T9quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Zonder jouw voel ik of zo alleen.
Hmm.
Ja. Stomme MBO'er was het. Met een falende poging tot HBO.quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Zonder jouw voel ik of zo alleen.
Hmm.
Jouw nietquote:
Je kunt ze er ook uit knippen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, mevrouw zat behoorlijk te krijsen. Ze haat het om gekamd te worden, zeker als er zulke grote klitten in haar vacht zitten.
Maar ik kan toch ook die knopen niet laten zitten.
WTFquote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Van station naar huis is geen probleem, das allemaal wel veilig. Ze zijn gewoon bezorgd dat er in de trein of in Utrecht iemand me komt lastigvallen. Ik ben blijkbaar een beetje naief als ik denk dat het wel meevalt. En ondertussen durf ik niet eens meer. En mijn broertje is iets van 1.90, 16 jaar oud en mag ook alleen in Almere alleen over straat. Hij zou Utrecht ook niet mogen zonder begeleiding. Ergens is het lief, die bezorgdheid. Maarja, soms ook niet, dan is het alleen maar vervelend.
Hoe dat later op kamers moet? Dan ben ik uit het zicht, hoeven ze zich niet druk te maken en word ik ongetwijfeld de eerste keer alleen buiten verkracht door een enge man. Geen idee. Ik ben al als een gek aan het reizen met de trein sinds ik OV heb, dus dat gaat nog wat worden, nog wat extra vrijheid.
Ik zou overdag ook wel een optie vinden eigenlijk. Maar ik heb dan ook geen baantje ofzo op zaterdag.
@PF: ik kijk zelf wel of ik wat kan regelen. Laat het idee van samen reizen even helemaal gaan ok.
Nouja, ik had honger. Maar bij elke boer proef ik peperquote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had er ook niet bij stil gestaan dat jij een blije debiel bent die alles klakkeloos aanneemt
was verpest dus?
Ik had het al min of meer geaccepteerd eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF![]()
Alhoewel, mijn moeder had er ook een handje van.
Deze klit zat heel dicht op de huid, dan kam ik lieverquote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kunt ze er ook uit knippen.Veel prettiger voor het dier en met zo'n dikke vacht zie je er niet veel van.
Daar zijn ze het in Somalië niet mee eens.quote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:
Eèn keer fout geknipt, dat wil ik echt nooit meer. Sindsdien gebruik ik liever de kam. Beter een krijsende poes dan een poes waar in geknipt is!
Ik moet sowieso even uitzoeken hoe ik alles online krijgquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
sónde, anders hadden we wii-mates kunnen worden en tegen elkaar kunnen karten
Staat hier allebei stof te happen. Sterker nog, ik heb nog drie ps3 spellen liggen die ik MOEST hebben, maar die het doosje nog niet uitgeweest zijnquote:
Je hebt een PS3 en je gebruikt 'm niet?quote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Staat hier allebei stof te happen. Sterker nog, ik heb nog drie ps3 spellen liggen die ik MOEST hebben, maar die het doosje nog niet uitgeweest zijn.
Ja die key is een grappig probleempje bij mijquote:Op maandag 29 september 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
als je een draadloos netwerk hebt, kun je hem die gewoon op laten zoeken.
Key invoeren en het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |