Mee eens. Meteen na de bevalling moet het babietje worden afgevoerd naar een veilige plaats. Alleen op die manier heeft het kind nog een kans op een humaan bestaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik zag vanmorgen vroeg zo'n bericht in de Telegraaf en werd spontaan erg misselijk. Daarna heel lang onder de douche gestaan en die hele krant niet meer aangeraakt...Oh wat erg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kind moet overigens meteen gered worden!
Zie mijn post boven je, moet je kijken hoeveel publiciteit dit kreeg/krijgt. Dat was met die commercial alléén nooit gelukt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:48 schreef teamlead het volgende:
Leuke commercial hoor, daar niet van.. maar toch.. ik zie de toegevoegde waarde van dit gerucht dan niet helemaal
quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
"Biediebiediebiediebiediebiedie! [ afbeelding ]"
Dat denk ik ook niet. misselijke grap van OHRAquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:53 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat de echte Sandra K. uit Heerhugowaard het niet zo lollig vindt.
Dus OMDAT je het NIET kunt controleren, plaats je het maar???quote:"Een grap is leuk, maar daar is hier eigenlijk geen sprake meer van. We hebben namelijk de hele maandag geprobeerd om Bas van Toor en zijn familie te bellen, om te kunnen nagaan of het verhaal wel of niet klopte, maar kregen de hele dag geen gehoor. Toen hebben we het toch maar gepubliceerd.
juridische stappen ondernemenquote:Vanmiddag is er topoverleg om te kijken of het blad stappen kan ondernemen tegen Bassie. Om die reden wil het tijdschrift nog niet met zijn naam in de publiciteit. "Eerst wachten we het overleg af", aldus de hoofdredacteur van het landelijke roddelblad tegen De Telegraaf.
Whahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roddelbladen woest op Bassie
*proest*![]()
![]()
.
Die roddelbladen zijn gewoon keihard voor LUL gezet en gaan nu hard lopen huilen. Vooral dit soort uitspraken zijn lachwekkend:
[..]
Dus OMDAT je het NIET kunt controleren, plaats je het maar???
Free publicity. Extra gratis reclame, op radio, TV, kranten en in de bladen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:48 schreef teamlead het volgende:
Leuke commercial hoor, daar niet van.. maar toch.. ik zie de toegevoegde waarde van dit gerucht dan niet helemaal
En ineens is het bericht volledig van de voorpagina van De Telegraaf en de rest van de site verdwenen ....... Zeker te negatief over de roddelbladen ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roddelbladen woest op Bassie
*proest*![]()
![]()
.
Die roddelbladen zijn gewoon keihard voor LUL gezet en gaan nu hard lopen huilen. Vooral dit soort uitspraken zijn lachwekkend:
[..]
Dus OMDAT je het NIET kunt controleren, plaats je het maar???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |