Ik was hem al een beetje aan het aanpassen in de wiki. Maar te lui om er iets van te maken. Je weet de wiki te vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef Prowl het volgende:
Btje achterhaalde op
Seizoen 5 is al begonnen!
Iedereen heeft het voortdurend over gerecyclde scripts, waar blijkt dat in godsnaam uit? Ik kan mij een dergelijk verhaal niet echt herinneren...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef Cyrtje het volgende:
Net 503 gezien.
Woolsey's karakter heeft een hele spin gekregen sinds hij de expeditie leidt vergeleken met de meeste andere episodes waarin hij te zien was, zowel SG-1 als Atlantis. Hij ziet en merkt nu hoe het is om daadwerkelijk de leiding te hebben en dat het niet zo is zoals hij dacht dat het was achter z'n bureau bij de NIC. Hij lijkt nu ook veel meer menselijk maar heeft nog wel moeite met de aanpassing. Hij past naar mijn mening ook veel beter in het team dan Sam.
Verder was het ook wel interessant om te zien hoe Tyre zich staande heeft gehouden. Wel een beetje jammer dat ze dan weer de enige andere Satedian eruit schrijven. Maar dat was wel een beetje te verwachten aangezien elke keer dat Ronon iemand uit zijn kring tegenkomt we ze nooit meer zien.
Episode was verder matig maar dat kan je verwachten met die gerecycelde scripts die ze constant in Atlantis gebruiken. Zou als filler gezien kunnen worden als ze Tyre niet erin hadden gezet. Seizoen is nog jong dus mag eigenlijk nog niet klagen maar ik hoop dat ze lijn van de eerste twee episodes kunnen doortrekken. Anders wordt het weer zo'n kut seizoen als S4.
Dat slaat echt nergens op IMO. Ze hebben geen hivemind, zijn geen technocraten(sterker nog, het merendeel van hun technologie is biologisch/organisch), jagen niet op mensen om ze op te nemen in hun collective, hun schepen zien er totaal anders uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:59 schreef kriele het volgende:
Ik vind trouwens dat de Wraith wel erg veel van The Borg uit Star Trek weg hebben. Beetje bij het goedkope af..
Tof! Nieuwe enemy. Ben bang dat de Wraith niet dezelfde soort houdbaarheidsdatum hebben als de Goa'uld hadden.quote:
Ja maar...die zien er wel uit als de Borg.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Tof! Nieuwe enemy. Ben bang dat de Wraith niet dezelfde soort houdbaarheidsdatum hebben als de Goa'uld hadden.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja maar...die zien er wel uit als de Borg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |