abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61986619

Het vorige deel: Slank de herfst in #241 Grrrretverdrie, alwéér een nieuwe!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eetschema 1 t/m 3

1 : http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_17c8z2wjt9

2: http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_18c8vnqhd4

3: http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_19f3ts8dd9

[ Bericht 53% gewijzigd door SHE op 29-09-2008 12:18:11 ]
pi_61986648
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hongeren?
Ik heb een taart gebakken vandaag, jah

Stukje?

Oh, ik was Sopranos aan het kijken. Maar Kim, wat jammer, het is zo'n lekkere blije chica!
Jij zei in het vorige topic "morituri te salutant".
Ik heb je taart gezien in dat andere topic, hij is mooi.

Anosmie: hierover zijn er waarschijnlijk net zoveel meningen als er artsen/voedingsdeskundigen zijn. Het verschilt gewoon per persoon waar je het meeste last van hebt. Er zijn wel een paar algemene dingen, maar zelfs daar heeft niet iedereen last van. Je moet toch altijd voor jezelf proberen waar je je het beste bij voelt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61986702
Jeej, fipo.
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nu maak ik hem weer vol. Ik hoop dat ie niet op fok zit (zit ie niet)
of mee leest want ik voel me ook schuldig dat ik z'n privacy niet heb gerespecteerd!
[spoiler]
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
pi_61986765
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, fipo.
[..]

Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
Het klinkt alsof ze hebben liggen neuken op een harde grond maar dat hij verder niet meer met haar af wil spreken En die reden ben ik dan of zo.

Maar goeeeed. Dit soort dingen vat je altijd verkeerd op. Of niet! Ik ben ook niet heilig, maar goed.
pi_61986819
I'm with mini. Het zou eventueel kunnen betekenen dat hij vreemdgaat, maar veel waarschijnlijker is het dat hij een of andere (ontzettend breezah-)scharrel had voor jou, en dat ie dat sinds jou gewoon heeft afgekapt.
pi_61986835
Het belangrijkste is toch dat hij het nu niet meer wil, dus dat hij voor jou gekozen heeft?
Verder moet je er idd niet over nadenken, de scenario's in je hoofd zijn altijd erger dan de werkelijkheid.
Nouja, bijna altijd.
pi_61986873
Ik haal me altijd de meest verschrikkelijke complot theoriën in m'n hoofd,
daarom heb ik mezelf vier maanden gedwongen om gewoon niet op z'n hyves/what ever te lezen. Omdat ik weet dat ik paranoïde ben. Normaal zou ik zo iets met hem delen, maar dat gaat nu dus even niet
  Vis een optie? maandag 29 september 2008 @ 00:55:46 #8
70532 loveli
N
pi_61986883
Meissie, als je niet helderziend bent, ga dan niet proberen gedachten te lezen.
crap in = crap out
pi_61986908
DOE DAT DAN OOK NIET!!!
Lees dan niet z'n hyves als je een beetje paranoide bent... Je maakt jezelf alleen maar gek! Nogmaals, alle buitenstaanders (mini, Memo et moi) denken dat er niets aan de hand is!
  maandag 29 september 2008 @ 01:02:26 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61986957
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.

Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb . Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 29 september 2008 @ 01:03:04 #11
14746 k_i_m
pi_61986962
En ik ben helderziend, dus zo is het gegaan. Dan weet je dat vast .
In my life
Why do I smile
pi_61986988
Haha dank je Kim! Het is ook een beetje omdat iedereen die ik ken hem ontzettend knap vind, de jongens inclusief. Hij bekend stond/staat als een vrouwenverslinder/sletje en seks geen problemen vind.

O nu log ik echt uit want ik kwel mezelf, dank je wel iedereen!
pi_61986990
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.

Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb . Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid" .
Oeh, Kim, wil je met me hyven?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 september 2008 @ 01:09:05 #14
14746 k_i_m
pi_61987035
Ik heb twee keer een profiel aangemaakt. En gek genoeg werd ik alleen gevonden door mensen aan wie ik geen behoefte had, dus ik heb het twee keer net zo hard weer opgezegd .

Mijn wederhelft vind het wel geweldig, tot mijn grote ergernis.
In my life
Why do I smile
pi_61987053
Ik voel me wel een beetje een holbewoner zonder Hyves. Want Iedereen Heeft Hyves.

Maar straks komt iedereen erachter wat een nerd ik ben
pi_61987109
Aan de ene kant vind ik het zooo fijn om in ander mans foto boek te gluren etc
maar zodra ik dan bij leuke jongens/vriendjes ga gluren en iets tegen kom wat ons eventuele al bestaande perfecte wereldje kan verstoren dan flip ik helemaal.

Maar aan de andere kant, hij is zelf ook wel heel fijn relaxt. Toen ik de eerste keer met hem afsprak (vriendschappelijk van mijn kant iig) en hem toch wel leuk vond zei ik
allemaal leuk en aardig, ik zie iemand nu, dit gaat niet
zei hij doodleuk: dan moet je maar even vertellen dat het niet meer werkt tussen jullie
(of in die richting - alsof ik ooit zo direct ben )
ik zou echt 1000 vragen stellen, wie, wanneer, hoe lang, hoe vaak etc Maar hij is gewoon zo van, ah ok, nou ja, komt wel goed

Oh, wil iemand nog een TT verzinnen om even OT te blijven
  maandag 29 september 2008 @ 01:14:10 #17
14746 k_i_m
pi_61987110
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe .
In my life
Why do I smile
pi_61987120
Hyves is leuk zo lang je er geen persoonlijke dingen opzet. Zie het als een soort visite kaartje.
  maandag 29 september 2008 @ 01:15:53 #19
14746 k_i_m
pi_61987137
Ik zie het als een soort geniepige datingsite. Lekker profielen afschermen en stiekem met elkaar praten .
In my life
Why do I smile
pi_61987162
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:14 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe .
OK Kim, dit klinkt echt heel ranzig. En ik heb al vrij veel wijn op.

Misschien moet ik eens naar bed gaan

Oh PF, nog iets wat je hebt gemist: ik ben naar de kapper geweest! Ik heb nu een bobline (zonder die rare inkeping in de nek) en een paar tinten donkerder haar
pi_61987169
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
pi_61987179
En ik zie dat minilot terug is!
  maandag 29 september 2008 @ 01:20:38 #23
14746 k_i_m
pi_61987184
Ik moet ook naar mijn nest. Want ik moet morgen . werken . Ik heb alleen barstende koppijn, dus ik denk dat ik nog wel een uurtje wakker lig. Boh .
In my life
Why do I smile
pi_61987190
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
Ik ben in het echt lang niet zo lelijk
Kom maar een keer langs, dan gaan we dietetiek op zn vlaams bespreken. En dan kun je mijn chocoladebruine lokken aanschouwen
  maandag 29 september 2008 @ 01:21:40 #25
14746 k_i_m
pi_61987201
Alleé, als ge maar nie zwanst eh?
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')