Zou dat er komen dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef StrikerZeljko het volgende:
ik heb al een hele tijd geleden gevraagd of iemand iets weet wanneer er extra functionaliteit komt, zoals het op een later tijdstip terug kijken van je wedstrijden (nu betaal ik wel maar als ik niet kan kijken heb ik voor niets betaald want ik kan niet later nog eens terug kijken) en eventuele uitzending van wedstrijden in HD..
heeft er dan niemand iets over deze zaken gehoord?
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
ja dat zou er komen...
ook niet meer dan terecht IMO, ik betaal voor alle wedstrijden en kan toch niet alles tegelijk zien?
overigens zouden ze ook ander soortige abonnementen (alleen wedstrijden van je eigen club, betalen per wedstrijd) via de kabel doen maar daar hoor ik ook niets over..
Neem een tele2 abboquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...
Maar idd het terugzien van wedstrijden on demand ha dik ook al lang verwacht! Baal ook erg van dat ik Vitesse morgen niet kan zien
Mailtje sturen naar EL en je krijgt een gratis code om online te kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pay per view kan gewoon via digitale tv hoor...
Maar idd het terugzien van wedstrijden on demand ha dik ook al lang verwacht! Baal ook erg van dat ik Vitesse morgen niet kan zien
Eey,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand nog een idee over mijn haperende EL? Die Helpdesk van UPC helpt mij niet echt verder.
username: Ajaxfanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eey,
Ik had eerst de thomson box, die haperde. toen dvr box genomen, perfect alles
Het is sinds afgelopen zondag gekomen dat nu weer kut is., je bent zeker niet de enige, heel topic op upc forum staat er vol mee, het is vooral regio rotterdam
kom jij ook vandaan he ?
Je kunt ook toegeven dat je dacht dat Diemen omgeving Rotterdam was?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo nickname had nog niets hoeven te betekenen hoor,.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo een
Zo'n
Maar niet: zo
Irriteer me er al jaren aan!
wehehquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert jou. Royal.
Ik zal de volgende keer een excuus brief makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijken even naar je eigen avatar i.p.v. zo'n kleuterreactie.
Hoe?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
Ik moest hééééééééllll lang wachten! Sterkte ermee
Je kunt je overigens ook láten bellen door Ziggo, kost je dus niks
Je belt toch niet 0900 hopelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf wist ik dat maar eerder
Alleen moet nu weer wachten. Hoppelijk niet zo lang.
AD Sportwereldquote:Discovery: Duels eredivisie op tv
HILVERSUM - Discovery Channel gaat in het laatste weekeinde van november drie duels uit de eredivisie live op de televisie uitzenden. Dat meldt Adformatie op zijn website.
Op 28, 29 en 30 november brengt Discovery Channel een themaweekend over voetbal. Een onderdeel daarvan is de uitzending van drie wedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen, van Eredivisie Live.
FC Groningen - AZ, PSV - Heerenveen en Ajax - FC Utrecht zijn voor geheel Nederland gratis en live te bekijken.
Ook dat. Plus dat het eigenlijk gek is dat wedstrijden nu(wel eenmalig, ok) op het open net zijnquote:Op maandag 17 november 2008 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Man Ziggo moet is opschieten met een combi Eredivisie/sport1. Voor een betaalbaar bedrag
Gaat niet vaker gebeuren, maauwen omdat ze 3 wedstrijden op open kanaal uitzendenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ook dat. Plus dat het eigenlijk gek is dat wedstrijden nu(wel eenmalig, ok) op het open net zijn
Betaal toch verdomme niet voor niks 10 (en straks 15!) in de maand?
Op zich gun ik het de mensen die EL niet hebben wel hoor, daar niet van. Maar compenseer dan ook maar als dit vaker gaat gebeuren.
ja klopt, had ook die oude zooi met haperingen , toen maar dvr genomen en geen problemenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Zou kunnen, maar dvr is duurder toch?
Hm, jammer dat er een thuiswedstrijd van Ajax wordt uitgezonden.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Superfast het volgende:
Hebben jullie ook last van sneeuw op de zender?
300000 vertelde Sjek afgelopen weekendquote:Op woensdag 26 november 2008 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel aansluitingen hebben ze al?
800000quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat was voor dit seizoen het streven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |