abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:48:23 #1
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60360058

Stargate Atlantis:
Zoals de naam al zegt, draait het in deze serie om de mythische stad Atlantis. De oude legende, die de mensheid al duizenden jaren bezighoudt, blijkt waar te zijn! Atlantis is daadwerkelijk de Verloren Stad, diep verzonken in de oceaan! [meer...]

Afleveringen:
Afleveringen zijn daar op vrijdagavond, waarna ze gewoonlijk zaterdagochtend (nl tijd) te downloaden zijn.

Season 4
401 Adrift
402 Lifeline
403 Reunion
404 Doppelganger
405 Travelers
406 Tabula Rasa
407 Missing
408 The Seer
409 Miller's Crossing
410 This Mortal Coil
411 Be All My Sins Remember'd
412 Spoils of War
413 Quarantine
414 Outcast
415 Midway
416 Trio
417 Harmony
418 The Kindred, Part 1
419 The Kindred, Part 2
420 The Last Man
Hier omschrijving per aflevering.

Vorige delen:
Stargate Atlantis
Stargate Atlantis Deel 2
Stargate Atlantis Chevron 3
Stargate Atlantis Chevron 4
Stargate Atlantis: Chevron 5
Stargate Atlantis: Chevron 7 ...
Stargate Atlantis: Chevron 8
Stargate Atlantis: Chevron 9, Failure to lock
Stargate Atlantis Chevron 10: Carter is Back!
Stargate Atlantis Chevron 11: With Wraith Humor
Stargate Atlantis #12
Stargate Atlantis #13 - Waar we fan zijn van Woolsey *O*

deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Stargateatlantis

[ Bericht 12% gewijzigd door Gamer_V op 26-07-2008 13:54:45 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:54:07 #2
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_60360169
Btje achterhaalde op

Seizoen 5 is al begonnen!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:55:27 #3
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60360186

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:55:57 #4
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60360192
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef Prowl het volgende:
Btje achterhaalde op

Seizoen 5 is al begonnen!
Ik was hem al een beetje aan het aanpassen in de wiki. Maar te lui om er iets van te maken. Je weet de wiki te vinden.
pi_60361356
Ik begin Woolsey wel leuk te vinden eigenlijk.
pi_60361562
Aardige ep deze week, maar ik kijk er toch niet meer naar uit zoals vroeger...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_60361651
Net 503 gezien.

Woolsey's karakter heeft een hele spin gekregen sinds hij de expeditie leidt vergeleken met de meeste andere episodes waarin hij te zien was, zowel SG-1 als Atlantis. Hij ziet en merkt nu hoe het is om daadwerkelijk de leiding te hebben en dat het niet zo is zoals hij dacht dat het was achter z'n bureau bij de NIC. Hij lijkt nu ook veel meer menselijk maar heeft nog wel moeite met de aanpassing. Hij past naar mijn mening ook veel beter in het team dan Sam.

Verder was het ook wel interessant om te zien hoe Tyre zich staande heeft gehouden. Wel een beetje jammer dat ze dan weer de enige andere Satedian eruit schrijven. Maar dat was wel een beetje te verwachten aangezien elke keer dat Ronon iemand uit zijn kring tegenkomt we ze nooit meer zien.

Episode was verder matig maar dat kan je verwachten met die gerecycelde scripts die ze constant in Atlantis gebruiken. Zou als filler gezien kunnen worden als ze Tyre niet erin hadden gezet. Seizoen is nog jong dus mag eigenlijk nog niet klagen maar ik hoop dat ze lijn van de eerste twee episodes kunnen doortrekken. Anders wordt het weer zo'n kut seizoen als S4.
pi_60361684
Ik weet niet of het is omdat ik gewoon te veel tv kijk, maar ik heb steeds vaker bij series (en vooral bij Atlantis) dat ik van mijlenver het einde zie aankomen. Zodra die Tyre aan het detoxen was op Atlantis dacht ik al 'ah, en die gaat dood aan het einde v/d ep en herstelt z'n eer op die manier'. En ja hoor, voila.
pi_60361746
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef Cyrtje het volgende:
Net 503 gezien.

Woolsey's karakter heeft een hele spin gekregen sinds hij de expeditie leidt vergeleken met de meeste andere episodes waarin hij te zien was, zowel SG-1 als Atlantis. Hij ziet en merkt nu hoe het is om daadwerkelijk de leiding te hebben en dat het niet zo is zoals hij dacht dat het was achter z'n bureau bij de NIC. Hij lijkt nu ook veel meer menselijk maar heeft nog wel moeite met de aanpassing. Hij past naar mijn mening ook veel beter in het team dan Sam.

Verder was het ook wel interessant om te zien hoe Tyre zich staande heeft gehouden. Wel een beetje jammer dat ze dan weer de enige andere Satedian eruit schrijven. Maar dat was wel een beetje te verwachten aangezien elke keer dat Ronon iemand uit zijn kring tegenkomt we ze nooit meer zien.

Episode was verder matig maar dat kan je verwachten met die gerecycelde scripts die ze constant in Atlantis gebruiken. Zou als filler gezien kunnen worden als ze Tyre niet erin hadden gezet. Seizoen is nog jong dus mag eigenlijk nog niet klagen maar ik hoop dat ze lijn van de eerste twee episodes kunnen doortrekken. Anders wordt het weer zo'n kut seizoen als S4.
Iedereen heeft het voortdurend over gerecyclde scripts, waar blijkt dat in godsnaam uit? Ik kan mij een dergelijk verhaal niet echt herinneren...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:28:30 #10
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_60363544
tvp
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_60364637
Ik heb woolsey altijd al leuk/interessant gevonden. De acteur zelf ben ik al grote fan van sinds ik ST: Voyager heb gezien. En in de 3e episode bewijst hij dat hij zeker een leuke commander of atlantis kan zijn, in 2 episodes al 100x beter dan die slet Amanda tapping.

Woolsey FTMW!
pi_60366124
Tsjah....
pi_60367976
Sam hoorde ook niet in SGA thuis. Helemaal als je bedenkt dat het vorige seizoen en de films eigenlijk "tegelijk" gebeurde. Dus daar klopt de overlap al niet zo heel goed
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_60378179
Ik vind trouwens dat de Wraith wel erg veel van The Borg uit Star Trek weg hebben. Beetje bij het goedkope af..
pi_60380000
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:59 schreef kriele het volgende:
Ik vind trouwens dat de Wraith wel erg veel van The Borg uit Star Trek weg hebben. Beetje bij het goedkope af..
Dat slaat echt nergens op IMO. Ze hebben geen hivemind, zijn geen technocraten(sterker nog, het merendeel van hun technologie is biologisch/organisch), jagen niet op mensen om ze op te nemen in hun collective, hun schepen zien er totaal anders uit.

Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze beiden Queens hebben maar zelfs dat is nog anders.
pi_60384572
Volgende week is een nieuwe vijand te zien

pi_60385102
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef Chrizs het volgende:
Volgende week is een nieuwe vijand te zien

Tof! Nieuwe enemy. Ben bang dat de Wraith niet dezelfde soort houdbaarheidsdatum hebben als de Goa'uld hadden.
  zondag 27 juli 2008 @ 23:06:52 #18
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60386230
Als het van een parallel universum is, is de kans niet zo groot dat je ze ooit zult terugzien.

(Alhoewel je nooit nooit moet zeggen met sci-fi )
pi_60386653
Hey dat lijkt me weer een toffe ep
pi_60387141
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Tof! Nieuwe enemy. Ben bang dat de Wraith niet dezelfde soort houdbaarheidsdatum hebben als de Goa'uld hadden.
Ja maar...die zien er wel uit als de Borg.
  maandag 28 juli 2008 @ 01:32:59 #21
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60388687
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ja maar...die zien er wel uit als de Borg.
Precies wat ik ook dacht.
pi_60405108
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_60408862
Ben vanaf sg1 al een trouwe kijker maar kvind het toch wat minder worden de laatste tijd.. En dan erger ik me vooral aan de voorspelbaarheid, meestal denk je van, tja, dit had ik ook kunnen schrijven.. Beetje jammer, ik hoop dat de volgende episodes weer wat beter worden...
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:09:03 #24
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_60419155
begon me al zorgen te maken over de seizoen, alles is een beetje duf. Maar de nieuwe karakters moeten ook worden geintroduceerd, verhaal lijnen moeten worden afgehandeld(zwangerschap). Nu ik de trailer zie hoop ik heel erg dat het wat wordt volgende week. Want tot nu toe wordt ik er nog niet echt warm van. Hoewel Woolsey natuurlijk fantastisc is (helemaal voor een oud-voyager fan )
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:38:32 #25
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_60443810
503 zoog.... en ik kan me niet meer voor de geest halen waarom al die Wraith nu inees neervallen met 1 kogel in hun lijf. Ik herinner me de allereerste Wraith nog die ze tegenkwamen, daar moesten ze hele magazijnen op leegschieten wou hij een beetje neer gaan. Maarja, dat was 4 seizoenen terug...

En die baby? Gooi 'm voor de Stargate vlak voor ie open gaat en stabiel is. Mierzoete crap die we niet nodig hebben in de Stargate universe!

Ik wacht met smart op ep 504, dat ziet er beter uit!
Als Stargate fan van het allereerste uur, blijf ik alleen nog kijken omdat het Stargate is en ik hoop op verbetering...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')