En een belabberde kwaliteit als je de verhalen zo leest.quote:Op zondag 28 september 2008 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als je dat zo ziet, is Ziggo echt bezopen duur.
heb medelijden met mijquote:Op zondag 28 september 2008 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als je dat zo ziet, is Ziggo echt bezopen duur.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar niet omdat je Ziggo hebt.
Live 1.quote:Op zondag 28 september 2008 14:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Op welk kanaal kan ik zometeen Groningen-Feyenoord bekijken?
quote:
Er zit zoeen leuke knop op je afstandsbediening genaamd guide..quote:Op zondag 28 september 2008 14:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Op welk kanaal kan ik zometeen Groningen-Feyenoord bekijken?
Je kan Feyenoord altijd zien met Digitenne hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 14:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ik dat zien dan.Kut digitenne.
FEYENOORD
Die klopt niet altijdquote:Op zondag 28 september 2008 14:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Er zit zoeen leuke knop op je afstandsbediening genaamd guide..
quote:Op zondag 28 september 2008 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan Feyenoord altijd zien met Digitenne hoor.
Wat is Tele 2 Digtenne overigens?
Ze zullen er altijd naar streven om om Feyenoord, PSV en Ajax uit te zenden, omdat de meeste klanten daarin geïnteresseerd zjn. Als Feyenoord na 32 wedstrijden 7e staat en nergens meer om speelt zal dat niet uitgezonden worden, denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die klopt niet altijd![]()
[..]
Dat wist ik niet.
Laatste 2 speelrondes spelen alle clubs toch tegelijk?Ben benieuwd hoe ze het dan gaan doen.
Ja, dan wellicht niet. Maar je hebt 2 kanalen bij Digitenne, en PSV, Feyenoord en Ajax spelen vrijwel nooit alle drie tegelijk. Dus alleen de laatste 2 speelrondes kan je Feyenoord misschien niet kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die klopt niet altijd![]()
[..]
Dat wist ik niet.
Laatste 2 speelrondes spelen alle clubs toch tegelijk?Ben benieuwd hoe ze het dan gaan doen.
Een na laatste wedstrijd is gelukkig thuis dus zou ik in principe maar 1 wedstrijd niet kunnen zien.Dan maar via internet kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dan wellicht niet. Maar je hebt 2 kanalen bij Digitenne, en PSV, Feyenoord en Ajax spelen vrijwel nooit alle drie tegelijk. Dus alleen de laatste 2 speelrondes kan je Feyenoord misschien niet kijken.
Niemand verder? Bizarquote:Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Fiskus het volgende:
Meer mensen waarbij de filmpjes op eredivisielive.nl het niet doen? 2 weken geleden deden ze het nog.. nu staat er constant 'Even geduld aub'
Ik vind dat hij niets toevoegd om eerlijk te zijn..quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Hoe doet Lineker het eigenlijk? Ik lees er niets over
Ja, en ook dat het ze niet zoveel interesseert dat ze nu achterlijk duur zijn t.o.v. de rest. Ze willen het trouwens waarschijnlijk bundelen met het andere sportpakket (NASN, Motors TV, Eurosport2 etc.).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:37 schreef denthemen het volgende:
Stond laatst in de VI dat Ziggo ook gaat kijken om een pakket samen te stellen met Sport 1 en Eredivisie live
Ze hebben volgens mij een nieuwe tafel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze nou een nieuwe studio of is gewoon het blauw iets bijgesteld doordat het nu warmer aandoet
En over Sport aan Tafel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben wel tevreden over Eredivisie Live
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
Erger me kapot aan die mongool links achter Van Dop.
Viel hij jou niet op?quote:
Nadat jij het gezegd had ben ik er op gaan letten..quote:
Die onzin kijk ik niet.Wat een baggerquote:
Zou dat er komen dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef StrikerZeljko het volgende:
ik heb al een hele tijd geleden gevraagd of iemand iets weet wanneer er extra functionaliteit komt, zoals het op een later tijdstip terug kijken van je wedstrijden (nu betaal ik wel maar als ik niet kan kijken heb ik voor niets betaald want ik kan niet later nog eens terug kijken) en eventuele uitzending van wedstrijden in HD..
heeft er dan niemand iets over deze zaken gehoord?
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
ja dat zou er komen...
ook niet meer dan terecht IMO, ik betaal voor alle wedstrijden en kan toch niet alles tegelijk zien?
overigens zouden ze ook ander soortige abonnementen (alleen wedstrijden van je eigen club, betalen per wedstrijd) via de kabel doen maar daar hoor ik ook niets over..
Neem een tele2 abboquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...
Maar idd het terugzien van wedstrijden on demand ha dik ook al lang verwacht! Baal ook erg van dat ik Vitesse morgen niet kan zien
Mailtje sturen naar EL en je krijgt een gratis code om online te kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...
Maar idd het terugzien van wedstrijden on demand ha dik ook al lang verwacht! Baal ook erg van dat ik Vitesse morgen niet kan zien
Eey,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand nog een idee over mijn haperende EL? Die Helpdesk van UPC helpt mij niet echt verder.
username: Ajaxfanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eey,
Ik had eerst de thomson box, die haperde. toen dvr box genomen, perfect alles
Het is sinds afgelopen zondag gekomen dat nu weer kut is., je bent zeker niet de enige, heel topic op upc forum staat er vol mee, het is vooral regio rotterdam
kom jij ook vandaan he ?
Je kunt ook toegeven dat je dacht dat Diemen omgeving Rotterdam was?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo nickname had nog niets hoeven te betekenen hoor,.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo een
Zo'n
Maar niet: zo
Irriteer me er al jaren aan!
wehehquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.
Ik zal de volgende keer een excuus brief makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijken even naar je eigen avatar i.p.v. zo'n kleuterreactie.
Hoe?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
Ik moest hééééééééllll lang wachten! Sterkte ermee
Je kunt je overigens ook láten bellen door Ziggo, kost je dus niks
Je belt toch niet 0900 hopelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf wist ik dat maar eerder
Alleen moet nu weer wachten. Hoppelijk niet zo lang.
AD Sportwereldquote:Discovery: Duels eredivisie op tv
HILVERSUM - Discovery Channel gaat in het laatste weekeinde van november drie duels uit de eredivisie live op de televisie uitzenden. Dat meldt Adformatie op zijn website.
Op 28, 29 en 30 november brengt Discovery Channel een themaweekend over voetbal. Een onderdeel daarvan is de uitzending van drie wedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen, van Eredivisie Live.
FC Groningen - AZ, PSV - Heerenveen en Ajax - FC Utrecht zijn voor geheel Nederland gratis en live te bekijken.
Ook dat. Plus dat het eigenlijk gek is dat wedstrijden nu(wel eenmalig, ok) op het open net zijnquote:Op maandag 17 november 2008 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Man Ziggo moet is opschieten met een combi Eredivisie/sport1. Voor een betaalbaar bedrag
Gaat niet vaker gebeuren, maauwen omdat ze 3 wedstrijden op open kanaal uitzendenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ook dat. Plus dat het eigenlijk gek is dat wedstrijden nu(wel eenmalig, ok) op het open net zijn
Betaal toch verdomme niet voor niks 10 (en straks 15!) in de maand?
Op zich gun ik het de mensen die EL niet hebben wel hoor, daar niet van. Maar compenseer dan ook maar als dit vaker gaat gebeuren.
ja klopt, had ook die oude zooi met haperingen , toen maar dvr genomen en geen problemenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Zou kunnen, maar dvr is duurder toch?
Hm, jammer dat er een thuiswedstrijd van Ajax wordt uitgezonden.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Superfast het volgende:
Hebben jullie ook last van sneeuw op de zender?
300000 vertelde Sjek afgelopen weekendquote:Op woensdag 26 november 2008 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel aansluitingen hebben ze al?
800000quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat was voor dit seizoen het streven?
Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Adelante het volgende:
Iemand speciaal gekeken naar discovery? ben benieuwd of het morgen in de kijkcijfers terug te zien is?
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik wel, heb geen eredivisie live. Dus dit was wel leuk. Ik vind het bij Ziggo nog steeds te duur zeker in combi met sport1.
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doen
Het gaat er niet om of ik het geld wel of niet heb, ik wil het er gewoon nu niet voor uitgeven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijn
* like me
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnen
( voor die 5 jaar dat het zal bestaan![]()
)
Alleen nieuwequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?
Dat is zeker netjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Adelante het volgende:
511.000 kijkers
da's best netjes voor een vrijdagavond op discovery
Mensen die maar 2 zenders hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
2 zenders, 3 wedstrijden aan de gang en dan zend je er maar 1 uit?
niet naar wedstrijden gaan omdat het slecht gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die maar 2 zenders hebben![]()
Digitenne
Kan ik dat nog ergens terugzien?quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Verbeek te gast bij Sport Aan Tafel
die tune inderdaad, schrik me de tering altijd.... echt alsof er keihard op zo'n gong wordt geslagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou nog even klagen over de reclame die er altijd knetterhard ingaat
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
IK WIL GODVERDOMME COMBIPAKKET MET SPORT1, EN EEN FATSOENLIJKE PRIJS!
ZIGGO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
volgens mij hebben ze er wat aan gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou nog even klagen over de reclame die er altijd knetterhard ingaat
quote:Op zondag 21 december 2008 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er wat aan gedaan
eens!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
IK WIL GODVERDOMME COMBIPAKKET MET SPORT1, EN EEN FATSOENLIJKE PRIJS!
ZIGGO!
quote:Gratis 2 maanden Eredivisie Live!
Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!
Interessant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het nog niet heeft, AH actie:
Gratis Eredivisie Live bij aankoop DVD.
[..]
Das nie duur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het nog niet heeft, AH actie:
Gratis Eredivisie Live bij aankoop DVD.
[..]
quote:Actievoorwaarden
De actie geldt voor iedereen die nog geen abonnement heeft op Eredivisie Live, ongeacht of je analoog (kabel TV) of digitale TV kijkt.
De DVD 'Eredivisie Live. De hoogtepunten' is te koop in alle Albert Heijn-winkels vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009.
Je kunt je aanmelden met de unieke actiecode vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009. Je abonnement loopt hierna door tot wederopzegging.
Je kunt je alleen aanmelden voor de actie door in het bezit te zijn van een unieke actiecode (deze is te vinden in de DVD 'Eredivisie Live. De hoogtepunten') via www.eredivisielive.nl/ah of 0909-0101 (10 ct. p/m).
Na 15 februari 2009 is de unieke actiecode niet meer geldig.
De unieke actiecode is eenmalig te gebruiken.
Bij deze actie geldt: één actiecode per adres.
Op = Op
Indien je het abonnement wilt opzeggen, is hiervoor de standaard opzegprocedure van je TV-aanbieder van toepassing. Zie hieronder de algemene voorwaarden per aanbieder.
Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van de TV- aanbieders.
Voor meer informatie over Eredivisie Live ga naar→Wat is Eredivisie Live?
Gastquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus als ik 10 DVD's koop dan heb ik 20 maanden Eredivisie Live?
Dat zou wel erg goedkoop zijn. Nu betalen we volgens mij 8 euro paar maand.
Tov.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten maandag te gast bij Sport aan tafel. [ afbeelding ]
Dudequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Swaffelay met de 2-2.
Ja ik zat er ook naastquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh.
Ik zag live en de post van _Mike_..
quote:Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!
Ja bij een abbonement van een jaar dacht ikquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF joh je krijgt gewoon bij het kopen van een dvdtje van 2 euro bij de AH
2 maanden Eredivisie live cadeau.
Gaat het zo slecht met eredivisie live?
En, betaal ik nou voor niets zoveel voor eredivisie live?
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
alleen wel misleidend. Twee maanden gratis EL maar dat abonnement moet je wel zelf opzeggen anders krijg je later de rekening.
Tsja ok dat is logische, maar toch wel vreemd dat je het voor 2 euro maar kan krijgen voor 2 maandenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
Je zult er nog wel een decoder bij moeten kopen van 100 euro.
Ik werd gebelt door een eredivisie live medewerker die me via profcoach benaderde kreeg ik m'n decoder voor 9,95 en 39,95 teruggestort voor nog 2 extra gratis maanden eredivisie live. Ik dacht eerst dat het niet waar was maar voor 9,95 besloot ik de gok te nemen en voila1quote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
Je zult er nog wel een decoder bij moeten kopen van 100 euro.
Zucht, je begrijpt me toch, ik bedoel gewoon dat je het voor een biertje nog maar kan kopenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, mod.
Wel een beetje vreemde TT natuurlijk. Het KOST 1,99..
Digitale tv krijg je alle zenders 2 maanden op proefquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Tsja ok dat is logische, maar toch wel vreemd dat je het voor 2 euro maar kan krijgen voor 2 maanden![]()
![]()
Ja maar als je al digi tv hebt is dit wel een geweldig aanbieding, 2 euro voor 2 maanden wat is dat nouquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Digitale tv krijg je alle zenders 2 maanden op proef
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua ledenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij ging het toch redelijk goed?
Iets van 330.000 abonnementen?
Derksen zeikt dan ook overal op en trekt vaak z'n eigen conclusies uit oppervlakkige feitjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua leden
Nee hij zei niet dat dit slecht was maar dat er meer leden nodig zijn om genoeg geld voor de clubs bij elkaar te krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, dan ga je het normale tarief betalen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:42 schreef Flaccid het volgende:
Stopt het na 2 maanden ook echt?
FC Twente - FC Utrecht volgende week.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
Fuck Twente heeft gewonnen het verschil is maar 1 punt volgende week moeten we tegen heerenveen tegen wie moet twente volgende week?
Zeker een slechte Co, hoop dat die volgend jaar weg is.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Theo Reitsma was gisteren echt weer dramatisch trouwens bij Groningen - Ajax. Hij haalde allemaal namen door elkaar en hij brabbelt zo onduidelijk dat je de helft niet verstaat. Dramatische verslaggever is het nu eigenlijk... had eerder moeten stoppen.
Activeren en gelijk opzeggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef Nivard het volgende:
Vergeet alleen niet dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand.
Zie voorwaarden. Staat ook link op www.eredivisielive.nl/ahquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Freak187 het volgende:
Ik had die actie ook gespot en het leek me wel wat.
Ik heb zelf UPC digital... Hoe moet je deze actie opzeggen? Via UPC of eredivisie live? En kan het gewoon via de telefoon?
De mooiste 18 staat erop met De mooie reddingen / eigen goals , spelers met de meeste rode kaarten , merkwaardige momenten , gedenkwaardige klassiekers , opmerkelijke penalties en vrije trappen , onvergetelijke kampioenswedstrijden ( zal die krankzinige dag wel op 1 staan gok ik ) , straks maar ff kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Rucebo het volgende:
Is dat DVD'tje zelf ook nog wat?
15 februari.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Bullebak het volgende:
Haal het ook wel even. Staat er nog bij voor welke datum je gebruik moet maken van Eredivisie Live? Krijg namelijk deze week pas digitale tv, en dus al 2 maanden gratisZou wel mooi uitkomen als ik meteen daarna weer 2 maanden kan kijken.
Zie http://www.eredivisielive.nl/ahquote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Bullebak het volgende:
Haal het ook wel even. Staat er nog bij voor welke datum je gebruik moet maken van Eredivisie Live? Krijg namelijk deze week pas digitale tv, en dus al 2 maanden gratisZou wel mooi uitkomen als ik meteen daarna weer 2 maanden kan kijken.
ze liggen voor op wat ze verwacht haddenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten ooit naar 600-700k ofzo. Dat is totaal niet realistisch, tenzij je dit soort naaiacties gaat bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze liggen voor op wat ze verwacht hadden
Boycotten!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten ooit naar 600-700k ofzo. Dat is totaal niet realistisch, tenzij je dit soort naaiacties gaat bedenken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe kan je direct weer opzeggen als je Ziggo als aanbieder hebt?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef MaxC het volgende:
Kan je met die code niet gewoon online 2 maanden kijken? Of moet het perse met decoder etc.
is al bijna afgelopenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen van basten bij sport aan tafel
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen van basten bij sport aan tafel
Wat een mafketel ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
Ech, wat een (prettig) gestoorde is het ook.
Hollanders...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat wordt dus aanschaffen, activeren, opzeggen en twee maanden kijken.
Eredivisielive My Assquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Powel in het trainingstenue van Groningen.
quote:Contractvorm: 1 jaar (incl. 2 maanden gratis)
Dus dan zou je moeten kiezen voor analoog.quote:Opzegtermijn: Na 1 jaar per kalendermaand
Half nederland!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna gratis, en heel fok gaat Eredivisie live halen
Vind je 't heel gek?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna gratis, en heel fok gaat Eredivisie live halen
Dit vraag ik me ook af? Is het niet zo dat je doormiddel van die code bij de dvd je jezelf aanmeld voor een jaar contract waarvan je 2 maanden gratis krijgt? Of is het zo dat je gewoon 2 maanden gratis eredivisie live ontvangt en als je die niet opzegt je aan een jaarcontract zit?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Aan digitale tv zit je wel iets langer vast namelijk 1 jaar.
[..]
[..]
Dus dan zou je moeten kiezen voor analoog.
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me dat je er sowieso een jaar aan vastzit.
Nee hoor, sowieso kan je bij Ziggo elk abbo per maand opzeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me dat je er sowieso een jaar aan vastzit.
En met KPN?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, sowieso kan je bij Ziggo elk abbo per maand opzeggen.
Geen idee, dat zou je zelf even op de site moeten opzoeken.quote:
Net te laat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Maravilla het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/eredivisielive/
Misschien is dit nog wel een handigere actie als je toch lid wilt blijven. 3 maanden gratis + Heerenveen shirt.
Maar UPC heeft al wat laten weten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik heb het maandag aangevraagd, wacht nu op het kastje.. (hebben nog geen digitale tv)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb de 27e aangevraagd. Nu hebben we al beeld. Super!
Aanvragen is tot wederopzegging, opzegtermijn is 1 maand.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Nivard het volgende:
Hebben jullie al het spreekwoordelijke addertje gevonden voor de 2 maanden gratis Eredivisie Live? Of is het echt gratis en gewoon op te zeggen zonder gedoe?
Je bent de L van Marcel vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorienl,
Dit seizoen is er vooralsnog besloten geen persconferenties uit te zenden. Wellicht dat we dit volgend seizoen gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
Met als resultaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tros Radar besteede er net ook aandacht aan aan het addertje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent de L van Marcel vergeten
Hij heeft toegezegd dat het voor elke aanbieder dezelfde voorwaarden zullen gaan gelden en dat het gewoon per maand opzegbaar is maar dan zit je volgensmij nog wel altijd vast aan digitale tv.quote:
Neuh we nemen het hele seizoen, dit is leuk om in te stappen zo. Dus tot de playoffs.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach, eigen schuld, van die giertjes die nu opeens nu 2 maandjes willen
Jawel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef GeneraalUli het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met activeren. Vorige week woensdag ingevuld, nu nog niet geactiveerd..zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Oh, onze expert heeft er verstand van.quote:
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft toegezegd dat het voor elke aanbieder dezelfde voorwaarden zullen gaan gelden en dat het gewoon per maand opzegbaar is maar dan zit je volgensmij nog wel altijd vast aan digitale tv.
Er was namelijk ook iemand die een half jaar abo niet kon verzilveren omdat ze in dacht Goes dan een jaarabo moest nemen.
Voor mensen die al digtale tv hebben is het wel interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.
http://player.omroep.nl/?aflID=8829815 in het begin dan wordt het iets duidelijker .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.
Gaat erom dat de actie nu gelijk getrokken is. Bij Delta, KPN Digitenne en Canal Digitaal kon men niet maandelijks opzeggen. Dit is vanaf nu wel het geval, in ieder geval als het om deze actie gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8829815 in het begin dan wordt het iets duidelijker .
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Frenkel het volgende:
Vorige week dinsdag aangevraagd en nog geen beeld..
Toch eens contact met UPC opnemen..!
Lijkt me wel, of je moet opzeggen en weer opnieuw aanvragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Betalen we nu eigenlijk in de zomerstop ook gewoon door?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildeKlant is koning.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildeKlant is koning.
Nu maar hopen dat ik vanavond PSV kan kijken..quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u zich via www.eredivisielive.nl/ah aangemeld met de unieke actiecode uit de DVD “Eredivisie. De hoogtepunten”. Hiermee kunt u 2 maanden gratis Eredivisie Live te kijken.
Wij ervaren op dit moment een probleem met het verwerken van uw aanvraag. De verwachting is dat dit probleem donderdag 5 februari is opgelost, waarna uw aanvraag kan worden verwerkt. Kort hierop ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van uw bestelling.
Maakt u zich overigens geen zorgen dat u hierdoor minder dan 2 maanden gratis Eredivisie Live kunt kijken, want de 2 maanden periode gaat pas van start op het moment dat u daadwerkelijk naar Eredivisie Live kunt kijken.
Onze excuses voor het ontstane tijdelijke ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Welke zomerstop? Eind juli beginnen ze alweerquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Betalen we nu eigenlijk in de zomerstop ook gewoon door?
Naar wie mail jij dan? Ik krijg op geen enkel upc-adres antwoord..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Frenkel het volgende:
[..]
quote:
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u zich via www.eredivisielive.nl/ah aangemeld met de unieke actiecode uit de DVD “Eredivisie. De hoogtepunten”. Hiermee kunt u 2 maanden gratis Eredivisie Live te kijken.
Wij ervaren op dit moment een probleem met het verwerken van uw aanvraag. De verwachting is dat dit probleem donderdag 5 februari is opgelost, waarna uw aanvraag kan worden verwerkt. Kort hierop ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van uw bestelling.
Maakt u zich overigens geen zorgen dat u hierdoor minder dan 2 maanden gratis Eredivisie Live kunt kijken, want de 2 maanden periode gaat pas van start op het moment dat u daadwerkelijk naar Eredivisie Live kunt kijken.
Onze excuses voor het ontstane tijdelijke ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
[..]
Nu maar hopen dat ik vanavond PSV kan kijken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |