Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Adelante het volgende:
Iemand speciaal gekeken naar discovery? ben benieuwd of het morgen in de kijkcijfers terug te zien is?
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik wel, heb geen eredivisie live. Dus dit was wel leuk. Ik vind het bij Ziggo nog steeds te duur zeker in combi met sport1.
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doen
Het gaat er niet om of ik het geld wel of niet heb, ik wil het er gewoon nu niet voor uitgeven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijn
* like me
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnen
( voor die 5 jaar dat het zal bestaan![]()
)
Alleen nieuwequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?
Dat is zeker netjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Adelante het volgende:
511.000 kijkers
da's best netjes voor een vrijdagavond op discovery
Mensen die maar 2 zenders hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
2 zenders, 3 wedstrijden aan de gang en dan zend je er maar 1 uit?
niet naar wedstrijden gaan omdat het slecht gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die maar 2 zenders hebben![]()
Digitenne
Kan ik dat nog ergens terugzien?quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Verbeek te gast bij Sport Aan Tafel
die tune inderdaad, schrik me de tering altijd.... echt alsof er keihard op zo'n gong wordt geslagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou nog even klagen over de reclame die er altijd knetterhard ingaat
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
IK WIL GODVERDOMME COMBIPAKKET MET SPORT1, EN EEN FATSOENLIJKE PRIJS!
ZIGGO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
volgens mij hebben ze er wat aan gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou nog even klagen over de reclame die er altijd knetterhard ingaat
quote:Op zondag 21 december 2008 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er wat aan gedaan
eens!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
IK WIL GODVERDOMME COMBIPAKKET MET SPORT1, EN EEN FATSOENLIJKE PRIJS!
ZIGGO!
quote:Gratis 2 maanden Eredivisie Live!
Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!
Interessant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het nog niet heeft, AH actie:
Gratis Eredivisie Live bij aankoop DVD.
[..]
Das nie duur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het nog niet heeft, AH actie:
Gratis Eredivisie Live bij aankoop DVD.
[..]
quote:Actievoorwaarden
De actie geldt voor iedereen die nog geen abonnement heeft op Eredivisie Live, ongeacht of je analoog (kabel TV) of digitale TV kijkt.
De DVD 'Eredivisie Live. De hoogtepunten' is te koop in alle Albert Heijn-winkels vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009.
Je kunt je aanmelden met de unieke actiecode vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009. Je abonnement loopt hierna door tot wederopzegging.
Je kunt je alleen aanmelden voor de actie door in het bezit te zijn van een unieke actiecode (deze is te vinden in de DVD 'Eredivisie Live. De hoogtepunten') via www.eredivisielive.nl/ah of 0909-0101 (10 ct. p/m).
Na 15 februari 2009 is de unieke actiecode niet meer geldig.
De unieke actiecode is eenmalig te gebruiken.
Bij deze actie geldt: één actiecode per adres.
Op = Op
Indien je het abonnement wilt opzeggen, is hiervoor de standaard opzegprocedure van je TV-aanbieder van toepassing. Zie hieronder de algemene voorwaarden per aanbieder.
Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van de TV- aanbieders.
Voor meer informatie over Eredivisie Live ga naar→Wat is Eredivisie Live?
Gastquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus als ik 10 DVD's koop dan heb ik 20 maanden Eredivisie Live?
Dat zou wel erg goedkoop zijn. Nu betalen we volgens mij 8 euro paar maand.
Tov.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten maandag te gast bij Sport aan tafel. [ afbeelding ]
Dudequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Swaffelay met de 2-2.
Ja ik zat er ook naastquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh.
Ik zag live en de post van _Mike_..
quote:Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!
Ja bij een abbonement van een jaar dacht ikquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF joh je krijgt gewoon bij het kopen van een dvdtje van 2 euro bij de AH
2 maanden Eredivisie live cadeau.
Gaat het zo slecht met eredivisie live?
En, betaal ik nou voor niets zoveel voor eredivisie live?
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
alleen wel misleidend. Twee maanden gratis EL maar dat abonnement moet je wel zelf opzeggen anders krijg je later de rekening.
Tsja ok dat is logische, maar toch wel vreemd dat je het voor 2 euro maar kan krijgen voor 2 maandenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
Je zult er nog wel een decoder bij moeten kopen van 100 euro.
Ik werd gebelt door een eredivisie live medewerker die me via profcoach benaderde kreeg ik m'n decoder voor 9,95 en 39,95 teruggestort voor nog 2 extra gratis maanden eredivisie live. Ik dacht eerst dat het niet waar was maar voor 9,95 besloot ik de gok te nemen en voila1quote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
Je zult er nog wel een decoder bij moeten kopen van 100 euro.
Zucht, je begrijpt me toch, ik bedoel gewoon dat je het voor een biertje nog maar kan kopenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, mod.
Wel een beetje vreemde TT natuurlijk. Het KOST 1,99..
Digitale tv krijg je alle zenders 2 maanden op proefquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Tsja ok dat is logische, maar toch wel vreemd dat je het voor 2 euro maar kan krijgen voor 2 maanden![]()
![]()
Ja maar als je al digi tv hebt is dit wel een geweldig aanbieding, 2 euro voor 2 maanden wat is dat nouquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Digitale tv krijg je alle zenders 2 maanden op proef
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua ledenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij ging het toch redelijk goed?
Iets van 330.000 abonnementen?
Derksen zeikt dan ook overal op en trekt vaak z'n eigen conclusies uit oppervlakkige feitjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua leden
Nee hij zei niet dat dit slecht was maar dat er meer leden nodig zijn om genoeg geld voor de clubs bij elkaar te krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoorde van Derksen toen een keer dat het slecht ging qua leden
Nee, dan ga je het normale tarief betalen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:42 schreef Flaccid het volgende:
Stopt het na 2 maanden ook echt?
FC Twente - FC Utrecht volgende week.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
Fuck Twente heeft gewonnen het verschil is maar 1 punt volgende week moeten we tegen heerenveen tegen wie moet twente volgende week?
Zeker een slechte Co, hoop dat die volgend jaar weg is.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Theo Reitsma was gisteren echt weer dramatisch trouwens bij Groningen - Ajax. Hij haalde allemaal namen door elkaar en hij brabbelt zo onduidelijk dat je de helft niet verstaat. Dramatische verslaggever is het nu eigenlijk... had eerder moeten stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |