Nietes!quote:
Ik heb eerst nog een vraag gesteld in het vorige topic voordat ik je antwoord kan geven.quote:Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef Chicolate het volgende:
Ja uhm, wie gaat er eigenlijk wanneer reserveren?
En PF, lees je PM. Of geef vooral even antwoord
.
Ik ken het ook!quote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Speedy Gonzales!!
Kent iemand dat?? Of moet je daar echt 30+ voor zijn?
Ohquote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een vraag gesteld in het vorige topic voordat ik je antwoord kan geven.
Nu ben ik eten.
miep miep....quote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Speedy Gonzales!!
Kent iemand dat?? Of moet je daar echt 30+ voor zijn?
Die heb ik zien voorbijkomen!! Ik vond hem een heel leuk en vrolijk hoofd hebben!quote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef AKnynke het volgende:
hier maar een tvp. Straks spruitjesstamppot maken voor de duitser. Ben benieuwd of ie het lekker vindt!
Lijkt me wel een goed plan om aan een SHE plan te beginnen, dan heb je wat houvast.quote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef Sugar het volgende:
SHE, wat moet ik doen als ik aan zo'n schema wil, van jou?![]()
En Plukie, je vroeg of het wel goed gaat met mij en afvallen: qua verloren kilo's wel, maar qua verloren ballast niet.
ach, door een stamppot zijn ze niet zo bitter. zeker niet met appeltjes er doorheen!quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik zien voorbijkomen!! Ik vond hem een heel leuk en vrolijk hoofd hebben!
Die stamppot, kweenie hoor of dat nu zo'n goed idee is, spruitjes.....![]()
shit! das waar ook...quote:
Ha! Dat dacht ik ook al, maar ik was niet zeker genoeg van m'n zaak!quote:
Ik ben ook wel voorquote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik wil eerder afspreken, en een cafe! en bier
Ik wou eigenlijk bij een vriend blijven slapenquote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OhFinaal overheen gelezen. Ik heb geen flauw idee. Blijven tot het niet meer gezellig is
. Ik mag sowieso geen trein later nemen, eerder kan wel
.
Pizza excellente Toscane. Maar ik heb geen honger meer. Maar waarschijnlijk om een uur of 22 weer wel en dan is het nog erger. Ik zal blij zijn als ik morgen weer normaal eet.quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, wat voor eten had je nu gekocht?
Ik ga mijn tofu paneren en bakken. Laatste poging, als het nu niet lekker is....
*Lalalalala* doet alsof ze deze post niet heeft gelezen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Pizza excellente Toscane. Maar ik heb geen honger meer. Maar waarschijnlijk om een uur of 22 weer wel en dan is het nog erger. Ik zal blij zijn als ik morgen weer normaal eet.
Kan je bonbons invriezen? Die heb ik nl. ook gekocht: Belgische pralines, in een vlaag van verstandsverbijstering.....
Behalve dan dat deze het voor een fractie van de normale prijs doet omdat we er op mijn bedrijf veel mee werken...quote:Op maandag 29 september 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou in dat geval zeggen: dag aannemer, ik neem wel een ander
Zodat je ze niet gelijk kan opeten als je een craving hebt!quote:Op maandag 29 september 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Bonbons invriezen.Waarom? Chocola kun je vrij lang bewaren...
Oh, desnoods zou ik ze dan gewoon bevroren opknabbelen denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zodat je ze niet gelijk kan opeten als je een craving hebt!
Dan meld ik me bij deze af voor de meetquote:Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk bij een vriend blijven slapen
maar als ik dan zo vroeg ga dan moet ik nog even een andere avond activiteit regelen!
En dan neem ik waarschijnlijk de trein naar Amsterdam en niet naar Almere..
quote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zodat je ze niet gelijk kan opeten als je een craving hebt!
Je bent 19 jaar.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij deze af voor de meet. Ik mag onder geen enkele omstandigheid alleen reizen 's avonds. Of eigenlijk als het donker is. Niet mijn idee, is niet anders. Volgende keer beter
.
Geef ze gewoon weg, deel ze uit op je werk.quote:Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef conleche het volgende:
[..]
En omdat je anders de hele dag denkt: Zal ik? ......Nee, je mag niet.......... 1 minuut later: Ach eentje kan geen kwaad...... En op het einde zit je misselijk op de bank omdat je die rotkrengen dan maar helemaal op wilde hebben om morgen weer met een schone lei te kunnen beginnen en heb je ipv 1 bonbon à 90 cal (niks aan de hand) er 16 gegeten. (behoorlijk pathetisch)
Ik ga ze dus proberen in te vriezen, hoewel mijn gevoel zegt dat het er niet lekkerder op gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |