Agossie. Hmpf. Gaat het ook nog over het nare gevoel dat JIJ hebt overgehouden aan dit weekend?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Alhoewel: ik ben wel aandachtsverslaafd en internetverslaafd.
Maar liever dat dan eetverslaafd.
Gisteren een lange mail vangehad (die ik las op het werk --> stom stom, want ik was meteen overstuur natuurlijk). Er is van alles aan de hand en ik vind het een beetje lullig om er hier over uit te wijden, ook al leest ze niet mee, maar het komt erop neer dat ze een naar gevoel heeft overgehouden aan dit weekend.
Ik denk dat het wel weer goed komt, maar het heeft wel even tijd nodig. En ik kan zó slecht afwachten! Ik wil dat alles nú weer in orde is!![]()
.
whaaaquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
Oh. Ja. Zo kan het ook, zoals MoBlo zegtIk zei het ietwat agressief, maar dat komt omdat ik gewoon niet kan uitstaan hoe je over je heen laat lopen Viking
Vooral je nu in een belangrijke periode zit van werk zoeken, nieuwe dingen opstarten, dat kan je nu gewoon niet gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga er ook nog een schepje bovenop doen.
Vik, kappen met die relatie. Is niet goed voor je. En dingen die niet goed voor je zijn, daar moet je ver weg van blijven
Heb ik ook gehadquote:Op maandag 29 september 2008 23:27 schreef Ewelina het volgende:
Voor de plastisch chirurg de boel wat reduceerde:
Ik ben pas na de operatie afgevallen, sporten was met die tieten echt GEEN optie!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.
Ik weet niet wanneer jij je operatie hebt gehad, maar afvallen na een borstverkleining wordt sterk afgeraden. Ik moest eerst afvallen tot mijn 'streef' voordat hij me wilde opereren. Ik ben daarna toch weer een deel aangekomen en inmiddels een aantal kilo's lager dan vlak voor de operatie, dat heeft het resultaat niet echt mooier gemaakt. Maar ben er nog steeds erg blij mee.
Stoerquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook rennen, óók als het regent.
Beetje motregen vind ik ook niks erg, maar die grote koude druppels en dat je dan constant de plassen moet ontwijken......quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rennen in de regen is juist superlekker, vind ik
en enorme hoosbuien waarbij je geen hand voor de ogen kan zien en het water in je schoenen soptquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Beetje motregen vind ik ook niks erg, maar die grote koude druppels en dat je dan constant de plassen moet ontwijken......
gets..quote:
Balen. Klink een beetje als een tandarts die ook standaard al het werk van een voorganger overnieuw wil doen. Software ontwikkelaars zijn net zo trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Ze beweerden ook dat ik helemaal niet had kunnen sporten, alsof ik stond te liegen. Ik sport al jaren gewoon met die knie!
Naja, ik kon zelf ook wel zien dat mijn knie alle kanten op gaat en niet vast zit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Balen. Klink een beetje als een tandarts die ook standaard al het werk van een voorganger overnieuw wil doen. Software ontwikkelaars zijn net zo trouwens
je hebt een paar maanden geleden toch nog een kijkoperatie aan je knie gehad? Of was dat de/een andere?
Damn. Sterkte met die knie!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Wat een draaaaamaaaaaaaaaaa!
Goeie nieuws is dat ik godzijdank flink ben ingetaped.
Slechte nieuws is dat de orthopedisch chirurg zich kapot schrok van mijn knie
Laatste operatie was nutteloos volgens hem en hij wil asap een reconstructie doen![]()
Ze gaan de pezen van de achterkant van mijn knie gebruiken om nieuwe knie en kruisbanden van te maken.
Het is dat, of over 5 jr een kunstbeen![]()
Ben ik dus weer mooi 6 maanden!!! uit de roulatie. De horror! WHY??
Ze beweerden ook dat ik helemaal niet had kunnen sporten, alsof ik stond te liegen. Ik sport al jaren gewoon met die knie!
Klootzakken zijn het, allemaal!
Nog meer goed nieuws : Mama heeft besloten haar verjaardag de 13e te vieren!!Dit omdat ze nog wat andere mensen wilde uitnodigen. Dus ik heb de 11e geen probleem meer
*yay*
jezus godverdomme wat kut voor jequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Wat een draaaaamaaaaaaaaaaa!
Goeie nieuws is dat ik godzijdank flink ben ingetaped.
Slechte nieuws is dat de orthopedisch chirurg zich kapot schrok van mijn knie
Laatste operatie was nutteloos volgens hem en hij wil asap een reconstructie doen![]()
Ze gaan de pezen van de achterkant van mijn knie gebruiken om nieuwe knie en kruisbanden van te maken.
Het is dat, of over 5 jr een kunstbeen![]()
Ben ik dus weer mooi 6 maanden!!! uit de roulatie. De horror! WHY??
Klootzakken zijn het, allemaal!
Nog meer goed nieuws : Mama heeft besloten haar verjaardag de 13e te vieren!!Dit omdat ze nog wat andere mensen wilde uitnodigen. Dus ik heb de 11e geen probleem meer
*yay*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |