Geprobeerd ja, maar je komt er niet eens doorheen. Sta nu maar in de wacht, maar ze geven geen enkele indicatie hoe lang dat kan duren.quote:
Je kunt zelfs beter UPC hebben, die zijn godkoper, zeker in combinatie met Sport1.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je als je UPC hebt ook gewoon Eredivisie Live bestellen of moet je daar dat Ziggo voor hebben?
Kun je lezen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je als je UPC hebt ook gewoon Eredivisie Live bestellen of moet je daar dat Ziggo voor hebben?
Heb ze net ook gebeld. 7minuten (via optie 1 verkoop). Hij ging het opnieuw aanvragen/instellen en 5min later deed die 't. Hij zei dat het lag aan eredivisielive omdat er een te zwak signaal was en dat het daardoor in bepaalde regio's niet goed doorkwam en het dus opnieuw aangevraagd moest worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Geprobeerd ja, maar je komt er niet eens doorheen. Sta nu maar in de wacht, maar ze geven geen enkele indicatie hoe lang dat kan duren.
Wat zeg je?quote:
Hoezé. Straks maar eens mijn vader overhalen om dat te betalen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs beter UPC hebben, die zijn godkoper, zeker in combinatie met Sport1.
Wij kunnen helemaal geen eredivisie live ontvangen hier via de kabel. Jah alleen via de scotelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het dus per wedstrijd 4.50, vanaf 1 november zelfs 6.00.
En venom, niet iedereen kan digitale TV nemen hoor.
quote:Op dit moment is er op jouw adres nog geen digitale televisie beschikbaar van de aanbieders die Eredivisie Live aanbieden.
Volgens Ziggo hebben ze 100% dekking in heel Nederland, maar of dit in de praktijk zo isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het dus per wedstrijd 4.50, vanaf 1 november zelfs 6.00.
Ik denk dat er nu inderdaad nog weinig mensen voor de streams gaan. Voor topduels overweeg ik het nog wel (omdat ik dan wel verzekerd wil zijn van goed beeld), maar voor andere wedstrijden probeer ik het wel via Sopcast e.d. en anders gewoon de samenvatting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn er mensen die voor streams gaan trouwensZeker bij 6 euro per wedstrijd heb je het er meestal voor minder dan 2 wedstrijden al uit om gewoon een TV-abonnement te nemen.
Dus hij gaat het alleen maar doen als je nog contact met ze opneemt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb ze net ook gebeld. 7minuten (via optie 1 verkoop). Hij ging het opnieuw aanvragen/instellen en 5min later deed die 't. Hij zei dat het lag aan eredivisielive omdat er een te zwak signaal was en dat het daardoor in bepaalde regio's niet goed doorkwam en het dus opnieuw aangevraagd moest worden.
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:16 schreef Adelante het volgende:
Die docu met Affelay nu, mijn god wat sleeeeeecht
Het verschil zit vooral in de combinatie met Sport1, die is bij Ziggo tien euro duurder dan bij UPC.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:36 schreef Remote het volgende:
Misschien vaker gezegd, maar bij nader inzien valt het verschil tussen UPC en Ziggo wel mee:
UPC
Standaard abonnement: ¤ 16,37
Digitale TV: ¤4,00
Eredivisie Live: ¤9,95
Totaal: ¤30,32 per maand
Ziggo
Digitaal + Analoog: ¤15,90
Eredivisie Live: ¤14,95
Totaal: ¤30,85 per maand
Of klopt dit niet?
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beschikbaar is niet direct dat iedereen het kan nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
dacht dat het in heel Nederland wel beschikbaar zou zijn..
Woon je in een studentenflat of zo? Want anders zou ik dat echt niet accepteren van die corporatie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beschikbaar is niet direct dat iedereen het kan nemen. Bij mij is er bijvoorbeeld dat mijn woningcorporatie de 'klant' is van UPC, waardoor ik zelf helemaal niets kan ondernemen, plus dat de kabels hier ook verouderd zouden zijn.
Als het zou kunnen, zou ik ook liever digitale TV incl Sport 1 en EL willen hebben.
Die Appie reclame = welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Bevalt goed tot nu toe. Korte reclames ook.
Ik vind het tot nu toe ook erg leuk, echt een aanrader, voor zo ver je dat nu al kunt zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Bevalt goed tot nu toe. Korte reclames ook.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe ook erg leuk, echt een aanrader, voor zo ver je dat nu al kunt zeggen.
Raar, hier nergens last van tot nu toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef GGMM het volgende:
Tele2 is al een aantal keer vastgelopen.
Des te beter, want dat is veel boeiender dan een interview met Afellay.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:27 schreef Adelante het volgende:
Foutje bij het interview met appelvlaai, terug naar jan-joost en jan
Betere tekenset ja..quote:
Alleen jammer dat dat op alle kanalen is en niet bijvoorbeeld een herhaling van de zojuist gespeelde wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk ook dat ze allemaal documentaires enzo uitzenden.
Dat weet ik dan weer niet. Ik kijk nog steeds op zoeen streampje dat gewoon die docu over ManU ook uitzendtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat op alle kanalen is en niet bijvoorbeeld een herhaling van de zojuist gespeelde wedstrijd
Ja, bij Tele2 was het rondom de wedstrijden allemaal een beetje cheap, dat is nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
DoordekkenWel leuk trouwens dat ze echt wat hebben gemaakt van het kanaal en niet heel de dag Ajax/PSV/Feyenoord TV uitzenden.
Ik dus gvd ook nog niet!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Thomasvds het volgende:
Ik heb Eredivisie Live gisteren bij UPC besteld, maar ik ontvang het kanaal nog niet. Kan iemand mij misschien een indicatie geven hoe lang het duurt voordat je het kanaal ontvangt na bestelling?
Pff, voor die presentatoren doe je het ook niet bij eredivisie Live!. Jan-Joost 'hockey' van Gangelen en Barbaraquote:
Zapt ook naar 421 t/m 424...helaas hier nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef Trystar het volgende:
Ik heb nu dus Eredivisie Live.
Het leuke is, ik heb het nooit aangevraagd![]()
Als je een belletje pleegt naar Ziggo, na een paar minuten al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef ruud_fr het volgende:
ik had al Sport1 via Ziggo, net Eredivisie Live online besteld
wanneer kan ik kijken denken jullie?
ik kon geen telefoonnummer vinden, maar heb het al zie ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je een belletje pleegt naar Ziggo, na een paar minuten al.
'Another Brick In The Wall' he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:56 schreef ruud_fr het volgende:
wachttijd 10 min.![]()
wel Pink Floyd op de achtergrond![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'Another Brick In The Wall' he?
nu krijg ik om de 10 seconden een E48 geen signaal foutmelding, dat duurt telkens een seconde of 3/4quote:Haal de stroom van de decoder af en wacht 30 seconden, hierna zet u uw decoder weer aan.
Ik heb het hier ook, maar dan alleen het introscherm. Dus er valt verder niks te bekijken (tenzij je abo neemt)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef Trystar het volgende:
Ik heb nu dus Eredivisie Live.
Het leuke is, ik heb het nooit aangevraagd![]()
Eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:46 schreef Adelante het volgende:
De hele dag Jan van Halst en Jan Joost is wel een beetje overkill, eigenlijk zouden ze dat na twee wedstrijden moeten switchen met een andere analyticus.
Ik heb heel de wedstrijd Willem II Ajax gekeken hoor, en nee ik heb geen abo op Eredevisie Livequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook, maar dan alleen het introscherm. Dus er valt verder niks te bekijken (tenzij je abo neemt)
Dat was een grap toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:57 schreef denthemen het volgende:
Ik ga 't afzeggen, ze lieten net een oude wedstrijd zien waarin Ajax 2-1 verliest van Willem II, alsof dat ooit gaat gebeuren
Beter dan vorig jaar met Koert westerman(ofzo) en Marc Van Hintum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:46 schreef Adelante het volgende:
De hele dag Jan van Halst en Jan Joost is wel een beetje overkill, eigenlijk zouden ze dat na twee wedstrijden moeten switchen met een andere analyticus.
Live eredivisieverslagen topic #7 Met PSV aan kop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Moet dit niet Eredivisie Live #7 zijn?
Verder zit ik er weer klaar voor vanmiddag.
De die hapert weleens- te veel mensen die kijken - of de kwaliteit is slecht, kun je nauwelijks de bal zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zie het ook prima via de stream.
Vooral Been vind ik altijd een goede analist. Alleen soms iets te correct.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:36 schreef Adelante het volgende:
Tan en Been zijn een stuk beter te doen dan Van Bungelen en Van Halst
Jupquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bij UPC kan je wel gewoon ALLES live zien toch?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bij UPC kan je wel gewoon ALLES live zien toch?
Ik ga het ook opzeggen. Mijn kaart is weer gedeactiveerd. Ze kunnen de tering krijgen . De derde keer al in 2 jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Vanmiddag contact opgenomen met Digitenne. Bij Digitenne kan je dus niet alles live zien. Ivm een prijswijziging kan ik het gelukkig per 1 oktober opzeggen. Bij UPC kan je wel gewoon ALLES live zien toch?
Ik hoop dat het snel falliet gaat. Reclame van hun overal beschikbaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:40 schreef Adelante het volgende:
En ik hoop dat ze meer adverteerders weten te trekken, want die Axe commercial kan ik nu letterlijk meelullen
quote:
Das mooi!Hoeveel betaal je voor voor het eredivisie live en sport 1 pakket?quote:En ook alles terugkijken wanneer je wilt via On Demand
¤14.95quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoeveel betaal je voor voor het eredivisie live en sport 1 pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |