Adriaantjuh pwiwiwiwiwiwiwiwiwiwiwiiwiwiwiwiwiwiwiwiwiquote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Tabloid het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Als ze een clownsfetish heeft dan bestaat er natuurlijk ook een kans dat het van Ronald McDonald isquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef Adfundum het volgende:
Als de baby een rode neus en een rimpelkop heeht is het wel duidelijk wie de vader is.
ermquote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef Michellee het volgende:
Getver wat is dit? En het eerste waar ze aan denkt is ook alimentatie van de clown....alsof hij nog zo lang alimentatie kan betalen....![]()
of zijn onovertroffen humor en flairquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef Kentoet het volgende:
Hoe zou hij haar versierd hebben? Met zijn hoogstaande mondharmonica-spel?
quote:Op maandag 29 september 2008 11:07 schreef P8 het volgende:
daarnaast houdt bassie alleen van jongetjes van maximaal 8 jaar. En ik kan dat weten
quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Hij was maar een clown ... en nu is ie je pa.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Aventura het volgende:
Je gaat naar het circus. Je ziet een bejaarde clown zijn kunstje doen. En je krijgt een vochtige slip en denkt: daar wil ik wel even bovenop gaan zitten? Ik begrijp het echt niet. Ik wil wel graag een foto zien van die dame.
Denk aan Moon en Emile Ratelband, dan begrijp je het beter.quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Aventura het volgende:
Je gaat naar het circus. Je ziet een bejaarde clown zijn kunstje doen. En je krijgt een vochtige slip en denkt: daar wil ik wel even bovenop gaan zitten? Ik begrijp het echt niet. Ik wil wel graag een foto zien van die dame.
Zou je zelf liever zwanger zijn van Bassie lieverd ?quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Het moet niet gekker worden. Ik snap haar nietbrrrrr van Bassie..maar wel arm kindje met zo'n vader
en moeder
quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zou je zelf liever zwanger zijn van Bassie lieverd ?
NEEEEEquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Bas van Toor zit er warmpjes bij, dat verklaart het gedrag van de jongedame wellicht.
Maar toch. Ik bedoel, zelfs als ik er wel een wippie voor overhad om mezelf te bezwangeren & zo aanspraak te maken op iemands vermogen, zou ik denk ik toch een ander slachtoffer uitzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |