quote:Op maandag 29 september 2008 05:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Die Woolsey die ik haat trouwens, hoezo gaat hij van irritante betweter naar het zielige mannetje dat ie nu is? Ik snap dat niet, heb ik iets gemist?
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zieligquote:
Ja, dat had ik dan wel doorquote:Op maandag 29 september 2008 05:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zielig
Misschien juist omdat hij weet dat hij Samantha nooit kan overtreffen qua sympathiek zijn, bij zijn onderdanen alsook bij de kijkers?quote:Op maandag 29 september 2008 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan wel doorMaar serieus, hij buigt nu voor iedereen "Nee? oh, oh, sorry, my bad" En dat soort dingen waar hij eerst de eeuwige betweter uithing
Waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef RubenSosa het volgende:
Pff ik hoop echt niet dat hun de nieuwe vijand worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Neuh, de koek is een beetje op he? En bijna alle verhaallijnen uitgemolken.quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er nog enige hoop op een nieuw seizoen als de kijkcijfers verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus krijgen we maar een SGA fillum volgend jaar
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Maar heeft hij ook iets van plastische chirurgie gedaan ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Mirel het volgende:
Michael Shanks (de acteur) heeft gewoon een tijd niet Stargate gedaan.
2 weken wachten tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Asgard het volgende:
Leuke aflevering weer vandaag!!
Damn, die nieuwe vijanden zijn wel chill eigenlijk.
McKay
Daniel
quote:
je fokt! met de verkeerdequote:
Indeedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je fokt! met de verkeerde![]()
Ban
Ik denk dat we er te veel van verwacht hadden. Op zich wel een mooi idee van de schrijvers, maar op 1 of andere manier viel het inderdaad tegen.quote:
Denk ook dat het kwam door de hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk dat we er te veel van verwacht hadden. Op zich wel een mooi idee van de schrijvers, maar op 1 of andere manier viel het inderdaad tegen.
Alleen vond ik de muziek bij " de onthulling" cool! Leek veel op de muziek bij "the fifth race"
Pciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef Mirel het volgende:
Omdat je zeker meer Asgard verwachtte he? Ik vond het raar dat ze 2 asgard scheepjes neer konden halen/
Oh ja, hij zei nog, dat ze niet de resources hadden. Maar ik had dat niet zo letterlijk opgevat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef Ghazi het volgende:
Hehe, eindelijk seizoen 5 afgekeken.
Als je niet snapt waarom de 2 kleine Asgard-schepen vernietigd werden, heb je waarschijnlijk niet veel van de aflevering begrepen.
Zoals de Asgard-leider vertelde, was een fractie van de Asgard een voorstander van een isolationisch bestaan, en vertrokken ze naar het Pegasus-stelsel tienduizend jaar geleden. De Ancient-Wraith oorlog was aan de gang, maar was voor deze Asgard-fractie te snel geëindigd, in het voordeel van de Wraith. De grote oorlogsschepen van de Asgard werden bij de eerste aanvalsgolf vernietigd door de Wraith. Sindsdien leiden ze een geheim bestaan op een toxische planeet, waarbij ze zich gefocust hebben op hun genprobleem en dit deels opgelost hebben. Terwijl de Milky way-Asgards constant in ontwikkeling waren en zelfs informatie uitwisselden met andere grote rassen. Confrontaties met rassen als de Replicators, de Goa'uld en de Ori zorgden voor de noodzaak om hun militaire en technologische superioriteit te behouden en te versterken. Die prikkel was niet aanwezig bij de Pegasus-asgards, daar ze besloten hadden om een heimelijk bestaan te leiden en niet te bemoeien met de rest van het melkwegstelsel.
Hm, het moeten leegzuigen van mensen om te overleven is dan wel een probleem, dan zou die groep (net zoals waar Keller mee bezig is) een manier moeten hebben gevonden om dat te voorkomen... Het lijkt me niet dat mensen dat vrijwillig ondergaan, i.t.t. tot het host worden bij de Tok'ra word je er niet bepaald beter van (bij de Tok'ra word je niet onderdrukt en krijgt je gezondheid een lekkere boost).quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Asgard het volgende:
Zou er dan ook ergens een clubje goede Wraith zijn?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef Henno het volgende:
McKay bij die lege pakken, dat was echt hilarisch"Yeah, suits. Suits that house one of the smartest races that ever evolved. The Asgards, I've always been a big fan of the Asgards. Some of my best friends are Asgards."
[..]
Hm, het moeten leegzuigen van mensen om te overleven is dan wel een probleem, dan zou die groep (net zoals waar Keller mee bezig is) een manier moeten hebben gevonden om dat te voorkomen... Het lijkt me niet dat mensen dat vrijwillig ondergaan, i.t.t. tot het host worden bij de Tok'ra word je er niet bepaald beter van (bij de Tok'ra word je niet onderdrukt en krijgt je gezondheid een lekkere boost).
Ook vrij weinig tijd nog om zo'n groep nog te intrioduceren (al had ik de introductie van deze Asgard ook niet voorzien zo vrij kort voor het einde van de serie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ze pasten zich automatisch aan de vorm aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En hoe passen mensen in een pak gemaakt voor asgard?
Oh, dan zat ik niet op te letten op dat moment zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ze pasten zich automatisch aan de vorm aan.
Deze Asgard kan je niet vergelijken met de uber geavanceerde goedaardige Asgard die zichzelf van kant gemaakt hebben. Als je de hele tijd ondergedoken moet zitten onder een toxische atmosfeer e.d., dan kan ik me voorstellen dat je niet de technologische evolutie doormaakt die Thor en Co. hebben doorgemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:14 schreef Xaobotnik het volgende:
De zwakte van de Asgardschepen vond ik wel wat vreemd. Ik bedoel, de schepen als de Deadalus hebben als sterk wapen, een asgard-beam wat meermaals voor de beslissende troef in het voordeel van de Atlantis-bewoners (oftewel de 'aardse' mensen) is geweest. Maar hier werden twee asgardschepen relatief makkelijk verslagen door een gaar Traveller-schip.
Ook het gegeven dat de oorlogsvloot van de Asgard na de oorlog bij een eerste aanvalsgolf al vernietigd werd komt wat vreemd op me over.
Zo had ik het voor mezelf ook al gelegitimeerd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Deze Asgard kan je niet vergelijken met de uber geavanceerde goedaardige Asgard die zichzelf van kant gemaakt hebben. Als je de hele tijd ondergedoken moet zitten onder een toxische atmosfeer e.d., dan kan ik me voorstellen dat je niet de technologische evolutie doormaakt die Thor en Co. hebben doorgemaakt.
En even Thor opbellen of ze hun spullen mogen hebben is er niet bij als afgescheiden factie die dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen
Ze vliegen in schepen die eruit zien als ietwat opgeblazen Puddle Jumpers... dan vind ik het logisch dat ze niet alteveel kunnen verdragen.
Vijf van die Traveller-koekblikken zouden natuurlijk compleet verkracht worden door 1 zo'n scheepje van O'Neill design van de vriendelijke Asgards
Ik wist dat ik iets misde in deel 2..maar wist niet helemaal wat. Ik heb ook verder niet meegekregen waar hij wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:07 schreef Henno het volgende:
Waar was de commander van de Daedalus (Caldwell) trouwens gebleven in deel 2 ?!
het verhaal is weer wat verder maar iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Prowl het volgende:
Slappe hap, kwaliteit van de afleveringen gaat net zo hard onderuit als de economie
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:42 schreef Asgard het volgende:
Nou, ja zo slecht vond ik het niet hoor.
The shuttle bridge:quote:SCI FI Wire has exclusively obtained the first concept art for the upcoming Stargate Universe, which reveals the new look and feel of this latest spinoff of the Stargate franchise.
The images show a bit of the new ship that will figure prominently in the show. Stargate Universe centers on a simple reconnaissance mission that turns into a never-ending quest as a new crew of Stargate explorers gates onto the Destiny, an Ancient ship that is unable to return to Earth. They will travel to the far reaches of the universe, encountering new races, enemies and adventures.
De style doet me een beetje denken aan dat Ancient communication ding wat Daniel and Vala gebruikten om in de Ori galaxy te komen.quote:Universe is executive-produced by Brad Wright and Robert Cooper, the co-creators of Universe's predecessor series Stargate SG-1 and Stargate Atlantis. SCI FI Channel plans to begin production of the show in early 2009 and debut it next summer with a two-hour premiere
Dat zeiden mensen destijds ook over Atlantis hoor.. en toch hebben ze 5 seizoenen + movies kunnen maken dus als ik jou was zou ik het niet te hard roepen!quote:
(Bron: Wikipedia)quote:"set on a ship that was part of an Ancient experiment" to seed the galaxies with Stargates millions of years ago but that was prematurely ended by the Ancients' ascension. After placing Stargates throughout multiple galaxies, a second ship would follow up and explore.[6] When a team of explorers from Earth find an Ancient unmanned ship called the Destiny and are unable to return to Earth, the crew must fend for themselves aboard the ship as it takes them to the far reaches of the universe.
(Bron: Wikipedia)quote:The series follows the adventures of the Starfleet vessel USS Voyager, which becomes stranded in the Delta Quadrant 75,000 light-years from Earth while pursuing a renegade Maquis ship. Both ships' crews merge aboard Voyager to make the estimated 75-year journey home.
Waar nooit echt gebruikt van gemaakt zal worden omdat we nog maar zes eps te gaan hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Het was gewoon een clipshow, maar ik heb ze wel eens erger gezien bij andere series. In deze ep werd er tenminste wel een flink stukje nieuw plot geintroduceerd (het hele Coalition verhaal).
Tja, het zou ze sieren als ze er dus wel zwaar op in gaan. Je kunt daar de volgende ep mee beginnen, en dan kunnen er zelfs nog een of twee fillers zijn. Zo lang het dan maar in opdractht van doe coalition is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waar nooit echt gebruikt van gemaakt zal worden omdat we nog maar zes eps te gaan hebben.
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Het was gewoon een clipshow, maar ik heb ze wel eens erger gezien bij andere series. In deze ep werd er tenminste wel een flink stukje nieuw plot geintroduceerd (het hele Coalition verhaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 25-10-2008 22:30:48 ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:Oké, maar die onthullingen aan alle naties van de wereld hadden wel heel veel invloed op latere plots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:Ook ik als fan vind het niet leuk als er zo'n filler/clipshow (sg1 had bijna elk jaar zo'n clipshow).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.
Maar ze kunnen niet anders. Het budget laat het niet toe.
imo hebben ze 2 opties.
optie 1 Goeie afleveringen met wat hoge uitschieters (die veel geld kosten) en wat mindere dure afleveringen (fillers/clipshows).
of optie 2: 20 gelijkmatige afleveringen met 1 special effect.
Ze kunnen met dit hele verhaal gewoon verder in de films natuurlijk.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Deed me aan de recap aflevering van sg1 denken in season 6 dat ze de ioc oprichtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het een goede aflevering.Het werd bijna een slechte clipshow, maar opzich waren die stukjes niet zo erg. Woolsey was gewoon goed bezig deze ep
Klopt datw as ook zo mooi van seizoen 1 /3 van sg1: het ontdekken van beschavingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zat me gisteren tijdens de nieuwe ep. af te vragen wat ik nu eigenlijk mis, wat mist atlantis nu t.o.v. SG-1? Nu zijn dat natuurlijk een hoop dingen maar 1 daarvan vond ik ook wel erg belangrijk. Namelijk een andere ontwikkelde samenleving zoals de Tolan. Nu zie je altijd weer dezelfde hutjes en denk je, ja zielig maar niks te halen of te ontdekken. Bij de Tolan had ik meer het idee dat ze ook echt iets konden gaan betekenen in de serie. Prachtige afleveringen waren dat.
je telling klopt nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:44 schreef Asgard het volgende:
Zat vandaag weer te zoeken
Ik plaats de uitzendschema weer ff hierzo:
5x09 19 Sep 08 Tracker
5x10 26 Sep 08 First Contact (1)
5x11 10 Oct 08 The Lost Tribe (2)
5x12 17 Oct 08 Inquisition
5x13 24 Oct 08 Outsiders
5x14 07 Nov 08 The Prodigal
5x15 14 Nov 08 Remnants
5x16 21 Nov 08 Brain Storm
5x17 05 Dec 08 Infection
5x18 12 Dec 08 Identity
5x19 19 Dec 08 Vegas
niet meer en de aflevering is best goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wachten zuigt.
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
ik bleef maar wachten tot iemand vroeg of ze Michaels lijk hadden gevonden. Dit is al de zoveelste keer dat hij zogenaamd dood is, ik durf te wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Verder wel aardige aflevering.
Leuke woordspeling gezien "supermama" hem het water in schoptequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
....wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Als hij weer eens opduikt, dan heeft de redactie iets uit te leggen, bijvoorbeeld waarom ze z'n lijk niet meteen geborgen hebben. Lijkt me dat dat nummer 1 op de lijst is na zo'n opstootje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/quote:2. After much back and forth, it was decided that this episode would mark Atlantis’s final confrontation with Michael. His ultimate power play was undermined in Kindred I and II (last season) and he’s been on the run ever since. His forces compromised, his resources dwindling, he stages one last desperate gamble to turn the tables and regain the upper hand.
Mooi.quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hij zal niet nog eens komen opdagen (behalve natuurlijk als er ineens 3 seizoenen bij komen)
[..]
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/
Ik vond dat inderdaad een goede report, kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Asgard het volgende:
ik moest trouwens ook wel ff glimlachen om de mission report van Ronon
ik ook een beschaving die maar 50 jaar achterloopt ipv 1000quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef Witchfynder het volgende:
Toffe aflevering en mooi dat we van Michael af zijn. Vond van SGA toch wel de Genii het leukst. Hoop dat we daar nog meer van zien, maar ik betwijfel het.
typisch ja met een cliffhanger alla bsgquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer! Nu het gecancelled is begin ze een beetje fatsoenlijk spul te tonen
En wat misschien wel het beste nieuws is:quote:Originally planned as a two-parter, Brad and Robert quickly discovered that there was simply too much story for such a tight frame, so the series opener is now looking like a three-parter.
Ook hier blijkt het:quote:But "I hesitate to call it a two-parter because, the way these episodes have developed so far, there are a threads that run through all the stories, in essence making this season one big 20-parter," Mallozzi said.
Betekent dit dan minder stand-alone en/of filler achtige eps?quote:Stargate Universe will be more of a character-based show with more deliberate story arcs, as opposed to the more stand-alone, action-based nature of Atlantis and even SG-1.
iddquote:
Had ik ook.quote:Op zondag 23 november 2008 03:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd, ik dacht al dat die kerel me bekend voorkwam. Ik kon hem alleen niet plaatsen.
Sessyquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrastquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Erotic fanfic is al zeker 10 jaar een flinke scene.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:
Watte?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Sessy het volgende:
Hahahaha hoi.![]()
He die episode van Remnants waar Sheppard's hand wordt afgehakt, dat was me een mindfuck... En dat verhaal zou ik eigenlijk een keer moeten afschrijven, nee?![]()
Trouwens, Jason Momoa was een paar dagen geleden aangevallen in ene bar met een bierglas. 140 hechtingen... Nouja dat zal een leuk litteken achterlaten ondanks reconstructive surgery, denk ik zo. Kunnen ze mooi in de film verwerken die volgend jaar uitkomt.
Nogmaals hoi
En come on... Wat jullie kennen de hele slash scene niet? Er is meer slashfic dan gewone fanfic! Volgens mij heeft het SG1 team daar bij een conventie wel eens over gehad in een videootje dat op youtube staat. Want O'Neill en Daniel is echt off-the-chart zeg maar met hoeveelheden fic.
En Atlantis slash... Daar zijn hele aparte namen voor! McShep voor McKay/Sheppard, Sheila voor Sheppard/Teyla, McWeir voor McKay/Weir, etc.
Hier een beginnersverzameling (waarschuwing, alleen voor volwassenen!)
http://www.fanfiction.net/s/4557626/1/Fun_and_Games (Elizabeth/John)
McKay/John http://www.fanfiction.net(...)and_Monkeying_Around
John, Ronon, McKay, Lorne etc http://www.fanfiction.net/s/4270980/1/John_a_Gun_and_an_Orgy
En deze is eigenlijk heel netjes
http://www.fanfiction.net/s/3708056/1/Serious_Ink_Job
maar wel hilarisch.
whehehe idd, die kon iedereen wel weg "zappen" naar bovenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
leuke aflevering al was het te verwachten, ik had wel verwacht dat de deadelus nog lang zou komen
Expert is een beetje sterk uitgedrukt. Ik lees af en toe eens wat. Meestal op verzoek van mensen die het schrijven, ook nog eens. Ik denk dat ik gemiddeld op minder dan een kwartier per week uitkom. Wat je ziet in 't andere topic is een eerste poging tot stargate fictie. Al heb ik wel een fanfiction.net account onder de naam Sess.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef Mirel het volgende:
Op het gateworld forum heb je nog van die fans die dat McSheppard en Sheila gebeuren ook doen, maar dan gewoon omdat ze willen dat de personages een relatie krijgen ofzo. Ook een beetje raar, maar goed. Nou Sessy, je bent zo te zien een expert. Wat betekent whumpen ofzo?
Vond ik niet. Wat een slappe hap is aflevering 17 zeg.. niet normaal meer!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Was een toffe aflevering nog 3 te gaan
Hij heeft het over een recurring character: dan heb je eigenlijk alleen lorne en zelenka. (en chuckquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
quote:In fact, for several years now, there has been one recurring character who, in my mind, is gay but there has never been an opportunity to confirm the fact.
Het blijven wraith ... het grootste gedeelte kon compleet niet nadenken en ze waren niks meer dan wilde dieren. Daar mag je sowieso geen kritiek op hebben, behalve als je vegetariër bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Sessy het volgende:
Meest recente episode... Tsja Sheppard is echt duister aan 't worden de laatste tijd zeg. Beetje maniakale tendenties om iedereen af te maken, zelfs Todd die toch echt alles - zelfs z'n hyve - heeft opgeofferd en die nu toch onmogelijk nog kwaad kan doen. En dat met de Daedalus... Tsja, alsof de Lanteans NIET een schip zouden kapen als het overleven van hun ras op 't spel stond, en NIET een honderdtal aliens zouden opofferen? De pot verwijt de ketel...
Nee, want de homo die hij bedoelt is een man, want die zou naar de aarde teruggaan om z'n boyfriend te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
Nee geen vegetarier hier, maar wat mij betreft zijn niet-mensenetende Wraith geen wraith meer. Behalve als ze je letterlijk gaan eten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
En hoe heeft Todd zijn hyve opgeofferd? Uiteindelijk deed hij alsnog alles uit eigenbelang, als hij wist dat het fout zou gaan had hij het niet gedaan en bovendien had hij de formule nog gestolen ook.
idd las het net op gateworldquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Sessy het volgende:
Ik vind haar wel irritant. Ze doet me denken aan een puber die zo in de derde op de middelbare terecht kan.
Rodney/Keller vind ik dan weer wel ok, in die zin dat dat wel bij mekaar past.
Heeft 5x18 al geresulteerd in erotische bodyswap fanfic; tussen Ronon en Keller bijv. om de eerdere 'love triangle' nieuw leven in te blazen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Sessy het volgende:
Ik dacht vanavond GEEN episode 18 te gaan kijken omdat ik geen zin had in een Keller episode. Dus ik ga Xfiles kijken. Waar blijkt die episode om te gaan? De ontvoering van een meisje. Het ontvoerde meisje? Jawel...
[ link | afbeelding ]
Aghhhh ik haat Keller.
Ik vraag het me serieus af, naar aanleiding van jouw posts over o.a. 't bestaan van die scene.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Sessy het volgende:
Ouch, NotYou. Over onder de gordel gesproken....
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:29 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand mij even de hele episode spoilen in maximaal twee zinnen? Ik heb namelijk geen trek om zo'n slechte episode te kijken.
Alvast hartelijk bedankt.
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."quote:
Thanks, die sla ik over.quote:Op zondag 14 december 2008 00:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.
Dat zijn goede eps.quote:After all, these are the guys who, between them, have written such episodes as Sateda, Beachhead, Unending, Abyss, Meridian, 2010, Torment of Tantalus, and, most recently, The Shrine. They are adept at crafting stories that are fast-paced and entertaining yet resonate with the humanity and spirit of the characters at their core. A better example of their talents can be found in Stargate: Atlantis, a series they created and helped build over the past five years. There’s no doubt in my mind that SGU is in infinitely capable hands and that viewers who tune in to check out the latest Stargate incarnation will not be disappointed.
En ondertussen, in de infirmary:quote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."
Rodney: "Believe me Jen I know.. We're working on it as fast as we can, but still we have no way of tracking its location.."
Ronon: "Can't we at least hug? I just miss you so much..."![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
En ondertussen, in de infirmary:
Carson: Well honey, that chin of yours will need stitches.
Jennifer: 's Justa scratch.
Sheppard: Jennifer is gonna *kill* us when she finds out.
Jennifer: Not if I kill her first... I've really been having the urge lately. Teyla says it's PMS. She gave me a box of... I think it's called tampax or something.
idd vind keller sowieso leuker om naar te kijken dan teyla.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Mirel het volgende:
Ik vind Keller niet een interessant personage maar ook weer niet irritant. Teyla is toch echt de meest waardeloze.
Jewel Staite was wel leuk in Firefly.
dat wisten ze van te voren ook niet natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2008 16:57 schreef Asgard het volgende:
Ik snap het niet, dit was op twee na de laatste aflevering van de serie.
Waarom komen ze dan met zo'n bullshit aflevering.
Voor een filler was hij opzich wel leuk, maar als je nog een paar afleveringen hebt, pak je toch meteen uit enz... Ookal komen er nog wel een aantal films.
Nou ja, het was al langer duidelijk dat SGA nergens mee over ging. Seizoen 5 ging ook maar net door. Iedereen zag het wel aankomen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat wisten ze van te voren ook niet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Enige wat in me opkomt is de foto van Keller en een oudere man die de andere actrice op een gegeven moment vast heeft in Kellers kamer.quote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef Sessy het volgende:
Volgens de weblog van Malozzi heeft Carl Binder van de schrijvers/producers/weetikveel een cameo appearance gehad in de afgelopen episode. Als "Keller's Creepy Uncle". Weet iemand waar die 't over heeft?
Wat Veronica betreft geen idee maar de PM is verzonden.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef Outpost76 het volgende:
Nooit bij nagedacht dat op fok natuurlijk ook een topic over deze geniale serie te vinden is. En dat al 12 topic's lang.
Iemand enig idee wanneer Veronica dit weer gaat uitzenden?
Anders een simpele uitleg waar en hoe ik de serie kan downloaden? (ik ben niet meer zo goed met computers)
quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat Veronica betreft geen idee maar de PM is verzonden.
This post is worthless without pics?quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef Mirel het volgende:
Die dievegge speelde in een andere film een danseres waarbij je de KONT en blote TIETEN zag!
BangShuttle?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:57 schreef Sessy het volgende:
Okay we gaan dus van pornoverhaaltjes naar pornoplaatjes. Op 1 pagina. What's next?
Om dan ook nog maar wat bij te dragen aan de vermeende daling van het niveau hier:quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:54 schreef Sessy het volgende:
Heeft dit iets met de Bang Bus uit Californication te maken, waar Daisy voor filmde?
I would not have guessed that.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Sessy het volgende:
Kijk dat zijn dan weer dingen die ik niet weet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Busquote:Bang Bus is a reality porn website that is part of the Bang Bros network run by Kristopher Hinson and Penn Davis's company, Ox Ideas. The two are friends who attended the University of Florida [1]. Greg Entner (known as "Sanchez" or "Dirty Sanchez") worked for the company as a scene director and camera operator and has appeared in most Bang Bus episodes. The videos, mostly 24-40 minutes long, are shot by Entner in gonzo style and are also known for their humorous approach.
...maar toch vraag ik me af, hoe precies daalt een serie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:37 schreef RubenSosa het volgende:
Het niveau hier daalt met de week, net als de serie.
De serie daalt niet all1 t niveau van de meeste mensen die zich geroepen voelen tot posten hier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
I would not have guessed that.![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Bus
Oh yeah, ik draag absoluut bij aan het dalen van 't niveau hier...![]()
[..]
...maar toch vraag ik me af, hoe precies daalt een serie?![]()
Nee, serieus niet waar. Seizoen 1 & 2 waren briljant. Seizoen 3 was redelijk goed. Seizoen 4 & 5 op enkele afleveringen na waren drama.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De serie daalt niet all1 t niveau van de meeste mensen die zich geroepen voelen tot posten hier.
imo is t nog steeds de beste sifi serie ooit incluis SG1 uiteraard!
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:02 schreef Richardfun het volgende:
Mensen die het woord 'alleen' schrijven als 'all1' moeten niets zeggen over het vermeende niveau van anderen...
Seizoen 4 ben ik met je eens, maar seizoen 5 was over het algemeen top .quote:Op woensdag 17 december 2008 09:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, serieus niet waar. Seizoen 1 & 2 waren briljant. Seizoen 3 was redelijk goed. Seizoen 4 & 5 op enkele afleveringen na waren drama.
Omg, that's awesome. Eerste echt goede nieuws mbt universe.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Richardfun het volgende:
Robert Carlyle joins Stargate Universe
Mijn interesse stijgt meteen!
Daisy is een pornoster uit Californication die in een aflevering een scene doet in de Fuckvan of zoiets, een duidelijke verwijzing naar de Bangbus.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:06 schreef Mirel het volgende:
Ik heb geen idee hoe je de Bang Bus linkt met Californication en wie is Daisy? En FYI de Bang Bus filmt in Miami.
Slamvanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Daisy is een pornoster uit Californication die in een aflevering een scene doet in de Fuckvan of zoiets, een duidelijke verwijzing naar de Bangbus.
Seizoen 4 ben ik 't niet met je eens, seizoen 5 wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, serieus niet waar. Seizoen 1 & 2 waren briljant. Seizoen 3 was redelijk goed. Seizoen 4 & 5 op enkele afleveringen na waren drama.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef Sessy het volgende:
[..]
Seizoen 4 ben ik 't niet met je eens, seizoen 5 wel.
Beslis nu eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Seizoen 4 ben ik met je eens, maar seizoen 5 was over het algemeen top .
vergeet Startrek Voyager niet!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De serie daalt niet all1 t niveau van de meeste mensen die zich geroepen voelen tot posten hier.
imo is t nog steeds de beste sifi serie ooit incluis SG1 uiteraard!
True...quote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Sessy het volgende:
Voyager was sinds Kes wegging echt![]()
Deep Space Nine daarentegen... Whoa, wat een topserie! (Nouja, behalve seizoen 1 en 2). En Star Trek Enterprise (met Shran en Archer en zo dus, niet met Kirk!) was ook echt gaaf. Die is ook gecancelled ondanks veel betere ratings dan de meeste scifi series hadden, om de een of ander reden. Belacheloos.
Oldschool sg1 blijft toch wel 't beste.quote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef wipes66 het volgende:
Ik ben nu SG-1 S1 aan het kijken en ik moet toch zeggen dat Atlantis toch een stuk minder is...
KIJKEN zoveel beter dan de laatste jaren stargatequote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, ik heb nu alle afleveringen van Battlestar Galactica op mijn PC staan. Maar dat is dan kennelijk ook niet de moeite waard? Ik hoor namelijk ook heekl positieve zaken.
En misschien dat iemand het weet: Welke moet ik mee beginnen, die miniserie, of de reguliere afleveringen?
Kijken! Nu! Onmiddelijk, anders zal je ziel voor eeuwig branden in het vagevuur!quote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, ik heb nu alle afleveringen van Battlestar Galactica op mijn PC staan. Maar dat is dan kennelijk ook niet de moeite waard? Ik hoor namelijk ook heekl positieve zaken.
En misschien dat iemand het weet: Welke moet ik mee beginnen, die miniserie, of de reguliere afleveringen?
Het begin is idd eff wennen. Ik was toen zo stom geweest om na de eerste aflevering te stoppen. Gelukkig het ik het later toch weer opgepaktquote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijken! Nu! Onmiddelijk, anders zal je ziel voor eeuwig branden in het vagevuur!.
Het is ff wennen, maar je komt er snel in en dan laat je het niet meer los. Ik zou beginnen met de miniserie. Heb ik niet gedaan en spijt van gekregen..
That'd be so awesome. Eens kijken of ik iets kan vinden.quote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef Sessy het volgende:
Vegas en de laatste episode van Atlantis schijnen inmiddels te zijn uitgelekt in hun post-productie versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door NotYou op 22-12-2008 13:37:22 ]Je suis Charlie Sheen
+1quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb torrents gezien op public trackers maar ook op demonoid en bitsoup. In de reacties zeggen ze dat er dus special effects missen. Nou weet ik niet of het enkel geluiden zijn of ook hele 3D scenes.
Als iemand het gaat kijken: kan je even hier vertellen wat er qua special effects aan mist?
Let's hope not, dan heb ik binnen een minuut een onkijkbare 5x20.quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Sessy het volgende:
dat er dan tussendoor ineens een smileyface verschijnt waar dan een alien schip in hoort te worden gevoegd of zo.
Ben benieuwd, zo maar eens kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Mirel het volgende:
19 is gewoon top.kwa SFX maar de ep gewoon vond ik heel vet gedaan.
Voor iedereen die twijfelt over het al dan niet kijken van 5x20 hieronder wat (niet tot nauwelijks spoilende) screenshots van de temp vfx:quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat ook allemaal normale kwaliteit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft prima kijkbaar.![]()
edit: 5x19csi atlantis/stargate las vegas
![]()
begint cool
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door NotYou op 22-12-2008 16:26:57 ]Je suis Charlie Sheen
Hoewel ik in eerste instantie redelijk veel verwachtte van 5x19 veranderde dat naar aanleiding van bovenstaande post. Zojuist heb ik hem dan eindelijk gezien en ik moet zeggen dat de aflevering beide verwachtingen ruimschoots overtrof. Persoonlijk vond ik 'm misschien zelfs sterker dan 5x20. (Een stuk sterker eigenlijk, alternatieve werkelijkheid en daaruit resulterende awkwardness of niet.quote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef Jnk18 het volgende:
Heb 19 gezien en heb niks gemerkt. Is trouwens een kut episode.. mja
[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 22-12-2008 18:30:21 ]Je suis Charlie Sheen
Ineens ging 'ie lopen, beiden binnen nu.quote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
die van mij loopt ook nietWacht wel tot saturday
Tjah als ik CSI wil zien kijk ik CSI en geen Stargate atlantis... ik had liever dat ze ep 19-20 als 2 parter ons een super einde hadden gegeven mja krijg je zon kut alternate reality episode.. Ik vind dat niet kunnen en dat zag je duidelijk in ep20 alles zo gerushedquote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoewel ik in eerste instantie redelijk veel verwachtte van 5x19 veranderde dat naar aanleiding van bovenstaande post. Zojuist heb ik hem dan eindelijk gezien en ik moet zeggen dat de aflevering beide verwachtingen ruimschoots overtrof. Persoonlijk vond ik 'm misschien zelfs sterker dan 5x20. (Een stuk sterker eigenlijk, alternatieve werkelijkheid en daaruit resulterende awkwardness of niet.) Wat een coole episode, die samen met 5x20 atlantis als serie zonder meer waardig afsluit. Vele malen beter dan ik gezien het afgelopen seizoen had durven hopen.
![]()
Pluspunten: coolest wraith ever, Sheppard, McKay, Zelenka(), Woolsey, star trek verwijzing
![]()
En niet op de laatste plaats de montage en achtergrond muziek die beide verbazingwekkend goed werken.![]()
Ik moet er niet aan denken dat 5x20 tweemaal zo lang geweest zou zijn.. Wat had je willen zien? Hoe het secundaire team middels een clichematig vuurgevecht met wraith 1 t/m 20 op aanwijzing van Tod wat items van planeet x haalt? Geen slachtoffers aan de kant van het team of als het meezit het sneuvelen van 1 of 2 figuranten die we misschien 1 keer eerder in beeld hadden gezien? Een stuk of 10 scenes met cameo's waarvan je 't verloop al weet bij 't zien van 't eerste shot, uiteraard zonder verdere relevantie voor het verhaal? Een ronon-like "hey daar heb je een oppervlakkige (potential) love interest, wat leuk!" scene voor alle overige characters? Ronons scene misschien tweemaal zo lang? Personages die langer gechoqueerd stilstaan bij alle ontwikkelingen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah als ik CSI wil zien kijk ik CSI en geen Stargate atlantis... ik had liever dat ze ep 19-20 als 2 parter ons een super einde hadden gegeven mja krijg je zon kut alternate reality episode.. Ik vind dat niet kunnen en dat zag je duidelijk in ep20 alles zo gerushed![]()
![]()
![]()
Dat doe ik wel degelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Sessy het volgende:
(je eet je chocoladeletter ook niet ineens op!)
Quoted for truth.quote:
Kan zijn dat er aanpassingen zijn gemaakt aan een model van een schip (texture of mesh) en de scene overnieuw gerendered moet worden met het nieuwe model. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 december 2008 16:25 schreef Mirel het volgende:
Idd. Ik vraag me af waarom ze temp zijn want ze zien er goed uit.
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef Sessy het volgende:
En - 't was serieus 't mooiste feitelijke, tastbare verjaardagscadeautje van dit jaar!
Ja, al vermoed ik dat iig 5x20 nog wel wat/lichtelijk aangepast zal worden. Denk niet dat dit verder aan de geleakte versies afdoet; 't betreft waarschijnlijk slechts afwerking.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:33 schreef Witchfynder het volgende:
Waren de aflevering compleet, zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Wel doen! Laatste aflevering is gewoon helemaal compleet en met special effects!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf de laatste epi niet te kijken.
Zal eens kijken of 19 nu wel wil downloaden dan
Ook nog late felicitatiesquote:Today’s entry is dedicated to birthday individual Sessy.
waar te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |