Met Bassie als vader moet dat toch wel mooi kindje gaan wordenquote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Canisfire het volgende:
Ontopic :
Dit is volgens Hyves de enige Sandra K uit heerhugowaard tussen de 31 en de 35
[ afbeelding ]
Min keer min is plus. Hopen we dan maar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met Bassie als vader moet dat toch wel mooi kindje gaan worden
quote:Op maandag 29 september 2008 10:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
of zijn onovertroffen humor en flair
quote:Clown Bassie (73) bereid tot vaderschapstest.
Clown Bassie (73) is bereid een vaderschapstest te ondergaan. "Mocht blijken dat ik inderdaad de vader ben van de baby dan zal ik het vanzelfsprekend liefhebben", aldus Bas van Toor.
"Alhoewel het mij bijzonder sterk lijkt dat ik daadwerkelijk de biologische vader van het kind ben, dit is volgens mij zelfs onmogelijk, maar wij zullen het over twee maanden zien", zegt hij tegen de website ShowbiZnewZ.nl.
Bassie reageert daarmee voor het eerst op de uitlatingen van de 31-jarige Sandra K., de vrouw die beweert zwanger te zijn van de clown.
De 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard zegt dat zij na een optreden in haar woonplaats, ruim acht maanden geleden, in verwachting is geraakt van Bas van Toor.
Eerder deze week deed de populaire artiest de aantijgingen van de aanstaande moeder nog af als 'klinkklare onzin'.
Sandra K. zegt tegen ShowbiZnewZ.nl.opgelucht te zijn met deze reactie. Ook hoopt zij dat het kind in goede gezondheid ter wereld komt en hij of zij de vader krijgt die het verdient.
Totdat de vaderschaptest heeft plaats gevonden hebben betrokkenen besloten om geen verdere mededelingen in de media te doen.
Die moet haar ook maar net willen neuken hčquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Bas van Toor zit er warmpjes bij, dat verklaart het gedrag van de jongedame wellicht.
Maar toch. Ik bedoel, zelfs als ik er wel een wippie voor overhad om mezelf te bezwangeren & zo aanspraak te maken op iemands vermogen, zou ik denk ik toch een ander slachtoffer uitzoeken.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
"Biediebiediebiediebiediebiedie! [ afbeelding ]"
quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
"Biediebiediebiediebiediebiedie! [ afbeelding ]"
JA! Dat vond ik dus ook al zo raarquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef Aventura het volgende:
Toch blijft het een rare statement van Bassie. Er is maar 1 ding nodig om iemand zwanger te maken: neuken. als je dat niet gedaan hebt, dan weet je toch 100% zeker dat zo'n kind niet van jou is? * Maar dat zegt hij niet, hij heeft het dus wel met haar gedaan.
* behalve in de Boris Becker-zaak dan
ook mijn gedachte!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef Aventura het volgende:
Toch blijft het een rare statement van Bassie. Er is maar 1 ding nodig om iemand zwanger te maken: neuken. als je dat niet gedaan hebt, dan weet je toch 100% zeker dat zo'n kind niet van jou is? * Maar dat zegt hij niet, hij heeft het dus wel met haar gedaan.
* behalve in de Boris Becker-zaak dan
Slecht...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef Manu82 het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=87305
Teiltje delen?quote:Op maandag 29 september 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg net echt even een braakneiging bij het zien van Bas van Toor en de gedachte aan seks. Met Bas van Toor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |