quote:Op maandag 29 september 2008 05:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Die Woolsey die ik haat trouwens, hoezo gaat hij van irritante betweter naar het zielige mannetje dat ie nu is? Ik snap dat niet, heb ik iets gemist?
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zieligquote:
Ja, dat had ik dan wel doorquote:Op maandag 29 september 2008 05:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zielig
Misschien juist omdat hij weet dat hij Samantha nooit kan overtreffen qua sympathiek zijn, bij zijn onderdanen alsook bij de kijkers?quote:Op maandag 29 september 2008 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan wel doorMaar serieus, hij buigt nu voor iedereen "Nee? oh, oh, sorry, my bad" En dat soort dingen waar hij eerst de eeuwige betweter uithing
Waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef RubenSosa het volgende:
Pff ik hoop echt niet dat hun de nieuwe vijand worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Neuh, de koek is een beetje op he? En bijna alle verhaallijnen uitgemolken.quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er nog enige hoop op een nieuw seizoen als de kijkcijfers verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus krijgen we maar een SGA fillum volgend jaar
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Maar heeft hij ook iets van plastische chirurgie gedaan ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Mirel het volgende:
Michael Shanks (de acteur) heeft gewoon een tijd niet Stargate gedaan.
2 weken wachten tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Asgard het volgende:
Leuke aflevering weer vandaag!!
Damn, die nieuwe vijanden zijn wel chill eigenlijk.
McKay
Daniel
quote:
je fokt! met de verkeerdequote:
Indeedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je fokt! met de verkeerde![]()
Ban
Ik denk dat we er te veel van verwacht hadden. Op zich wel een mooi idee van de schrijvers, maar op 1 of andere manier viel het inderdaad tegen.quote:
Denk ook dat het kwam door de hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk dat we er te veel van verwacht hadden. Op zich wel een mooi idee van de schrijvers, maar op 1 of andere manier viel het inderdaad tegen.
Alleen vond ik de muziek bij " de onthulling" cool! Leek veel op de muziek bij "the fifth race"
Pciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef Mirel het volgende:
Omdat je zeker meer Asgard verwachtte he? Ik vond het raar dat ze 2 asgard scheepjes neer konden halen/
Oh ja, hij zei nog, dat ze niet de resources hadden. Maar ik had dat niet zo letterlijk opgevat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef Ghazi het volgende:
Hehe, eindelijk seizoen 5 afgekeken.
Als je niet snapt waarom de 2 kleine Asgard-schepen vernietigd werden, heb je waarschijnlijk niet veel van de aflevering begrepen.
Zoals de Asgard-leider vertelde, was een fractie van de Asgard een voorstander van een isolationisch bestaan, en vertrokken ze naar het Pegasus-stelsel tienduizend jaar geleden. De Ancient-Wraith oorlog was aan de gang, maar was voor deze Asgard-fractie te snel geëindigd, in het voordeel van de Wraith. De grote oorlogsschepen van de Asgard werden bij de eerste aanvalsgolf vernietigd door de Wraith. Sindsdien leiden ze een geheim bestaan op een toxische planeet, waarbij ze zich gefocust hebben op hun genprobleem en dit deels opgelost hebben. Terwijl de Milky way-Asgards constant in ontwikkeling waren en zelfs informatie uitwisselden met andere grote rassen. Confrontaties met rassen als de Replicators, de Goa'uld en de Ori zorgden voor de noodzaak om hun militaire en technologische superioriteit te behouden en te versterken. Die prikkel was niet aanwezig bij de Pegasus-asgards, daar ze besloten hadden om een heimelijk bestaan te leiden en niet te bemoeien met de rest van het melkwegstelsel.
Hm, het moeten leegzuigen van mensen om te overleven is dan wel een probleem, dan zou die groep (net zoals waar Keller mee bezig is) een manier moeten hebben gevonden om dat te voorkomen... Het lijkt me niet dat mensen dat vrijwillig ondergaan, i.t.t. tot het host worden bij de Tok'ra word je er niet bepaald beter van (bij de Tok'ra word je niet onderdrukt en krijgt je gezondheid een lekkere boost).quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Asgard het volgende:
Zou er dan ook ergens een clubje goede Wraith zijn?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef Henno het volgende:
McKay bij die lege pakken, dat was echt hilarisch"Yeah, suits. Suits that house one of the smartest races that ever evolved. The Asgards, I've always been a big fan of the Asgards. Some of my best friends are Asgards."
[..]
Hm, het moeten leegzuigen van mensen om te overleven is dan wel een probleem, dan zou die groep (net zoals waar Keller mee bezig is) een manier moeten hebben gevonden om dat te voorkomen... Het lijkt me niet dat mensen dat vrijwillig ondergaan, i.t.t. tot het host worden bij de Tok'ra word je er niet bepaald beter van (bij de Tok'ra word je niet onderdrukt en krijgt je gezondheid een lekkere boost).
Ook vrij weinig tijd nog om zo'n groep nog te intrioduceren (al had ik de introductie van deze Asgard ook niet voorzien zo vrij kort voor het einde van de serie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ze pasten zich automatisch aan de vorm aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En hoe passen mensen in een pak gemaakt voor asgard?
Oh, dan zat ik niet op te letten op dat moment zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ze pasten zich automatisch aan de vorm aan.
Deze Asgard kan je niet vergelijken met de uber geavanceerde goedaardige Asgard die zichzelf van kant gemaakt hebben. Als je de hele tijd ondergedoken moet zitten onder een toxische atmosfeer e.d., dan kan ik me voorstellen dat je niet de technologische evolutie doormaakt die Thor en Co. hebben doorgemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:14 schreef Xaobotnik het volgende:
De zwakte van de Asgardschepen vond ik wel wat vreemd. Ik bedoel, de schepen als de Deadalus hebben als sterk wapen, een asgard-beam wat meermaals voor de beslissende troef in het voordeel van de Atlantis-bewoners (oftewel de 'aardse' mensen) is geweest. Maar hier werden twee asgardschepen relatief makkelijk verslagen door een gaar Traveller-schip.
Ook het gegeven dat de oorlogsvloot van de Asgard na de oorlog bij een eerste aanvalsgolf al vernietigd werd komt wat vreemd op me over.
Zo had ik het voor mezelf ook al gelegitimeerd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Deze Asgard kan je niet vergelijken met de uber geavanceerde goedaardige Asgard die zichzelf van kant gemaakt hebben. Als je de hele tijd ondergedoken moet zitten onder een toxische atmosfeer e.d., dan kan ik me voorstellen dat je niet de technologische evolutie doormaakt die Thor en Co. hebben doorgemaakt.
En even Thor opbellen of ze hun spullen mogen hebben is er niet bij als afgescheiden factie die dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen
Ze vliegen in schepen die eruit zien als ietwat opgeblazen Puddle Jumpers... dan vind ik het logisch dat ze niet alteveel kunnen verdragen.
Vijf van die Traveller-koekblikken zouden natuurlijk compleet verkracht worden door 1 zo'n scheepje van O'Neill design van de vriendelijke Asgards
Ik wist dat ik iets misde in deel 2..maar wist niet helemaal wat. Ik heb ook verder niet meegekregen waar hij wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:07 schreef Henno het volgende:
Waar was de commander van de Daedalus (Caldwell) trouwens gebleven in deel 2 ?!
het verhaal is weer wat verder maar iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Prowl het volgende:
Slappe hap, kwaliteit van de afleveringen gaat net zo hard onderuit als de economie
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:42 schreef Asgard het volgende:
Nou, ja zo slecht vond ik het niet hoor.
The shuttle bridge:quote:SCI FI Wire has exclusively obtained the first concept art for the upcoming Stargate Universe, which reveals the new look and feel of this latest spinoff of the Stargate franchise.
The images show a bit of the new ship that will figure prominently in the show. Stargate Universe centers on a simple reconnaissance mission that turns into a never-ending quest as a new crew of Stargate explorers gates onto the Destiny, an Ancient ship that is unable to return to Earth. They will travel to the far reaches of the universe, encountering new races, enemies and adventures.
De style doet me een beetje denken aan dat Ancient communication ding wat Daniel and Vala gebruikten om in de Ori galaxy te komen.quote:Universe is executive-produced by Brad Wright and Robert Cooper, the co-creators of Universe's predecessor series Stargate SG-1 and Stargate Atlantis. SCI FI Channel plans to begin production of the show in early 2009 and debut it next summer with a two-hour premiere
Dat zeiden mensen destijds ook over Atlantis hoor.. en toch hebben ze 5 seizoenen + movies kunnen maken dus als ik jou was zou ik het niet te hard roepen!quote:
(Bron: Wikipedia)quote:"set on a ship that was part of an Ancient experiment" to seed the galaxies with Stargates millions of years ago but that was prematurely ended by the Ancients' ascension. After placing Stargates throughout multiple galaxies, a second ship would follow up and explore.[6] When a team of explorers from Earth find an Ancient unmanned ship called the Destiny and are unable to return to Earth, the crew must fend for themselves aboard the ship as it takes them to the far reaches of the universe.
(Bron: Wikipedia)quote:The series follows the adventures of the Starfleet vessel USS Voyager, which becomes stranded in the Delta Quadrant 75,000 light-years from Earth while pursuing a renegade Maquis ship. Both ships' crews merge aboard Voyager to make the estimated 75-year journey home.
Waar nooit echt gebruikt van gemaakt zal worden omdat we nog maar zes eps te gaan hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Het was gewoon een clipshow, maar ik heb ze wel eens erger gezien bij andere series. In deze ep werd er tenminste wel een flink stukje nieuw plot geintroduceerd (het hele Coalition verhaal).
Tja, het zou ze sieren als ze er dus wel zwaar op in gaan. Je kunt daar de volgende ep mee beginnen, en dan kunnen er zelfs nog een of twee fillers zijn. Zo lang het dan maar in opdractht van doe coalition is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waar nooit echt gebruikt van gemaakt zal worden omdat we nog maar zes eps te gaan hebben.
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Het was gewoon een clipshow, maar ik heb ze wel eens erger gezien bij andere series. In deze ep werd er tenminste wel een flink stukje nieuw plot geintroduceerd (het hele Coalition verhaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 25-10-2008 22:30:48 ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:Oké, maar die onthullingen aan alle naties van de wereld hadden wel heel veel invloed op latere plots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Klopt... de SG-1 6x17 (Disclosure) clip show vond ik bijvoorbeeld veel irritanter:Ook ik als fan vind het niet leuk als er zo'n filler/clipshow (sg1 had bijna elk jaar zo'n clipshow).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een en al montage, hele SG-1 team vast op vakantie, geen introductie van nieuw plot voor de toekomst. Sla dan gewoon een weekje over als je geen verhaal kan/wil verzinnen
Vergeleken met die aflevering was deze clip show best ok, en Picardo is een toffe peer.
Maar ze kunnen niet anders. Het budget laat het niet toe.
imo hebben ze 2 opties.
optie 1 Goeie afleveringen met wat hoge uitschieters (die veel geld kosten) en wat mindere dure afleveringen (fillers/clipshows).
of optie 2: 20 gelijkmatige afleveringen met 1 special effect.
Ze kunnen met dit hele verhaal gewoon verder in de films natuurlijk.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Deed me aan de recap aflevering van sg1 denken in season 6 dat ze de ioc oprichtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het een goede aflevering.Het werd bijna een slechte clipshow, maar opzich waren die stukjes niet zo erg. Woolsey was gewoon goed bezig deze ep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |