Klopt datw as ook zo mooi van seizoen 1 /3 van sg1: het ontdekken van beschavingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zat me gisteren tijdens de nieuwe ep. af te vragen wat ik nu eigenlijk mis, wat mist atlantis nu t.o.v. SG-1? Nu zijn dat natuurlijk een hoop dingen maar 1 daarvan vond ik ook wel erg belangrijk. Namelijk een andere ontwikkelde samenleving zoals de Tolan. Nu zie je altijd weer dezelfde hutjes en denk je, ja zielig maar niks te halen of te ontdekken. Bij de Tolan had ik meer het idee dat ze ook echt iets konden gaan betekenen in de serie. Prachtige afleveringen waren dat.
je telling klopt nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:44 schreef Asgard het volgende:
Zat vandaag weer te zoeken
Ik plaats de uitzendschema weer ff hierzo:
5x09 19 Sep 08 Tracker
5x10 26 Sep 08 First Contact (1)
5x11 10 Oct 08 The Lost Tribe (2)
5x12 17 Oct 08 Inquisition
5x13 24 Oct 08 Outsiders
5x14 07 Nov 08 The Prodigal
5x15 14 Nov 08 Remnants
5x16 21 Nov 08 Brain Storm
5x17 05 Dec 08 Infection
5x18 12 Dec 08 Identity
5x19 19 Dec 08 Vegas
niet meer en de aflevering is best goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wachten zuigt.
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
ik bleef maar wachten tot iemand vroeg of ze Michaels lijk hadden gevonden. Dit is al de zoveelste keer dat hij zogenaamd dood is, ik durf te wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Verder wel aardige aflevering.
Leuke woordspeling gezien "supermama" hem het water in schoptequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
....wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Als hij weer eens opduikt, dan heeft de redactie iets uit te leggen, bijvoorbeeld waarom ze z'n lijk niet meteen geborgen hebben. Lijkt me dat dat nummer 1 op de lijst is na zo'n opstootje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/quote:2. After much back and forth, it was decided that this episode would mark Atlantis’s final confrontation with Michael. His ultimate power play was undermined in Kindred I and II (last season) and he’s been on the run ever since. His forces compromised, his resources dwindling, he stages one last desperate gamble to turn the tables and regain the upper hand.
Mooi.quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hij zal niet nog eens komen opdagen (behalve natuurlijk als er ineens 3 seizoenen bij komen)
[..]
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/
Ik vond dat inderdaad een goede report, kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Asgard het volgende:
ik moest trouwens ook wel ff glimlachen om de mission report van Ronon
ik ook een beschaving die maar 50 jaar achterloopt ipv 1000quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef Witchfynder het volgende:
Toffe aflevering en mooi dat we van Michael af zijn. Vond van SGA toch wel de Genii het leukst. Hoop dat we daar nog meer van zien, maar ik betwijfel het.
typisch ja met een cliffhanger alla bsgquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer! Nu het gecancelled is begin ze een beetje fatsoenlijk spul te tonen
En wat misschien wel het beste nieuws is:quote:Originally planned as a two-parter, Brad and Robert quickly discovered that there was simply too much story for such a tight frame, so the series opener is now looking like a three-parter.
Ook hier blijkt het:quote:But "I hesitate to call it a two-parter because, the way these episodes have developed so far, there are a threads that run through all the stories, in essence making this season one big 20-parter," Mallozzi said.
Betekent dit dan minder stand-alone en/of filler achtige eps?quote:Stargate Universe will be more of a character-based show with more deliberate story arcs, as opposed to the more stand-alone, action-based nature of Atlantis and even SG-1.
iddquote:
Had ik ook.quote:Op zondag 23 november 2008 03:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd, ik dacht al dat die kerel me bekend voorkwam. Ik kon hem alleen niet plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |