klopt toen hadden ze opeens alleen een shuttle meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:45 schreef Mirel het volgende:
de replicator atlantis dudes gingen toch naar asuras om een hyperdrive schip te pakken, maar daar werd later niets meer over gezegd ;/
haha ja dat was echt perfect gedaan. Echt Mckay is echt super. Vooral toen met repli Mckay kwam niet meer bij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:18 schreef Ogala het volgende:
*bliep*......... *bliep*....*bliep*...*bliep*.*bliep*. *bliep**bliep*. "Oh crap"
One of the perks of being a bad guyquote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef Ogala het volgende:
[..]
One of the perks of being a bad guy, the good guys however have a better dental plan
Atlantis had juist geen last van de staking, had ik ergens gelezen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
- Probleem van extra team opgelost door ze dood te maken
- Atlantis kan nu alle Replicator Aerora-klasse schepen volgen
Beetje gemakzuchtig gedaan lijkt het wel.
Deze aflevering was al lang voor de staking klaar, het hele seizoen al. Bovendien leidt Atlantis er nauwelijks onder omdat het vooral een Canadese productie is, die valt niet onder de WGA.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
http://josephmallozzi.blogspot.com/2007/12/december-8-2007.html De blog van de schrijver van deze ep. Het geeft daar ergens een reden voor.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Weir dood
- Visioen verklaard
Ze hadden moeten stoppen bij Lost City.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft gewoon een totaal ander sfeertje. Maar ik vind wel dat Atlantis nu SG-1 overtroffen heeft, zeker door de toch wat beroerdere laatste 2 seizoenen van SG-1. Die hadden echt niet gehoeven.
+ lostquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef JK het volgende:
Volgende aflevering dus 4 januari? Shit.. geen Heroes, geen Prison Break en geen Atlantis.... aargh
Het is natuurlijk onvermijdelijk dat er gelijkenissen optreden met SG-1 verhalen, die serie heeft 10 seizoenen. Maar Atlantis geeft er wel een leuke eigen draai aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef JK het volgende:
alles is al eens geweest. Zelfs dit met het gekloonde team vol nanites.. zelfde als SG-1, seizoen 1 episode 18 (Tin Man) met die irritante 'comtria' knakker. Die dan het team had gekloond, toen waren het echt robots ipv nanites/replicators, alleen was het team toen 'gevangen' op die wereld....
Ja ok, een eigen draai. Maar het is gewoon al geweest. Als ze geen goede verhalen meer kunnen bedenken, kunnen ze beter stoppen. Anders krijg je het 'Jump the shark'-effect. Oh nee, daar waren ze volgens mij alquote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onvermijdelijk dat er gelijkenissen optreden met SG-1 verhalen, die serie heeft 10 seizoenen. Maar Atlantis geeft er wel een leuke eigen draai aan.
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Lost City was gaaf ja, die was oorspronkelijk bedoeld als film. Het seizoen daarna was ook nog tof. De finale daarvan was dé perfecte afsluiter. Met z'n alleen lekker gezellig vissen bij O'Neill. Maar toen kwam dat gare Ori-verhaal.
En het is in de loop der jaren inderdaad nogal verschoven van verken-een-planeetje naar grotere ruimteoorlogen. Verhaaltechnisch gezien was dat natuurlijk onvermijdelijk, met al de vooruitgang die ze boekten. Maar het is toch ook wel mooi om te zien hoe zo'n Deadalusschip in gevecht is met Wraithkruisers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 06:20 schreef Magic-IRC het volgende:Dat einde komen we dus te weten in Ark of Truth, ze gaan daarin openstaande zaken afronden zodat de serie bevredigend afgesloten kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Waar heb je die info vandaan? Ik zit nu van ellende op het Duitse RTL2 nagesynchroniseerde afleveringen te bekijken. Ik wacht met smart tot het weer begint. En Battlestar Galactica moet ook weer terug.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
En de volgende aflevering komt blijkbaar pas op 4 januari.
Ik zie hem staan ja, maar het is blijkbaar een niet-definitieve versie van matige kwaliteit.quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die stargate film is gelekt. Carter met pigtales
bij bsg is een korte film uitgebracht die heb ik al een maand op mijn harddisc staan alleen nog niet gekekenquote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Bouta het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Ik zit nu van ellende op het Duitse RTL2 nagesynchroniseerde afleveringen te bekijken. Ik wacht met smart tot het weer begint. En Battlestar Galactica moet ook weer terug.
Voor de liefhebbers:quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die stargate film is gelekt. Carter met pigtales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:50 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:We see you're using Internet Explorer, which is not compatible with this site. We strongly suggest downloading Firefox. We think you'll like it better:
ˇ Firefox blocks pop-up windows.
ˇ It's more secure against viruses and spyware.
ˇ It keeps Microsoft from controlling the future of the internet.
ˇ It's better for web designers and developers.
ˇ Features like tabbed browsing make reading webpages easier.
Click the button on the right to download Firefox. It's free.![]()
Ik heb daar geen probleem mee, ik heb FX.quote:
Helaas kon ik zolang niet meer wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:23 schreef JK het volgende:
Ik zal een stukje kijken en de rest laat ik lekker voor maart zodra er een retaildvd is.
Mja, zo'n idee heb ik ook. Vandaag dus al een half uur gekeken... voor zover ik weet is alleen de kwaliteit VCD en missen sommige titels wat misschien in het verleden en het heden is/was. Best goed te volgen... misschien kijk ik 'm morgen af. Anders moet ik nog zo lang wachten...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:34 schreef Ogala het volgende:
[..]
Helaas kon ik zolang niet meer wachten
Kan je nagaan wat ik dan van Atlantis vind, als ik deze Ark of Truth al beter vond dan heel S4 tot nu toequote:Op woensdag 26 december 2007 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond het saai...het werd nergens spannend!
al is er wel ergens in seizoen 6 ofzo.... een aflevering waarin Carter op een spaceship zit (met een klein meisje) en dan komt er een wraithcruiser langs.....(maar verder mis je daar ook weer niks aan )quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Je mist niet veel op zich. De opzet naar Atlantis toe werd wel gestart in SG-1 natuurlijk, maar nu draait Atlantis lekker zelfstandig met een eigen verhaallijn. Het is het overigens nog zeker wel waard om de latere seizoenen van SG-1 te gaan kijken. De strijd met de Goa'uld verhevigt enorm en de Replicators zijn ook een formidable vijand met erg toffe afleveringen.
Maar het is lastig om een precies punt aan te geven waar in SG-1 de opzet naar Atlantis begon. Het is allemaal heel geleidelijk gegaan. Bijvoorbeeld in seizoen 1 al werd een tweede Stargate gevonden op Aarde, maar pas veel later zou het belang van die locatie echt duidelijk worden. Het ontmoeten van Oma Desala in seizoen 3 was het eerste contact met een Ancient (al wisten ze dat toen nog niet). Die ontmoeting zou later grote gevolgen hebben voor Daniel en de rest van de verhaallijn (waaronder de ontdekking van Atlantis).
De echte laatste grote stap naar Atlantis werd gelegd in de aflevering Lost City uit seizoen 7. Daar ontdekken ze de kleine Ancient basis waar ook de allereerste aflevering van Atlantis (Rising) begint.
Die bevinden zich natuurlijk beyond the rimquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was een ander soort schip, zo eentje:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Voor de rest is dat schip of het ras ervan nooit meer te zien geweest in SG-1.
Dat is dus (nog) niet bekend. Wel erg vet schip.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wtf welke wezens zijn dat
Toch staat me bij dat de wraith " aanwezig" was in die aflevering. Ga hem van de week wel ff kijken..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was een ander soort schip, zo eentje:
[ afbeelding ]
Voor de rest is dat schip of het ras ervan nooit meer te zien geweest in SG-1.
Er waren zeker geen Wraith aanwezig in die aflevering, ik heb um net gister nog gekeken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toch staat me bij dat de wraith " aanwezig" was in die aflevering. Ga hem van de week wel ff kijken..
morgen weerquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:00 schreef DarkChylde het volgende:
deze week weer en nieuwe aflevering, toch?
bsg?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:14 schreef angel008 het volgende:
[..]
morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
bsg
![]()
![]()
sg atlantis
![]()
![]()
![]()
![]()
daar gaat mn vrije tijd![]()
Nee je bent niet de enige hoor, ik vind ze ook zuigen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben nu aan het einde van seizoen 3, maar ben ik de enige die de replicators maar een suffe vijand vind? Ik bedoel, de Wraith zijn gaaf enzo, en de Genii zijn ook goed, maar de replicators?
Vond ze in SG-1 ook nooit zo vet, maar in Atlantis vind ik ze eigenlijk strontvervelend en dodelijk saai
whaha ja helaas april pas weer..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Angel008 vieze leugenaar
BSG begint pas in april. Ik zal u opknopen aan uw testikels! Hangen zult u!![]()
Maar ben wel een beetje blij met jouw waarheid van sga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |