Allright, ze is inderdaad mollig. Ze heeft wel het voordeel van goede verhoudingen en dat ze geen plofkop heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef SHE het volgende:
Dingen zijn dan ook niet altijd zoals ze lijken:
[ afbeelding ]
Half liggend heeft bijna iedereen spekjes.quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Half liggend ziet ze er ook in die blauwe jurk een beetje spekkig uit hoor
quote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef conleche het volgende:
Die tieten zijn wel romig!
Ja, maar bij celebs is dat altijd veel leuker dan bij mezelfquote:Op maandag 29 september 2008 22:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Half liggend heeft bijna iedereen spekjes.
Ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
Ze heeft idd enorm geluk met haar hoofd! Als ik zo dik word als zij dan heb ik echt een plofkop!
Ik zit even bij te lezen (jullie praten nu ws allang weer over wat andersquote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van spelletjes waarin je kunt exploren.
Mijn favoriete spel allertijden is trouwens Fahrenheit. Wat een geniaal spel.
Ik ben niet zo'n spelletjesmens. M.a.w. ik heb geen flauw idee waar je het over hadquote:Op maandag 29 september 2008 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou, jullie zeggen niks meer, dus ik ga wel slapen.
Ik weet wel waarom ie met je getrouwd is.quote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, de kaaskoekjes zijn om te smullen. Ik ga mijn mister even in bed stoppen met een rabarberwodka en een berg van die krengen
Counterstrikequote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
En counterstrike![]()
Maar daarna heb ik nooit meer een spelcomputer aangeraakt. Cross my fingerts!
Er staat hier wel een Wii, en daar heb ik alleen Brain Academy op gespeeld. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik platina medailles heb voor elk onderdeel. En mijn man, het wonderkind, kwam niet eens in de buurt.
IK OWWWNNNNNNNNNNNN brain academy.
Ze draagt corsetten.quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef SHE het volgende:
Dingen zijn dan ook niet altijd zoals ze lijken:
[ afbeelding ]
Van half life (ok, ik heb half life 2) word ik altijd misselijk en duizeligquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
CounterstrikeHalflife
lamballen op LANs met een paar duizend man om je heen
![]()
SHE, doe nooit aan World of Warcraft beginnen alstjeblieft. Ik speel tegenwoordig 's nachts in mijn slaap gewoon door![]()
Ehm, dat hoort toch zo?? MIjn schouders net zo breed als mijn heupen en ik heb brede schouders, ik vind dat niet zo mooi...quote:Op maandag 29 september 2008 22:41 schreef Chicolate het volgende:
Goed naar dr heupen kijken. Breder dan haar schouders.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb zojuist brinta gemaakt met appel, en ik wilde er wat kaneel op gooien, pak ik![]()
![]()
de KERRIE
![]()
![]()
in plaats van de kaneel.
![]()
![]()
![]()
Gelukkig kon ik het er nog net afschrapen voordat ik begon te roeren....
Maar ik heb het wel zonder suiker opgegeten.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |