Adriaantjuh pwiwiwiwiwiwiwiwiwiwiwiiwiwiwiwiwiwiwiwiwiquote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Tabloid het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Als ze een clownsfetish heeft dan bestaat er natuurlijk ook een kans dat het van Ronald McDonald isquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef Adfundum het volgende:
Als de baby een rode neus en een rimpelkop heeht is het wel duidelijk wie de vader is.
ermquote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef Michellee het volgende:
Getver wat is dit? En het eerste waar ze aan denkt is ook alimentatie van de clown....alsof hij nog zo lang alimentatie kan betalen....![]()
of zijn onovertroffen humor en flairquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef Kentoet het volgende:
Hoe zou hij haar versierd hebben? Met zijn hoogstaande mondharmonica-spel?
quote:Op maandag 29 september 2008 11:07 schreef P8 het volgende:
daarnaast houdt bassie alleen van jongetjes van maximaal 8 jaar. En ik kan dat weten
quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Hij was maar een clown ... en nu is ie je pa.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Aventura het volgende:
Je gaat naar het circus. Je ziet een bejaarde clown zijn kunstje doen. En je krijgt een vochtige slip en denkt: daar wil ik wel even bovenop gaan zitten? Ik begrijp het echt niet. Ik wil wel graag een foto zien van die dame.
Denk aan Moon en Emile Ratelband, dan begrijp je het beter.quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Aventura het volgende:
Je gaat naar het circus. Je ziet een bejaarde clown zijn kunstje doen. En je krijgt een vochtige slip en denkt: daar wil ik wel even bovenop gaan zitten? Ik begrijp het echt niet. Ik wil wel graag een foto zien van die dame.
Zou je zelf liever zwanger zijn van Bassie lieverd ?quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Het moet niet gekker worden. Ik snap haar nietbrrrrr van Bassie..maar wel arm kindje met zo'n vader
en moeder
quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zou je zelf liever zwanger zijn van Bassie lieverd ?
NEEEEEquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Bas van Toor zit er warmpjes bij, dat verklaart het gedrag van de jongedame wellicht.
Maar toch. Ik bedoel, zelfs als ik er wel een wippie voor overhad om mezelf te bezwangeren & zo aanspraak te maken op iemands vermogen, zou ik denk ik toch een ander slachtoffer uitzoeken.
Bassie Junior met zn grote voeten en rode neus.quote:Op maandag 29 september 2008 16:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuk voor dat kind, later op de kleuterschool.
hahaha vreemd gaan met clown Bassie... Ik zie het gesprek al voor me. Die man kan zn vrienden ook niet meer onder ogen komenquote:Op maandag 29 september 2008 17:39 schreef JeroenV het volgende:
Ze had nog een man ook...
Kots dan in plaats dat jij mij uit lachtquote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik word al misselijk bij het idee.
Blind van geld ja....quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef wolferl het volgende:
Dan moet die vrouw zeker blind zijn.
Je hebt wat tegen mij hequote:Op maandag 29 september 2008 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kots dan in plaats dat jij mij uit lacht
Of erg wanhopigquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef wolferl het volgende:
Dan moet die vrouw zeker blind zijn.
Bij Coen en Sander he, mooiquote:Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef zweefbij het volgende:
Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan
Adriaan is acrobaat
En Sandra zit vol Bassiezaad
( gehoord op de radio )
quote:Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef zweefbij het volgende:
Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan
Adriaan is acrobaat
En Sandra zit vol Bassiezaad
( gehoord op de radio )
In dit geval vind ik toch echt Sandra K. de freak in kwestiequote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Oblivion het volgende:
Arme vent, hij is al veroordeeld en in vieren gedeeld...
Mij heeft ze een hele toffe pm gestuurtquote:Op maandag 29 september 2008 18:54 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt wat tegen mij he? Het grapje kwam van Canisfire en tegen hem zeg je niks
![]()
![]()
?
![]()
BRONquote:Helaas moet ik u op de hoogte brengen,dat deze Sandra K een bedriegster is die regelmatig in dit soort zaken in verband word gebracht.Helaas was dit keer "nederlands trots" Bassie het slachtoffer.Het gaat hier dus meer om een onbewezen gerucht,waarbij door een onderzoek de feitelijk waarheid boven tafel zal komen.Het is wel dat Bas Van der Toor geen lieverdje is,maar het is onrespectvol om hem zo door het slijk te halen.
Het laaste woord is hier nog niet over gezegd.
"Biediebiediebiediebiediebiedie!quote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Wat zegt mevrouw Bassie er eigenlijk van ?
quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
"Biediebiediebiediebiediebiedie! [ afbeelding ]"
Met Bassie als vader moet dat toch wel mooi kindje gaan wordenquote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Canisfire het volgende:
Ontopic :
Dit is volgens Hyves de enige Sandra K uit heerhugowaard tussen de 31 en de 35
[ afbeelding ]
Min keer min is plus. Hopen we dan maar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met Bassie als vader moet dat toch wel mooi kindje gaan worden
quote:Op maandag 29 september 2008 10:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
of zijn onovertroffen humor en flair
quote:Clown Bassie (73) bereid tot vaderschapstest.
Clown Bassie (73) is bereid een vaderschapstest te ondergaan. "Mocht blijken dat ik inderdaad de vader ben van de baby dan zal ik het vanzelfsprekend liefhebben", aldus Bas van Toor.
"Alhoewel het mij bijzonder sterk lijkt dat ik daadwerkelijk de biologische vader van het kind ben, dit is volgens mij zelfs onmogelijk, maar wij zullen het over twee maanden zien", zegt hij tegen de website ShowbiZnewZ.nl.
Bassie reageert daarmee voor het eerst op de uitlatingen van de 31-jarige Sandra K., de vrouw die beweert zwanger te zijn van de clown.
De 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard zegt dat zij na een optreden in haar woonplaats, ruim acht maanden geleden, in verwachting is geraakt van Bas van Toor.
Eerder deze week deed de populaire artiest de aantijgingen van de aanstaande moeder nog af als 'klinkklare onzin'.
Sandra K. zegt tegen ShowbiZnewZ.nl.opgelucht te zijn met deze reactie. Ook hoopt zij dat het kind in goede gezondheid ter wereld komt en hij of zij de vader krijgt die het verdient.
Totdat de vaderschaptest heeft plaats gevonden hebben betrokkenen besloten om geen verdere mededelingen in de media te doen.
Die moet haar ook maar net willen neuken hèquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Bas van Toor zit er warmpjes bij, dat verklaart het gedrag van de jongedame wellicht.
Maar toch. Ik bedoel, zelfs als ik er wel een wippie voor overhad om mezelf te bezwangeren & zo aanspraak te maken op iemands vermogen, zou ik denk ik toch een ander slachtoffer uitzoeken.
[..]
JA! Dat vond ik dus ook al zo raarquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef Aventura het volgende:
Toch blijft het een rare statement van Bassie. Er is maar 1 ding nodig om iemand zwanger te maken: neuken. als je dat niet gedaan hebt, dan weet je toch 100% zeker dat zo'n kind niet van jou is? * Maar dat zegt hij niet, hij heeft het dus wel met haar gedaan.
* behalve in de Boris Becker-zaak dan
ook mijn gedachte!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef Aventura het volgende:
Toch blijft het een rare statement van Bassie. Er is maar 1 ding nodig om iemand zwanger te maken: neuken. als je dat niet gedaan hebt, dan weet je toch 100% zeker dat zo'n kind niet van jou is? * Maar dat zegt hij niet, hij heeft het dus wel met haar gedaan.
* behalve in de Boris Becker-zaak dan
Slecht...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef Manu82 het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=87305
Teiltje delen?quote:Op maandag 29 september 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg net echt even een braakneiging bij het zien van Bas van Toor en de gedachte aan seks. Met Bas van Toor.
Mee eens. Meteen na de bevalling moet het babietje worden afgevoerd naar een veilige plaats. Alleen op die manier heeft het kind nog een kans op een humaan bestaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik zag vanmorgen vroeg zo'n bericht in de Telegraaf en werd spontaan erg misselijk. Daarna heel lang onder de douche gestaan en die hele krant niet meer aangeraakt...Oh wat erg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kind moet overigens meteen gered worden!
Zie mijn post boven je, moet je kijken hoeveel publiciteit dit kreeg/krijgt. Dat was met die commercial alléén nooit gelukt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:48 schreef teamlead het volgende:
Leuke commercial hoor, daar niet van.. maar toch.. ik zie de toegevoegde waarde van dit gerucht dan niet helemaal
[..]
Dat denk ik ook niet. misselijke grap van OHRAquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:53 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat de echte Sandra K. uit Heerhugowaard het niet zo lollig vindt.
Dus OMDAT je het NIET kunt controleren, plaats je het maar???quote:"Een grap is leuk, maar daar is hier eigenlijk geen sprake meer van. We hebben namelijk de hele maandag geprobeerd om Bas van Toor en zijn familie te bellen, om te kunnen nagaan of het verhaal wel of niet klopte, maar kregen de hele dag geen gehoor. Toen hebben we het toch maar gepubliceerd.
juridische stappen ondernemenquote:Vanmiddag is er topoverleg om te kijken of het blad stappen kan ondernemen tegen Bassie. Om die reden wil het tijdschrift nog niet met zijn naam in de publiciteit. "Eerst wachten we het overleg af", aldus de hoofdredacteur van het landelijke roddelblad tegen De Telegraaf.
Whahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roddelbladen woest op Bassie
*proest*![]()
![]()
.
Die roddelbladen zijn gewoon keihard voor LUL gezet en gaan nu hard lopen huilen. Vooral dit soort uitspraken zijn lachwekkend:
[..]
Dus OMDAT je het NIET kunt controleren, plaats je het maar???
Free publicity. Extra gratis reclame, op radio, TV, kranten en in de bladen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:48 schreef teamlead het volgende:
Leuke commercial hoor, daar niet van.. maar toch.. ik zie de toegevoegde waarde van dit gerucht dan niet helemaal
En ineens is het bericht volledig van de voorpagina van De Telegraaf en de rest van de site verdwenen ....... Zeker te negatief over de roddelbladen ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
*proest*![]()
![]()
.
Die roddelbladen zijn gewoon keihard voor LUL gezet en gaan nu hard lopen huilen. Vooral dit soort uitspraken zijn lachwekkend:
[..]
Hier staat ie gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ineens is het bericht volledig van de voorpagina van De Telegraaf en de rest van de site verdwenen ....... Zeker te negatief over de roddelbladen ofzo.
Je hebt gelijk. Mea Culpaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, da's een heel ander artikel.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Bassie__.html?p=16,1quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef Sphere het volgende:
Rare zet van de Telegraaf om het weg te halen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef Canisfire het volgende:
Het wachten is op de reclame van de OHRA overlijdensverzekering
Het journalistieke onvermogen van Kwalbert komt weer pijnlijk aan het lichtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef evert het volgende:
ach, en kwalbert kan er niet om lachen....
Hij zit zich meestal dronken te zuipen in Sakura in Rotterdam, samen met zijn vrouw. Dus neuken zal hij niet zoveel tijd voor hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef rena het volgende:
Fantastische reclamestuntIk kon het me al bijna niet voorstellen dat het waar was
Welnee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Die website (showbizNewz.nl) is dus ook speciaal opgezet voor die marketing stuntBriljant
Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:52 schreef pberends het volgende:iemand een scan van die roddelbladen
?
Prachtigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassie
sowieso, 73 jaar, ik denk dat de enige rode dop die nog werkt op z'n neus zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij zit zich meestal dronken te zuipen in Sakura in Rotterdam, samen met zijn vrouw. Dus neuken zal hij niet zoveel tijd voor hebben.
Hilarisch, echtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
*proest*![]()
![]()
.
[..]
Die quote, wat een held blijft Bassie. Op zn oude dag nog even de tabloids onderuit halen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
*proest*![]()
![]()
.
[..]
Gaweg! de grap is volkomen geslaagd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:11 schreef kalemero het volgende:
Slecht gejatte reclame.
Afgezien daarvan had hij beter een maand kunnen wachten en geen 2 dagen. Dan zat iedereen een maand met kloppend hart te wachten op een mogelijke 2de Bassie, en was de grap misschien wel gelukt.![]()
quote:Adriaan wilde Bassie-stunt stoppen.
Adriaan, de broer van Bassie, heeft geprobeerd de stunt rond het mogelijke vaderschap van Bas te stoppen.
"Ik vond dat het uit de hand liep. Uiteindelijk hebben we de boel twaalf uur naar voren geschoven. Het was de bedoeling dat pas tijdens het avondreclameblok van woensdag zou blijken dat het verhaal verzonnen was."
Adriaan zegt dat hij en zijn broer niemand wilden belazeren. "Dat is niet onze stijl. Ik wilde de grap niet verstoren, daarom heb ik het verzonnen verhaal niet ontkracht. Omdat ik het niet meer kon verdragen, heb ik uiteindelijk de telefoon niet meer opgenomen en ben ik met mijn vrouw het huis uit gegaan."
Ik denk dat ze bij OHRA helemaal geen zeurkousen als jij willen verzekeren. Die roddelbladen maken vaak genoeg hun eigen verhaal, ik bedoel "Waar Bassie altijd al bang voor was ...", ze citeren maar raak, maar wie heeft 'Sandra K.' nou eigenlijk echt gesproken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Suko het volgende:
Iedereen moet maar zelf weten of het een goede/slechte grap is geweest (ik heb niet gelachen, alleen baby-Bassie was leuk maar staat los van de 'grap') maar dat men keihard keer op keer zit te liegen tegen de pers door diverse luitjes in het complot heeft imo niets met een grap te maken. Elke bekende flapdrol kan zoiets dan verzinnen, daar heb je geen geniale geest + trawanten voor nodig, alleen goede leugenaars. Werden die ook door OHRA betaald? Een grap is geslaagd als je iedereen op het verkeerde been zet, en men mede-grapgenoten niet echt kan betrappen of op z'n minst op het verkeerde been zet zonder te liegen. Dát kan creatief én leuk zijn. Ordinair liegen is nooit leuk. Stomme zet van OHRA, voorgoed in mijn geheugen verbonden met een leugenachtige simpelmans (én kindervriend) als Bassie. [ afbeelding ]
Zeik niet zo het was gewoon een leuk grapje klaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Suko het volgende:
Iedereen moet maar zelf weten of het een goede/slechte grap is geweest (ik heb niet gelachen, alleen baby-Bassie was leuk maar staat los van de 'grap') maar dat men keihard keer op keer zit te liegen tegen de pers door diverse luitjes in het complot heeft imo niets met een grap te maken. Elke bekende flapdrol kan zoiets dan verzinnen, daar heb je geen geniale geest + trawanten voor nodig, alleen goede leugenaars. Werden die ook door OHRA betaald? Een grap is geslaagd als je iedereen op het verkeerde been zet, en men mede-grapgenoten niet echt kan betrappen of op z'n minst op het verkeerde been zet zonder te liegen. Dát kan creatief én leuk zijn. Ordinair liegen is nooit leuk. Stomme zet van OHRA, voorgoed in mijn geheugen verbonden met een leugenachtige simpelmans (én kindervriend) als Bassie. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |