Geprobeerd ja, maar je komt er niet eens doorheen. Sta nu maar in de wacht, maar ze geven geen enkele indicatie hoe lang dat kan duren.quote:
Je kunt zelfs beter UPC hebben, die zijn godkoper, zeker in combinatie met Sport1.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je als je UPC hebt ook gewoon Eredivisie Live bestellen of moet je daar dat Ziggo voor hebben?
Kun je lezen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je als je UPC hebt ook gewoon Eredivisie Live bestellen of moet je daar dat Ziggo voor hebben?
Heb ze net ook gebeld. 7minuten (via optie 1 verkoop). Hij ging het opnieuw aanvragen/instellen en 5min later deed die 't. Hij zei dat het lag aan eredivisielive omdat er een te zwak signaal was en dat het daardoor in bepaalde regio's niet goed doorkwam en het dus opnieuw aangevraagd moest worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Geprobeerd ja, maar je komt er niet eens doorheen. Sta nu maar in de wacht, maar ze geven geen enkele indicatie hoe lang dat kan duren.
Wat zeg je?quote:
Hoezé. Straks maar eens mijn vader overhalen om dat te betalen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs beter UPC hebben, die zijn godkoper, zeker in combinatie met Sport1.
Wij kunnen helemaal geen eredivisie live ontvangen hier via de kabel. Jah alleen via de scotelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het dus per wedstrijd 4.50, vanaf 1 november zelfs 6.00.
En venom, niet iedereen kan digitale TV nemen hoor.
quote:Op dit moment is er op jouw adres nog geen digitale televisie beschikbaar van de aanbieders die Eredivisie Live aanbieden.
Volgens Ziggo hebben ze 100% dekking in heel Nederland, maar of dit in de praktijk zo isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het dus per wedstrijd 4.50, vanaf 1 november zelfs 6.00.
Ik denk dat er nu inderdaad nog weinig mensen voor de streams gaan. Voor topduels overweeg ik het nog wel (omdat ik dan wel verzekerd wil zijn van goed beeld), maar voor andere wedstrijden probeer ik het wel via Sopcast e.d. en anders gewoon de samenvatting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn er mensen die voor streams gaan trouwensZeker bij 6 euro per wedstrijd heb je het er meestal voor minder dan 2 wedstrijden al uit om gewoon een TV-abonnement te nemen.
Dus hij gaat het alleen maar doen als je nog contact met ze opneemt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb ze net ook gebeld. 7minuten (via optie 1 verkoop). Hij ging het opnieuw aanvragen/instellen en 5min later deed die 't. Hij zei dat het lag aan eredivisielive omdat er een te zwak signaal was en dat het daardoor in bepaalde regio's niet goed doorkwam en het dus opnieuw aangevraagd moest worden.
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:16 schreef Adelante het volgende:
Die docu met Affelay nu, mijn god wat sleeeeeecht
Het verschil zit vooral in de combinatie met Sport1, die is bij Ziggo tien euro duurder dan bij UPC.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:36 schreef Remote het volgende:
Misschien vaker gezegd, maar bij nader inzien valt het verschil tussen UPC en Ziggo wel mee:
UPC
Standaard abonnement: ¤ 16,37
Digitale TV: ¤4,00
Eredivisie Live: ¤9,95
Totaal: ¤30,32 per maand
Ziggo
Digitaal + Analoog: ¤15,90
Eredivisie Live: ¤14,95
Totaal: ¤30,85 per maand
Of klopt dit niet?
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beschikbaar is niet direct dat iedereen het kan nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
dacht dat het in heel Nederland wel beschikbaar zou zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |