En een belabberde kwaliteit als je de verhalen zo leest.quote:Op zondag 28 september 2008 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als je dat zo ziet, is Ziggo echt bezopen duur.
heb medelijden met mijquote:Op zondag 28 september 2008 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als je dat zo ziet, is Ziggo echt bezopen duur.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar niet omdat je Ziggo hebt.
Live 1.quote:Op zondag 28 september 2008 14:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Op welk kanaal kan ik zometeen Groningen-Feyenoord bekijken?
quote:
Er zit zoeen leuke knop op je afstandsbediening genaamd guide..quote:Op zondag 28 september 2008 14:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Op welk kanaal kan ik zometeen Groningen-Feyenoord bekijken?
Je kan Feyenoord altijd zien met Digitenne hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 14:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ik dat zien dan.Kut digitenne.
FEYENOORD
Die klopt niet altijdquote:Op zondag 28 september 2008 14:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Er zit zoeen leuke knop op je afstandsbediening genaamd guide..
quote:Op zondag 28 september 2008 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan Feyenoord altijd zien met Digitenne hoor.
Wat is Tele 2 Digtenne overigens?
Ze zullen er altijd naar streven om om Feyenoord, PSV en Ajax uit te zenden, omdat de meeste klanten daarin geïnteresseerd zjn. Als Feyenoord na 32 wedstrijden 7e staat en nergens meer om speelt zal dat niet uitgezonden worden, denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die klopt niet altijd![]()
[..]
Dat wist ik niet.
Laatste 2 speelrondes spelen alle clubs toch tegelijk?Ben benieuwd hoe ze het dan gaan doen.
Ja, dan wellicht niet. Maar je hebt 2 kanalen bij Digitenne, en PSV, Feyenoord en Ajax spelen vrijwel nooit alle drie tegelijk. Dus alleen de laatste 2 speelrondes kan je Feyenoord misschien niet kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die klopt niet altijd![]()
[..]
Dat wist ik niet.
Laatste 2 speelrondes spelen alle clubs toch tegelijk?Ben benieuwd hoe ze het dan gaan doen.
Een na laatste wedstrijd is gelukkig thuis dus zou ik in principe maar 1 wedstrijd niet kunnen zien.Dan maar via internet kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dan wellicht niet. Maar je hebt 2 kanalen bij Digitenne, en PSV, Feyenoord en Ajax spelen vrijwel nooit alle drie tegelijk. Dus alleen de laatste 2 speelrondes kan je Feyenoord misschien niet kijken.
Niemand verder? Bizarquote:Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Fiskus het volgende:
Meer mensen waarbij de filmpjes op eredivisielive.nl het niet doen? 2 weken geleden deden ze het nog.. nu staat er constant 'Even geduld aub'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |