KIJKEN zoveel beter dan de laatste jaren stargatequote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, ik heb nu alle afleveringen van Battlestar Galactica op mijn PC staan. Maar dat is dan kennelijk ook niet de moeite waard? Ik hoor namelijk ook heekl positieve zaken.
En misschien dat iemand het weet: Welke moet ik mee beginnen, die miniserie, of de reguliere afleveringen?
Kijken! Nu! Onmiddelijk, anders zal je ziel voor eeuwig branden in het vagevuur!quote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, ik heb nu alle afleveringen van Battlestar Galactica op mijn PC staan. Maar dat is dan kennelijk ook niet de moeite waard? Ik hoor namelijk ook heekl positieve zaken.
En misschien dat iemand het weet: Welke moet ik mee beginnen, die miniserie, of de reguliere afleveringen?
Het begin is idd eff wennen. Ik was toen zo stom geweest om na de eerste aflevering te stoppen. Gelukkig het ik het later toch weer opgepaktquote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijken! Nu! Onmiddelijk, anders zal je ziel voor eeuwig branden in het vagevuur!.
Het is ff wennen, maar je komt er snel in en dan laat je het niet meer los. Ik zou beginnen met de miniserie. Heb ik niet gedaan en spijt van gekregen..
That'd be so awesome. Eens kijken of ik iets kan vinden.quote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef Sessy het volgende:
Vegas en de laatste episode van Atlantis schijnen inmiddels te zijn uitgelekt in hun post-productie versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door NotYou op 22-12-2008 13:37:22 ]Je suis Charlie Sheen
+1quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb torrents gezien op public trackers maar ook op demonoid en bitsoup. In de reacties zeggen ze dat er dus special effects missen. Nou weet ik niet of het enkel geluiden zijn of ook hele 3D scenes.
Als iemand het gaat kijken: kan je even hier vertellen wat er qua special effects aan mist?
Let's hope not, dan heb ik binnen een minuut een onkijkbare 5x20.quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Sessy het volgende:
dat er dan tussendoor ineens een smileyface verschijnt waar dan een alien schip in hoort te worden gevoegd of zo.
Ben benieuwd, zo maar eens kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Mirel het volgende:
19 is gewoon top.kwa SFX maar de ep gewoon vond ik heel vet gedaan.
Voor iedereen die twijfelt over het al dan niet kijken van 5x20 hieronder wat (niet tot nauwelijks spoilende) screenshots van de temp vfx:quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat ook allemaal normale kwaliteit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft prima kijkbaar.![]()
edit: 5x19csi atlantis/stargate las vegas
![]()
begint cool
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door NotYou op 22-12-2008 16:26:57 ]Je suis Charlie Sheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |