Vind je 't vreemd? Zal ik jouw klit eens verwijderen?quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Mijnheeft Mini net in de houdgreep genomen en ik heb een enorm grote klit verwijderd. Poes is nu helemaal van streek.
Ik heb niet haar clit verwijderd!quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je 't vreemd? Zal ik jouw klit eens verwijderen?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je 't vreemd? Zal ik jouw klit eens verwijderen?
Nope, voor uit eten gaan geldt:quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Oja SHE, ik denk dat ik me maar aan jouw schema ga wagen. Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak last minute ergens anders eet (vrienden, familie) en ik dan dus weinig in heb te brengen qua eten.. Denk je dat dat een groot probleem is?
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb niet haar clit verwijderd!
Madam had een enorme knoop in haar kraag, die heb ik verwijderd.
Ik opteer mee.quote:
Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.quote:
Oke, morgen m'n eerste SHE dag dan maar!quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Nope, voor uit eten gaan geldt:
Eet alleen vlees/vis met groenten.
Geen brood, geen aardappel. Sausjes mogen wel.
Vega gerechten zijn altijd prima.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.
Ik had er ook niet bij stil gestaan dat jij een blije debiel bent die alles klakkeloos aanneemtquote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef k_i_m het volgende:
Oh SHE.
Tegen mij als kookn00b kan je beter niet zeggen VEEL peper. Want dat doe ik dan ook. Het was echt nog net te eten
.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huuuuuuh, smsjes aan het lezen van vorig jaar (telefoon soort van gemaakt)
en nu heb ik een knoop in m'n maag en zo. In mijn herinneringen was mr ex een gevoelloze ex
maar nu bleek ie ook wel aardig te zijn
quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar goed, het is wel logischer natuurlijk dat ie OOIT aardig was!
Ja, mevrouw zat behoorlijk te krijsenquote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Maar vanuit het oogpunt van Mini bén je waarschijnlijk ook een dierenbeul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |