Activeren en gelijk opzeggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef Nivard het volgende:
Vergeet alleen niet dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand.
Zie voorwaarden. Staat ook link op www.eredivisielive.nl/ahquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Freak187 het volgende:
Ik had die actie ook gespot en het leek me wel wat.
Ik heb zelf UPC digital... Hoe moet je deze actie opzeggen? Via UPC of eredivisie live? En kan het gewoon via de telefoon?
De mooiste 18 staat erop met De mooie reddingen / eigen goals , spelers met de meeste rode kaarten , merkwaardige momenten , gedenkwaardige klassiekers , opmerkelijke penalties en vrije trappen , onvergetelijke kampioenswedstrijden ( zal die krankzinige dag wel op 1 staan gok ik ) , straks maar ff kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Rucebo het volgende:
Is dat DVD'tje zelf ook nog wat?
15 februari.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Bullebak het volgende:
Haal het ook wel even. Staat er nog bij voor welke datum je gebruik moet maken van Eredivisie Live? Krijg namelijk deze week pas digitale tv, en dus al 2 maanden gratisZou wel mooi uitkomen als ik meteen daarna weer 2 maanden kan kijken.
Zie http://www.eredivisielive.nl/ahquote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Bullebak het volgende:
Haal het ook wel even. Staat er nog bij voor welke datum je gebruik moet maken van Eredivisie Live? Krijg namelijk deze week pas digitale tv, en dus al 2 maanden gratisZou wel mooi uitkomen als ik meteen daarna weer 2 maanden kan kijken.
ze liggen voor op wat ze verwacht haddenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua leden
Klopt, maar ze moeten ooit naar 600-700k ofzo. Dat is totaal niet realistisch, tenzij je dit soort naaiacties gaat bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze liggen voor op wat ze verwacht hadden
Boycotten!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten ooit naar 600-700k ofzo. Dat is totaal niet realistisch, tenzij je dit soort naaiacties gaat bedenken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe kan je direct weer opzeggen als je Ziggo als aanbieder hebt?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef MaxC het volgende:
Kan je met die code niet gewoon online 2 maanden kijken? Of moet het perse met decoder etc.
is al bijna afgelopenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen van basten bij sport aan tafel
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen van basten bij sport aan tafel
Wat een mafketel ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
Ech, wat een (prettig) gestoorde is het ook.
Hollanders...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat wordt dus aanschaffen, activeren, opzeggen en twee maanden kijken.
Eredivisielive My Assquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Powel in het trainingstenue van Groningen.
quote:Contractvorm: 1 jaar (incl. 2 maanden gratis)
Dus dan zou je moeten kiezen voor analoog.quote:Opzegtermijn: Na 1 jaar per kalendermaand
Half nederland!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna gratis, en heel fok gaat Eredivisie live halen
Vind je 't heel gek?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna gratis, en heel fok gaat Eredivisie live halen
Dit vraag ik me ook af? Is het niet zo dat je doormiddel van die code bij de dvd je jezelf aanmeld voor een jaar contract waarvan je 2 maanden gratis krijgt? Of is het zo dat je gewoon 2 maanden gratis eredivisie live ontvangt en als je die niet opzegt je aan een jaarcontract zit?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Aan digitale tv zit je wel iets langer vast namelijk 1 jaar.
[..]
[..]
Dus dan zou je moeten kiezen voor analoog.
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me dat je er sowieso een jaar aan vastzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |