abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62005104
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan meld ik me bij deze af voor de meet . Ik mag onder geen enkele omstandigheid alleen reizen 's avonds. Of eigenlijk als het donker is. Niet mijn idee, is niet anders. Volgende keer beter .
Ja nou ja ik voel me nu een beetje verplicht om naar Almere te gaan, misschien doe ik dat ook wel maar om dan eerst naar huis te gaan en vervolgens weer weg heb ik niet zo een zin in. Kunnen je ouders je niet ophalen?
pi_62005109
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan meld ik me bij deze af voor de meet . Ik mag onder geen enkele omstandigheid alleen reizen 's avonds. Of eigenlijk als het donker is. Niet mijn idee, is niet anders. Volgende keer beter .
Hoe oud ben je? Toch jammer dat je door zo'n regel van je ouders niet naar een meet kan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62005128
Lijstje:
O: aardbeien met magere kwark, jus
L: broodje kroket en gebakken ei echt zo'n truckerslunch
T: heel veel nootjes en kwark
D: rundvleesworstjes en gele paprikasoep met 1 volkorenboterham. Vergeten te roosteren!!! Nu mislukt m'n hele dieetplan
Voor straf geen toetje dus. Dat zal mij leren!

Weeg trouwens al wel onder de 64, dus het gaat hard. Maar dan moet ik niet meteen in jubelstemming weer iedere dag kroketten gaan eten

Oja en SHE, maakt het nog uit op welk tijdstip je gaat sporten qua afvallen? Er staat me ook iets bij dat het beter was aan 1 stuk door dan te sporten ipv bijv. 3 x op een dag een kwartier, omdat je na 20 minuten vet ging verbranden, of is een uur gewoon een uur, hoe je het ook opdeelt? Ik heb het hier dus niet over spieroefeningen, maar over gewoon stompzinnig op de crosstrainer staan (enige dat ik kan opbrengen aan sport, samen met hardlopen)...
pi_62005155
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Geef ze gewoon weg, deel ze uit op je werk.
Ja zet een schaaltje in de galerij! (of is het galerie )
pi_62005173
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je bent 19 jaar.
18 . En woon thuis. Ouders zijn nog erg beschermend en vertrouwen het op straat niet 's avonds. Ze vertrouwden dit hele meetgedoe eigenlijk ook al niet, omdat ik jullie niet echt ken en ik niet zeker kan weten dat julile geen enge mannen zijn die erop uit zijn kleine meisjes te ontmoeten etc. Heb hier al vaak genoeg stampij over gemaakt, maar alleen reizen in het donker zit er voor mij niet in.

En nu wil ik niet dat PF al haar eigen plannen gaat afzeggen . Dat ik nog niet op eigen benen kan/mag staan, is haar fout niet en het is niet haar schuld dat ik niet mee kan. Volgende keer een meet overdag?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62005205
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja nou ja ik voel me nu een beetje verplicht om naar Almere te gaan, misschien doe ik dat ook wel maar om dan eerst naar huis te gaan en vervolgens weer weg heb ik niet zo een zin in. Kunnen je ouders je niet ophalen?
Zoals ik al zei, hoeft niet . Ga alsjeblieft naar Amsterdam of logeren, anders voel ik me weer schuldig
pi_62005223
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef conleche het volgende:

[..]

En omdat je anders de hele dag denkt: Zal ik? ......Nee, je mag niet.......... 1 minuut later: Ach eentje kan geen kwaad...... En op het einde zit je misselijk op de bank omdat je die rotkrengen dan maar helemaal op wilde hebben om morgen weer met een schone lei te kunnen beginnen en heb je ipv 1 bonbon à 90 cal (niks aan de hand) er 16 gegeten. (behoorlijk pathetisch)

Ik ga ze dus proberen in te vriezen, hoewel mijn gevoel zegt dat het er niet lekkerder op gaat worden.
Oeh, dit zouden zo mijn gedachten kunnen zijn. Eén dropje nemen, want dat kan best, en vervolgens de halve zak oppeuzelen (en dan omdat de eerste helft er een andere keer al doorheen was gegaan)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62005236
Chico je dwingt me nu om te plannen Aan de ene kant vind ik het niet erg om om 10/11 uur naar huis te gaan, vervolgens iets anders te gaan oid. Maar het is pas over twaalf dagen en ik ben meer van het last minute.
pi_62005274
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

18 . En woon thuis. Ouders zijn nog erg beschermend en vertrouwen het op straat niet 's avonds. Ze vertrouwden dit hele meetgedoe eigenlijk ook al niet, omdat ik jullie niet echt ken en ik niet zeker kan weten dat julile geen enge mannen zijn die erop uit zijn kleine meisjes te ontmoeten etc. Heb hier al vaak genoeg stampij over gemaakt, maar alleen reizen in het donker zit er voor mij niet in.

Het kan erger trouwens. Wij hebben op dit moment een stagiaire van achttien die door haar ouders wordt behandeld alsof ze twaalf is. Vorige week belde haar moeder: "Ja, hallo, met de moeder van ***. *** is hartstikke verkouden, dus ik houd haar een dagje thuis.". En ze moest naar een andere vestiging van ons om ook daar een paar dagen stage te lopen, maar dat zag haar moeder ook niet zitten, want dan moest ze alleen met de bus. Het arme kind is gruwelijk onzeker en tegen de tijd dat ze op zichzelf gaat wonen, slaat ze waarschijnlijk volkomen los.
pi_62005279
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico je dwingt me nu om te plannen Aan de ene kant vind ik het niet erg om om 10/11 uur naar huis te gaan, vervolgens iets anders te gaan oid. Maar het is pas over twaalf dagen en ik ben meer van het last minute.
Nee . Doe alsjeblieft waar je zin in hebt zeg, ik ben altijd het blok aan het been van een ander en dat ook wel behoorlijk zat. Die positie wil ik niet hebben ... er komt wel weer een volgende keer .
pi_62005348
Dat plannen was een grapje Sorry!
pi_62005370
Maarrr ik vind het wel vervelend dat je altijd het blok aan iemands been bent Hoezo dan?
pi_62005520
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maarrr ik vind het wel vervelend dat je altijd het blok aan iemands been bent Hoezo dan?
Dat is gewoon een gevoel . Ik moet of mijn ouders vragen of ze me brengen/halen (Utrecht, yeah right, maar zal nog wel vragen), of iemand die ook naar een feest ofzo gaat. En aangezien ik redelijk op tijd thuis moet zijn, en niet alleen over straat mag in de avond, altijd wel iemand die met me mee moet. Soms is het handig. Als je het ergens niet naar je zin hebt, gewoon zeggen dat je op tijd thuis moet zijn . En soms is het vervelend, omdat anderen zich aan mij moeten aanpassen. Mijn broertje mag trouwens wel gewoon alleen over straat . Maar dat is omdat hij groot en breed is, daar zullen gevaarlijk mensen minder snel iets tegen doen ofzo.

Maargoed. Is voorlopig niet anders.
  maandag 29 september 2008 @ 20:12:00 #64
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_62005598
zitten hier nou alleen maar dames? of ook een paar mannen?:d
Lalalalala
pi_62005616
Chico, als je op kamers gaat, hebben ze toch ook geen zicht meer op hoe laat je thuis bent?

Ik snap best dat je ouders het eng vinden, maar ze zullen je toch eens moeten loslaten!

Of is het een heel eng stuk van het station naar jouw huis?
pi_62005624
Het maken van een eetschema is moeilijker dan ik dacht. Ben even aan het eetmeteren erbij, maar het komt niet goed uit. Bah.

Nu ga ik sporten, morgen maar weer verder schema's maken. En na het sporten ga ik slapen, want ik was vanmorgen al om 05.00 uit bed en nu ben ik moe....

pi_62005630
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is gewoon een gevoel . Ik moet of mijn ouders vragen of ze me brengen/halen (Utrecht, yeah right, maar zal nog wel vragen), of iemand die ook naar een feest ofzo gaat. En aangezien ik redelijk op tijd thuis moet zijn, en niet alleen over straat mag in de avond, altijd wel iemand die met me mee moet. Soms is het handig. Als je het ergens niet naar je zin hebt, gewoon zeggen dat je op tijd thuis moet zijn . En soms is het vervelend, omdat anderen zich aan mij moeten aanpassen. Mijn broertje mag trouwens wel gewoon alleen over straat . Maar dat is omdat hij groot en breed is, daar zullen gevaarlijk mensen minder snel iets tegen doen ofzo.

Maargoed. Is voorlopig niet anders.
Je mag ook niet bij iemand blijven slapen...?

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk op kamers gaan geloof ik.
pi_62005645
Wil je broertje niet mee naar de meet
Ik wil wel graag dat je komt, maar ik weet ook nog niet precies hoe mijn dag er dan uitziet
enn noem het egoïstisch maar stel mijn moeder is ook opeens jarig dan zou ik daarheen gaan. En dan verheug jij je ergens op en dan laat ik jou zitten.
  maandag 29 september 2008 @ 20:13:41 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62005665
Waarom doen we de meet niet overdag

Dan kan ik ook naar mama's verjaardag s'avonds ( haar kennende gaan we uit eten )
Doen we lekker lunchen ipv uit eten; scheelt ook weer kcal!
@ Sugah: In de OP staan 3 schema's, begin gewoon bij 1 en kijk hoe die gaat.
Als je je lekker voelt op een schema, dan maak ik volgende week een schema spesjaal voor jou. Kunnen we even overleggen wat erin blijft en eruit gaat etc.

Vwb sporten: als je crosstrainert dan 45 min non stop. Niet langer, dan stijgt je cortisolspiegel en da's slecht voor je vetverbranding.
Ook niet te fanatiek, want anders train je je hart ipv dat je vet aan het lozen bent.
pi_62005675
@ Chico: kunnen ze je niet gewoon vanaf het station halen? Hoe moet het nu als je op kamers gaat? Ik moet dusdanig ver reizen naar pa & ma dat ik wel in het donker MOET reizen 's avonds, anders kom ik niet thuis.
pi_62005690
...'en mijn moeder is ook opeens jarig'...

Wat hebben jullie een rare moeders.
pi_62005732
Ik zeg stel dat
pi_62005822
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zeg stel dat
Rare hypothese.
pi_62005950
Als het overdag is kom ik misschien ook wel! En nu niet allemaal ineens gaan roepen dat jullie het toch maar s avonds doen he
pi_62005965
Mijn heeft Mini net in de houdgreep genomen en ik heb een enorm grote klit verwijderd. Poes is nu helemaal van streek.

@Chico: ik ken dat wel, mijn ouders waren ook enorm beschermend, maar het is wel oneerlijk dat je broertje WEL over straat mag. Hoe oud is hij?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62005986
Overdag kan ik ook niet want mijn feestje vergt veel voorbereiding als in hapjes maken enzo.

Ik heb overigens mijn Shock Absorber BH binnen en het is een fijn ding. Ideaal voor paardrijden.
pi_62005994
Oja SHE, ik denk dat ik me maar aan jouw schema ga wagen. Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak last minute ergens anders eet (vrienden, familie) en ik dan dus weinig in heb te brengen qua eten.. Denk je dat dat een groot probleem is?
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:22 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62005998
Ik wil serieus opteren voor overdag
pi_62006009
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Mijn heeft Mini net in de houdgreep genomen en ik heb een enorm grote klit verwijderd. Poes is nu helemaal van streek.
Vind je 't vreemd? Zal ik jouw klit eens verwijderen?
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:54 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006019
Gaan we lekker Italiaans lunchen bij Delano!
pi_62006049
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb niet haar clit verwijderd!

Madam had een enorme knoop in haar kraag, die heb ik eruit gehaald.

Hèt nadeel van langharige katten
pi_62006050
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

maandag 29 september 2008 @ 20:24:30 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006067
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Oja SHE, ik denk dat ik me maar aan jouw schema ga wagen. Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak last minute ergens anders eet (vrienden, familie) en ik dan dus weinig in heb te brengen qua eten.. Denk je dat dat een groot probleem is?
Nope, voor uit eten gaan geldt:

Eet alleen vlees/vis met groenten.
Geen brood, geen aardappel. Sausjes mogen wel.

Vega gerechten zijn altijd prima.
  maandag 29 september 2008 @ 20:24:34 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62006071
Oh SHE .

Tegen mij als kookn00b kan je beter niet zeggen VEEL peper. Want dat doe ik dan ook . Het was echt nog net te eten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62006075
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb niet haar clit verwijderd!

Madam had een enorme knoop in haar kraag, die heb ik verwijderd.
Dat snap ik ook wel.
pi_62006089
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef SHE het volgende:
Ik wil serieus opteren voor overdag
Ik opteer mee.
pi_62006104
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel.
Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.
pi_62006127
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Nope, voor uit eten gaan geldt:

Eet alleen vlees/vis met groenten.
Geen brood, geen aardappel. Sausjes mogen wel.

Vega gerechten zijn altijd prima.
Oke, morgen m'n eerste SHE dag dan maar!

Oh btw, vriendlief heet al wel chili con carne benodigdheden gekocht voor morgen, maar dat kan toch?
pi_62006134
Huuuuuuh, smsjes aan het lezen van vorig jaar (telefoon soort van gemaakt)
en nu heb ik een knoop in m'n maag en zo. In mijn herinneringen was mr ex een gevoelloze ex
maar nu bleek ie ook wel aardig te zijn
pi_62006172
Nee joh. Ik heb ook zat lieve smsjes van m'n ex in m'n oude telefoon staan. Maar het blijft toch echt een ongelofelijke peanuthead
pi_62006227
Ik kan niet overdag....moet werken.
pi_62006236
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je deed net alsof ik een dierenbeul ben.
Ik maakte een grapje.

Maar vanuit het oogpunt van Mini bén je waarschijnlijk ook een dierenbeul.
pi_62006254
Nou ja ik had mijn herinneringen van hem helemaal veranderd. Dat hij ALTIJD onaardig was. En stom. En gevoelloos. En bot. En gemeen. En dat ik zo stom was dat ik hem leuk vond.

lees ik:
jij bent zo lief. t voelt zo goed om bij te zijn. zonder jouw voel k of zo alleen. k vind je en leuk en wil dat jij dat weet. veel liefs en slaap lekker, mr ex (l)

maar goed, het is wel logischer natuurlijk dat ie OOIT aardig was !
  maandag 29 september 2008 @ 20:29:44 #94
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62006261
Ik kan ook niet overdag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 29 september 2008 @ 20:29:56 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62006269
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef k_i_m het volgende:
Oh SHE .

Tegen mij als kookn00b kan je beter niet zeggen VEEL peper. Want dat doe ik dan ook . Het was echt nog net te eten .
Ik had er ook niet bij stil gestaan dat jij een blije debiel bent die alles klakkeloos aanneemt

was verpest dus?
pi_62006272
Van station naar huis is geen probleem, das allemaal wel veilig . Ze zijn gewoon bezorgd dat er in de trein of in Utrecht iemand me komt lastigvallen. Ik ben blijkbaar een beetje naief als ik denk dat het wel meevalt. En ondertussen durf ik niet eens meer. En mijn broertje is iets van 1.90, 16 jaar oud en mag ook alleen in Almere alleen over straat. Hij zou Utrecht ook niet mogen zonder begeleiding. Ergens is het lief, die bezorgdheid. Maarja, soms ook niet, dan is het alleen maar vervelend.

Hoe dat later op kamers moet? Dan ben ik uit het zicht, hoeven ze zich niet druk te maken en word ik ongetwijfeld de eerste keer alleen buiten verkracht door een enge man . Geen idee. Ik ben al als een gek aan het reizen met de trein sinds ik OV heb, dus dat gaat nog wat worden, nog wat extra vrijheid.

Ik zou overdag ook wel een optie vinden eigenlijk . Maar ik heb dan ook geen baantje ofzo op zaterdag.

@PF: ik kijk zelf wel of ik wat kan regelen. Laat het idee van samen reizen even helemaal gaan ok .
pi_62006295
Zonder jouw voel ik of zo alleen.

Hmm.
pi_62006303
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huuuuuuh, smsjes aan het lezen van vorig jaar (telefoon soort van gemaakt)
en nu heb ik een knoop in m'n maag en zo. In mijn herinneringen was mr ex een gevoelloze ex
maar nu bleek ie ook wel aardig te zijn

Ik vond zelfs laatst een briefje van m'n soafransoos in m'n dagboek, waarin ie allerlei liefs zei (op het kleffe af)

Ik geloof niet dattie daar nu nog last van heeft......
pi_62006306
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar goed, het is wel logischer natuurlijk dat ie OOIT aardig was !
pi_62006307
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje.

Maar vanuit het oogpunt van Mini bén je waarschijnlijk ook een dierenbeul.
Ja, mevrouw zat behoorlijk te krijsen . Ze haat het om gekamd te worden, zeker als er zulke grote klitten in haar vacht zitten.

Maar ik kan toch ook die knopen niet laten zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')