klopt toen hadden ze opeens alleen een shuttle meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:45 schreef Mirel het volgende:
de replicator atlantis dudes gingen toch naar asuras om een hyperdrive schip te pakken, maar daar werd later niets meer over gezegd ;/
haha ja dat was echt perfect gedaan. Echt Mckay is echt super. Vooral toen met repli Mckay kwam niet meer bij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:18 schreef Ogala het volgende:
*bliep*......... *bliep*....*bliep*...*bliep*.*bliep*. *bliep**bliep*. "Oh crap"
One of the perks of being a bad guyquote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef Ogala het volgende:
[..]
One of the perks of being a bad guy, the good guys however have a better dental plan
Atlantis had juist geen last van de staking, had ik ergens gelezen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
- Probleem van extra team opgelost door ze dood te maken
- Atlantis kan nu alle Replicator Aerora-klasse schepen volgen
Beetje gemakzuchtig gedaan lijkt het wel.
Deze aflevering was al lang voor de staking klaar, het hele seizoen al. Bovendien leidt Atlantis er nauwelijks onder omdat het vooral een Canadese productie is, die valt niet onder de WGA.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
http://josephmallozzi.blogspot.com/2007/12/december-8-2007.html De blog van de schrijver van deze ep. Het geeft daar ergens een reden voor.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Weir dood
- Visioen verklaard
Ze hadden moeten stoppen bij Lost City.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft gewoon een totaal ander sfeertje. Maar ik vind wel dat Atlantis nu SG-1 overtroffen heeft, zeker door de toch wat beroerdere laatste 2 seizoenen van SG-1. Die hadden echt niet gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |