wederhelft en ik hebben Yahtzee zitten spelen op vakantie .
In my life
Why do I smile
pi_62007937
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Dan vond jij Myst vast ook wel heel tof!
Wie, ikke? Heb het niet echt veel gespeeld, zelf nooit gehad.
  maandag 29 september 2008 @ 21:26:17 #152
14746 k_i_m
pi_62007960
Dat is wel de oer-adventure .
In my life
Why do I smile
pi_62007964
myst en riven ftw
pi_62007968
Met een kind moet je wel spelletjes doen! Leuk, memory met zo'n monster dat NIET tegen verliezen kan. Heb jij ook na twintig minuten eindelijk een dubbel stelletje plaatjes per ongeluk omgedraaid(want zij spelen dus echt bloedfanatiek op leven en dood) "NEE JIJ MAG NIET de brandweerauto!'' Worden de regels weer aangepast dat jij niet de lievelingsplaatjes mag omdraaien
PS en Wii komen er hier liever niet in. Ik vind niets een deprimerender gezicht dan een tafel met kinderen in een restaurant die allemaal autistisch op zo'n ding aan het foezelen zijn. Gezellig uit eten!
pi_62007988
Scrabble vind ik tof.
pi_62007996
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mijn wederhelft en ik hebben Yahtzee zitten spelen op vakantie .
Burgerlijk
Ken je regenwormen? Ook zo'n dobbelstenenspelletje. Dat doe ik dan af en toe nog weleens; mijn vent is vreselijk dol op spelletjes
pi_62008056
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Succes met je eerste tentamen Chico zal aan je denken terwijl ik nog last minute aan het leren ben
Ik leer eigenlijk niet . Het is een soort wiskundetoets, herhaling wiskunde van vwo (en nog iets extra). Alleen nu moet je alle formules en rekenregels uit je hoofd kennen, en alles is zonder rekenmachine. Als je hem niet haalt, mag je hem over een paar weken weer over doen. Als je het wel haalt, krijg je een bonuspunt op het echte tentamen. En ik kan dat punt wel goed gebruiken, moeilijke onderwerpen. Maar nu maak ik huiswerk voor een ander vak . Die regels leren gaat nu wel redelijk, ik maak alleen steeds stomme schrijffouten.

Jij veel succes met leren .
  maandag 29 september 2008 @ 21:28:51 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62008066
Oh ja, Laureline, dat wilde ik vragen, voor wat voor soort gezelschappen ontwerp jij vooral? Bij jouw vak denk ik aan de grotere gezelschappen, de stukken die in de schouwburgen staan, klopt dat? Of zit er ook wel vlakkevloertheater bij? Ben benieuwd!
pi_62008113
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik leer eigenlijk niet . Het is een soort wiskundetoets, herhaling wiskunde van vwo (en nog iets extra). Alleen nu moet je alle formules en rekenregels uit je hoofd kennen, en alles is zonder rekenmachine. Als je hem niet haalt, mag je hem over een paar weken weer over doen. Als je het wel haalt, krijg je een bonuspunt op het echte tentamen. En ik kan dat punt wel goed gebruiken, moeilijke onderwerpen. Maar nu maak ik huiswerk voor een ander vak . Die regels leren gaat nu wel redelijk, ik maak alleen steeds stomme schrijffouten.

Jij veel succes met leren .
Dat klinkt als de wiskundetoets die hier in de eerste week is geweest succes in ieder geval
Ik leer normaal ook nooit maar volgens mij gaat dat voor de uni wel nodig zijn
  maandag 29 september 2008 @ 21:31:17 #160
14746 k_i_m
pi_62008160
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Burgerlijk
Ken je regenwormen? Ook zo'n dobbelstenenspelletje. Dat doe ik dan af en toe nog weleens; mijn vent is vreselijk dol op spelletjes
Nee! Maar het was nog een helse klus om in Frankrijk een spelletje te vinden wat niet persé in het Frans hoefde . We waren even vergeten dat de avonden best lang zijn, als het kind al op bed ligt om half 8 en je alleen maar duitse pornokanalen en NED1-3 hebt .
In my life
Why do I smile
pi_62008198
Het is hier wel tentamentijd. Ik heb morgen ook tentamen. En dan vooral gaan zitten Fok!ken he
pi_62008227
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Dat is wel de oer-adventure .
Ja, maar beetje van voor de tijd dat ik echt gamede dat dat populair was. Mijn vader had het wel.
pi_62008256
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:31 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee! Maar het was nog een helse klus om in Frankrijk een spelletje te vinden wat niet persé in het Frans hoefde . We waren even vergeten dat de avonden best lang zijn, als het kind al op bed ligt om half 8 en je alleen maar duitse pornokanalen en NED1-3 hebt .
In dat soort gevallen opteer ik altijd voor boek lezen Ik heb een absolute boekenwurm.
pi_62008275
Ewelina Aan het werk, jij! En op tijd naar bed

Ik ga kaaskoekjes bakken, doei
pi_62008286
Foei, kaaskoekjes.
  maandag 29 september 2008 @ 21:35:35 #166
14746 k_i_m
pi_62008316
Behalve drie tassen vol met roddelblaadjes was er aan boeken natuurlijk niet gedacht .
In my life
Why do I smile
pi_62008335
Die van Nigella ?
pi_62008351
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die van Nigella ?

n ik ga proberen of ik zelf katjang pedis kan maken
pi_62008446
Nigella Lawson. Zeg, als er vrouwen zijn waar ik het warm van krijg, dan hoort zij er wel bij.
pi_62008454
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina Aan het werk, jij! En op tijd naar bed

Ik ga kaaskoekjes bakken, doei
Op tijd naar bed ga ik wel Maar vanavond leren, nee. Dan ga ik mijn Franse werkwoorden herhalen als ik in bed lig

Gelukkig heb ik pas tentamen om 18:00
pi_62008500
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Op tijd naar bed ga ik wel Maar vanavond leren, nee. Dan ga ik mijn Franse werkwoorden herhalen als ik in bed lig

Gelukkig heb ik pas tentamen om 18:00
Ik zelfs een half uur later, dus morgen nog redelijk veel tijd om te leren
pi_62008626

Supervrouwelijk lijf. Check die tieten.
pi_62008673
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, Laureline, dat wilde ik vragen, voor wat voor soort gezelschappen ontwerp jij vooral? Bij jouw vak denk ik aan de grotere gezelschappen, de stukken die in de schouwburgen staan, klopt dat? Of zit er ook wel vlakkevloertheater bij? Ben benieuwd!
Vroeger deed ik veel locatietheater, maar dat is echt niet te doen met kind (het kind gebruikte ik ook graag als excuus moet ik eerlijk zeggen, ben veel te erg een luxepaardje en te graag op mijzelf om me te begeven in de barre incestueuze kampeercommunes die bij dat soort voorstellingen altijd horen ) nu ontwerp ik meestal voor opera's.
Muziektheater is altijd lastig op toernee, het is altijd puzzelen met orkestruimte, maar lijsttoneel en vlakkevloer kunnen dan elkaar afwisselen. Dan staan ze sommige voorstellingen in een schouwburg, en in het ergste geval ineens een kerk ergens op een houten soort schavot. Wel lastig, want de kostuums moeten dan dus zowel in een grote zaal op afstand goed overkomen, als genoeg details hebben om het van dichtbij ook interessant te maken. En laatst heb ik een serie kostuums gemaakt voor een museum. En nu een best lege agenda
pi_62008828
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Supervrouwelijk lijf. Check die tieten.
Nigella is inderdaad een mooie vrouw. En, niet onbelangrijk, ze leeft niet op een blaadje sla

Haar recept voor chocoladetrifle is trouwens goddelijk
pi_62008972
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nigella is inderdaad een mooie vrouw. En, niet onbelangrijk, ze leeft niet op een blaadje sla
Bepaald niet. Wat een lekkere vreetkont is dat.
quote:
Haar recept voor chocoladetrifle is trouwens goddelijk
Alles aan/van haar is goddelijk.
pi_62009094
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zelfs een half uur later, dus morgen nog redelijk veel tijd om te leren
Ik om 1 uur . En daarvoor van 9 tot 1 non-stop colleges. Het stond eigenlijk voor vandaag, maar dat hebben ze maar verzet ivm eerstejaarsweekend .
pi_62009159
Zijn dit trouwens dezelfde vrouwen die Nigella mooi vinden die ook voor dat strakke wasbordje hadden gekozen?
pi_62009208
hellowwwww
voor iedereen die het nodig heeft en voor iedereen die gewoon lief is of het lekker vindt een dikke knuffel

ben druk, dus ff een snel berichtje
vandaag gewerkt, toen een bijscholing van 2 uur, toen boodschappen en eten en net nog flink getraind (volleybal) en nu ben ik moe en ga ik lekker op bed voor de tv hangen

maaruh trainen ging erg lekker merk echt dat ik nu nog sneller ben en nog hoger spring enzo echt lekker dus

lijstje

o: optimel met allbran en aardbeien
t: biscuitje
l: salade en paprikasoepje
d: mousaka met olijfjes en klein beetje citroenkwark
t; aardbeien
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62009274
Ieh ik werd net misselijk van 1!!!!! pakje chocomel light
vervolgens werd ik zenuwachtig neigend naar paniekerig en actief
weird Ook omdat ik koortsachtig aan het denken was of ik eventueel volgend jaar bij een vereniging ga (ja ik vind dat leuk, en ik heb ooit al een hele vriendelijke groen achtige iets gehad, kwestie van mentaal stabiel zijn en een beetje een goede conditie en kracht dus daar ben ik niet bang voor en anders zonder groentijd)

of.. nou ja ik ben niet tevreden hoe m'n leven nu is sowieso
schule, reizen, fokken, luieren, etc

ik doe liever:sociaal/sporten/met vrienden afspreken etc. maar ik was steeds zo moe en ziek. en nu ik nu pas de boekjes lees van m'n intro week klinkt alles wel heel leuk maar goehoeeed.
pi_62009284
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef Miss_S het volgende:
Zijn dit trouwens dezelfde vrouwen die Nigella mooi vinden die ook voor dat strakke wasbordje hadden gekozen?
Geen wasbordjes en strakke dingen voor mij gaarne.
pi_62009295
@ BJ: beetje karig lijstje nietwaar?

OT: ik heb een half bakje (iets minder, denk 75 gram paranoten opgegeten. A 675 kcal per 100 gram....

Maar die dingen zijn wel heeeel gezond toch? Ja toch? Toch? Zeg ajb niet dat het niet zo is....

En lekker
pi_62009311
Ik vind Nigella leuk! En een wasbordje ook
pi_62009367
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind Nigella d'r hoofd mooi en ze draagt haar molligheid met verve, maar ik vind het voor mezelf te dik.
pi_62009381
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat dus.

Bovendien is een vrouw niet meteen mooi als ze een wasbordje heeft.
pi_62009447
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind Nigella d'r hoofd mooi en ze draagt haar molligheid met verve, maar ik vind het voor mezelf te dik.
Echt mollig vind ik d'r niet, daarvoor is haar taille te smal. Voor mezelf vind ik het iets te fors.

(ik associeer molligheid vooral met teveel vet op de buik en dan met name bij de taille)
pi_62009465
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik geen van beiden, maar dan nog liever een wasbordje

Trouwens niet met de gewichten aan de gang gegaan vanavond. Nog steeds die afschuwelijke buikpijn. En ik moest even een gerecht voor morgen uitzoeken uit een boekje, maar werd misselijk van de plaatjes en daarna nog meer buikpijn.
  maandag 29 september 2008 @ 22:14:20 #187
331 Merel
Be here now.
pi_62009793
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

maaruh trainen ging erg lekker merk echt dat ik nu nog sneller ben en nog hoger spring enzo echt lekker dus
Vriendinnetjes van mij zitten ook op volleybal, die worden er ook altijd helemaal blij van, klinkt als een leuke sport

Ik ben trots op mezelf Vandaag netjes aan m'n lijstje gehouden Nouja, op één ding na dan, heb een glaasje champagne op. Maarja, als je bij binnenkomt een glas bubbels in je handen geduwd krijgt om te proosten op de verloving van een vriendin kun je ook geen spelbreker zijn hè?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 29 september 2008 @ 22:24:08 #188
331 Merel
Be here now.
pi_62010241
Verdorie stelletje mutsen, zitten jullie de hele avond lang te kletsen, zeg ik één ding en houdt iedereen z'n mond
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62010333
*bluh*
Ja doei.
pi_62010341

* motorbloempje gaat maar 's slapen
Ja doei.
pi_62010345
Bwhehehe
pi_62010421
Sorry Merel
Aaaah ik moet nu zoveel doen dat ik maar ga fokken
  maandag 29 september 2008 @ 22:29:47 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62010463
Nigella niet mollig??

Ze is huge! Soms zie je haar nog weleens buiten haar veilige aanrecht ( doen ze bewust ), in een flits zie je dan echt krankzinnige heupen voorbij komen en een reet zo groot dat je er een restaurant op kunt bouwen en het een provincie van Hollywood kunt maken.
Serieus, die is mollig wel voorbij hoor.

Zij heeft wel weer het voordeel dat ze een nette taile heeft en haar gezicht niet dik is. Dat oogt zoveel beter.
pi_62010618
Op bovenstaande lijkt het alsof ze alleen enorme borsten heeft
  maandag 29 september 2008 @ 22:38:49 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62010790
Dingen zijn dan ook niet altijd zoals ze lijken:

maandag 29 september 2008 @ 22:39:52 #196
14746 k_i_m
pi_62010836
Ik wil ook zukke tetten als op het linkerplaatje .
In my life
Why do I smile
pi_62010873
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op bovenstaande lijkt het alsof ze alleen enorme borsten heeft
Goed naar dr heupen kijken. Breder dan haar schouders .
  maandag 29 september 2008 @ 22:42:57 #198
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62010939
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook zukke tetten als op het linkerplaatje .
wonderbra, darling.
Zelfs ideaal voor dertigers-tetten.
pi_62010962
Ja okee ze heeft wel een soort voorbuik die alleen dikke mensen hebben
  maandag 29 september 2008 @ 22:43:53 #200
14746 k_i_m
pi_62010973
Jamaar ik heb gewoon niet de tieten voor een gleuf. En dát vind ik nou juist zo tof .
In my life
Why do I smile
pi_62010983
Ze heeft idd enorm geluk met haar hoofd! Als ik zo dik word als zij dan heb ik echt een plofkop!
  maandag 29 september 2008 @ 22:45:21 #202
331 Merel
Be here now.
pi_62011025

Half liggend ziet ze er ook in die blauwe jurk een beetje spekkig uit hoor
  maandag 29 september 2008 @ 22:46:09 #203
331 Merel
Be here now.
pi_62011062

Ik wil ook zo'n ingesnoerde gefotosjopte taille!
pi_62011076
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef SHE het volgende:

[ afbeelding ]
Allright, ze is inderdaad mollig. Ze heeft wel het voordeel van goede verhoudingen en dat ze geen plofkop heeft.

Als ik zo huge word, dan krijg ik echt wel een enorm bolle toet
pi_62011090
Die tieten zijn wel romig!
pi_62011105
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

Half liggend ziet ze er ook in die blauwe jurk een beetje spekkig uit hoor
Half liggend heeft bijna iedereen spekjes.
  maandag 29 september 2008 @ 22:47:33 #207
14746 k_i_m
pi_62011114
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef conleche het volgende:
Die tieten zijn wel romig!
.
In my life
Why do I smile
pi_62011119
Moet je meer eten aapje
  maandag 29 september 2008 @ 22:49:06 #209
331 Merel
Be here now.
pi_62011161
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Half liggend heeft bijna iedereen spekjes.
Ja, maar bij celebs is dat altijd veel leuker dan bij mezelf
pi_62011182
Volgens mij is het wel echt zo'n type waar heel veel mannen op geilen: stevig en met een leuke uitstraling.
  maandag 29 september 2008 @ 22:49:41 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62011184
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
Ze heeft idd enorm geluk met haar hoofd! Als ik zo dik word als zij dan heb ik echt een plofkop!
Ik ook

Vriendin van mij heeft wel weer zo'n gezicht. Die kan aankomen wat ze wil, maar haar schouders en gezicht blijven altijd smal.
Heel gemeen, want het dik zijn valt dan helemaal niet op, tenzij je goed kijkt.

Ik krijg meteen van die dikke knijpwangen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 september 2008 @ 22:51:13 #212
163650 Greys
pi_62011240
Nigella!
Met haar late night snacks. Gewoon nog even wat bacon uit de koelkast pakken voor het slapen gaan
En haar chocolade obsessie. Vind het wel een enig mens, prachtig gezicht. Je ziet het aan haar figuur wel dat ze van lekker eten houdt. Ze kan het wel hebben eigenlijk, maar wat slanker zou haar zeker niet misstaan.
Krijg altijd hongerlekkere trek van haar programma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 september 2008 @ 22:53:17 #213
14746 k_i_m
pi_62011306
Ik zag haar laatst voorbij komen op tv en toen vertelde ze dat ze koekjesvormpjes spaart. Ze had gewoon een hele kist vol met vormpjes .
In my life
Why do I smile
pi_62011315
Bij mij zie je het ook wel, tenminste, veel mensen zeggen dat ze het zien. Ikzelf zie het niet zo erg, ik heb iets bollere wangen dan.
  maandag 29 september 2008 @ 22:56:46 #215
331 Merel
Be here now.
pi_62011441
Ik krijg spek onder m'n kin als ik dikker word Niet meteen een onderkin, maar gewoon zo'n kwabje. Ik heb wel eens lipolyse overwogen zelfs Ik vind m'n kin-/kaaklijn vanaf de zijkant gezien maar stom.
pi_62011602
Ik heb nu al een bol hoofd Gawd
pi_62011626
Ik heb al heel kleine ogen, een Chinees is er niks bij, maar als ik dan zo'n bolle toet heb en dan ook nog lach, dan zie je absoluut alleen nog maar 2 spleetjes omgeven door vlees en aan de bovenkant begrensd door een paar borstelige wenkbrauwen. Nais.
pi_62011685
Voorbeeldje:

en

Zoek de verschillen!
pi_62011711
Bij 50-60 kilo heb ik hele leuke jukbeenderen en zo
bij 65-75 kilo heb ik gezellige bolle wangen "kinddd wat zie je er GOEHOOEHOOED uit! Wat een lekkere wangennn "

maandag 29 september 2008 @ 23:09:11 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62011933
Holy shit Ewelina, jij lijkt wel een ander mens zo.
Net als bij BJ, lijkt net of die dikke mevrouw jou opgegeten had !
pi_62012000
Als ik de foto's zo naast elkaar zet zie ik idd wel aardig wat verschil

Maar gewoon zie ik het niet zo, komt ook omdat je geleidelijk verandert.

Ik heb weer jukbeenderen
  maandag 29 september 2008 @ 23:12:03 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62012031
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van spelletjes waarin je kunt exploren.

Mijn favoriete spel allertijden is trouwens Fahrenheit. Wat een geniaal spel.
Ik zit even bij te lezen (jullie praten nu ws allang weer over wat anders ) en hier ben ik het zó mee eens. Subliem spel! .
Maar ik had wel vet moeite met die knoppen in het begin .

Max Payne vind ik ook tof, want dat is lekker duister .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 29 september 2008 @ 23:16:56 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62012208
Nou, jullie zeggen niks meer, dus ik ga wel slapen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 september 2008 @ 23:19:57 #224
163650 Greys
pi_62012309
Ewelina, wow, wat een verschil!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 september 2008 @ 23:21:44 #225
163650 Greys
pi_62012367
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou, jullie zeggen niks meer, dus ik ga wel slapen .
Ik ben niet zo'n spelletjesmens. M.a.w. ik heb geen flauw idee waar je het over had
Hou alleen van Stratego en dan sneaky lopen met de bommen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62012407
Meer tieten/tietgleuf dan dit heeft PF niet (En dan weeg ik zelfs al 73 kilo of meer incl wonderbra!)
En dat was drie jaar geleden! Nu weg ik minder en zijn ze kleiner @ 60 kg zijn ze gone

pi_62012434
P.S. wat is mijn haar daar nasty! Ik hou van mijn huidige kapper
pi_62012526
Het matcht wel bij m'n avatar, die heeft ook nasty haar
pi_62012541
Voor de plastisch chirurg de boel wat reduceerde:

Ik heb daar niet eens een bh aan
pi_62012581
Dames, de kaaskoekjes zijn om te smullen. Ik ga mijn mister even in bed stoppen met een rabarberwodka en een berg van die krengen
  maandag 29 september 2008 @ 23:29:46 #231
14746 k_i_m
pi_62012624
Een vriendin van mijn moeder heeft ook haar borsten laten verkleinen. En echt heel stom, ze lijkt ineens gewoon dun, terwijl ze daarvoor altijd een beetje mollig leek. Dat die tieten zo'n verschil maken vind ik echt nog steeds verbazingwekkend .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 23:38:18 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62012914
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, de kaaskoekjes zijn om te smullen. Ik ga mijn mister even in bed stoppen met een rabarberwodka en een berg van die krengen
Ik weet wel waarom ie met je getrouwd is.
Jij verwen-mens

Ik ben overigens een halflife patient. Ik heb echt een hele ernstige verslaving gehad. Textbook perfect, compleet met verwaarlozing, blowen en mcdonalds-dieet.
Ik woog toen niks, waarschijnlijk van het eenzijdige dieet en de vele energie die ik verspilde met schreeuwen naar mijn computer.
  maandag 29 september 2008 @ 23:42:08 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62013016
En counterstrike

Maar daarna heb ik nooit meer een spelcomputer aangeraakt. Cross my fingerts!
Er staat hier wel een Wii, en daar heb ik alleen Brain Academy op gespeeld. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik platina medailles heb voor elk onderdeel. En mijn man, het wonderkind , kwam niet eens in de buurt.
IK OWWWNNNNNNNNNNNN brain academy.
pi_62013206
Ah wat naar, klinkt een beetje als m'n broertje..
  maandag 29 september 2008 @ 23:54:10 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62013384
Ik ben voor elke verslaving gevoelig. Zelfs voor dingen die ik niet eens lekker vind

Ik heb echt het utlieme verslavingsgen. Levensgevaarlijk!
  dinsdag 30 september 2008 @ 02:09:34 #236
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62015088
Ik speel altijd voetbalspelletjes op m'n playstation... dat kan zelfs met 5 spelers tegelijk en ik wil nog zo'n karaoke spel hebben voor m'n zingskills.
Net even gechilled met 2 vrienden, bij eens is er iets ernstigs in de familie gebeurt dus even goed wat gesproken en muziek geluisterd... ik heb wat rivella, 2 bere en wat martini gehad, een paar choco perpernoten en een boel doppinda's.

hihihihihi, mooie tijd klaar vandaag morgen even m'n freelance tekeningetje afmaken en dan vind ik het wel weer best.
Bernie en ik zijn tof.
pi_62015253
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
En counterstrike

Maar daarna heb ik nooit meer een spelcomputer aangeraakt. Cross my fingerts!
Er staat hier wel een Wii, en daar heb ik alleen Brain Academy op gespeeld. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik platina medailles heb voor elk onderdeel. En mijn man, het wonderkind , kwam niet eens in de buurt.
IK OWWWNNNNNNNNNNNN brain academy.
Counterstrike Halflife lamballen op LANs met een paar duizend man om je heen

SHE, doe nooit aan World of Warcraft beginnen alstjeblieft. Ik speel tegenwoordig 's nachts in mijn slaap gewoon door
  dinsdag 30 september 2008 @ 06:52:49 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62015800
Laureline, klinkt leuk, je werk! Heel ander soort theater dan mijn eigen achtergrond en anders dan het vlakkevloertheater waarvoor ik nu werk. Maar wel cool!
pi_62015853
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef SHE het volgende:

[ afbeelding ]
Ze draagt corsetten.
pi_62015931
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:

[..]

Counterstrike Halflife lamballen op LANs met een paar duizend man om je heen

SHE, doe nooit aan World of Warcraft beginnen alstjeblieft. Ik speel tegenwoordig 's nachts in mijn slaap gewoon door
Van half life (ok, ik heb half life 2) word ik altijd misselijk en duizelig .

Counterstrike is leuk . Te lang geleden dat ik dat gespeeld heb ...
pi_62016045
Mogguh...

Ik wil ook zo'n corset!
En nu eerst weer bijlezen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62016363
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:41 schreef Chicolate het volgende:

Goed naar dr heupen kijken. Breder dan haar schouders .
Ehm, dat hoort toch zo?? MIjn schouders net zo breed als mijn heupen en ik heb brede schouders, ik vind dat niet zo mooi...

Ik heb zojuist brinta gemaakt met appel, en ik wilde er wat kaneel op gooien, pak ik de KERRIE in plaats van de kaneel. Gelukkig kon ik het er nog net afschrapen voordat ik begon te roeren....
Maar ik heb het wel zonder suiker opgegeten.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:28:24 #243
331 Merel
Be here now.
pi_62016373
Plukie
pi_62016437
Gisteravond nog gezellig een uurtje geWoW-ed met mijn lief, maar verder doe ik niet echt spelletjes.. want heb er eigenlijk ook geen tijd voor

Goedemorgen
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:36:54 #245
331 Merel
Be here now.
pi_62016448
Ik ben lekker verslavingsongevoelig
pi_62016670
je hebt ook nog maar 9503 posts
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:17:22 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62016957
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb zojuist brinta gemaakt met appel, en ik wilde er wat kaneel op gooien, pak ik de KERRIE in plaats van de kaneel. Gelukkig kon ik het er nog net afschrapen voordat ik begon te roeren....
Maar ik heb het wel zonder suiker opgegeten.
.

Ik heb m'n wekker kennelijk niet helemaal goed ingesteld gisteravond, want toen ik achter m'n computer schoof, zag ik dat het nog maar 8:45 was en niet 9:45. Vroeg me al af hoe ik nog zo duf kon zijn om 9:45 .
Niet meer actief op Fok!
pi_62017070
Goedemorgen
Ik heb zelfs spierpijn gekregen van de wii het is maar goed dat ik vandaag veel moet leren
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:22:38 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62017081
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:36 schreef Merel het volgende:
Ik ben lekker verslavingsongevoelig
Ik ook.
Alhoewel: ik ben wel aandachtsverslaafd en internetverslaafd .
Maar liever dat dan eetverslaafd .

Gisteren een lange mail van gehad (die ik las op het werk --> stom stom, want ik was meteen overstuur natuurlijk). Er is van alles aan de hand en ik vind het een beetje lullig om er hier over uit te wijden, ook al leest ze niet mee, maar het komt erop neer dat ze een naar gevoel heeft overgehouden aan dit weekend.
Ik denk dat het wel weer goed komt, maar het heeft wel even tijd nodig. En ik kan zó slecht afwachten! Ik wil dat alles nú weer in orde is! .
Niet meer actief op Fok!
pi_62017135
Ben ik ei-nde-lijk bijgelezen...Moet ik huisvrouw gaan spelen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 september 2008 @ 09:48:05 #251
163650 Greys
pi_62017561
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook.
Alhoewel: ik ben wel aandachtsverslaafd en internetverslaafd .
Maar liever dat dan eetverslaafd .

Gisteren een lange mail van gehad (die ik las op het werk --> stom stom, want ik was meteen overstuur natuurlijk). Er is van alles aan de hand en ik vind het een beetje lullig om er hier over uit te wijden, ook al leest ze niet mee, maar het komt erop neer dat ze een naar gevoel heeft overgehouden aan dit weekend.
Ik denk dat het wel weer goed komt, maar het heeft wel even tijd nodig. En ik kan zó slecht afwachten! Ik wil dat alles nú weer in orde is! .
Agossie. Hmpf. Gaat het ook nog over het nare gevoel dat JIJ hebt overgehouden aan dit weekend?
Jij moet maar weer 'on hold'. Jij mag weer gaan afwachten tot madame zich weer goed genoeg voelt om jou weer wat aandacht te schenken. Viking! Potdomme! Laat je toch eens niet zo gebruiken dammit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62017564
Vik, babe... het enige wat ik zeg is: "Denk aan jezelf...." *

* Zet er een punt achter... dit is écht niet goed voor je concentreer je op het vinden van een leuke baan, het opstarten van projectjes (zoals je blog) en en DENK AAN JEZELF!
Ja doei.
pi_62017596
71,5kg was overigens de schade vanochtend, en na heel veel chocotofs (ze hadden een 2,5kg zak gehaald ) BBQ's en ander vet eten (vlaamse frieten ) valt het me alles mee. Zal aan het eind van de week wel weer 'op schema' zitten denk ik
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 september 2008 @ 09:49:33 #254
163650 Greys
pi_62017599
Oh. Ja. Zo kan het ook, zoals MoBlo zegt Ik zei het ietwat agressief, maar dat komt omdat ik gewoon niet kan uitstaan hoe je over je heen laat lopen Viking
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62017615
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
Oh. Ja. Zo kan het ook, zoals MoBlo zegt Ik zei het ietwat agressief, maar dat komt omdat ik gewoon niet kan uitstaan hoe je over je heen laat lopen Viking
whaaa

dit mag de boeken in! Ik ben een keer subtieler dan een ander
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 september 2008 @ 09:51:44 #256
163650 Greys
pi_62017639
Geniet van het moment!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62017659
dit heeft mijn dag weer goedgemaakt

(zit nu na een half uur regen-fietsen op een projectgenoot te wachten die gewoon niet komt wrsch
Ja doei.
pi_62017664
Ik ga er ook nog een schepje bovenop doen.

Vik, kappen met die relatie. Is niet goed voor je. En dingen die niet goed voor je zijn, daar moet je ver weg van blijven
pi_62017701
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga er ook nog een schepje bovenop doen.

Vik, kappen met die relatie. Is niet goed voor je. En dingen die niet goed voor je zijn, daar moet je ver weg van blijven
Vooral je nu in een belangrijke periode zit van werk zoeken, nieuwe dingen opstarten, dat kan je nu gewoon niet gebruiken

eigenlijk kan je dit soort dames nooit gebruiken (vind het schandalig dat ze je elke keer maar weer even wegduwt als ze genoeg van je heeft ) maar nu al helemaal niet
Ja doei.
pi_62017959
Ik ga zo bijlezen en dan vast reuze offtopic reageren (Viking! ), dus eerst maar even ontopic..

Nu ik na buikgriep weer gewoon eten in mijn lijf kan houden, tijd voor een nieuwe poging om wat minder brood en pasta te eten, zoals oorspronkelijk gepropageerd door SHE.

Eetlijst gisteren:
O: twee gepocheerde eitjes met verse basilicum
T: Cashewnoten (ongezouten)
L: Salade van appel, veldsla en rosbief met balsamicoazijn
D: Sudderlappen en rode uien, gestoofd in sinaasappelsap en bergen kruiden. Opgelepeld met maistortilla's.

Eetlijst vandaag:
O: Salade van spinaziebladeren, tomaat, zéér zachtgekookt snotei en zelfgemaakte mayo.
*burp*

Halve kilo erbij. Snif. Liever bleef ik wegen wat ik nu weeg, maar mijn lijf plakt er in gezonde staat vanzelf een paar kilo aan. Om buikgriep-dun te blijven zal ik moeten gaan sporten.

Enfin. Even het topic lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 30-09-2008 10:11:45 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_62018133
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:27 schreef Ewelina het volgende:
Voor de plastisch chirurg de boel wat reduceerde:
Heb ik ook gehad .
Ik weet niet wanneer jij je operatie hebt gehad, maar afvallen na een borstverkleining wordt sterk afgeraden. Ik moest eerst afvallen tot mijn 'streef' voordat hij me wilde opereren. Ik ben daarna toch weer een deel aangekomen en inmiddels een aantal kilo's lager dan vlak voor de operatie, dat heeft het resultaat niet echt mooier gemaakt. Maar ben er nog steeds erg blij mee.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:32:45 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62018456
moggeh, heb ik toch bijna een heel topic gemist!

*tevens late tvp, kwak is brak (en niet van de drank) en gaat even douchen en poedelen enzo*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62018509
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad .
Ik weet niet wanneer jij je operatie hebt gehad, maar afvallen na een borstverkleining wordt sterk afgeraden. Ik moest eerst afvallen tot mijn 'streef' voordat hij me wilde opereren. Ik ben daarna toch weer een deel aangekomen en inmiddels een aantal kilo's lager dan vlak voor de operatie, dat heeft het resultaat niet echt mooier gemaakt. Maar ben er nog steeds erg blij mee.
Ik ben pas na de operatie afgevallen, sporten was met die tieten echt GEEN optie!

De chirurg heeft wel tegen mij gezegd dat het beter was om voor de operatie op je streef te zitten, maar goed. Van de chirurg hoefde ik ook niet af te vallen

Qua resultaat heeft het bij mij eigenlijk niks uitgemaakt, misschien zijn ze iets slapper geworden, maar dat is echt bijna niet te zien. Bovendien zakt de boel toch nog een beetje naar beneden na de operatie.

Maar ik moet er dan wel bijzeggen dat er vrijwel niks van mijn borsten is afgegaan, alleen is de omvang smaller geworden waardoor ze in verhouding alleen maar groter zijn (ging van 80D naar 65G) geworden.

Buiten dat, ik heb ook niet echt gejojoot ofzo. Af en toe weeg ik iets meer, soms iets minder, maar nooit meer dan een marge van 2 kg.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:36:39 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62018522
Mijn gips is bij het douchen nat geworden, NET nu ik naar het ziekenhuis moet
Ik heb het dus maar opengezaagd ,( naja, meneer heeft dat gedaan ) . Hopelijk krijg ik niet op mijn lazer straks.

Pijn valt wel tegen trouwens
Duimen jullie voor tape? Ik wil niet meer gips
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:48:28 #265
14746 k_i_m
pi_62018780
Ga je naar het Diakonessenhuis? Zoja, zwaai dan even naar de aardige mevrouw achter de balie in het wachtgedeelte. Die heeft me een half jaar lang 's middags van sauzijsenbroodjes voorzien .
In my life
Why do I smile
pi_62018864
Ai, ik ben toch niet zo goed met het volgen van lijstjes..
Maar 't in elk geval al weer beter dan vorige week! Alleen gisteravond na het sporten nog crackers met kruidenboter gegeten *oops*

Vandaag:
O: 2 bh pindakaas -> melk was op, anders eet ik t liefst brina als ontbijt)
t: kiwi/appel of beide
L: 2 bh kaas
T: evergreen
(T: yoghurtje, ligt eraan hoe lang ik op mn stage blijf)
A: Weet nog niet, iets met groente en heb nog rundertartaartje)
T: Whey shake na het sporten

Gewicht was 62, valt dus gelukkig mee, maar het was eerst 61, en dat wil ik weer terug!
Vanavond weer spinnen en buikspierkwartier op de sportschool!

Wat wonen er veel mensen van hier in Utrecht, grappig. Leuke stad ook
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62019370
SHE, ik vrees dat ik eroverheen gelezen heb, maar wat is er precies met je? Over je eigen duim gestruikeld?

Viking, helpt het nou als mensen 'wegwezen bij die doos' tegen je zeggen, of niet? Of heeft dat eigenlijk niet zoveel invloed en moeten we gewoon wachten tot het je het zelf echt helemaal strontbeu bent geworden? Kus in elk geval.

En PF heeft mijn favoriete soort borsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 30-09-2008 11:36:38 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_62019440
Ik dump mijn lijstje even (en Viking zou er goed aan doen haar dame te dumpen denkt ze oooooit weleens aan jouw gevoelens?)
O: nectarinesmoothie met yoghurt en een lepel jam
L: bakje caponataprutje (aubergine-tomaatstoofpotje) en twee volkoren crackers om het mee op te lepelen
T: 6 kaaskoekjes
T: sperziebonen, sjalot, pijnboompitten en wat flinters padano, met een balsamicodressing
T: afscheidsborrel van een van mijn favoriete collega's
D: Isegrims kip palava. Ben benieuwd!
pi_62019470
goedemorgen
ik heb vandaag late dienst, dus lekker uitgeslapen
heb ook eindelijk weer wat bijgelezen .... heb alleen jammer genoeg de foto;s van Ewelina wel gemist

@Merel; volleybal is idd een erg leuke sport en verslavend. Vooral als het goed gaat. Lekker die bal dr in knallen of een fantastisch killblock maken .. echt een heerlijk gevoel. Adrenaline!

@Viking; het klinkt idd niet als een gelijkwaardige relatie. Je schikt je al in het feit dat je de 2e viool mag zijn. En dan nog wordt er met je gespeeld. Alleen wanneer zij wil en onder haar voorwaarden. Ze is toch geen meesteres ofzo? maar ik ben het wel eens met de meesten hier. For your own sake, kappen. Dit is echt niet goed voor je.....

@She, hoe was je controle? en wat heb je gekregen loopgips of tape?
en is de relatiebreakup nu geheel definitief en woon je nog wel met He in 1 huis?

@Minilot. fijn dat je buikgriep op z'n retour is

ik ga zo maar eens ff wat nuttige dingen doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:24:52 #270
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62019529
grom @ portaal "ze hebben helaas enige administratieve achterstand" dus ik mag donderdag weer bellen (vlak voor een volgende bezichtiging dus... maar te laat om mn huisge appartement per 1 november op te kunnen zeggen )

ik wil t gewoon NU weten
pi_62019558
join the club
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:31:14 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62019661
mja, zo moeilijk is t niet. ik hoef niet eens te weten of mijn inschijving klopt en of ik goedgekeurd ben etc... ik wil alleen maar wten of die andere troel (nummer 2) een acceptatie heeft ingeleverd of niet. en dat zal ze toch echt voor vrijdag hebben moeten doen om uberhaupt in aanmerking te komen. dt zit ergens in een map. dat kunnen ze zien. grrrrrrrrr

ik ben normaal best geduldig. maar dit is zó belangrijk....
pi_62019713
dat zég ik, join the club.

je zit nu in exact hetzelfde schuitje
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:45:54 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62019925
ik denk dat ik je snap

kwak gaat zich maar afreageren op de afwas en de was
pi_62020054
doe dat
Ja doei.
pi_62020424
Relatieperikelen, da's voor mij al weer een tijdje geleden. Een oordeel: ik viel er altijd enorm van af.
Hoe gezelliger en stabieler een relatie werd/wordt hoe dikker ik werd/wordt.

Anywho, lijstje van vandaag:

O: magere kwark, volkoren/noten muesli zonder suiker, paar aardbeien
T: plakje magere leerdammer (overigens best te eten) en een appel

Straks lunchen met een salade van gerookte kip, tomaatjes en rucola + likje mayonaise de Dijon

En vanavond staat er een stoom-ovenschotel met vis en groente (courgette, tomaat, winterpeen, paprika, ui), paar zwarte olijen en peterselie op het menu. Mijn mijnheer krijgt er couscous bij.

Voor tussendoor heb ik nog amandelen en vitalinea-yoghurt.

Edit: ik duim voor tape, SHE!
pi_62020756
O: gekookt eitje, 2 plakjes biologische schouderham. Dotje Franse light-mayo.

In de planning:

L: gerookte zalm en rauwkost met mosterdmayo
T: wodka
D: biologisch braadworstje met gegrilde aspergetips en knoflook. En nog iets erbij, maar ik moet even bedenken wat. Misschien wat bruine bonen of zo. Als toetje denk ik een kopje koffie met een stukje sinaasappelchoco.

Ik ga ook rennen, óók als het regent.
pi_62020834
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef conleche het volgende:

Ik ga ook rennen, óók als het regent.
Stoer
pi_62020842
Lijstje tot nu toe:

O: 2 plakjes oude wijven koek
L: restje koude pastasaus
T: peer

In de planning:
T: nog 2 boterhammen denk ik... met filet americain
T: bakje yoghurt, eventueel met peer
D: rijst met thaise roerbakgroenten en een beetje teryaki honing woksaus, met kip tandoori (kant-en-klare ovenschaal)

Of ik na mijn diner nog iets neem weet ik niet, ik eet pas laat (rond 20:00u denk ik)
pi_62021051
ik wil eigenlijk ook gaan rennen maar ben echt een watje én moet nog teveel doen

net hele verslag bijna af, mailt mn projectgenootje dat hij niet dacht dat we er vandaag nog aan zouden gaan werken, terwijl we dat duidelijk hadden afgesproken.

Nu heb ik bijna 4 kantjes aan verslag gemaakt ( ) en mag hij de bijbehorende Powerpoint Presenatie doen
Ja doei.
pi_62021238
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Stoer
Rennen in de regen is juist superlekker, vind ik
pi_62021340
Vanochtend 63,3! Leve de broodjes kroket!
Of zou het komen van de verse ananassen die ik de laatste tijd als toetje eet (met de magische vetverdwijnende eigenschappen ) De hele familie is intussen ananasverslaafd, mijn slacht ze 's avonds aan tafel met zijn knife skillz en mini en ik vechten dan om de stukjes

@Sugar, wat is jouw theaterachtergrond? En wat voor werk doe je dan nu? Misschien ken ik je wel
pi_62021401
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rennen in de regen is juist superlekker, vind ik
Beetje motregen vind ik ook niks erg, maar die grote koude druppels en dat je dan constant de plassen moet ontwijken......
pi_62021414
oeh, nu wil ik ook verse annanas..

Moet vanavond voor 5 man (ok, 4 en mezelf) koken en weet écht niet wat.. zolang het maar gezond (en veel, want veel-eters) is
Ja doei.
pi_62021431
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Beetje motregen vind ik ook niks erg, maar die grote koude druppels en dat je dan constant de plassen moet ontwijken......
en enorme hoosbuien waarbij je geen hand voor de ogen kan zien en het water in je schoenen sopt
motregen/ beetje spetteren is wel ok idd
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:01:23 #286
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62021444
maak je toch gewoon bami/nasi goreng ofzo, lekker makkelijk en lekker veel
Bernie en ik zijn tof.
pi_62021537
gisteren chinees gegeten
Ja doei.
pi_62021670
@Laureline: doe je ook kostuums voor tv en film? Dan ken ik je misschien ook wel want dat was mijn vroegere beroep!

Ik zag laatst op IMDB dat Jany Temime, waar ik vroeger altijd mee werkte echt als een speer gaat: ze heeft de Harry Potters gedaan (vanaf de 3e geloof ik) en de 2e Bridget Jones en nu zag ik dat ze ook In Bruges heeft gedaan! Tis een kenau, maar toch: Petje af!!
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:12:09 #289
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62021686
Stamppot boerenkool
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:15:14 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62021763
Een grote pan macaroni met een lekkere ijsbergsalade en veel augurken erbij ? Maak ik meestal met veel veel eters
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62021920
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef mordradead het volgende:
Stamppot boerenkool
gets..

en ook geen pasta zondag nog (teveel) spaghetti op

neen, ik ben niet moeilijk ga mezelf nog wel even beraden. Ik denk dat het iig een krieltjes met groente uit de oven wordt met daarbij iets van vlees... hamburgers wellicht wel zelfgemaakt, dat wel
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:25:31 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62021979
Wat een draaaaamaaaaaaaaaaa!

Goeie nieuws is dat ik godzijdank flink ben ingetaped.
Slechte nieuws is dat de orthopedisch chirurg zich kapot schrok van mijn knie
Laatste operatie was nutteloos volgens hem en hij wil asap een reconstructie doen
Ze gaan de pezen van de achterkant van mijn knie gebruiken om nieuwe knie en kruisbanden van te maken.
Het is dat, of over 5 jr een kunstbeen
Ben ik dus weer mooi 6 maanden!!! uit de roulatie. De horror! WHY??
Ze beweerden ook dat ik helemaal niet had kunnen sporten, alsof ik stond te liegen. Ik sport al jaren gewoon met die knie!

Klootzakken zijn het, allemaal!

Nog meer goed nieuws : Mama heeft besloten haar verjaardag de 13e te vieren!! Dit omdat ze nog wat andere mensen wilde uitnodigen. Dus ik heb de 11e geen probleem meer
*yay*
pi_62022086
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Ze beweerden ook dat ik helemaal niet had kunnen sporten, alsof ik stond te liegen. Ik sport al jaren gewoon met die knie!
Balen. Klink een beetje als een tandarts die ook standaard al het werk van een voorganger overnieuw wil doen. Software ontwikkelaars zijn net zo trouwens

je hebt een paar maanden geleden toch nog een kijkoperatie aan je knie gehad? Of was dat de/een andere?
pi_62022093
SHE....
Denk je ff voor een teepje en wat rust te gaan....
Kut zeg, dat ze het dan in 1 keer goed doen!
pi_62022111
Maarruh... Als je volgens haar níet kan sporten en je doet het wel.... Wat weet zij er van dan?
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:32:39 #296
331 Merel
Be here now.
pi_62022172
En waarom zou je een kunstbeen moeten? Ik bedoel, je knie is kapot, maar je been valt er toch niet af?
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:32:43 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62022175
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Balen. Klink een beetje als een tandarts die ook standaard al het werk van een voorganger overnieuw wil doen. Software ontwikkelaars zijn net zo trouwens

je hebt een paar maanden geleden toch nog een kijkoperatie aan je knie gehad? Of was dat de/een andere?
Naja, ik kon zelf ook wel zien dat mijn knie alle kanten op gaat en niet vast zit.
Kan ik de 11e wel laten zien, ziet er echt heel koel uit. Kan zo het circus in!

Was idd zelfde been, maar dit was een chirurg gespecialiseerd in zogenaamde voetballersknietjes en reconstructie en die zei dat dit echt niet voldoende was.
Dat het ook de reden was dat ik mijn enkelbanden had gescheurd, omdat mijn knie geen enkele schok meer opvangt.
pi_62022191
quote:

Laatste operatie was nutteloos volgens hem en hij wil asap een reconstructie doen
Ze gaan de pezen van de achterkant van mijn knie gebruiken om nieuwe knie en kruisbanden van te maken.

Nog meer goed nieuws : Mama heeft besloten haar verjaardag de 13e te vieren!! Dit omdat ze nog wat andere mensen wilde uitnodigen. Dus ik heb de 11e geen probleem meer
*yay*
Damn. Sterkte met die knie!!

dinsdag 30 september 2008 @ 13:37:14 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62022290
Oh, SHE, wat erg! Bah, dat lijkt me echt heel naar. Je klinkt er wat hilarisch of toch hysterisch over, maar dit is toch echt serieus klote? Bah, zeg.

Laureline, ik ben afgestudeerd aan de Academie voor Drama, ben dus officieel theatermaker. Maar ik heb dat vak nooit echt uitgeoefend, want besloot daarna nog een studie te doen (communicatie creatief) en me toe te leggen op tekstschrijven. En nu combineer ik de achtergrond van de toneelschool dus met het tekstschrijven en ontwerpen (inclusief fotografie ) van publiciteitsmiddelen voor Plaza Futura, filmhuis en vlakkevloertheater in Eindhoven.
Ik denk niet dat je me kent dus, maar wel erg leuk dat je ook uit de theaterhoek komt!
En conleche blijkbaar weer de tv-kant van jouw vak, wat grappig!
pi_62022347
quote:

*yay*
jezus godverdomme wat kut voor je

en yay voor de meet
Ja doei.
pi_62022395
Verslag is af

het moest 2 kantjes zijn, het is uiteindelijk 17 geworden

nou ja, 4 kantjes zelfgeschreven tekst, en de rest is bijlage, maar soit even gecompenseerd voor wat ik verder allemaal NIET gedaan heb
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')