Ja, bij Tele2 was het rondom de wedstrijden allemaal een beetje cheap, dat is nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
DoordekkenWel leuk trouwens dat ze echt wat hebben gemaakt van het kanaal en niet heel de dag Ajax/PSV/Feyenoord TV uitzenden.

Ik dus gvd ook nog niet!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Thomasvds het volgende:
Ik heb Eredivisie Live gisteren bij UPC besteld, maar ik ontvang het kanaal nog niet. Kan iemand mij misschien een indicatie geven hoe lang het duurt voordat je het kanaal ontvangt na bestelling?

!
!

Ziggo
  Ziggo   

Pff, voor die presentatoren doe je het ook niet bij eredivisie Live!. Jan-Joost 'hockey' van Gangelen en Barbaraquote:

Zapt ook naar 421 t/m 424...helaas hier nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:08 schreef Trystar het volgende:
Ik heb nu dus Eredivisie Live.
Het leuke is, ik heb het nooit aangevraagd

Als je een belletje pleegt naar Ziggo, na een paar minuten al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef ruud_fr het volgende:
ik had al Sport1 via Ziggo, net Eredivisie Live online besteld
wanneer kan ik kijken denken jullie?

ik kon geen telefoonnummer vinden, maar heb het al zie ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je een belletje pleegt naar Ziggo, na een paar minuten al.

'Another Brick In The Wall' he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:56 schreef ruud_fr het volgende:
wachttijd 10 min.
wel Pink Floyd op de achtergrond

inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'Another Brick In The Wall' he?
nu krijg ik om de 10 seconden een E48 geen signaal foutmelding, dat duurt telkens een seconde of 3/4quote:Haal de stroom van de decoder af en wacht 30 seconden, hierna zet u uw decoder weer aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |